bau-bau Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) Helau ! ma bag si eu aici... ca sa va zic cum s-au desfacut la mine referitor la problema domnului de mai sus . bun : 1. cand incerci sa desfaci in capatul de jos al jambei surubul cu cap de imbus e normal sa se invarta cu totul pentru ca pe partea cealalta trebuie sa introduci o cheie speciala care se poate face dintr-o teava... cu putina inventivitate . Altfel invarti la surubul ala 100 de ani si tot nu poti separa tuburile, procedura inversa se foloseste la ansamblarea lor . 2. semeringul se scoate prin separarea brusca a celor 2 tuburi dupa ce ai desfacut surubul de la punctul 1 3. nu va mai bagati pe acolo cu surubelnite , taiatul semeringurilor , dat cu barosul , ciocanul , taiat cu flexul etc 4. exista niste pasi simplii si se pot vedea si pe youtube tutoriale despre schimbatul semeringurilor 5. la schimbarea semeringurilor e indicat sa le schimbi pe amandoua, nu numai pe cel care curge 6. odata ce ai schimbat semeringul si uleiul intr-o jamba e indicat sa faci operatiunea asta si la cealalata (semering + ulei) pentru ca uleiul nou are o vascozitate diferita fata de cel vechi si apar diferente si de aici furca lucreaza incorect 6. faceti asta ca la carte ca e in joc viata voastra... Doamne fereste sa mearga ceva naspa Editat Aprilie 10, 2010 de bau-bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 E normal sa fie mizerabil,dar nu atat de mult;dupa numai 3000 km parcursi din care 90%pe asfalt ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Cand o desfacut suruburile ce tin furca de jug, o scartait ceva; acuma, din cate stiu eu, scartatie numa daca o avut loctite pe el, si atunci trebuie incalzit surubul respectiv :| Pe urma pomeneste de Helicoil m-ai innebunit cu loctite-ul tau. mai documenteaza-te despre gama de solutii de fixare ale suruburilor de la loctite (si nu numai de fixare) si dupa aia mai vorbim. de obicei nu iti trebuie nici un fel de caldura. in cazuri rare da, cum ar fi la loctite 648 si cele din acea familie. dar alea nu prea tin suruburi decat in cazuri foarte, foarte rare. scartaitul este din cauza suruburilor in filete de aluminiu. aluminiul oxideaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Tu faci cum crezi de cuviinta si eo la fel, ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 6. faceti asta ca la carte ca e in joc viata voastra... Doamne fereste sa mearga ceva naspa Ce mă amuză chestiile astea. În poponeataând o să ziceți că Âşi vopsirea în altă culoare a manetelor de frână/ambreaj vă pun viața în pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Gata boss... fiecare face cum crede... eu unul cand imi bag mana in ceva , ori il fac ca la carte ori nu ma mai apuc. Daca voua va place sa le faceti asa superficial , e treaba voastra... nu degeaba vezi RS-uri si deastea de 125 care araata bine si eu deformatie la disc 0.5 cm.... lasa ca merge si asa.... parerea mea hac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_pirotehnistul Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 E normal sa fie mizerabil,dar nu atat de mult;dupa numai 3000 km parcursi din care 90%pe asfalt ?! Da e normal sa fie asa mizerabil, pt ca intra mizerie chiar si pe langa simeringuri, si in furci piesele alea se misca si se produce pilitura, care da culoarea arginie a uleiului. A pus cineva pe topicul asta un link catre un film de vreo 40 de minute in care este explicata importanta schimbarii uleiului in furci. L-am vizionat si eu. Gata boss... fiecare face cum crede... eu unul cand imi bag mana in ceva , ori il fac ca la carte ori nu ma mai apuc. Daca voua va place sa le faceti asa superficial , e treaba voastra... nu degeaba vezi RS-uri si deastea de 125 care araata bine si eu deformatie la disc 0.5 cm.... lasa ca merge si asa.... parerea mea hac! La mine nu au iesit simeringurile prin separatea brusca a celor 2 parti, pt ca nu avea buza care sa agate in simering, si in plus cred ca erau simeringurile originale din fabrica, pt ca au fost foarte intepenite si de-abia le-am scos. Si la cum arata si uleiul nu cred ca a fost schimbat vreodata. La mine telescoapele au o siguranta care le impiedica sa vina in jos, deci nu imi fac probleme ca nu le-am montat egal. Nu prea e bine sa curatati cu benzina. Cel mai bine se desface totul bucati si se curata cu o carpa curata si cu spray degresant(spray de curatat discuri)- il gasiti aproape la orice magazin de piese si consumabile auto si nu e scump. Lasa-i bau-bau ca merge oricum, conteaza cat baga motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 La mine nu au iesit simeringurile prin separatea brusca a celor 2 parti, pt ca nu avea buza care sa agate in simering, si in plus cred ca erau simeringurile originale din fabrica, pt ca au fost foarte intepenite si de-abia le-am scos. Si la cum arata si uleiul nu cred ca a fost schimbat vreodata.La mine telescoapele au o siguranta care le impiedica sa vina in jos, deci nu imi fac probleme ca nu le-am montat egal. Nu prea e bine sa curatati cu benzina. Cel mai bine se desface totul bucati si se curata cu o carpa curata si cu spray degresant(spray de curatat discuri)- il gasiti aproape la orice magazin de piese si consumabile auto si nu e scump. Lasa-i bau-bau ca merge oricum, conteaza cat baga motorul. Nu conteaza , e normal sa difere e la furca la furca , important e ca le-ai scos... fara sa le tai sau alte metode deastea ingineresti care nici nu functioneaza si te mai si chinui . Eu ii las , la urma urmei fiecare cum isi asterne asa doarme... Important e ca la sfarsit toata lumea sa doarma pe seaua motorului nu prin vre-un sant sau intinsi pe asfalt . Referitor la curatat , cea mai sfanta e motorina si pensula... nu dau gres niciodata . Daca mai luati o carpa moale si le stergeti bine la sfarsit ies ca noi . Nu va bagati cu benzina , diluant etc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 A venit vremea sa schimb si eu semeringurile...din nou..prima data le-am schimbat acum 2 ani..incepuse unu sa dea ulei afara...am fost la un mecanic si le-am schimbat pe amandoua..acum am observat ca au inceput amandoua sa faca figuri...curios sa crape in acelasi timp... In fine...o sa le chimb eu de data asta. Intrebarea mea e..ce marca de semeringuri recomandati? data trecuta am pus saito... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Cele mai rezistente sunt alea originale, schimbate odată cu cele de praf dacă este nevoie. Uită-te atent la cele de praf, dacă sunt crăpate ar fi bine să le schimbi Âşi pe ele. Am folosit odata ARI (Ariete) Âşi de vreo 3-4 ori Saito de pe Louis. Acum am tot Saito Âşi contrar aÂşteptărilor mele au ținut mult mai mult decât au ținut cele precedente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Ia de praf originale, si alea ce tin uleiul, ia de la SKF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 (editat) eu am ilocuit tot ansamblul, si simering si protectie praf la Virago 750, mi-am facut o cheie formata dintr-o tija lunga de 1m si in cap un dop de 1/2 de instalatii, sudat, cu hexagon. piesa din interior are stea de 12 colturi, dar se potriveste si hexagonul. asa e cel mai simplu. si la loc, simeringul l-am batut cu cel vechi si surubelnitza. Succes! PS: pentru ca toate sa mearga ca pe roate, recomand slabirea suruburilor, si de sus si de joc cat furca este montata pe motor! apoi merg usor, poate nici nu e nevoie de cheia aceea lunga. Editat Ianuarie 30, 2011 de catalinxv750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 eu am ilocuit tot ansamblul, si simering si protectie praf la Virago 750, mi-am facut o cheie formata dintr-o tija lunga de 1m si in cap un dop de 1/2 de instalatii, sudat, cu hexagon. piesa din interior are stea de 12 colturi, dar se potriveste si hexagonul. asa e cel mai simplu. si la loc, simeringul l-am batut cu cel vechi si surubelnitza. Succes! PS: pentru ca toate sa mearga ca pe roate, recomand slabirea suruburilor, si de sus si de joc cat furca este montata pe motor! apoi merg usor, poate nici nu e nevoie de cheia aceea lunga. Pune Âşi o poză dacă se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Pune Âşi o poză dacă se poate. la ce sa fac poza, la cheie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 da ala e un adaptor de cupru de 1/2" prins intre doua pilulitze de M10 si bontuit capul tijei sa nu mai iasa Succes! O imprumut cui ii trebe. Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) sal. am desfacut si eu furcile in schimb m-am lovit de ceva: dupa ce am scos uleiul + arc + distantier, am incercat sa desfac surubul cu cap de imbus de jos. am reusit sa il fac sa se invarta dar am observat ca se invarte in gol. daca invart telescopul cu capul in jos se aude ceva in interior cum cade dintr-o parte in cealalta. este necesar sa disfac de tot sa vad ce s`a intamplat acolo? imi trebe "cheie" speciala... Mesaj completat ce dimensiune trebuie sa aiba "cheia"? Editat Februarie 13, 2011 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) Un filmulet interesant: In alta ordine de idei, aveti cunostinta cam cat costa o operatie de desfacere si curatare a furcilor + inlocuire a simeringurilor + schimbat uleiul? Mercic. Servisat furca: semeringuri + ulei + manopera: 50 + 50 + 100 asta e oferta pe care am primit-o eu . Editat Februarie 13, 2011 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 sal.am desfacut si eu furcile in schimb m-am lovit de ceva: dupa ce am scos uleiul + arc + distantier, am incercat sa desfac surubul cu cap de imbus de jos. am reusit sa il fac sa se invarta dar am observat ca se invarte in gol. daca invart telescopul cu capul in jos se aude ceva in interior cum cade dintr-o parte in cealalta. este necesar sa disfac de tot sa vad ce s`a intamplat acolo? imi trebe "cheie" speciala... Mesaj completat ce dimensiune trebuie sa aiba "cheia"? Ca sa poti desface surubul de jos trebuie sa tii contra cu ceva in interiorul jambei - asta arat colegul de mai sus cu cheia speciala pe care si-a facut-o. Problema e ca la Bandit pistonul pe care trebuie sa tii contra este rotund - nu are hexagon sau stea. In manualul Haynes se recomanda sa slabesti acel surub cu furca montata - cu arc si distantieri in ea - pentru ca arcul furci sa tina contra. Daca nu reusesti nici asa, merge desfacut cu un pistol cu aer comprimat. Ce auzi in interior pleimbandu-se este un arc, care se afla intre pistonul din interiorul furcii si "cracul" de jos. Va iesi si el de acolo, dupa ce desfaci surubul de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) m-am uitat cu lanterna in interior si am vazut ca este cum a zis colegul mai o stea cu 12 colturi care se inverte cu totul cand dau de surub. de slabit, l-am slabit cu furca montata. mai studiez cand ajung acasa. BTW mi-a ajuns pachetul, sambata. Editat Februarie 14, 2011 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Nu e greu sa servisezi amortizorul fata. E mai greu de stiut daca functioneaza bine. Daca ai dat arcul jos si desfacand surubul cu cap inbus de la ax, asta se invarte in gol, baga arcul la loc in jamba, preseaza-l cu palma cu paharul usor strans intr-o menghina sau roaga pe cineva sa te ajute sa iti tina jamba si ai sa desfaci usor surubul. Daca este piesa cu hexagon interior folosesti cheie speciala sau adaptezi. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 am incercat cu amortizorul asambalat, dar fara succes. trebuie sa improvizez cheie. nu stiam exact dimensiunea, dar dupa primele "masuratori" trebuie un hexagon de 27 mm Mesaj completat am reusit sa le desfac cui hexagnul de 27, dar normal trebuia de 32 de mm. Mesaj completat Mai am o nedumerire(de fapt 2 )... in manualul de la suzuki scrie: -nivel ulei furca: 112 mm -arcul se pune cu spirele cele mai apropiate in jos in manualul haynes pt bandit scrie: -nivel ulei furca: 97 mm -arcul se pune cu spirele cele mai apropiate in sus Care au dreptate? Mesaj completat "extrase" din manuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 am incercat cu amortizorul asambalat, dar fara succes. trebuie sa improvizez cheie. nu stiam exact dimensiunea, dar dupa primele "masuratori" trebuie un hexagon de 27 mmMesaj completat am reusit sa le desfac cui hexagnul de 27, dar normal trebuia de 32 de mm. Mesaj completat Mai am o nedumerire(de fapt 2 )... in manualul de la suzuki scrie: -nivel ulei furca: 112 mm -arcul se pune cu spirele cele mai apropiate in jos in manualul haynes pt bandit scrie: -nivel ulei furca: 97 mm -arcul se pune cu spirele cele mai apropiate in sus Care au dreptate? Mesaj completat "extrase" din manuale mergi pe original. in plus n-am auzit pana acum de arcuri progresive care sa se puna cu spirele sus. de fapt e o prostie la furcile normale. la usd da, se pun invers cateodata, in functie de cum sunt dispuse internele furcilor. haynes in general sunt cam de rahan, au inceput sa scoata pe banda rulanta manuale si controlul calitatii lasa de dorit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Recunosc ca is idiot. ma uitam pe manual-ul gresit(pt bandit pop). Valoarea corecta pentru bandit din 97 model de anglia (GN77A) este de 97 mm, iar pozitia arcului este cu spirele mai dese in sus. Hayness avea dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 totusi care e faza cu spirele mai apropiate in sus sau in jos? teoretic elongatia vs. forta ar trebui sa fie aceeasi indiferent in ce parte se aplica forta, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.