Sari la conținut

Suzuki Gs500 Versus Honda Cb500


mishu_dark
 Share

Postări Recomandate

Salut. Revin cu o intrebare legata de racirea celor doua motoare, ca s-a tot discutat aici despre acest subiect. Din parerile celor care au GS am tras concluzia ca racirea cu aer este la fel de eficienta vara ca si racirea cu apa. Dar pentru rider cum se simte toata caldura aia care se degaja prin aripioarele alea de pe motor? adik la 40 de grade nu te coci intre picioare? Va intreb pentru ca mie unul imi place foarte mult GS 500 F, care are tot racire pe baza de aer cu aripioarele acelea, si sincer cam asta ar fi alegerea pe care o voi face in primavara cand imi voi lua motocicleta, dar ma intereseaza si acest aspect al confortului pe care il ai pe motor cand afara este foarte cald. Ma gandesc ca, atat timp cat la CB, motorul este racit cu ajutorul apei ar trebui sa degaje mai putina caldura nu? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Merci. Deci sa inteleg ca racirea aia pe aer nu creeaza in nici un caz probleme mai mari decat cea pe apa din puntul asta de vedere? E bine de stiut asta, ca GS-ul ala carenat chiar imi place :(.

Dacă nu ar fi nici o diferență nu ar mai pune nimeni (Honda, Kawasaki) radiatoare pe motocicletele de 500 doar ca să le facă mai grele și mai scumpe. Bine, GS-ul are puterea mult mai mică la aceeași capacitate cilindrică pentru că la putere maximă probabil ar topi motorul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelele de pana-n '96 de gs500 chiar au ceva putere, vreo 52CP, iar cele mai noi vreo 47 din cauza restrictiilor asupra poluarii fonice din ce stiu. Oricum, modelul carenat se incinge mai tare decat celalalte. Carenele alea cam pastreaza caldura. Tocmai de-asta gs500F a fost dotat cu radiator de ulei, nu e cine stie ce, dar e o masura luata sa nu se supraincalzeasca in regim de mers mai turat.

 

nu e asa mare diferenta intre 58 cp sau cat are cb-ul si 47 sau 52 de la gs. Cele cu 52 nu stiu daca mai pot fi gasite cu puterea asta reala, au peste 13 ani mai toate .:cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au cam zgarcit cei de la Suzuki cu radiatorul ala, e minuscul, nu puteau sa puna si ei unul mai mare? :cheers:. Imi pun o intrebare, la modelul carenat, datorita carenei care preia caldura de la motor si o distribuie pe suprafata ei, nu ajuta la protejarea picioarelor si a zonei bazinului impotriva discomfortului cauzat de caldura degajata de motor mai mult decat in cazul modelului necarenat?

Editat de Allexinno_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ai dreptate, e normal carena, fiind din palstic nu o sa conduca asa bine caldura cum o conduce cadrul sau rezervorul, dar ma gandeam ca e conceputa in asa fel incat disipe caldura astfel incat sa nu afecteze rider-ul. Deci sa inteleg ca asta e un mare dezavantaj al unei carenate fata de un naked?

Editat de Allexinno_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS 500 F nu e chiar carenată, e un naked pe care s-au pus carene. Nu e tot aia să o proiectezi din start cu carene sau să le pui cum poți. Oricum la mers în afara orașului o carenată e mai bună, nu te rupe vântul la drum lung cu 140 km/h, dar în oraș un naked parcă e mai bun și un pic mai ușor - cântăresc și carenele alea un pic. Și dacă le dai pe jos costă :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ai dreptate, e normal carena, fiind din palstic nu o sa conduca asa bine caldura cum o conduce cadrul sau rezervorul, dar ma gandeam ca e conceputa in asa fel incat disipe caldura astfel incat sa nu afecteze rider-ul. Deci sa inteleg ca asta e un mare dezavantaj al unei carenate fata de un naked?

 

adevarul e ca se incinge,in special in trafic la orele de varf,dar discomfortul creat de caldura nu e chiar atat de mare[asta daca nu porti pantaloni scurti]. dar cand e mai racoare sau cand bate vantul o sa le multumesti celor de la suzuki ca au facut model carenat la GS .

si dintre GS si CB cea mai buna e...cea pe care o ai tu :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raisa_c are dreptate.

cand e racoare ....hmm ce bine e sa simti putina caldura.

iar la semafor....cat poti sa stai...

 

Da, ai dreptate, stai si la semafor da nesemnificativ fata de timpul cat esti in miscare. Deci se incinge un pic mai ales cand esti in pantaloni scurti. Dar in cazul CB-ului sau al altor motoare cu racire pe apa (eventual si carenate) nu apare aceeasi problema in cazul purtarii pantalonilor scurti sau a statului la semafor?

Editat de Allexinno_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

salutare tuturor

m-am hotarat si eu ca din sezonul asta sa impartasesc cu voi aventura de a merge pe 2 roti

am o mare dilema; nu stiu ce ar trebui sa aleg intre suzuki gs 500 si honda cb 500, la honda imi place faptul ca are racirea pe apa, ca are mai multa putere, ca e foarte fiabila...

la gs imi place aspectul, faptul ca e mai raspandita, pretul e mai mic...

 

pana acum dezavantajele pe care le-am gasit sunt:

 

gs500- saua un pic ingusta; suspensia fata prea moale, racire pe aer.

cb500- frane pe disc doar din '97 +

 

tind mai mult sa iau ceva cat mai fiabil, nu ma plictisesc repede, si sa fie cat de comod si de placut posibil :lol:

 

dati-mi si voi o parere.

 

salutare tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor

m-am hotarat si eu ca din sezonul asta sa impartasesc cu voi aventura de a merge pe 2 roti

am o mare dilema; nu stiu ce ar trebui sa aleg intre suzuki gs 500 si honda cb 500, la honda imi place faptul ca are racirea pe apa, ca are mai multa putere, ca e foarte fiabila...

la gs imi place aspectul, faptul ca e mai raspandita, pretul e mai mic...

 

pana acum dezavantajele pe care le-am gasit sunt:

 

gs500- saua un pic ingusta; suspensia fata prea moale, racire pe aer.

cb500- frane pe disc doar din '97 +

 

tind mai mult sa iau ceva cat mai fiabil, nu ma plictisesc repede, si sa fie cat de comod si de placut posibil :lol:

 

dati-mi si voi o parere.

 

salutare tuturor!

 

 

sa inteleg ca in 12 pagini cu ai gasit raspunsul ?

eu zic sa te plimbi intai cu amandoua ( daca ai posibilitatea) si atunci poti sa incepi sa cantaresti avantaje/dezavantaje.

despre gs pot spune ca e fiabil , manevrabil si comod...

despre cb habar nu am , nu am mers cu el,deci nu vb aiurea :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in schimb am mers doar cu un cb :lol: o tura scurta :disappointed: dar am stat mai mult pe el si mi se pare chiar foarte comod, si din cate am citit (mult) am inteles ca e si foarte fiabil, "the best commuter bike ever! " s-ar zice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut phreak,

 

am un gs de aproape 2 ani (moto din `94) si pot sa iti spun ca sunt foarte multumit.

Am trecut cu el prin de toate de la cazatura (din vina mea) pana la excursii la munte si prin tara.

Nu am avut nici un fel de probleme cu el si sunt multumit de consum. Nu mi-a luat nici o data peste 6,4 (in oras) oricat i-as fi dat. Recunosc ca nu are performatele unei cb500 si am uneori probleme daca stau mult la semafoare (vara) in ideea ca mi se incalzeste temperatura la ulei, dar eu zic ca daca ai vrea sa incepi cu un GS este perfect. Este "blanda" pana la 4000 de ture ceea ce mi-a fost de folos la inceput sa ma obisnuiesc cu ea dar poate sa traga si ea la peste 4000. Si cu o mica modificare (Windshield) stie sa mearga si cu 200.

 

Asta e parerea mea restul depinde de tine.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Nu mai ridicati atat honda in sus . Am avut si honda si suzuki ( chiar gs de 500) .Honda in afara de motor nu e mare chestie . Iar la consum e departe fata de Suzuki . Daca vrei sa faci ture lungi ia un GS consuma 3.5%, eu cu GS motor din 89 si cu motorul nu chiar in stare perfecta am scos si 3.4% . Ce honda consuma asa ? Inca un aspect in minus la honda a fost marimea rezervorului , are autonomie prea mica . Pe mine personal ma eneveaza rau ca la fiecare 200 de km sa bag benzina . Pe Gs am mers si 350km fara sa bag benzina . E adevarat ca vara se incinge mai rau GS dar e mai ieftin la intretinere .Gs are disc la frana si pe spate pe cand honda nu are( parca doar modele mai noi au disc daca nu ma insel ) un mare plus din punctul meu de vedere .Lipsa racirii pe apa poate fi si un plus in cazul in care ai un incident nu foarte grav . Cu gs daca il scapi pe jos nu are ce radiator sa se sparga pe cand la honda ai mari sanse ca sa se sparga ceva de la sistemul de racire si sa ramai in drum . Oricum fiecare isi cumpara motocicleta care ii place mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...