Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Big, Manly Woman :alcy:

 

 

 

Un singur NX250 stiu in Bucuresti: il are o gagica, BooBoo parca-i zice. ...care apropo, nu a vrut sa vina in vara la dominatoristi :bow:

 

 

Pacat,

daca ne combinam iesea un Dominator de 500cmc... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Grija cu schimbul ala la 6000. S-ar putea sa fie cam mare intervalul...

 

Salutare popor,

Honda NX 250 Dominator Bj:1991,MD21,Km actuali 27.800,stare generala buna,motorul trage bine, are viatza in el,cutie e ok,dupa cum umeaza:

-schimb de ulei la 6000km, costa 75lei (1.6L ulei Repsol 10W40, 26lei/L la Cora+Filtru de ulei Champion de la Louis)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grija cu schimbul ala la 6000. S-ar putea sa fie cam mare intervalul...

 

M-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit la capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul.

La nx 650 sdrie in Mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar.

Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 400mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok

 

:D

 

Mesaj completat

Mi s-a blocat internetul si nu mi-a luat in considerare corecturile ;)

 

M-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit despre schimbul de ulei la capitolulla capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul.

La NX 650 sdrie in Mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar.

Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 4,000mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok

Mesaj completat

M-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit la capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul.

La nx 650 sdrie in Mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar.

Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 400mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok

 

:)

 

Mesaj completat

Mi s-a blocat internetul si nu mi-a luat in considerare corecturile :)

 

M-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit despre schimbul de ulei la capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul.

La NX 650 sdrie in Mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar.

Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 4,000mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok

 

Mesaj completat

M-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit despre schimbul de ulei la capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul.

La NX 650 sdrie in Mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar.

Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 4,000mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok

Mesaj completat

-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit despre schimbul de ulei la capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul.

La NX 650 scrie in mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar.

Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 4,000mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok

 

Mesaj completat

A iesit o porcarie mare ce a iesit aici :) ,scuze ...is obosit merg sa dorm.

Ma rog, sper ca s-a inteles ideea :la NX 250 schimbul de ulei se face la 6000km.

 

Doamne ajuta.

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzineste, scinteieste, aereste, uleieste

De ce MM nu porneste?

 

Am ramas acu vreo 2-3 saptamini cu mobra pe dealul de la Academie (cu fata spre deal).

Dupa ce am chinuit-o impinsa, scos bujie, pus bujie, golit baterie, golit 'robot pornire', si daca nu ma opream, probabil ca storceam de viata si o baterie de Tico, am decis ca nu se mai misca de acolo 'picioarele ei' asa ca am adus-o acasa in masina.

la acea vreme simptomele erau:

-nu mergea motorul 'rotund', pina la Academia Militara am fost nevoit sa o pornesc de vreo 10-12 ori, cam la fiecare stop din drum pentru ca la decelerare se oprea.

-pe deal am reusit sa o pornesc de vreo citeva ori impinsa insa nu mergea decit superturata si cind incercam sa mai reduc din gas, se oprea.

 

dupa ce a tot stat in spatele bloculuidin lipsa de timp propice de mestereala am incercat si we trecut sa o pornesc. Avea scinteie, avea benzina nu facea poc. Am consumat atunci doua baterii si "robotul de pornire" si a trebuit sa ma opresc din incercari.

 

WE asta am reusit sa trag masina linga coada motorului si simbata de la 2 pina pe la 6 am storso pe toate partile. Am reusit sa obtin de la ea numai pocnituri zgomotoase si dupa ce am reusit sa asigur scinteie la bujie niste sunete de sticla careia ii dai un deget peste gura. Dupa ce am sunat vreo 2-3 oameni si le-am cerut parerea am lasat-o moale si m-am dus sa ma incalzesc. Ieri am luat-o de la capat cu forte noi.

Scinteie este. Am verificat si doar cu fisa si cu bujia pusa. Cit cautam bujia de scinteie nu am simtit miros de benzina cum intreba Dorian. Da' nici nu am cautat sa vad daca miroase ATUNCI. Ieri am mai scos odata bujia, e frumoasa si curata. S-a vehiculat ideea ca din cauza ca e un Iridium ..dpr..9 nu ar da scinteie OK pentru vremea asta. O sa iau si un dpr8 si un dpr7 sa am in trusa.

Benzina este. Vreo jumatete de rezervor. Am deschis nitel surubelul de la prea-plin si curge semn ca in carburator ajunge. Nu stiu acuma daca trece de carburator. Desi am scos carburatorul si l-am spalat, nu am desfacut toate jiglerele sa le suflu, curat, verific.

Aer este. (asta e omniprezent intre noi fie vorba). Am desfacut cutia filtrului, am constatat ca nu-i chiar jegos deci nu e cazul sa-l invinuim. Am incercat sa pornim si fara filtru, eu am incercat si cu capacul scos.

Ulei este. E completat de mine simbata ca mi-am inchipuit ca e mai bine sa fie si chestia asta eliminata de pe lista de buguri.

per total am incercat sa o pornesc:

impinsa ('setari" clasice)

impinsa in doi, cu filtru

impinsa in doi, fara filtru

cu cric,

fara cric,

cu ambreiaj tras,

cu choke,

fara choke,

de la baterie,

de la robotul de pornire,

de la masina turata,

de la masina neturata.

 

Din toate chestiile astea nu am reusit sa scot nici macar un poc de 'motor care merge da' are un reglaj prost'. ATIT vreau in momentul asta sa zica. Dup-aia facem ce reglaje mai vrea/trebuie.

Help ca m-am plictisit de 'conserva'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzineste, scinteieste, aereste, uleieste

De ce MM nu porneste?

 

Am ramas acu vreo 2-3 saptamini cu mobra pe dealul de la Academie (cu fata spre deal).

Dupa ce am chinuit-o impinsa, scos bujie, pus bujie, golit baterie, golit 'robot pornire', si daca nu ma opream, probabil ca storceam de viata si o baterie de Tico, am decis ca nu se mai misca de acolo 'picioarele ei' asa ca am adus-o acasa in masina.

la acea vreme simptomele erau:

-nu mergea motorul 'rotund', pina la Academia Militara am fost nevoit sa o pornesc de vreo 10-12 ori, cam la fiecare stop din drum pentru ca la decelerare se oprea.

-pe deal am reusit sa o pornesc de vreo citeva ori impinsa insa nu mergea decit superturata si cind incercam sa mai reduc din gas, se oprea.

 

dupa ce a tot stat in spatele bloculuidin lipsa de timp propice de mestereala am incercat si we trecut sa o pornesc. Avea scinteie, avea benzina nu facea poc. Am consumat atunci doua baterii si "robotul de pornire" si a trebuit sa ma opresc din incercari.

 

WE asta am reusit sa trag masina linga coada motorului si simbata de la 2 pina pe la 6 am storso pe toate partile. Am reusit sa obtin de la ea numai pocnituri zgomotoase si dupa ce am reusit sa asigur scinteie la bujie niste sunete de sticla careia ii dai un deget peste gura. Dupa ce am sunat vreo 2-3 oameni si le-am cerut parerea am lasat-o moale si m-am dus sa ma incalzesc. Ieri am luat-o de la capat cu forte noi.

Scinteie este. Am verificat si doar cu fisa si cu bujia pusa. Cit cautam bujia de scinteie nu am simtit miros de benzina cum intreba Dorian. Da' nici nu am cautat sa vad daca miroase ATUNCI. Ieri am mai scos odata bujia, e frumoasa si curata. S-a vehiculat ideea ca din cauza ca e un Iridium ..dpr..9 nu ar da scinteie OK pentru vremea asta. O sa iau si un dpr8 si un dpr7 sa am in trusa.

Benzina este. Vreo jumatete de rezervor. Am deschis nitel surubelul de la prea-plin si curge semn ca in carburator ajunge. Nu stiu acuma daca trece de carburator. Desi am scos carburatorul si l-am spalat, nu am desfacut toate jiglerele sa le suflu, curat, verific.

Aer este. (asta e omniprezent intre noi fie vorba). Am desfacut cutia filtrului, am constatat ca nu-i chiar jegos deci nu e cazul sa-l invinuim. Am incercat sa pornim si fara filtru, eu am incercat si cu capacul scos.

Ulei este. E completat de mine simbata ca mi-am inchipuit ca e mai bine sa fie si chestia asta eliminata de pe lista de buguri.

per total am incercat sa o pornesc:

impinsa ('setari" clasice)

impinsa in doi, cu filtru

impinsa in doi, fara filtru

cu cric,

fara cric,

cu ambreiaj tras,

cu choke,

fara choke,

de la baterie,

de la robotul de pornire,

de la masina turata,

de la masina neturata.

 

Din toate chestiile astea nu am reusit sa scot nici macar un poc de 'motor care merge da' are un reglaj prost'. ATIT vreau in momentul asta sa zica. Dup-aia facem ce reglaje mai vrea/trebuie.

Help ca m-am plictisit de 'conserva'.

Urata treaba. Si nu esti singurul care a patit chestia asta urata, se pare ca si dsorinmihail trece prin aceleasi chinuri ca si tine...

 

Din cate am inteles, ai obtinut scanteie putenica, da? Caci altfel puteai suspecta urmatoarele: probleme la CDI, fisa de la bujie intrerupta sau scurcircuitata, probleme la alternator, bobina defecta sau scurcircuitata, probleme la generatorul de puls.

 

Daca esti sigur ca elementele de mai sus functioneaza cum trebuie, mai ramane de verificat compresia. Daca e mai mica decat normal, sunt mai multe cauze posibile. Odata ar fi uzura la cilindru si/sau segmenti. Sau - mai 'eftin - vreo valva blocata pe deschis, sau cama de la decompresor blocata sau... mai sunt si alte cauze.

 

Intrebarea este: ai cum sa verifici compresia? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am zis serbane: am vorbit cu un tip (Laur - il stie si Domi72), numai tu sa ai timp sa vina sa-ti vada troaca. Eventual daca poti sa i-o duci la Garaj prin Crangasi in zona podului, se poate ocupa.

 

 

Mesaj completat

Eu am fost unu din oamenii sunati in weekend. Destul de nasol, zic eu. Suspectez deja compresia, mai exact decompresorul automat. Au venit frigurile si s-o fi ancrasat ceva la mecanismul ala. Mie de exemplu mi se f*tuse carburatorul vineri: se blocase axul care inchidea admisia in carb, si curgea intr-o veselie benzina de cate ori nu era motorul turat. Amcrasat de la mizerie. Dat jos, curatat, facut ceva reglaje, acu merge brici ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urata treaba. Si nu esti singurul care a patit chestia asta urata, se pare ca si dsorinmihail trece prin aceleasi chinuri ca si tine...

 

Din cate am inteles, ai obtinut scanteie putenica, da? Eu zic ca are scinteie. Nu prea stiu eu exact cum trebuie sa arate dar a vazut-o si Traian si nu a catalogat-o ca slabaCaci altfel puteai suspecta urmatoarele: probleme la CDI,are scinteie dar mi se mai sufla in casca ca e posibil sa fie defazata si asta sa fie cam aiurea fisa de la bujie intrerupta sau scurcircuitataintrerupta nu, scurtcircuitata ;) slabe sanse, probleme la alternatornaiba stie, de la ce, ce implicatie sa aiba asta; doar ca nu ar incarca dar curent am tot luat si de colo si de colo deci trebuia sa mearga si sa nu incarce, nu sa nu porneasca, bobina defecta sau scurcircuitataAia de sub sa? Pai aia ce naiba sa aiba, nu imi aduc aminte sa fi umblat pe la ea prin zona sa o fi deranjat, probleme la generatorul de pulsasta banuiesc ca e ala de sub rezervor. Sau erau invers? Dar, la fel, nu cred ca le-am facut ceva sa le deranjeze. Doar sa fie o rana mai veche si acu sa se fi spart puroiul.

 

Daca esti sigur ca elementele de mai sus functioneaza cum trebuie, mai ramane de verificat compresia. Daca e mai mica decat normal, sunt mai multe cauze posibile. Odata ar fi uzura la cilindru si/sau segmenti. Sau - mai 'eftin - vreo valva blocata pe deschis, sau cama de la decompresor blocata sau... mai sunt si alte cauze.tocmai ce i-am reglat tachetii cu o zi inainte. A mers de la Republica pina in DrTaberei, a stat peste noapte, a mers luni 10km pina la munca, a mai mers si vreo 6-7 inapoi psre casa insa cu poticnelile de care ziceam. Dupa ce m-a lasat pe deal am reusit sa o pornesc la automat, am mai mers cu ea pina a trebuit sa frinez iar pina la oprire si atunci a murit de tot

 

Intrebarea este: ai cum sa verifici compresia? :Dnuprea. Doar sa pun gura pe teava de evacuare :) Ceva compresie este, zic eu, ca se simte cind scuipa aerul afara pe toba

In seara asta mi-am luat gindul de la ajuns acasa la o ora rezonabila asa ca nu pot sa incurc pe nimeni. Maine pot sa aflu ce sanse am sa ajung acasa cit mai devreme si sa pot negocia o adunare la lumina de felinar (nici prea multa lumina nu am in zona parcajului si d-aia urasc muncitul dupa programul de la servici). Aseara am lucrat la 'frontale' si niste lumina de neon ca sa fie atmostfera mai treaza. Daca dadeam drumul a proiectoare sau faruri mi-e ca ne bagam surubelnitele in degete; da' macar ne incalzeam.....uite ca nu ar fi fost totusi o idee prea rea :).

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare dubioasa: ai incercat sa-l alimentezi cu o "perfuzie" (sticla cu furtun) cu benzina proaspata? Poate ti-a intrat apa in benzina sau e proasta, sau ti-a facut cineva o gluma "indulcind-o".

Din moment ce da scanteie cu bujia bagata in fisa, exclud ideea unei hartii puse in capul fisei.

Flansa dintre carb si cilindru nu e iesita in mod grosolan...adica de tot sau ceva? Ca daca e doar crapata, ar trebui s-o ia totusi.

In timp ce invarte electric, nu se aud zgomote ciudate... de genul sa fi crapat distributia?

 

In seara asta mi-am luat gindul de la ajuns acasa la o ora rezonabila asa ca nu pot sa incurc pe nimeni.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare dubioasa: ai incercat sa-l alimentezi cu o "perfuzie" (sticla cu furtun) cu benzina proaspata? Poate ti-a intrat apa in benzina sau e proasta, sau ti-a facut cineva o gluma "indulcind-o".

Din moment ce da scanteie cu bujia bagata in fisa, exclud ideea unei hartii puse in capul fisei.

Flansa dintre carb si cilindru nu e iesita in mod grosolan...adica de tot sau ceva? Ca daca e doar crapata, ar trebui s-o ia totusi.

In timp ce invarte electric, nu se aud zgomote ciudate... de genul sa fi crapat distributia?

mam gindit la perfuzie dar nu aveam la indemina cemi trebuia si am lasato asa. Apa in benzina....e posibil, proasta, posibil,.....cu indulcitul cred ca nu sa chinuit nimeni, inca mai am buson cu cheie si alarma.

flansa intradevar e crapata DOAR PE DINAFARA, am vazuto ieri cind am spalato dar nicidecum sa fie patrunsa. Ailalta a mers si sparta, cu ditamai....vorba ceia.

nu, zgomote ciudate nus.

 

scoate bujia si baga-i o injectie de benzina in capul pistonului , daca are scanteie ar trebui sa porneasca .

Ete asa nu am incercat. Cind ii pun bujia noua. o sa fac si asta, sa vedem cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ete asa nu am incercat. Cind ii pun bujia noua. o sa fac si asta, sa vedem cum e.

Orice, dar p-asta cu injectia de benzina in cilindru n-o face, ca, dintr-o discutie recenta am inteles ca una dintre cele mai proaste "teste" (adica benzina in cauza spala cu succes uleiul ajuns pe cilindru, sau ceva de genul asta).

 

In principiu, daca iti ajunge benzina in carburator, iar carburatorul este curat, problema nu este de alimentarea cu combustibil. Cel putin asa deduc din ce zic japonezii la sectiunea "troubleshot" la capitolul motorul nu porneste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dominator 72 ce mai sti de fostul meu motor?

 

Eu am sa revin tot la dominator doar ca am sa cumpar unu cu rezervor de 16L.

 

Numai bine.

Salut,

Acum o saptamana... nu mai pornea de nicio culoare. Nu stiu daca intre timp l-a rezolvat sau nu.

 

Pe de alta parte, va anunt cu mandrie ca mi-am pregatit bateria pentru iarna. Mai exact, am scazut consumul cu aprox 40%. Consumul de curent, nu de carburant. Adica mi-am pus bec cu xenon, care consuma 35W in loc de 55W. :D Cu alte cuvinte, mi-am pregatit calea sa-mi pun proiectoare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce sa bag . in carte parca am vazut ca pe vremea asta e recomandat 20w40 sau 20w50 . ce imi recomandati ?

cred ca am sa bag Silkolene, ca am gasit mai ieftin ca Mos Nicolae e cam sarac , la Klx am bagat dinasta si parca suna mai frumos decat cu Motorex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca pe vremea asta merge un 10w40. vezi ca era un grafic cu intervalul de temperaturi ale mediului pt fiecare tip de ulei in manualul utilizatorului.

 

descriu tabelul, pentru ca nu stiu unde am pus aparatul foto:

 

10w40: -10 pana la >40 grade Celsius

10w30: -10 pana 35 grade Celsius

15w40/50: -5 pana la >40 grade Celsius

20w40/50: 0 pana la >40 grade Celsius

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce sa bag . in carte parca am vazut ca pe vremea asta e recomandat 20w40 sau 20w50 . ce imi recomandati ?

cred ca am sa bag Silkolene, ca am gasit mai ieftin ca Mos Nicolae e cam sarac , la Klx am bagat dinasta si parca suna mai frumos decat cu Motorex.

sa nu cumva sa pui 20w ca ai sa plangi langa motor sal poti porni, la rece se face gros si abia se va invarti motorul, indicat 10w40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dominator 72 ce mai sti de fostul meu motor?

 

Eu am sa revin tot la dominator doar ca am sa cumpar unu cu rezervor de 16L.

 

Numai bine.

 

:(

intoarcerea fiului risipitor

:D

Mesaj completat

:)

intoarcerea fiului risipitor

:)

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am schimbat uleiul si filtrul. dupa ce am scurs tot uleiul intr-un bidon , l-am turnat intr-un flacon de 2 l sa vad cat a iesit , s-a umplut sticla si mi-a mai ramas inca vreo 300 ml , de la ce putea sa fie mai mult ulei in motor , o fi completat cel dinaintea mea , sau se poate imi bage benzina in baia de ulei , asta nu cred pt ca ulei nu era subtire ci destul de gros .

oricum dupa ce am bagat noul ulei ( Mobil 1 semisintetic 10w40 ) motorul suna mai frumos si treptele merg mai usor .

ieri l-am dezbracat un pic si vreau sa ii pun ceva fasii si bucse de cauciuc pe la imbinarile carenelor ca sa nu ma zdrangane de la vibratii , mi-am uns toate cablurile. mai vreau sa ii dau jos apoi galeriile si sa le slefuiesc si sa ii bag vaselina cu un gresor pe la telescop si pe unde am mai vazut ca sunt suruburi dinalea de gresat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...