kyvacka Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 salut spuneti-mi si mie va rog frumos l la releu unde duce firul in dreptul caruia este scris 6v 55w?pentru ca eu practi il leg cu cel care duce la bobina de inductie, practic deschid circuitul releu(dinam) -bobina - platina , ideea este ca merge si daca ii scot bateria pana cand decuplez firele ,asa mi se pare normal ca bobina sa fie alimentata direct de dinam in cazul in care nu am bateria dar totusi e bine asa pentru ca la dacie daca ii scoti bateria in timpul mersului ii crapa puntea de diode (ca idee) sau bobina isi ia curentul din baterie , bateria fiind incarcata de dinam . va rog un pic de ajutor ca m-am incurcat de tot aceea este borna 61[la ea vine legat din interiorul dinamului:peria nelegata la masa,sau carbunele,firul ala gros de la releu si un capat al infasurarii de excitatie de pe stator]si firul ala alb merge in contactul original PAL la borna 61 si de aici la becul de control al incarcarii.contactul original are o pozitie in care bobina de inductie este alimentata direct de dinam,pentru pornirea fara baterie,prin impingere.dinamul debiteaza curent si daca nu este legat in paralel cu o baterie.nu se va intampla nimic daca merge fara baterie.sa ai grija doar ca firul albastru ce pleaca de la releu[borna 51],adica firul de incarcare,sa nu atinga la masa daca nu e legat la baterie sau contact[sa nu pui dinamul in scurtcircuit].cu firele legate asa cum ai zis poti sa pornesti motorul impins fara baterie[sau ii dai drumul la vale de pe un deal].pune totusi un intrerupator pe firele alea ca sa nu le tot legi si dezlegi.ti-am spus cum pe topicul cu Jawa 350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miulescu_andrei Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 multumesc frumos pentru raspun dar tot mai am o intrebare daca nu te superi , asta de fapt este problema mea ca am baterie da nu stiu sa o leg , am trei fire care vin la contact (care lipseste) firul de la borna 51 , firul de la borna 61 cel alb pt ca cel albastru este legat direc la frana de picior , si cel rosu care vine de la bobina.stiu ca cel de la borna 61 este cel de incarcare deci ar trebuii sa fie legat la borna + a bateriei unde ar trebuii sa vina si firul rosu de la bobina (sarind contactul) dar ramane cel de la borna 51 . de fapt cred ca asa e cel de la 51 se foloseste doar daca nu ai baterie . am inteles bine ? scuze mam incurcat unde am scris 61 era de fapt 51 si invers, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) multumesc frumos pentru raspun dar tot mai am o intrebare daca nu te superi , asta de fapt este problema mea ca am baterie da nu stiu sa o leg , am trei fire care vin la contact (care lipseste) firul de la borna 51 , firul de la borna 61 cel alb pt ca cel albastru este legat direc la frana de picior , si cel rosu care vine de la bobina.stiu ca cel de la borna 61 este cel de incarcare deci ar trebuii sa fie legat la borna + a bateriei unde ar trebuii sa vina si firul rosu de la bobina (sarind contactul) dar ramane cel de la borna 51 . de fapt cred ca asa e cel de la 51 se foloseste doar daca nu ai baterie . am inteles bine ? scuze mam incurcat unde am scris 61 era de fapt 51 si invers, da asa este:51 este incarcarea[in schema originala vine legat la borna 51 pe contactul cu cheie] 61 este borna pentru pornirea de urgenta[fara baterie]si bec control incarcare;contactul original[fabricat de firma ceha PAL Magneton]are o borna 61 care in o anumita pozitie a cheii este legata direct cu borna 15[cea de alimentare a bobinei de inductie];se foloseste pentru a porni motorul fara baterie sau cu ea descarcata de ce nu cumperi un contact romanesc pentru tractor?este aproape identic cu cel original PAL[numai ca nu mai are pozitia aceea speciala de pornire pe dinam]si poti sa faci instalatia electrica usor[dupa numarul bornei]. are 2 borne 30:la una vine fir de la borna minus a bateriei[borna plus se leaga la masa!],langa acel fir se leaga si firul ce merge la contact lampa stop;la cealalta se leaga firul de incarcare[de la releu 51] 15-se leaga bobina de inductie 57-se leaga pozitia fata[becul ala mic de 4w] 56a-se leaga farul 58-se leaga becul de pozitie spate Editat Martie 30, 2009 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 cumpar garnitura chiuloasa pt motor de jawa 250, in doi cilindrii are cineva??? garniturile din aluminiu din interiorul chiulasei si cele exterioare din clingherit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 are cineva vreo un dinam de CZ 175? vreau sa o fac pe a mea si nu am dinam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miulescu_andrei Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Salut am sie eu nevoie de un robinet de rezervor,si cablul de la vitezometru daca are cineva le cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 are cineva vreo un dinam de CZ 175? vreau sa o fac pe a mea si nu am dinam! Am eu,da-mi PM si vorbim. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 are cineva segmenti de jawa 125 ca vreau sa ma apuc sa restaurez una dar daca nu gasesc piesele necesare nici nu o mai cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
purjoala23 Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salut! Are cineva piston de CZ 175(450) cota II (58,5 mm) respectiv segmenti? evident contra cost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 as avea si eu nevoiede piston si secmenti, o roata pe 16 cu pinion cu tot. Si daca tot intreb m-ar interesa si o furca tot contra cost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Si mie imi trebuie piston+segmenti poate si cilindru, inca nu am desfacut motoru sa il vad. Astept pm// Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 un carburator de jawa 125 sau cz are cineva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 sa va spun si voua ce am patit, la cz, a sarit una dintre sigurantele de tin boltul in piston si mi-a zgariat si pistonu si cilindrul, iar segmentii sunt intepeniti in piston, Deaia pornea dar nu avea putere. Acum imi trebuie un piston si segmenti. o sa il masor maine sa vad de cat e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 sa va spun si voua ce am patit, la cz, a sarit una dintre sigurantele de tin boltul in piston si mi-a zgariat si pistonu si cilindrul, iar segmentii sunt intepeniti in piston, Deaia pornea dar nu avea putere. Acum imi trebuie un piston si segmenti. o sa il masor maine sa vad de cat e. si eu am scris ..........ce ai putea avea................in alta parte, banuiam segmenti gripati sau rupti........ eu am gasit piston si segmenti la tg. mures..........motor-line....trimit prin posta romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) Am reusit sa scot segmentii intregi, erau lipiti intr-o parte. Calin, da-mi o adresa de mail, sau site, pe google am gasit una dar era goala pagina. Poate o sa iau si eu. Editat Aprilie 12, 2009 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Am reusit sa scot segmentii intregi, erau lipiti intr-o parte. Calin, da-mi o adresa de mail, sau site, pe google am gasit una dar era goala pagina. Poate o sa iau si eu. motor-line tg.mures, tel:0747.106.860 0722.66.99.46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 am luat asta pentru cadrul de cz. Problema: lipsa sigurante piston , si piulita de la evacuare.am dat 100 ron pe el. DIn ce sa ii fac sigurante? Cu evacuarea cum sa fac? sa adapttez cotul de cz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 dupa poze pare de 125cmc. mai am eu ceva piese pt 125/175 chiar si sigurantele de la piston parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 e de 250, pistonul e mai mare decat cel de cz 175cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) e mai mare dar nu de ajuns, cred ca ai dreptate are 175, cel de 250 are mai mult de 60mm diametru nu? Nu merge oare sa schimb cilindrul si pistonul cu unul de 250? Editat Aprilie 13, 2009 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 e mai mare dar nu de ajuns, cred ca ai dreptate are 175, cel de 250 are mai mult de 60mm diametru nu? Nu merge oare sa schimb cilindrul si pistonul cu unul de 250? ia un subler sau chiar si o rigla si vezi cat are in diametru.cel de 125cc are 52mm;iar cel de 175cc are 58mm. 250cc are 65mm parca! nu incerca sa schimbi cilindrul si pistonul ca am incercat eu sa schimb 125 cu 175 si nu merge din cauza carterului. doar chiuloasa se poate schimba intre ele. al tau pare de 125 pentru ca e intr-o singura evacuare. 175 e in 2 tobe si cred ca si 250 e la fel. nu ai ideie din ce an e? cu putintica rabdare aici gasesti toate detaliile. http://www.jawa.nl/jawa_modellen.htm bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) asa, am masurat. are 69mm pistonul. Se poate dintrunul de 175cc sa alezez si sa bag asta de 69? sau de 68 ca am unul de 68mm nou cu segmenti. am continuat aici discutia desi nu era locu ei. am uitat sa scriu ca e motor de mz!!nu de cz sau jawa.!! Editat Aprilie 13, 2009 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) ia un subler sau chiar si o rigla si vezi cat are in diametru.cel de 125cc are 52mm;iar cel de 175cc are 58mm. 250cc are 65mm parca!nu incerca sa schimbi cilindrul si pistonul ca am incercat eu sa schimb 125 cu 175 si nu merge din cauza carterului. doar chiuloasa se poate schimba intre ele. al tau pare de 125 pentru ca e intr-o singura evacuare. 175 e in 2 tobe si cred ca si 250 e la fel. nu ai ideie din ce an e? cu putintica rabdare aici gasesti toate detaliile. http://www.jawa.nl/jawa_modellen.htm bafta!! Coane, ăsta e motor de MZ ES 250! Nu e de CZ sau Jawa! Toate bune! Coane, ăsta e motor de MZ ES 250! Nu e de CZ sau Jawa! Toate bune! Deci nu mă înÂşeală privirea, e chiar de 250! The Iceman, am un piston pt el, va ajunge la tine joi sau vineri, că vin la Leordeni! Iau atunci Âşi eu piesa aia de la tine! Editat Aprilie 13, 2009 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 asa, am masurat. are 69mm pistonul.Se poate dintrunul de 175cc sa alezez si sa bag asta de 69? sau de 68 ca am unul de 68mm nou cu segmenti. am continuat aici discutia desi nu era locu ei. am uitat sa scriu ca e motor de mz!!nu de cz sau jawa.!! nu poti sa alezezi! pentru ca de la 58 la 68 e diferenta mare. si nu ai destul de gros cilindrul. Coane, ăsta e motor de MZ ES 250! Nu e de CZ sau Jawa! Toate bune! Deci nu mă înÂşeală privirea, e chiar de 250! The Iceman, am un piston pt el, va ajunge la tine joi sau vineri, că vin la Leordeni! Iau atunci Âşi eu piesa aia de la tine! fratele meu nu am fost atent, si pare identic cu CZ. nu cunosc la MZ-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miulescu_andrei Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 salut ,scuze ca ma bag dar e motor de cz de 250 cm , asa e si al meu si e cu o singura evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.