dragos1972 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) 1.84 Editat Aprilie 5, 2013 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Confirm cele spuse de Adam .Am Schubert s1 pro si pot spune ca nu am scapat de a purta dopuri de silicon in urechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 La 05.04.2013 la 7:55, dragos1972 a spus: Sa il legi cat mai aproape de acumulator ca altfel indica mai putin cu pana la 0.8 volti. eu l-am legat sub sa la blocul suplimentar de sigurante si eu care m-am gandit sa il leg undeva dupa contact, inca nu am apucat sa il leg da voi analiza ce ai spus tu , PS am vrut sa schimb rulmentii la jug si am ajuns de am revizuit si furca, fata , ulei nou , am masurat arcurile ( am constata cu placere ca sunt progresive ), acuma este glont , maine montez roata fata sus acareturile , si ma apuc de spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 La 05.04.2013 la 7:55, dragos1972 a spus: Sa il legi cat mai aproape de acumulator ca altfel indica mai putin cu pana la 0.8 volti. eu l-am legat sub sa la blocul suplimentar de sigurante Dacă voltmetrul indică o tensiune corectă, nu va fi influenţat de acei 2 metri de cablu pe care i-ai pune de la borne până la bord, pentru a-l monta acolo. Am păţit şi eu asta, să-mi afişeze o tensiune mai mică, dar cauza era următoarea : între un punct de masă luat aleator ( la acel moment ) de pe cadrul de bord şi şasiul motocicletei, exista o diferenţă de rezistenţă eletrică de ~300ohm ( sper să nu greşesc când spun asta, poate erau miliOhm, chiar nu-mi mai aduc aminte ). Cert este că dupa ce am luat ca punct de masă unul dintre şuruburile care prindeau cadrul de bord de şasiu am obţinut o afişare corectă a tensiunii. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) am pus pe motocicleta unui prieten si nu a vrut sa intinda fire pana la acumulator. pe acumulator direct indica 14v, iar pe langa contact 13,4, cu acelas device vlady- spor la treburi Editat Aprilie 6, 2013 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 La 06.04.2013 la 18:31, dragos1972 a spus: vlady- spor la treburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 La 300 Ohm nu-ti mai merge nimic 300 mOhm, da E normal sa ai 0.3 Ohm la 2 metri de cablu plus conexiunile mai mult sau mai putin perfecte La un curent de 1 A ai deja o cadere de tensiune de 0.3 V (U=I*R) Cand pui contactul ai implicit consumatori deci si cadere de tensiune direct proportionala cu intensitatea curentului si cu rezistenta circuitului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 La 08.04.2013 la 11:34, Korben Dallas a spus: La 300 Ohm nu-ti mai merge nimic 300 mOhm, da E normal sa ai 0.3 Ohm la 2 metri de cablu plus conexiunile mai mult sau mai putin perfecte La un curent de 1 A ai deja o cadere de tensiune de 0.3 V (U=I*R) Cand pui contactul ai implicit consumatori deci si cadere de tensiune direct proportionala cu intensitatea curentului si cu rezistenta circuitului bun si atunci care ar fi modul ideal de a fi legat acest aparat ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 imediat dupa baterie, in alta parte ai date eronate. 1.5-2 metri de fir nu conteaza cel mai bine ar fi direct pe baterie dar ar functiona non stop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) La 08.04.2013 la 16:56, vlady_80 a spus: bun si atunci care ar fi modul ideal de a fi legat acest aparat ??Probabil direct pe baterie, cu releu la contact. Dar te complici prea mult... Vezi care e diferenta de voltaj intre direct si pe contact si cand te uiti la voltaj adaugi mintal diferenta aia si gata. Editat Aprilie 8, 2013 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) cum spune adam, face prietenul caruia i-am montat voltmetrul pe un f4 eu daca am mai multi consumatori suplimentari am folosit releu cu cateva sigurante( a mai fost discutia)poza deviceului la postul 1070. Editat Aprilie 8, 2013 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 La 08.04.2013 la 17:07, dragos1972 a spus: imediat dupa baterie, in alta parte ai date eronate. 1.5-2 metri de fir nu conteaza cel mai bine ar fi direct pe baterie dar ar functiona non stop astai ca nu vreau sa merga non stop ........... pfui teoria sarmei devine deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 vinde un baiat pe diverse forumuri, voltmetre care se baga in priza de bricheta, daca ai una montata ai rezolvat problema elegant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Si aia crezi ca n-are "erori"? Iti mai tine si priza ocupata aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) La 08.04.2013 la 18:27, costinFB a spus: vinde un baiat pe diverse forumuri, voltmetre care se baga in priza de bricheta, daca ai una montata ai rezolvat problema elegant da da am vazut , o vinde si pe translp.ro si este asta din link http://www.ebay.com/itm/12V-24V-LED-Display-Digital-Auto-Car-Volt-Meter-Monitor-Vehicle-Voltage-Gauge-/400422811327?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5d3b0f36bf&vxp=mtr insa eu am cumprat incastrabila in bord Editat Aprilie 8, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Korben Dallas : am măsurat un cablu bun, de cupru, diametru 0.75mm, lungime 100metri şi avea o rezistenţă de 0.1Ohm, fără consumatori evident. Iar I=1A pentru un voltmetru... Sensibilitatea unui voltmetru este exprimată în "ohm per volt", deci un voltmetru poate consuma 1mA dacă sensibilitatea lui este de 1000:1 ( ohm per volt ), iar la o rezistenţă de 300Ohm căderea de tensiune rezultă fix..0.3V. Nu am măsurat tensiunea atunci şi cu alţi consumatori, pe circuit era strict voltmetrul. Acum următorul circuit : baterie -> siguranţă -> releu comandat prin contact -> distribuitor electric -> consumatori. Şi este afişată aceaşi tensiune ca şi la bornele bateriei, verificat cu un multimetru de încredere. Discutăm mai multe la Nădrag, dacă om avea timp/chef. Cert este a se avea grijă unde se leagă la şasiu polaritatea negativă a unui circuit. Editat Aprilie 9, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) La 09.04.2013 la 6:10, Andry a spus: Acum următorul circuit : baterie -> siguranţă -> releu comandat prin contact -> distribuitor electric -> consumatori. Şi este afişată aceaşi tensiune ca şi la bornele bateriei, verificat cu un multimetru de încredere. ma uit pe geam la birou si este ceata , sau poate doar asa vad eu ca este,eu oricum sunt bagat in ceata, curentul, electrica si electronica asta ma depasesc Editat Aprilie 9, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 salutare, azi m-a lasat releul de incarcare, l-am cumparat anul trecut in august SH. acum intrebarea e, cat costa unul nou la honda ? orice recomandari sunt binevenite, multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 150e. Cauta de la mosfet sau ignitech aftermarket. ai garantie 2 ani. same as Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 La 10.04.2013 la 18:11, raoulserban a spus: 150e. Cauta de la mosfet sau ignitech aftermarket. ai garantie 2 ani. same as Honda multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 La 10.04.2013 la 16:45, memyselfandI a spus: salutare, azi m-a lasat releul de incarcare, l-am cumparat anul trecut in august SH. acum intrebarea e, cat costa unul nou la honda ? orice recomandari sunt binevenite, multam' http://www.ebay.com/itm/230748136825?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 ar mai fi si electrex http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Regulator_Rectifier_206.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 salutare, multumesc pt sfaturi. am cumparat astazi un releu nou ( nu de honda) si incarca 14.1 la ralanti fara faruri si 13.02 la ralanti cu faruri, cum sare de 1500rmp urca la 14. e ok ? multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo3 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Salutare, Am si eu o intrebare la cei care sau mai lovit de problema asta...vreau sa schimb filtrul de aer la un SD02 din 2001, la Louis am gasit cu codul: 10050026, HONDA XL 1000 V VARA. (SD02) [-02 ONLY] este vre-o posibiliate sa se potriveasca la mine? Aceasi problema este si la filtrul de ulei cod:10050403 Multumesc! Teoretic ar trebui sa incarce cu 14,2V, acum depinde si de multimetrul tau...ce precizie are La 11.04.2013 la 18:40, memyselfandI a spus: salutare, multumesc pt sfaturi. am cumparat astazi un releu nou ( nu de honda) si incarca 14.1 la ralanti fara faruri si 13.02 la ralanti cu faruri, cum sare de 1500rmp urca la 14. e ok ? multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 daca este PÂNĂ IN 2002 e ok pe injectie s-a fabricat din 2003 si de atunci e diferit si filtrul de aer la tine trebuie sa arate asa filtru de aer am pus termometrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.