rechinulalb Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Intrebare dubioasa: ai incercat sa-l alimentezi cu o "perfuzie" (sticla cu furtun) cu benzina proaspata? Poate ti-a intrat apa in benzina sau e proasta, sau ti-a facut cineva o gluma "indulcind-o". Din moment ce da scanteie cu bujia bagata in fisa, exclud ideea unei hartii puse in capul fisei. Flansa dintre carb si cilindru nu e iesita in mod grosolan...adica de tot sau ceva? Ca daca e doar crapata, ar trebui s-o ia totusi. In timp ce invarte electric, nu se aud zgomote ciudate... de genul sa fi crapat distributia? In seara asta mi-am luat gindul de la ajuns acasa la o ora rezonabila asa ca nu pot sa incurc pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 scoate bujia si baga-i o injectie de benzina in capul pistonului , daca are scanteie ar trebui sa porneasca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Intrebare dubioasa: ai incercat sa-l alimentezi cu o "perfuzie" (sticla cu furtun) cu benzina proaspata? Poate ti-a intrat apa in benzina sau e proasta, sau ti-a facut cineva o gluma "indulcind-o".Din moment ce da scanteie cu bujia bagata in fisa, exclud ideea unei hartii puse in capul fisei. Flansa dintre carb si cilindru nu e iesita in mod grosolan...adica de tot sau ceva? Ca daca e doar crapata, ar trebui s-o ia totusi. In timp ce invarte electric, nu se aud zgomote ciudate... de genul sa fi crapat distributia? mam gindit la perfuzie dar nu aveam la indemina cemi trebuia si am lasato asa. Apa in benzina....e posibil, proasta, posibil,.....cu indulcitul cred ca nu sa chinuit nimeni, inca mai am buson cu cheie si alarma. flansa intradevar e crapata DOAR PE DINAFARA, am vazuto ieri cind am spalato dar nicidecum sa fie patrunsa. Ailalta a mers si sparta, cu ditamai....vorba ceia. nu, zgomote ciudate nus. scoate bujia si baga-i o injectie de benzina in capul pistonului , daca are scanteie ar trebui sa porneasca . Ete asa nu am incercat. Cind ii pun bujia noua. o sa fac si asta, sa vedem cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Ete asa nu am incercat. Cind ii pun bujia noua. o sa fac si asta, sa vedem cum e. Orice, dar p-asta cu injectia de benzina in cilindru n-o face, ca, dintr-o discutie recenta am inteles ca una dintre cele mai proaste "teste" (adica benzina in cauza spala cu succes uleiul ajuns pe cilindru, sau ceva de genul asta). In principiu, daca iti ajunge benzina in carburator, iar carburatorul este curat, problema nu este de alimentarea cu combustibil. Cel putin asa deduc din ce zic japonezii la sectiunea "troubleshot" la capitolul motorul nu porneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Caut motor de dominator. Ai idee cineva de vreunul care se dezmembreaza? Mesaj completat Sau axa cu came si culbutorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Distributia la dominator se intinde automat sau se intinde manual??? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Salut Dominator 72 ce mai sti de fostul meu motor? Eu am sa revin tot la dominator doar ca am sa cumpar unu cu rezervor de 16L. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Salut Dominator 72 ce mai sti de fostul meu motor? Eu am sa revin tot la dominator doar ca am sa cumpar unu cu rezervor de 16L. Numai bine. Salut, Acum o saptamana... nu mai pornea de nicio culoare. Nu stiu daca intre timp l-a rezolvat sau nu. Pe de alta parte, va anunt cu mandrie ca mi-am pregatit bateria pentru iarna. Mai exact, am scazut consumul cu aprox 40%. Consumul de curent, nu de carburant. Adica mi-am pus bec cu xenon, care consuma 35W in loc de 55W. Cu alte cuvinte, mi-am pregatit calea sa-mi pun proiectoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Domnu Domi72, vreau sa va vad urma farului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Domnu Domi72, vreau sa va vad urma farului Chiar te rog, desi nu lasa nicio urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce sa bag . in carte parca am vazut ca pe vremea asta e recomandat 20w40 sau 20w50 . ce imi recomandati ? cred ca am sa bag Silkolene, ca am gasit mai ieftin ca Mos Nicolae e cam sarac , la Klx am bagat dinasta si parca suna mai frumos decat cu Motorex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 (editat) cred ca pe vremea asta merge un 10w40. vezi ca era un grafic cu intervalul de temperaturi ale mediului pt fiecare tip de ulei in manualul utilizatorului. descriu tabelul, pentru ca nu stiu unde am pus aparatul foto: 10w40: -10 pana la >40 grade Celsius 10w30: -10 pana 35 grade Celsius 15w40/50: -5 pana la >40 grade Celsius 20w40/50: 0 pana la >40 grade Celsius Editat Noiembrie 29, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce sa bag . in carte parca am vazut ca pe vremea asta e recomandat 20w40 sau 20w50 . ce imi recomandati ?cred ca am sa bag Silkolene, ca am gasit mai ieftin ca Mos Nicolae e cam sarac , la Klx am bagat dinasta si parca suna mai frumos decat cu Motorex. sa nu cumva sa pui 20w ca ai sa plangi langa motor sal poti porni, la rece se face gros si abia se va invarti motorul, indicat 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Salut Dominator 72 ce mai sti de fostul meu motor? Eu am sa revin tot la dominator doar ca am sa cumpar unu cu rezervor de 16L. Numai bine. intoarcerea fiului risipitor Mesaj completat intoarcerea fiului risipitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 azi am schimbat uleiul si filtrul. dupa ce am scurs tot uleiul intr-un bidon , l-am turnat intr-un flacon de 2 l sa vad cat a iesit , s-a umplut sticla si mi-a mai ramas inca vreo 300 ml , de la ce putea sa fie mai mult ulei in motor , o fi completat cel dinaintea mea , sau se poate imi bage benzina in baia de ulei , asta nu cred pt ca ulei nu era subtire ci destul de gros . oricum dupa ce am bagat noul ulei ( Mobil 1 semisintetic 10w40 ) motorul suna mai frumos si treptele merg mai usor . ieri l-am dezbracat un pic si vreau sa ii pun ceva fasii si bucse de cauciuc pe la imbinarile carenelor ca sa nu ma zdrangane de la vibratii , mi-am uns toate cablurile. mai vreau sa ii dau jos apoi galeriile si sa le slefuiesc si sa ii bag vaselina cu un gresor pe la telescop si pe unde am mai vazut ca sunt suruburi dinalea de gresat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 azi am schimbat uleiul si filtrul. dupa ce am scurs tot uleiul intr-un bidon , l-am turnat intr-un flacon de 2 l sa vad cat a iesit , s-a umplut sticla si mi-a mai ramas inca vreo 300 ml , de la ce putea sa fie mai mult ulei in motor , o fi completat cel dinaintea mea , sau se poate imi bage benzina in baia de ulei , asta nu cred pt ca ulei nu era subtire ci destul de gros . oricum dupa ce am bagat noul ulei ( Mobil 1 semisintetic 10w40 ) motorul suna mai frumos si treptele merg mai usor . ieri l-am dezbracat un pic si vreau sa ii pun ceva fasii si bucse de cauciuc pe la imbinarile carenelor ca sa nu ma zdrangane de la vibratii , mi-am uns toate cablurile. mai vreau sa ii dau jos apoi galeriile si sa le slefuiesc si sa ii bag vaselina cu un gresor pe la telescop si pe unde am mai vazut ca sunt suruburi dinalea de gresat . 2 litri si 300 ai scos????????????????????? oaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ca la mine nici macar 1 litru si 900 nu mai iese din butoiul de 120 litri facut in toamna asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Salutare la toata lumea ! In primu rand imi pare rau daca aceasta informatie exista in acest topic dar 24x pagini dureaza ceva timp .... Intrebarea: Stiti cumva din experinta voastra daca etrierul spate de la Dominator se potriveste la Transalp xl 600 1999. Intreb acest lucru deoarece un coleg de forum de pe transalp.ro sa oferit sa ma ajute intr-o problema ce o am la etrierul spate dar el este la Bucuresti si eu la Timisoara altfel mergeam sa il vad si totul era rezolvat. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Depinde. De principiu nu se potriveste. Poate daca ai dominator mai nou de 97-98, da. Insa cele vechi sigur sunt din alt film. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 o intrebare zic eu prosteasca dar ma cam macina... daca kilometrajul nu functioneaza din cauza renumitului melc de plastic ma poate afecta cumva la ITP ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 o intrebare zic eu prosteasca dar ma cam macina... daca kilometrajul nu functioneaza din cauza renumitului melc de plastic ma poate afecta cumva la ITP ? De cate ori am fost la itp cu moto nau verificat nimic. cu atat mai putin kilometrajul. probabil se uitau doar la aspectul motoretei si o auzeau cum suna cand o aduceam inauntru. Notau, totusi, nr de kilometri. Prin urmare, 99% raspunsul este NU la intrebarea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Gata. Sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Gata. Sper. Sa fie intr-un ceas bun. Poate ne zici si noua ce i-ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Va place aceste Baby-Dominator (NX-250)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Va place aceste Baby-Dominator (NX-250)? Mie-mi place! Ai intrat si tu si in gasca asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Sa fie intr-un ceas bun. Poate ne zici si noua ce i-ai facut L-am reglat la supape ca-n manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.