Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eeeeee n-am banii aia ... ca 990 ar fi fost prima varianta, chiar si 950-ul e scump, asa pana in 3000-3500 as fi vrut , 3500 ar fi apogeul , la indemana ar fi undeva sub 3000 :)) . de aia am spus de triumph si r1100/1150 gs ca sunt mai ieftine .... insa la triumph nu stiu daca o sa am unde sa-l servisez daca o sa am nevoie...

@Hondan- in afara de Klr care nu-mi place, pe toate le-am luat in considerare , dr800 probleme pe asfalt cu viteza .. papa ulei , ktm scump , transalp ceva cam micut ,ar mai ramane doar Xtz-ul alaturi de celelalte spuse de mine... insa decat Xtz mai bine fac un efort considerabil si iau Africana, sau ceva bmw , dar au niste preturi accesorile la bmw de sa le ia dracu' ... de v-strom trebuie sa ma mai documentez. sigur ca mi-a fost de folos mesajul ;) . inca nu e scoasa de tot de pe lista, ca printre altele la ce putere/cuplu are si ce pret (nu foarte mare, <2002) chiar ma atragea.

in acest caz eu clar as merge pe AT , in defavoarea BMW , care este mai puternic decat AT insa nu are avantajul de a fi o Honda

 

pozele cerute: in postul 1066 este voltmetrul si indicatorul de treapta

post 1070 bloc releu+sigurante

post 989 aripa spate

acum mai atasez poze cu prelungirea aripii fataattachicon.gifprel aripa1.jpg si protectia pt far attachicon.gifprotectie far.jpgattachicon.gifprotectie far2.jpg

Dragos, cu riscul sa devin stresant vreau sa te intreb sursa prelungirii aripii fata si a protectiei de far sunt cumva home made sau cumparate ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeeeee n-am banii aia ... ca 990 ar fi fost prima varianta, chiar si 950-ul e scump, asa pana in 3000-3500 as fi vrut , 3500 ar fi apogeul , la indemana ar fi undeva sub 3000 :)) . de aia am spus de triumph si r1100/1150 gs ca sunt mai ieftine .... insa la triumph nu stiu daca o sa am unde sa-l servisez daca o sa am nevoie...

@Hondan- in afara de Klr care nu-mi place, pe toate le-am luat in considerare , dr800 probleme pe asfalt cu viteza .. papa ulei , ktm scump , transalp ceva cam micut ,ar mai ramane doar Xtz-ul alaturi de celelalte spuse de mine... insa decat Xtz mai bine fac un efort considerabil si iau Africana, sau ceva bmw , dar au niste preturi accesorile la bmw de sa le ia dracu' ... de v-strom trebuie sa ma mai documentez. sigur ca mi-a fost de folos mesajul ;) . inca nu e scoasa de tot de pe lista, ca printre altele la ce putere/cuplu are si ce pret (nu foarte mare, <2002) chiar ma atragea.

La 3000 - 3500 iti cumperi ori o africana bine pusa la punct ori un BMW F650GS

XTZ750 sunt prea vechi

DR800 vibreaza de te omoara la drum lung, plus restul problemelor

Eu am pilotat si BMW, dar ca sa fiu sincer nu m-a dat pe spate

AT e... AT, e mare, tare, comoda si fiabila

Desigur, nici astea nu mai sunt noi, dar la un buget de maxim 3500 euro nu o sa gasesti ceva mai convenabil pentru enduro-touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe acolo am ajuns, sa tai si bmw , mai mult din cauza pieselor scumpe ... si a accesoriilor. AT sau triumph tiger 955i /900 dar la triumph e aiurea ca nu gasesti service pentru el din cate am inteles... chiar acum ma uit la AT si e o varianta buna, insa performantele nu-s foarte bune, dar macar are un consum bun + autonomie.

Va las topicul, ca am facut destul offtopic. Mersi fain. Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe acolo am ajuns, sa tai si bmw , mai mult din cauza pieselor scumpe ... si a accesoriilor. AT sau triumph tiger 955i /900 dar la triumph e aiurea ca nu gasesti service pentru el din cate am inteles... chiar acum ma uit la AT si e o varianta buna, insa performantele nu-s foarte bune, dar macar are un consum bun + autonomie.

Va las topicul, ca am facut destul offtopic. Mersi fain. Asfalt uscat !

consum la AT poate ne spune dl Korben despre acest subiect mai multe , si chiar este din punctul meu de vedere o alegere buna, desi cum am spus mai sus singurul dejavantaj puterea pe asfalt , dar na nu poti avea regina pe asfalt si rege in off

sursa sprintmonitor.de http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/876-XRV_750.html?vehicletype=2&powerunit=2

Count Fuel type min Ø max 84 Gasoline 4,50 5,86

7,77

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vlady_80 stai linistit, nu e nici un deranj

protectia de far ebay.uk(vine cu tot cu velcroul pt exterior), iar prelungirea de aripa kronau(louis). pe ebay ce am gasit nu trimeteau in romania



uite aici protectie de far pt modelul carburatie http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VARADERO-XL1000-V-X-1999-2002-HEADLIGHT-PROTECTOR-/251220576090?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a7de9c75a

la observatii ceri transparent



uite si prelungirea de aripa http://www.louis.de/_3054bdc18ba80a2903d3923e71fe53d78f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=SD02

totusi mai sapa pe ebay ca sunt mai ieftine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca veni vorba, o " adaptare" sa protejeze amortizorul spate , se paote ? dragos, cum am vazut la bikes on ice, la ST 600 .

ca un cauciuc..

cand m am uitat la Vara e putin loc si "stramt

la tine cu prelungirea aia e super dar eu as vrea ceva mai "buget"

idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe acolo am ajuns, sa tai si bmw , mai mult din cauza pieselor scumpe ... si a accesoriilor. AT sau triumph tiger 955i /900 dar la triumph e aiurea ca nu gasesti service pentru el din cate am inteles... chiar acum ma uit la AT si e o varianta buna, insa performantele nu-s foarte bune, dar macar are un consum bun + autonomie.

Va las topicul, ca am facut destul offtopic. Mersi fain. Asfalt uscat !

Salutari ,sunt la al doilea triumph tiger 900 si nu prea inteleg la ce service te referi.Placutele ,uleiul,ambreiajul ,lichidele le schimbi singur,lantul si pinioanele la fel, odata la cateva zeci de mii in functie de cum o exploatezi.In rest cauciucuri ,altceva nu prea vad ce sa-i faci.Carburatoarele sunt clasice(3),totul este f simplu,ea ca si conceptie este f simpla.Daca prinzi una buna, este o alegere buna.N-ai ce cauta cu ea pe aratura ,dar accepta gropile de pe la noi.Piese se gasesc chiar la preturi mai mici decat la alte motoare mai comune de pe la noi.Intra pe ebay si te vei convinge.

 

Honda varadero mi se pare a fi cea mai reusita motocicleta de touring,as fi schimbat triumph-ul cu un varadero mai tinerel insa mai sunt necesare cateva mii de euro, plus drumul pana in germania.Din romania as cumpara doar de la un cunoscut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit :rock: post-43899-0-41214000-1361557803_thumb.jpg

post-43899-0-96353300-1361557828_thumb.jpg

treaba e ca trebuie sa gasesti o bucata de cauciuc nu foarte tare(rigida) dar nici moale aproximativ 4 mm grosime, lumgime 330mm, latime 185mm sau mai mare

in afara de asta trebuie sa studiem la tine cu abs-ul sa vedem daca merge facuta agerimea, eu sunt optimist, cred ca merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta referitor la caramele pe asfaltpost-43899-0-11140700-1361559428_thumb.jpg



o rezolvam noi,material sa gasim

ceva mai gros decat camera si un pic mai țapăn. cautam amandoi



ceva de genul asta dar noua ne trebuie o bucatica mica http://www.sculesiechipamente.ro/Covor-cauciuc-pasla/Covor-cauciuc-862.html

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vlady_80 stai linistit, nu e nici un deranj

protectia de far ebay.uk(vine cu tot cu velcroul pt exterior), iar prelungirea de aripa kronau(louis). pe ebay ce am gasit nu trimeteau in romania

 

uite aici protectie de far pt modelul carburatie http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VARADERO-XL1000-V-X-1999-2002-HEADLIGHT-PROTECTOR-/251220576090?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a7de9c75a

la observatii ceri transparent

 

uite si prelungirea de aripa http://www.louis.de/_3054bdc18ba80a2903d3923e71fe53d78f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=SD02

totusi mai sapa pe ebay ca sunt mai ieftine

multumesc!!!! , oricum eu raman dator cu cateva :cheers: reci , cine stie poate cumva in acest an facem si noi si ne vedem undeva la ceva pensiune in tara asta mare si frumoasa , asa o mine intrunire de Varadero poate candva ne iasa si intrunirea asta :peace:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor...poate stiti ceva discuri frina fata la varadero...noi...la preturi cit mai acceptabiile. anuntati-ma...io am gasit astea:

Disc frana fata - pret pe 1 bucata.(STANGA SAU DREAPTA)

EBC - otel X - 933 ron
TRW - 990 ron
NG - 830 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor...poate stiti ceva discuri frina fata la varadero...noi...la preturi cit mai acceptabiile. anuntati-ma...io am gasit astea:

Disc frana fata - pret pe 1 bucata.(STANGA SAU DREAPTA)

 

EBC - otel X - 933 ron

TRW - 990 ron

NG - 830 ron

maine am drum in oras intreb de ferodo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum ziceam sh exclus...risc prea mare sa fie ovalizate...si dai banii degeaba sau sa aiba ceva crapaturi si fisuri ca sa te trezesti la vreo 120/h ca se sparg sau mai stiu eu ce se intimpl. cu frina nu ma joc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! am iesit cu motoreta azi si fiind ceva mai cald a reusit sa urce nitel si temperatura lichidului de racire. am constatat, cu amaraciune evident ca daca la rece merge "rotund " motorul....atunci cand se incalzeste, intrerupe , doar la relanti ( mersul in gol). in mers totul e perfect. oricum am vb deja la service sa sincronizez carburatoarele , sa iau compresia si sa controlez si jocul supapelor. dar pareri in plus nu strica....voua vi s a intamplat???aveti ideea ce ar putea fi?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca principii general valabile: jocul supapelor, curatat carburatoarele, verificat/reglat (inlocuit) bujii, abia apoi sincronizare

la tine poate fi si un reglaj incorect al amestecului la relanti - daca la rece merge bine inseamna ca e amestecul bogat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile sunt noi, deci asta excludem. in rest...se iau in considerare sfaturile. logica e buna daca merge la relati bine cand e rece...e clar ca poate sa fie amestecul bogat in benzina......si apoi cand se incalzeste sa mearga relativ inecata... multumesc frumos!



revin!!!! azi am fost la service!!!....compresia 14 bari pe ambii cilindrii, asta e foarte bine plus ca nu e nici dezechilibru...ce urmeaza ?! curatitul carburatoarelor , verificarea membranelor...care erau ok , si apoi sincronizarea.....aici fusese problema.....si apoi cheie si merge brici....sper sa nu mai apara probleme, cel putin curand! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos aseara mobra de la naftalina, primii 200m mi se parea ca e un monstru :)) ziceam "cum oi fi mers eu frate cu animalu asta, ca parca trage de n-o pot controla!"...dupa 10 minute "caca-m-as pe ea de mobra, parca iar abia se misca!"

 

cea mai amuzanta faza a fost ca dupa iarna au mai intepenit din butoane, drept urmare mi se blocasera luminile pe faza lunga :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...