rila Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Big, Manly Woman Un singur NX250 stiu in Bucuresti: il are o gagica, BooBoo parca-i zice. ...care apropo, nu a vrut sa vina in vara la dominatoristi Pacat, daca ne combinam iesea un Dominator de 500cmc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Grija cu schimbul ala la 6000. S-ar putea sa fie cam mare intervalul... Salutare popor,Honda NX 250 Dominator Bj:1991,MD21,Km actuali 27.800,stare generala buna,motorul trage bine, are viatza in el,cutie e ok,dupa cum umeaza: -schimb de ulei la 6000km, costa 75lei (1.6L ulei Repsol 10W40, 26lei/L la Cora+Filtru de ulei Champion de la Louis) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 NX250-ul are racire pe apa. Nu stiu ce zice manualul, dar probabil ca nu impute uleiul asa repede ca un NX650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Grija cu schimbul ala la 6000. S-ar putea sa fie cam mare intervalul... da. nx650 ( vigor, slr, dominator, fmx) - 3000 km schimbul de ulei ( dupa manual ) la 6000..e circ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Grija cu schimbul ala la 6000. S-ar putea sa fie cam mare intervalul... M-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit la capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul. La nx 650 sdrie in Mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar. Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 400mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok Mesaj completat Mi s-a blocat internetul si nu mi-a luat in considerare corecturile M-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit despre schimbul de ulei la capitolulla capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul. La NX 650 sdrie in Mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar. Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 4,000mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok Mesaj completat M-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit la capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul.La nx 650 sdrie in Mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar. Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 400mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok Mesaj completat Mi s-a blocat internetul si nu mi-a luat in considerare corecturile M-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit despre schimbul de ulei la capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul. La NX 650 sdrie in Mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar. Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 4,000mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok Mesaj completat M-am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit despre schimbul de ulei la capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul. La NX 650 sdrie in Mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar. Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 4,000mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok Mesaj completat -am uitat in manualul de la NX 250 si am gasit despre schimbul de ulei la capitolul Maintenance, sincer din tabel am inteles ca la 12.000km se schimba uleiul.La NX 650 scrie in mijloc EVERY 2,000mi(3,200km) deci e clar. Dar am gasit pe un forum ca se schimba uleiul la 4,000mile (adica 6400km) deci daca l-am schimbat la 6000km e ok Mesaj completat A iesit o porcarie mare ce a iesit aici ,scuze ...is obosit merg sa dorm. Ma rog, sper ca s-a inteles ideea :la NX 250 schimbul de ulei se face la 6000km. Doamne ajuta. Editat Noiembrie 20, 2009 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 stiu ca acum ceva timp cauta cineva un rezervor de dominator - link piese pentru dominatoare pe ebay din anglia si germania gasiti aici sub forma de RSS Feed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Benzineste, scinteieste, aereste, uleieste De ce MM nu porneste? Am ramas acu vreo 2-3 saptamini cu mobra pe dealul de la Academie (cu fata spre deal). Dupa ce am chinuit-o impinsa, scos bujie, pus bujie, golit baterie, golit 'robot pornire', si daca nu ma opream, probabil ca storceam de viata si o baterie de Tico, am decis ca nu se mai misca de acolo 'picioarele ei' asa ca am adus-o acasa in masina. la acea vreme simptomele erau: -nu mergea motorul 'rotund', pina la Academia Militara am fost nevoit sa o pornesc de vreo 10-12 ori, cam la fiecare stop din drum pentru ca la decelerare se oprea. -pe deal am reusit sa o pornesc de vreo citeva ori impinsa insa nu mergea decit superturata si cind incercam sa mai reduc din gas, se oprea. dupa ce a tot stat in spatele bloculuidin lipsa de timp propice de mestereala am incercat si we trecut sa o pornesc. Avea scinteie, avea benzina nu facea poc. Am consumat atunci doua baterii si "robotul de pornire" si a trebuit sa ma opresc din incercari. WE asta am reusit sa trag masina linga coada motorului si simbata de la 2 pina pe la 6 am storso pe toate partile. Am reusit sa obtin de la ea numai pocnituri zgomotoase si dupa ce am reusit sa asigur scinteie la bujie niste sunete de sticla careia ii dai un deget peste gura. Dupa ce am sunat vreo 2-3 oameni si le-am cerut parerea am lasat-o moale si m-am dus sa ma incalzesc. Ieri am luat-o de la capat cu forte noi. Scinteie este. Am verificat si doar cu fisa si cu bujia pusa. Cit cautam bujia de scinteie nu am simtit miros de benzina cum intreba Dorian. Da' nici nu am cautat sa vad daca miroase ATUNCI. Ieri am mai scos odata bujia, e frumoasa si curata. S-a vehiculat ideea ca din cauza ca e un Iridium ..dpr..9 nu ar da scinteie OK pentru vremea asta. O sa iau si un dpr8 si un dpr7 sa am in trusa. Benzina este. Vreo jumatete de rezervor. Am deschis nitel surubelul de la prea-plin si curge semn ca in carburator ajunge. Nu stiu acuma daca trece de carburator. Desi am scos carburatorul si l-am spalat, nu am desfacut toate jiglerele sa le suflu, curat, verific. Aer este. (asta e omniprezent intre noi fie vorba). Am desfacut cutia filtrului, am constatat ca nu-i chiar jegos deci nu e cazul sa-l invinuim. Am incercat sa pornim si fara filtru, eu am incercat si cu capacul scos. Ulei este. E completat de mine simbata ca mi-am inchipuit ca e mai bine sa fie si chestia asta eliminata de pe lista de buguri. per total am incercat sa o pornesc: impinsa ('setari" clasice) impinsa in doi, cu filtru impinsa in doi, fara filtru cu cric, fara cric, cu ambreiaj tras, cu choke, fara choke, de la baterie, de la robotul de pornire, de la masina turata, de la masina neturata. Din toate chestiile astea nu am reusit sa scot nici macar un poc de 'motor care merge da' are un reglaj prost'. ATIT vreau in momentul asta sa zica. Dup-aia facem ce reglaje mai vrea/trebuie. Help ca m-am plictisit de 'conserva'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Benzineste, scinteieste, aereste, uleiesteDe ce MM nu porneste? Am ramas acu vreo 2-3 saptamini cu mobra pe dealul de la Academie (cu fata spre deal). Dupa ce am chinuit-o impinsa, scos bujie, pus bujie, golit baterie, golit 'robot pornire', si daca nu ma opream, probabil ca storceam de viata si o baterie de Tico, am decis ca nu se mai misca de acolo 'picioarele ei' asa ca am adus-o acasa in masina. la acea vreme simptomele erau: -nu mergea motorul 'rotund', pina la Academia Militara am fost nevoit sa o pornesc de vreo 10-12 ori, cam la fiecare stop din drum pentru ca la decelerare se oprea. -pe deal am reusit sa o pornesc de vreo citeva ori impinsa insa nu mergea decit superturata si cind incercam sa mai reduc din gas, se oprea. dupa ce a tot stat in spatele bloculuidin lipsa de timp propice de mestereala am incercat si we trecut sa o pornesc. Avea scinteie, avea benzina nu facea poc. Am consumat atunci doua baterii si "robotul de pornire" si a trebuit sa ma opresc din incercari. WE asta am reusit sa trag masina linga coada motorului si simbata de la 2 pina pe la 6 am storso pe toate partile. Am reusit sa obtin de la ea numai pocnituri zgomotoase si dupa ce am reusit sa asigur scinteie la bujie niste sunete de sticla careia ii dai un deget peste gura. Dupa ce am sunat vreo 2-3 oameni si le-am cerut parerea am lasat-o moale si m-am dus sa ma incalzesc. Ieri am luat-o de la capat cu forte noi. Scinteie este. Am verificat si doar cu fisa si cu bujia pusa. Cit cautam bujia de scinteie nu am simtit miros de benzina cum intreba Dorian. Da' nici nu am cautat sa vad daca miroase ATUNCI. Ieri am mai scos odata bujia, e frumoasa si curata. S-a vehiculat ideea ca din cauza ca e un Iridium ..dpr..9 nu ar da scinteie OK pentru vremea asta. O sa iau si un dpr8 si un dpr7 sa am in trusa. Benzina este. Vreo jumatete de rezervor. Am deschis nitel surubelul de la prea-plin si curge semn ca in carburator ajunge. Nu stiu acuma daca trece de carburator. Desi am scos carburatorul si l-am spalat, nu am desfacut toate jiglerele sa le suflu, curat, verific. Aer este. (asta e omniprezent intre noi fie vorba). Am desfacut cutia filtrului, am constatat ca nu-i chiar jegos deci nu e cazul sa-l invinuim. Am incercat sa pornim si fara filtru, eu am incercat si cu capacul scos. Ulei este. E completat de mine simbata ca mi-am inchipuit ca e mai bine sa fie si chestia asta eliminata de pe lista de buguri. per total am incercat sa o pornesc: impinsa ('setari" clasice) impinsa in doi, cu filtru impinsa in doi, fara filtru cu cric, fara cric, cu ambreiaj tras, cu choke, fara choke, de la baterie, de la robotul de pornire, de la masina turata, de la masina neturata. Din toate chestiile astea nu am reusit sa scot nici macar un poc de 'motor care merge da' are un reglaj prost'. ATIT vreau in momentul asta sa zica. Dup-aia facem ce reglaje mai vrea/trebuie. Help ca m-am plictisit de 'conserva'. Urata treaba. Si nu esti singurul care a patit chestia asta urata, se pare ca si dsorinmihail trece prin aceleasi chinuri ca si tine... Din cate am inteles, ai obtinut scanteie putenica, da? Caci altfel puteai suspecta urmatoarele: probleme la CDI, fisa de la bujie intrerupta sau scurcircuitata, probleme la alternator, bobina defecta sau scurcircuitata, probleme la generatorul de puls. Daca esti sigur ca elementele de mai sus functioneaza cum trebuie, mai ramane de verificat compresia. Daca e mai mica decat normal, sunt mai multe cauze posibile. Odata ar fi uzura la cilindru si/sau segmenti. Sau - mai 'eftin - vreo valva blocata pe deschis, sau cama de la decompresor blocata sau... mai sunt si alte cauze. Intrebarea este: ai cum sa verifici compresia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Eu ti-am zis serbane: am vorbit cu un tip (Laur - il stie si Domi72), numai tu sa ai timp sa vina sa-ti vada troaca. Eventual daca poti sa i-o duci la Garaj prin Crangasi in zona podului, se poate ocupa. Mesaj completat Eu am fost unu din oamenii sunati in weekend. Destul de nasol, zic eu. Suspectez deja compresia, mai exact decompresorul automat. Au venit frigurile si s-o fi ancrasat ceva la mecanismul ala. Mie de exemplu mi se f*tuse carburatorul vineri: se blocase axul care inchidea admisia in carb, si curgea intr-o veselie benzina de cate ori nu era motorul turat. Amcrasat de la mizerie. Dat jos, curatat, facut ceva reglaje, acu merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) Urata treaba. Si nu esti singurul care a patit chestia asta urata, se pare ca si dsorinmihail trece prin aceleasi chinuri ca si tine... Din cate am inteles, ai obtinut scanteie putenica, da? Eu zic ca are scinteie. Nu prea stiu eu exact cum trebuie sa arate dar a vazut-o si Traian si nu a catalogat-o ca slabaCaci altfel puteai suspecta urmatoarele: probleme la CDI,are scinteie dar mi se mai sufla in casca ca e posibil sa fie defazata si asta sa fie cam aiurea fisa de la bujie intrerupta sau scurcircuitataintrerupta nu, scurtcircuitata slabe sanse, probleme la alternatornaiba stie, de la ce, ce implicatie sa aiba asta; doar ca nu ar incarca dar curent am tot luat si de colo si de colo deci trebuia sa mearga si sa nu incarce, nu sa nu porneasca, bobina defecta sau scurcircuitataAia de sub sa? Pai aia ce naiba sa aiba, nu imi aduc aminte sa fi umblat pe la ea prin zona sa o fi deranjat, probleme la generatorul de pulsasta banuiesc ca e ala de sub rezervor. Sau erau invers? Dar, la fel, nu cred ca le-am facut ceva sa le deranjeze. Doar sa fie o rana mai veche si acu sa se fi spart puroiul. Daca esti sigur ca elementele de mai sus functioneaza cum trebuie, mai ramane de verificat compresia. Daca e mai mica decat normal, sunt mai multe cauze posibile. Odata ar fi uzura la cilindru si/sau segmenti. Sau - mai 'eftin - vreo valva blocata pe deschis, sau cama de la decompresor blocata sau... mai sunt si alte cauze.tocmai ce i-am reglat tachetii cu o zi inainte. A mers de la Republica pina in DrTaberei, a stat peste noapte, a mers luni 10km pina la munca, a mai mers si vreo 6-7 inapoi psre casa insa cu poticnelile de care ziceam. Dupa ce m-a lasat pe deal am reusit sa o pornesc la automat, am mai mers cu ea pina a trebuit sa frinez iar pina la oprire si atunci a murit de tot Intrebarea este: ai cum sa verifici compresia? nuprea. Doar sa pun gura pe teava de evacuare Ceva compresie este, zic eu, ca se simte cind scuipa aerul afara pe toba In seara asta mi-am luat gindul de la ajuns acasa la o ora rezonabila asa ca nu pot sa incurc pe nimeni. Maine pot sa aflu ce sanse am sa ajung acasa cit mai devreme si sa pot negocia o adunare la lumina de felinar (nici prea multa lumina nu am in zona parcajului si d-aia urasc muncitul dupa programul de la servici). Aseara am lucrat la 'frontale' si niste lumina de neon ca sa fie atmostfera mai treaza. Daca dadeam drumul a proiectoare sau faruri mi-e ca ne bagam surubelnitele in degete; da' macar ne incalzeam.....uite ca nu ar fi fost totusi o idee prea rea . Editat Noiembrie 23, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Intrebare dubioasa: ai incercat sa-l alimentezi cu o "perfuzie" (sticla cu furtun) cu benzina proaspata? Poate ti-a intrat apa in benzina sau e proasta, sau ti-a facut cineva o gluma "indulcind-o". Din moment ce da scanteie cu bujia bagata in fisa, exclud ideea unei hartii puse in capul fisei. Flansa dintre carb si cilindru nu e iesita in mod grosolan...adica de tot sau ceva? Ca daca e doar crapata, ar trebui s-o ia totusi. In timp ce invarte electric, nu se aud zgomote ciudate... de genul sa fi crapat distributia? In seara asta mi-am luat gindul de la ajuns acasa la o ora rezonabila asa ca nu pot sa incurc pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 scoate bujia si baga-i o injectie de benzina in capul pistonului , daca are scanteie ar trebui sa porneasca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Intrebare dubioasa: ai incercat sa-l alimentezi cu o "perfuzie" (sticla cu furtun) cu benzina proaspata? Poate ti-a intrat apa in benzina sau e proasta, sau ti-a facut cineva o gluma "indulcind-o".Din moment ce da scanteie cu bujia bagata in fisa, exclud ideea unei hartii puse in capul fisei. Flansa dintre carb si cilindru nu e iesita in mod grosolan...adica de tot sau ceva? Ca daca e doar crapata, ar trebui s-o ia totusi. In timp ce invarte electric, nu se aud zgomote ciudate... de genul sa fi crapat distributia? mam gindit la perfuzie dar nu aveam la indemina cemi trebuia si am lasato asa. Apa in benzina....e posibil, proasta, posibil,.....cu indulcitul cred ca nu sa chinuit nimeni, inca mai am buson cu cheie si alarma. flansa intradevar e crapata DOAR PE DINAFARA, am vazuto ieri cind am spalato dar nicidecum sa fie patrunsa. Ailalta a mers si sparta, cu ditamai....vorba ceia. nu, zgomote ciudate nus. scoate bujia si baga-i o injectie de benzina in capul pistonului , daca are scanteie ar trebui sa porneasca . Ete asa nu am incercat. Cind ii pun bujia noua. o sa fac si asta, sa vedem cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Ete asa nu am incercat. Cind ii pun bujia noua. o sa fac si asta, sa vedem cum e. Orice, dar p-asta cu injectia de benzina in cilindru n-o face, ca, dintr-o discutie recenta am inteles ca una dintre cele mai proaste "teste" (adica benzina in cauza spala cu succes uleiul ajuns pe cilindru, sau ceva de genul asta). In principiu, daca iti ajunge benzina in carburator, iar carburatorul este curat, problema nu este de alimentarea cu combustibil. Cel putin asa deduc din ce zic japonezii la sectiunea "troubleshot" la capitolul motorul nu porneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Caut motor de dominator. Ai idee cineva de vreunul care se dezmembreaza? Mesaj completat Sau axa cu came si culbutorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Distributia la dominator se intinde automat sau se intinde manual??? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Salut Dominator 72 ce mai sti de fostul meu motor? Eu am sa revin tot la dominator doar ca am sa cumpar unu cu rezervor de 16L. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Salut Dominator 72 ce mai sti de fostul meu motor? Eu am sa revin tot la dominator doar ca am sa cumpar unu cu rezervor de 16L. Numai bine. Salut, Acum o saptamana... nu mai pornea de nicio culoare. Nu stiu daca intre timp l-a rezolvat sau nu. Pe de alta parte, va anunt cu mandrie ca mi-am pregatit bateria pentru iarna. Mai exact, am scazut consumul cu aprox 40%. Consumul de curent, nu de carburant. Adica mi-am pus bec cu xenon, care consuma 35W in loc de 55W. Cu alte cuvinte, mi-am pregatit calea sa-mi pun proiectoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Domnu Domi72, vreau sa va vad urma farului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Domnu Domi72, vreau sa va vad urma farului Chiar te rog, desi nu lasa nicio urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce sa bag . in carte parca am vazut ca pe vremea asta e recomandat 20w40 sau 20w50 . ce imi recomandati ? cred ca am sa bag Silkolene, ca am gasit mai ieftin ca Mos Nicolae e cam sarac , la Klx am bagat dinasta si parca suna mai frumos decat cu Motorex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 (editat) cred ca pe vremea asta merge un 10w40. vezi ca era un grafic cu intervalul de temperaturi ale mediului pt fiecare tip de ulei in manualul utilizatorului. descriu tabelul, pentru ca nu stiu unde am pus aparatul foto: 10w40: -10 pana la >40 grade Celsius 10w30: -10 pana 35 grade Celsius 15w40/50: -5 pana la >40 grade Celsius 20w40/50: 0 pana la >40 grade Celsius Editat Noiembrie 29, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce sa bag . in carte parca am vazut ca pe vremea asta e recomandat 20w40 sau 20w50 . ce imi recomandati ?cred ca am sa bag Silkolene, ca am gasit mai ieftin ca Mos Nicolae e cam sarac , la Klx am bagat dinasta si parca suna mai frumos decat cu Motorex. sa nu cumva sa pui 20w ca ai sa plangi langa motor sal poti porni, la rece se face gros si abia se va invarti motorul, indicat 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Salut Dominator 72 ce mai sti de fostul meu motor? Eu am sa revin tot la dominator doar ca am sa cumpar unu cu rezervor de 16L. Numai bine. intoarcerea fiului risipitor Mesaj completat intoarcerea fiului risipitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 azi am schimbat uleiul si filtrul. dupa ce am scurs tot uleiul intr-un bidon , l-am turnat intr-un flacon de 2 l sa vad cat a iesit , s-a umplut sticla si mi-a mai ramas inca vreo 300 ml , de la ce putea sa fie mai mult ulei in motor , o fi completat cel dinaintea mea , sau se poate imi bage benzina in baia de ulei , asta nu cred pt ca ulei nu era subtire ci destul de gros . oricum dupa ce am bagat noul ulei ( Mobil 1 semisintetic 10w40 ) motorul suna mai frumos si treptele merg mai usor . ieri l-am dezbracat un pic si vreau sa ii pun ceva fasii si bucse de cauciuc pe la imbinarile carenelor ca sa nu ma zdrangane de la vibratii , mi-am uns toate cablurile. mai vreau sa ii dau jos apoi galeriile si sa le slefuiesc si sa ii bag vaselina cu un gresor pe la telescop si pe unde am mai vazut ca sunt suruburi dinalea de gresat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.