Sari la conținut

Instalatie de iluminat cu Xenon


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

acum m-am lamurit care e treaba cu xeNon-ul

 

 

Name: Xenon

Symbol: Xe

Atomic Number: 54

Atomic Mass: 131.29 amu

Melting Point: -111.9 °C (161.25 °K, -169.42 °F)

Boiling Point: -108.1 °C (165.05 °K, -162.58 °F)

Number of Protons/Electrons: 54

Number of Neutrons: 77

Classification: Noble Gas

Crystal Structure: Cubic

Density @ 293 K: 5.8971 g/cm3

Color: Colorless Gas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instalatia pe xenon nu cred sa consume mai mult ca un halogen (ba chiar ar trebui sa consume ami putin, ca de-asta a fost conceputa - economie de curent la luminozitate mai mare).

aici poate te inseli............a fost concputa pt luminozitate mai mare dar si o instalatie care sa nu-ti ia foc si sa suporte curenti necesari........de aceea se alimenteaza direct din baterie.....sau ma insel eu?!?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate...

Eu stiu ca o lampa xenon consuma mult mai putin ca un halogen. In rest, nu cred ca ridicatorul de tensiune consuma asa mult. O sa ma documentez.

Probabil kiturile xenon se monteaza direct pe baterie, e normal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cite am aflat si eu de la un prieten ce lucreaza in domeniu(electrician auto in Spania,de citiva ani buni),instalatiile cu Xenon au un randament sporit fatza de becurile cu halogen.

Sint curios cum arata toata instalatia si ce gabarit au componentele,poate stiti careva.

Editat de Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un kit de xenoane este compus din balastul electronic (o cutie mica cat un pachet de tigari), doua fire catre curent si doua fire catre bec, precum si bec. Consumul este mai mic decat la halogene, cu balast cu tot.

Kitul se alege functie de becul original care este in far.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine e asa

in portbagaj am o cutie care e "creierul" principal cu fire ce duc la baterie, cutie cu sigurante pe fire, alte fire ce merg la bec, pe parcurs mai este o cutiutza prinsa de carena cat un pachet de tzigari care nu stiu ce face

e doar pt faza scurta

marca Beloff (www.bellof.com)

post-42-1115877269_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am documentat (dati si voi search pe Google "kit xenon"). E cum a zis Dan Popescu, o cutiuta cit pachetul de tigari si consuma in jur de 35W, maxim 50W pentru cele high output...

Asa ca nu ma mai contraziceti :huh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok man, nu te contrazice nimeni :laugh: ................dar undeva e o greseala...........becul cu xenon fonctioneaza cu 3-4.000V...........asa stiu eu...........deci, cutiuta poate sa fie un ridicator de tensiune nicidecum o bobina de balast :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din ce am citit este vorba de un ridicator de tensiune la 85V. Dar presupun ca tensiunea de pornire este mult mai mare (starter).

Cutiuta nu este balast...era o denumire generica. Cauta pe Google si o sa gasesti destule despre xenon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut la un bmw(masina nu motor), cu instalatie cu xenon din fabrica ,un abtibild lipit pe carcasa farului pe care zicea ceva de genu "Atentie tensiune de 25000V! Pericol de electrocutare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lucrez in domeniu si comercializez asa ceva: instalatia de xenon se aplica pe instalatia masinii,fiind compusa din ridicatoare de tensiune si becuri...tensiunea aceea enorma de 23-25 KV este necesara doar la aprinderea becului,de aceea puteti vedea acel flash puternic pe care instalatiile acestea le dau la pornire,lumina apoi devenind mai "calda",sa zicem...becurile se monteaza pe instalatia masinii in functie de tipul celor originale:H1,H4,H7,etc...majoritatea motocicletelor mai vechi folosesc tip de bec H4,care se constituie intr-un avantaj,fiind bi-xenon (faza scurta-lunga) ,dar si intr-un dezavantaj,pretul (undeva cam la 1.5 x pretul unei instalatii H7 sau H1)...moto echipate cu spot separat pt faza lunga pot folosi H1 sau H7,care sunt mai ieftine,dar xenonul va fi doar pe faza scurta...lumina este de pana la 300% mai buna fata de cea a halogenelor,in timp ce consumul se mentine la 35W,fata de 55W ai becurilor normale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care au nelamuriri

sunt becuri cu descarcari in gaze, asemanatoare ca structura cu becurile de iluminat stradal (descarcari in vapori de mercur sau in neon - alt gaz rar :huh: ) de aia consuumul este mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex,ne spui cit costa?Parca ziceai ca le comercializezi.In cazul. asta nu poti trimite prin ramburs,la cerere?

Se pare a fi o alegere buna.300 % mai bine la un consum mai mic.Sint curios cum se comporta la socuri mecanice sau vibratii.Logic ar trebui sa fie mai rezistente ca cele cu halogen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va pot trimite de la mine si sunt destul de scumpe ( 250euro pe far pt H4) dar va pot zice de unde sa luati mai ieftin...in fond,va puteti cupla 2 cate doi sa luati cate un kit de H4...ii fac publicitate pe gratis omului...www.xenoane.home.ro...cei care au spot separat in far pt faza lunga sa vada ce fel de bec le trebuie...H1 sau H7...cei cu H4 se vor bucura de lumina Bi-Xenon :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

probabil ca la masini mai vechi se vede de 3 ori mai bine dar la astea mai noi nu

 

prea din propria exp. acu 1 luna am avut masina din 2000 fara xenon si acu alta

 

tot din 2000 cu xenon dar eu nu vad diferenta de 300% poate un 20-25 % in plus

 

dar in nici un caz 300% (poate daca mai montez niste spoturi langa)

 

:makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghost, am gasit becuri cu xenon (adevarate, cu descarcare in gaze) cu alimentare la 85V. nu la mii de V

Facem o instalatie? ca vreau sa pun pe ij

:ok: ......mi-ar surade ideea dar de unde facem rost de ridicatoare?????..........daca as avea timp le-as construii eu dar stau f rau la capitolul timp...............oricum, ma interesez de instalatie :moto: :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

e mai eftin cu LED-uri, mai economic la baterie si muuuuuuuuuult mai ciucar

mai ciucar pentru ca potzi sa schimbi nuantza pentru ceatza sau senin dintr-un simplu buton... si ai de ales: verde, galben sau albastru;

dar si pentru ca au o lumina foarte alba si foarte puternica si arata a la Star Trek ;)

 

PS potzi sa te joci cu nuantza pentru ceatza aprinzand pe rand cate una ,ca la casetofoanele ale vechi din care urla maneaua

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...