Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incearca cu o intrebare aici: http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/index.php

Salutare!

 

Am si eu o intrebare la voi... pe Varadero e acelasi motor care-i si pe VTR1000 Firestorm, cu mici modificari (alte carburatoare, alta cutie, alta compresie). Legat de VTR, modelele de la inceput au probleme serioase cu intinzatoarele lantului de distributie, adica cedea cand ti-e lumea mai draga si rezulta o paguba de toate frumusetea. Pe unde am citit eu se pare ca cilindrul din fata e cel mai sensibil si ala cedeaza in cele mai multe cazuri. Acum vine intrebarea mea: pe Varadero, la modelele de la inceputuri, au fost asemenea probleme, a existat vreo campanie de service recall pe treaba asta? M-am uitat dupa oem parts si intinzatoarele de la distributie, desi arata la fel, nu au acelasi cod. Pe VTR am citit ca multi folosesc intinzatoare manuale, tocmai din cauza asta...



veliko 31.03

plecare omv 1 decembrie ora 11.00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.giflant varadero.jpg asta este din manualul de reparatie, nu dintr-un link oarecare

 

Tu mi-ai dat o captura din manual cu un model care nu mai exista (DID 525HV) dar a fost inlocuit de noul ZVM-X, nu de VX. Captura ta din manual e irelevanta, Louis nu vinde ZVM-X (urmasul lui HV) ci VX, un model total diferit.

 

Linkul dat de mine e linkul producatorului, cred ca stie cel mai bine cum se folosesc lanturile lui. Si acolo scrie clar ca pentru 1000CC se foloseste 530VX sau 525ZVM-X.

 

 

 

 

 

Citeste si ce scriu cei de la Motoflash:

 

Dar sa luam un exemplu concret. Sa presupunem ca avem o motocicleta HONDA Varadero 1000 cc. Lantul necesar este DID 525ZVM2 (recent imbunatatit si inlocuit cu DID 525ZVM-X). Acesta este recomandat pentru motocicletele street si supersport cu capacitate cilindrica de pana in 1300 cmc (conform tabel anexat). Pretul pentru acest kit de lant, in toata reteaua de dealeri SCHUMOTO (majoritatea magazinelor din tara!) este de 173 EURO. Un pret foarte bun, avand in vedere ca lantul are specificatii superioare. Aceeasi motocicleta are insa alt lant in ofertele „speciale” pe care le putem gasi in Romania, evident cu lant inferior (525VX!!!) dar si in oferta Louis (articol 10048278), ca doar n-am inventat noi... preturile reduse! Lantul 525VX este la randul lui foarte bun, dar pentru motociclete cu capacitate cilindrica mai mica, respectiv pana in 750cc, fiind total nepotrivit pentru un motor de 1000cc cu un cuplu foarte mare.

 

 

Sper ca s-a lamurit problema. Daca vreti sa va puneti un lant mai ieftin dar nerecomandat de producatori sa nu va mirati de ce nu va tine nici pe departe cat "originalul". Am facut si eu greseala asta cu alta motocicleta si de atunci nu mai dau doi bani pe ce recomanda Louis.

 

PS: pentru KAWASAKI KLV 1000 (KLV1000), Louis vinde DID CHAIN-KIT 525ZVM-X/E KLV/DL1000V.02-(112/17/41), cod 10048313, 158.36 Euro. Parca nu mai e asa special pretul, nu?

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o plimbare frumoasa, mers civilizat. soarele nu s-a aratat deloc, dar a fost cald si ceva vant. la intoarcere de la giurgiu pana acasa au fost cateva picaturi

post-43899-0-23679600-1364752665_thumb.jpg

am mancat mai sus de veliko, la arbanasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o plimbare frumoasa, mers civilizat. soarele nu s-a aratat deloc, dar a fost cald si ceva vant. la intoarcere de la giurgiu pana acasa au fost cateva picaturi

attachicon.gifveliko.jpg

am mancat mai sus de veliko, la arbanasi

sa va fie de bine :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in uichend, respectiv 5-7 aprilie o iau din nou spre termale. de data asta as vrea la azalia 110 leva dubla all inclusive.

daca sunt doritori sa anunte.

am optat pt allinclusive deoarece vin cu familia si aici au piscina in interiorul hotelului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am gasit buba: bateria pe duca plus proiectoarele...

am pus-o pe rederesor si dupa ce s-a incarcat baga cca 14 V la relanti

urmaresc un pic cum se comporta, dar trebuie sa schimb sigur bateria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi Korben, dar o sa imi iau una noua, am avut probleme si la SuperTenere cu electrica si nu vreau sa stau cu emotii ca nu imi porneste...

 

in alta ordine de idei, nu am scapat nici cu Varadero de turbulente... am parbriz stock, citeam pe aici ca ar ajuta daca as face o fanta in parbriz in partea de jos, a incercat cineva treaba asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te astepta la miracole, am avut eu MRA Vario pe alt motor, cu fanta, sectiune reglabila, etc, si era mai rau decat stock. Cumpara dopuri de protectie si uiti de problema. Varadero are o protectie la vant rezonabila, pe el nu falfai ca un steag pe un naked. Problema sunt castile, care la doar 100Km pe ora, chiar si alea super-uber-mega-extra siletioase, tot te tampesc de urechi. La 120km/h deja e crima. Si nici vina castilor nu e, asta e dinamica fluidelor, din orice material le-ar face tot aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am parbriz givi si sunt foarte multumit. este mai inalt dar si mai lat. problema ar fi la inaltime daca ai sub 1,80 cred ca te uiti prin el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe autostrada constant 140-150

 

la modelul anterior, cel pe carburatie, tot givi am avut dar la partea de sus era putin curbat invers si de la 120 incepeau turbulentele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la 140-150 e confortabil atunci m-ai facut curios. Pentru ca unii zic "am super parbriz" si apoi afli ca nu sar de 120. Imi pare rau ca nu am apucat sa-l "pipai" la OMV spre Veliko sa vad cat de flexibil e fata de original. Daca au reusit prin forma data si materialul ales sa-l mentina rigid atunci au facut o treaba buna. Daca e mai flexibil, atunci oscileaza mai mult, turbulente mai evidente, bani irositi.

 

De unde l-ai luat si cat a costat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am cumparat motocicleta(cel stoc era in topcase cu tipla pe el)



pe ebay.it gasesti dar nu trimit in romania, daca ai pe cineva pe acolo

http://www.ebay.it/itm/PARABREZZA-GIVI-HONDA-XL-1000V-VARADERO-ABS-03-06-/170687881473?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item27bdca6101

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 1.92 m nu stiu cat de mare ar trebui sa fie un parbriz ca sa nu am turbulente, dar in nici un caz nu vreau sa ma uit prin el la drum

am un schubert c3, teoretic o casca foarte silentioasa, si caut o solutie sa nu mai fie nevoie de dopuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum sa scapi de zgomot daca parbrizul nu ajunge la inaltimea ochilor, deci implicit sa vezi orizontul prin el. Pt vant protejaza suficient daca ajunge la inaltimea nasului, vezi peste el, dar zgomotul ramane, uneori chiar se intensifica. Am rasucit problema pe toate partile, la trei motoare diferite din dotare si singura solutie viabila este un parbriz reglabil. Minim 10 cm cursa pe verticala, dar aproape imposibil de potrivit, in conditii decente de aspect, la unele motoare, in general la cele cu design mai vechi, respectiv cu parbrizul prins de carena, fara suport de parbriz, cum este si cazul Varadero. Legat de casti am incercat si ieftine si scumpe, nu de top, dar scumpe. Vacs albina! Culmea, cea mai silentioasa casca din dotare este una decupata de oras, refacuta la captuseala de flacaul din TM. I-a pus un burete gri, dens, la urechi care izoleaza fonic incredibil. Cu casca in cap de la 1 m citesti pe buze, nu auzi nimic, in conditiile in care am mai scos un strat de burete de la urechi pt ca ma cam strangea.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un schubert c3, teoretic o casca foarte silentioasa, si caut o solutie sa nu mai fie nevoie de dopuri

 

Siletioasa = marketing bullshit in domeniul castilor moto. Daca stiam asta ca incepator scuteam multi bani crezand ca "alea scumpe sunt siletioase", e una din multele minciuni din domeniu. Daca vrei liniste, iti iei niste dopuri de silicon spalabile si gata. La fiecare drum pierzi in total 1 minut pe zi punand si dand jos dopurile, dar pe traseu trebuie sa te uiti la bord ca sa-ti dai seama ce viteza ai. Fara dopuri si in oras la max. 100Km/h e stresant zgomotul, afara peste 120Km/h am senzatia ca-mi bat joc de urechile si confortul meu. Si am S1 Pro, mai "siletioasa" decat a ta.

 

 

Nu ai cum sa scapi de zgomot daca parbrizul nu ajunge la inaltimea ochilor, deci implicit sa vezi orizontul prin el. Pt vant protejaza suficient daca ajunge la inaltimea nasului, vezi peste el, dar zgomotul ramane, uneori chiar se intensifica.

 

Corect, nu exista parbriz siletios, casca siletioasa, ci doar combinatie parbriz+pasager+casca cu zgomot redus (cuvantul "siletios" nu are ce cauta in domeniu). Ce e bun pentru unul la 1.75 poate fi foarte galagios pentru unul la 1.80. Ce e bun pentru unul la 1.95 (poate fi dezastru pentru unul la 1.70. De aceea orice cumparatura fara testare e loterie cu sanse mici de castig.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ideea :) multumesc pt raspunsuri, dopurile sunt solutia.

 

C3 este a treia casca de strada pe care o am, si nu e doar bullshit, este mai silentioasa, dar insuficient. Nu am cumparat-o pt reducerea zgomotului ci pt ca e singura casca flip-up cu ochelari interni prin care vad bine.

dopuri am si din spuma si din silicon, dar nu imi place sa le port, e chestie de confort, dupa cateva ore ma deranjeaza.

 

........

 

Trebuie sa imi pun inaltatoare de ghidon, probabil iau de la Louis, imi poate spune cineva cat pot inalta fara sa fie nevoie sa umblu la cabluri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

headscratch.gif sunt bagat in ceata cu parbrizele astea acum cand ma gandeam sa pun si eu unul sa nu ma mai sufle vantul chiar nu mai ce sa mai pun ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dopuri am si din spuma si din silicon, dar nu imi place sa le port, e chestie de confort, dupa cateva ore ma deranjeaza.

1) Dupa purtare, seara spala urechile cu betisoare imbibate in alcool boricat de la farmacie;

2) DUpa fiecare trasey spala dopurile de silicon cu apa si sapun;

3) Daca le poti purta cateva ore e ok, e normal sa devina inconfortabile dupa asemenea perioade, transpira urechea, etc. Pana si posteriorul te doare dupa cateva ore pe moto.

sa nu ma mai sufle vantul chiar nu mai ce sa mai pun ???

Ca sa nu mai falfai ca steagul pe motor e alta poveste, ori parbriz stock ridicat la maxim, ori Givi mai inalt recomandat de dragos1972. Dar sa nu fie curbat ca intra in oscilatii si e mai rau decat stock.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul pe carburatie givi cred ca face numai curbat

eu tot c3 am si la modelul anterior era galagie mare, acum e alta treaba nu mai simt nevoia de a folosi dopuri. cred ca parbrizul actual imi vine manusa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...