Kampur Motors Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Varadero nu prea e in clasa cu V-Strom 650. E in clasa cu V-Strom 1000. Intrebarea cheie este legata de buget. De acolo porneste discutia. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 eeeeee n-am banii aia ... ca 990 ar fi fost prima varianta, chiar si 950-ul e scump, asa pana in 3000-3500 as fi vrut , 3500 ar fi apogeul , la indemana ar fi undeva sub 3000 ) . de aia am spus de triumph si r1100/1150 gs ca sunt mai ieftine .... insa la triumph nu stiu daca o sa am unde sa-l servisez daca o sa am nevoie... @Hondan- in afara de Klr care nu-mi place, pe toate le-am luat in considerare , dr800 probleme pe asfalt cu viteza .. papa ulei , ktm scump , transalp ceva cam micut ,ar mai ramane doar Xtz-ul alaturi de celelalte spuse de mine... insa decat Xtz mai bine fac un efort considerabil si iau Africana, sau ceva bmw , dar au niste preturi accesorile la bmw de sa le ia dracu' ... de v-strom trebuie sa ma mai documentez. sigur ca mi-a fost de folos mesajul . inca nu e scoasa de tot de pe lista, ca printre altele la ce putere/cuplu are si ce pret (nu foarte mare, <2002) chiar ma atragea. in acest caz eu clar as merge pe AT , in defavoarea BMW , care este mai puternic decat AT insa nu are avantajul de a fi o Honda pozele cerute: in postul 1066 este voltmetrul si indicatorul de treapta post 1070 bloc releu+sigurante post 989 aripa spate acum mai atasez poze cu prelungirea aripii fataprel aripa1.jpg si protectia pt far protectie far.jpgprotectie far2.jpg Dragos, cu riscul sa devin stresant vreau sa te intreb sursa prelungirii aripii fata si a protectiei de far sunt cumva home made sau cumparate ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 cel mai bine un crosstourer si ai rezilvat speta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 eeeeee n-am banii aia ... ca 990 ar fi fost prima varianta, chiar si 950-ul e scump, asa pana in 3000-3500 as fi vrut , 3500 ar fi apogeul , la indemana ar fi undeva sub 3000 ) . de aia am spus de triumph si r1100/1150 gs ca sunt mai ieftine .... insa la triumph nu stiu daca o sa am unde sa-l servisez daca o sa am nevoie... @Hondan- in afara de Klr care nu-mi place, pe toate le-am luat in considerare , dr800 probleme pe asfalt cu viteza .. papa ulei , ktm scump , transalp ceva cam micut ,ar mai ramane doar Xtz-ul alaturi de celelalte spuse de mine... insa decat Xtz mai bine fac un efort considerabil si iau Africana, sau ceva bmw , dar au niste preturi accesorile la bmw de sa le ia dracu' ... de v-strom trebuie sa ma mai documentez. sigur ca mi-a fost de folos mesajul . inca nu e scoasa de tot de pe lista, ca printre altele la ce putere/cuplu are si ce pret (nu foarte mare, <2002) chiar ma atragea. La 3000 - 3500 iti cumperi ori o africana bine pusa la punct ori un BMW F650GS XTZ750 sunt prea vechi DR800 vibreaza de te omoara la drum lung, plus restul problemelor Eu am pilotat si BMW, dar ca sa fiu sincer nu m-a dat pe spate AT e... AT, e mare, tare, comoda si fiabila Desigur, nici astea nu mai sunt noi, dar la un buget de maxim 3500 euro nu o sa gasesti ceva mai convenabil pentru enduro-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 pai pe acolo am ajuns, sa tai si bmw , mai mult din cauza pieselor scumpe ... si a accesoriilor. AT sau triumph tiger 955i /900 dar la triumph e aiurea ca nu gasesti service pentru el din cate am inteles... chiar acum ma uit la AT si e o varianta buna, insa performantele nu-s foarte bune, dar macar are un consum bun + autonomie. Va las topicul, ca am facut destul offtopic. Mersi fain. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) pai pe acolo am ajuns, sa tai si bmw , mai mult din cauza pieselor scumpe ... si a accesoriilor. AT sau triumph tiger 955i /900 dar la triumph e aiurea ca nu gasesti service pentru el din cate am inteles... chiar acum ma uit la AT si e o varianta buna, insa performantele nu-s foarte bune, dar macar are un consum bun + autonomie. Va las topicul, ca am facut destul offtopic. Mersi fain. Asfalt uscat ! consum la AT poate ne spune dl Korben despre acest subiect mai multe , si chiar este din punctul meu de vedere o alegere buna, desi cum am spus mai sus singurul dejavantaj puterea pe asfalt , dar na nu poti avea regina pe asfalt si rege in off sursa sprintmonitor.de http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/876-XRV_750.html?vehicletype=2&powerunit=2 Count Fuel type min Ø max 84 Gasoline 4,50 5,86 7,77 Editat Februarie 22, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 vlady_80 stai linistit, nu e nici un deranj protectia de far ebay.uk(vine cu tot cu velcroul pt exterior), iar prelungirea de aripa kronau(louis). pe ebay ce am gasit nu trimeteau in romania uite aici protectie de far pt modelul carburatie http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VARADERO-XL1000-V-X-1999-2002-HEADLIGHT-PROTECTOR-/251220576090?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a7de9c75a la observatii ceri transparent uite si prelungirea de aripa http://www.louis.de/_3054bdc18ba80a2903d3923e71fe53d78f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=SD02 totusi mai sapa pe ebay ca sunt mai ieftine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 ca veni vorba, o " adaptare" sa protejeze amortizorul spate , se paote ? dragos, cum am vazut la bikes on ice, la ST 600 . ca un cauciuc.. cand m am uitat la Vara e putin loc si "stramt la tine cu prelungirea aia e super dar eu as vrea ceva mai "buget" idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 uitasem, ma apuc de sapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 pai pe acolo am ajuns, sa tai si bmw , mai mult din cauza pieselor scumpe ... si a accesoriilor. AT sau triumph tiger 955i /900 dar la triumph e aiurea ca nu gasesti service pentru el din cate am inteles... chiar acum ma uit la AT si e o varianta buna, insa performantele nu-s foarte bune, dar macar are un consum bun + autonomie. Va las topicul, ca am facut destul offtopic. Mersi fain. Asfalt uscat ! Salutari ,sunt la al doilea triumph tiger 900 si nu prea inteleg la ce service te referi.Placutele ,uleiul,ambreiajul ,lichidele le schimbi singur,lantul si pinioanele la fel, odata la cateva zeci de mii in functie de cum o exploatezi.In rest cauciucuri ,altceva nu prea vad ce sa-i faci.Carburatoarele sunt clasice(3),totul este f simplu,ea ca si conceptie este f simpla.Daca prinzi una buna, este o alegere buna.N-ai ce cauta cu ea pe aratura ,dar accepta gropile de pe la noi.Piese se gasesc chiar la preturi mai mici decat la alte motoare mai comune de pe la noi.Intra pe ebay si te vei convinge. Honda varadero mi se pare a fi cea mai reusita motocicleta de touring,as fi schimbat triumph-ul cu un varadero mai tinerel insa mai sunt necesare cateva mii de euro, plus drumul pana in germania.Din romania as cumpara doar de la un cunoscut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 am gasit treaba e ca trebuie sa gasesti o bucata de cauciuc nu foarte tare(rigida) dar nici moale aproximativ 4 mm grosime, lumgime 330mm, latime 185mm sau mai mare in afara de asta trebuie sa studiem la tine cu abs-ul sa vedem daca merge facuta agerimea, eu sunt optimist, cred ca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 sefu', da' ibanu' sa ti bag banu' si fa o tu ) na ca am dat o in rima arata super ce mi ai trimis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) asta referitor la caramele pe asfalt o rezolvam noi,material sa gasim ceva mai gros decat camera si un pic mai țapăn. cautam amandoi ceva de genul asta dar noua ne trebuie o bucatica mica http://www.sculesiechipamente.ro/Covor-cauciuc-pasla/Covor-cauciuc-862.html Editat Februarie 22, 2013 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) vlady_80 stai linistit, nu e nici un deranj protectia de far ebay.uk(vine cu tot cu velcroul pt exterior), iar prelungirea de aripa kronau(louis). pe ebay ce am gasit nu trimeteau in romania uite aici protectie de far pt modelul carburatie http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VARADERO-XL1000-V-X-1999-2002-HEADLIGHT-PROTECTOR-/251220576090?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a7de9c75a la observatii ceri transparent uite si prelungirea de aripa http://www.louis.de/_3054bdc18ba80a2903d3923e71fe53d78f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=SD02 totusi mai sapa pe ebay ca sunt mai ieftine multumesc!!!! , oricum eu raman dator cu cateva reci , cine stie poate cumva in acest an facem si noi si ne vedem undeva la ceva pensiune in tara asta mare si frumoasa , asa o mine intrunire de Varadero poate candva ne iasa si intrunirea asta Editat Februarie 23, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 mai fratilor...poate stiti ceva discuri frina fata la varadero...noi...la preturi cit mai acceptabiile. anuntati-ma...io am gasit astea: Disc frana fata - pret pe 1 bucata.(STANGA SAU DREAPTA)EBC - otel X - 933 ronTRW - 990 ronNG - 830 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 mai fratilor...poate stiti ceva discuri frina fata la varadero...noi...la preturi cit mai acceptabiile. anuntati-ma...io am gasit astea: Disc frana fata - pret pe 1 bucata.(STANGA SAU DREAPTA) EBC - otel X - 933 ron TRW - 990 ron NG - 830 ron maine am drum in oras intreb de ferodo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 ok ...chiar te rog. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Cele Nissin au preţ de producător 182€ , dă-le un mail şi întreaba-i de preţul final : http://www.motorteam.ro/contact ( model Nissin SD505 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 apropos de discuri fata, nu se potrivesc si de pe alte modele honda ? cbr 600, hornet samd. ma gandesc ca sunt ceva sanse sa gasesti sh-uri ok. bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 de regula nu prea se potrivesc de la o motocicleta la alta. insa daca vreti sa luati sh atentie ca pot fi ovalizate si nu trebuie sa aibe o grosime mai mica de 4mm (astae cota minima de siguranta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 dupa cum ziceam sh exclus...risc prea mare sa fie ovalizate...si dai banii degeaba sau sa aiba ceva crapaturi si fisuri ca sa te trezesti la vreo 120/h ca se sparg sau mai stiu eu ce se intimpl. cu frina nu ma joc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Salutare! am iesit cu motoreta azi si fiind ceva mai cald a reusit sa urce nitel si temperatura lichidului de racire. am constatat, cu amaraciune evident ca daca la rece merge "rotund " motorul....atunci cand se incalzeste, intrerupe , doar la relanti ( mersul in gol). in mers totul e perfect. oricum am vb deja la service sa sincronizez carburatoarele , sa iau compresia si sa controlez si jocul supapelor. dar pareri in plus nu strica....voua vi s a intamplat???aveti ideea ce ar putea fi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 ca principii general valabile: jocul supapelor, curatat carburatoarele, verificat/reglat (inlocuit) bujii, abia apoi sincronizare la tine poate fi si un reglaj incorect al amestecului la relanti - daca la rece merge bine inseamna ca e amestecul bogat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 bujiile sunt noi, deci asta excludem. in rest...se iau in considerare sfaturile. logica e buna daca merge la relati bine cand e rece...e clar ca poate sa fie amestecul bogat in benzina......si apoi cand se incalzeste sa mearga relativ inecata... multumesc frumos! revin!!!! azi am fost la service!!!....compresia 14 bari pe ambii cilindrii, asta e foarte bine plus ca nu e nici dezechilibru...ce urmeaza ?! curatitul carburatoarelor , verificarea membranelor...care erau ok , si apoi sincronizarea.....aici fusese problema.....si apoi cheie si merge brici....sper sa nu mai apara probleme, cel putin curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 am scos aseara mobra de la naftalina, primii 200m mi se parea ca e un monstru ) ziceam "cum oi fi mers eu frate cu animalu asta, ca parca trage de n-o pot controla!"...dupa 10 minute "caca-m-as pe ea de mobra, parca iar abia se misca!" cea mai amuzanta faza a fost ca dupa iarna au mai intepenit din butoane, drept urmare mi se blocasera luminile pe faza lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.