Adrian M Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Dezmembrez ieftin, CZ 175 din 1959. Tel 0729205010 Cat costa o toba de esapament cu tot cu cot ? Daca doreste cineva cartea tehnica (in limba romana) pentru Cz 175, Jawa 175, Cz 125, Jawa 125 pot sa o incarc aici pentru toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Daca ai face asta multi ti-ar fi recunoscatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 pune cartea, va fi de trebuinta ... si va fi toata "la gramada" nu imprastiata pe tot subforumul. Cum s-a tot adaugat cate ceva, scheme, alte reglaje si caracteristici de-a lungul timpului. .......... si in cateva luni, sau cateva pagini scrise dupa "eveniment" tot se gaseste cate unu' care cere schema, carte, poze.... ca nu gaseste... e netul plin. cautand ceva piese de scuter.... am dat de asta....si erau ceva discuitii despre garnitura robinetului. http://www.piese-scutere.net/products/BABETTA-garnitur%C4%83-robinet-benzin%C4%83-702014.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Incep incarcarea paginilor pentru toti motociclistii cu Jawa sau Cz. Am incercat sa le fac in asa fel incat sa se vada si sa se inteleaga cat mai bine. . . . I-mi cer scuze dar nu stiu cum sa le incarc pe toate deodata. Voi incarca si restul ceva mai diseara. . . . . . . . . . . . . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Mai am un pic de lucru la CZ-UL MEU SI GOOOO..., LA DRUM CU EA..., INCA MAI CAUT SUPORT DE MANETA DE AMBREIAJ...Poze : VANDUT ! Motocicleta a ramas totla Cluj , prietenul care a cumparat-o va continua restaurarea...Mult succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Salutare Sharky as vrea sa te intreb cum iti porneste si functioneaza cz-ul cu aceasta aprindere de Minsk. Te-ai chinuit mult ca sa o adaptezi ? scuze ca iti raspund cu intarziere, porneste si functioneaza bine, dar nu a fost greu sa adaptez magnetoul, singura modificare facuta de mine a fost la gaurile de prindere pe motor care le-am dat la "fata locului" cand pistonul este la punctul mort superior iar despicatura de pe rotor este in dreptul cititorului Dezmembrez ieftin, CZ 175 din 1959. Tel 0729205010 aparatoare de lant ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinx Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Salutare... Imi puteti spune si mie ce bujie imi trebuie pentru un cz175 sport? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altho Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Am demontat carburatorul Jivkov de la al meu CZ 175/1962 ptr a-l curata/sufla cu aer. Am pus toate jigloarele la loc, dar acum nu stiu cum sa reglez carburatorul -aer, amestec. Motorul porneste, dar nu merge bine. Poate vreun link sau ceva explicatii. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Inchizi surubul de reglaj al aerului la maximum si apoi il desfaci o tura si-un sfert...iar restul trebuie infiletate la blana! Surubul de reglaj al ralantiului il stringi sau il desfiletezi pina obtii turatia dorita. Simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altho Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Simplu.Corelat cu pozele din pg anterioara, cred ca am inteles. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 poate ii face cuiva cu ochiul : http://www.tocmai.ro/motocicletajawa-sport-6040186.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Iar l-am vazut in Medias pe bunicul cu CZ-ul, iar a fost mai fasnet decat mine cu masina si a luat-o pe o strada la dreapta, am apucat sa-i vad asa partial numarul, ceva cu 9 si cu Y :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 motorul de cz de 175 din 1960 modelul 450 are cititor pentru punctul mort (neutral) ca si mz -ul sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Nu, n-are! Abia modelul Sport dupa anii 1975 a fost dotat cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Nu, n-are! Abia modelul Sport dupa anii 1975 a fost dotat cu asa ceva. multumesc ca am gasit schema asta si scrie ca e de cz 175 model 450 si la pozitia 15 scrie neutral lamp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Da, e posibil...stiu ca erau cite doua lampi in bord, dar mereu imi amintesc de faptul ca una era pe incarcare si alta pe faza lunga. Si imi amintesc si de faptul ca la un motor de CZ din 1960 am gasit un senzor (intrerupator) pentru neutral si in interior avea si tablita aceea pentru contact...dar nu avea fir tras si nici lampa in bord! Probabil schema este editata mult dupa perioada in care se fabricau modelele respective, sau e posibil ca sa fi existat si ceva exemplare care aveau acest accesoriu. La CZ-ul meu Sport de 250 fabricat in 1974 nu exista asa ceva, iar ulterior am cumparat un alt motor, care avea din fabricatie intrerupatorul respectiv. Repet, la acelasi model de motor, practic doua motoare care trebuiau sa fie identice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 motorul de cz de 175 din 1960 modelul 450 are cititor pentru punctul mort (neutral) ca si mz -ul sau nu? raspund ca si @ivan.... unele au - altele nu ....ciudat, nu?! am gasit motoare din anii '60 la care selectorul de viteze- sau harta, cum ii mai spun unii , are acea lamela . Lamela care pe pozitia Liber-cutie sa inchida circuitul electric pt martorul din bord..... sa "ii dea masa"..... asa ca de vrei un contact din ala pt liber-cuite iti dau eu....din demolarea unui motor din anii '60 dar e posibil sa nu "aiba cu ce face contact"....ai doar de executat o gaura M8-cred, sub cama de la ambreiaj. Am acasa 2 motoare de CZ model 477.01 sport ( 1970 ) .... unul are , unul nu are in bloc acel "senzor" pt liber-cutie. Apoi la CZ sport , la modele cu bord separat, ... dupa 1974, exista contactul pt liber-cuite. La motorul meu ( 1970 ) e cum a spus @ivan - martorii din far sunt pt incarcare- rosu, si faza lunga-albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 raspund ca si @ivan.... unele au - altele nu ....ciudat, nu?! am gasit motoare din anii '60 la care selectorul de viteze- sau harta, cum ii mai spun unii , are acea lamela . Lamela care pe pozitia Liber-cutie sa inchida circuitul electric pt martorul din bord..... sa "ii dea masa"..... asa ca de vrei un contact din ala pt liber-cuite iti dau eu....din demolarea unui motor din anii '60 dar e posibil sa nu "aiba cu ce face contact"....ai doar de executat o gaura M8-cred, sub cama de la ambreiaj. Am acasa 2 motoare de CZ model 477.01 sport ( 1970 ) .... unul are , unul nu are in bloc acel "senzor" pt liber-cutie. Apoi la CZ sport , la modele cu bord separat, ... dupa 1974, exista contactul pt liber-cuite. La motorul meu ( 1970 ) e cum a spus @ivan - martorii din far sunt pt incarcare- rosu, si faza lunga-albastru. multumesc de explicatie, nu doresc sa imi pun dar eram nelamurit legat de schema si eu stiam ca cz- ul meu nu are o sa verific cu prima ocazie cand merg la tara ai pornit cz-ul anul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 multumesc de explicatie, nu doresc sa imi pun dar eram nelamurit legat de schema si eu stiam ca cz- ul meu nu are o sa verific cu prima ocazie cand merg la tara ai pornit cz-ul anul acesta? ......... doar pe langa bloc. a murit bateria, expirat ITP... si asigurarea. Anul asta cred ca o las la husa. Ei astea toate se duc la 300 lei.... voi folosi doar suzuki ( care consuma la fel, in acelasi regim de drum ) si e in regula cu darile catre stat. Na ca ma plang pe forum....totusi sunt 2 moto si o masina cu actele la zi. .... si o rugaminte, tot pe forum. Am vazut, prin vitrina / ca am un program de munca destul de lung, in sediul Salprest Alba Iulia..... o expozitie de moto comuniste: Jawa, CZ sport, Simson, Mz, Panonia, Mobra , BMW.... cam toate marcile cu 2 roti de erau pe strazile tarii, atunci. Fa cateva poze si pune pe jar toti forumistii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani53 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Modelul 45o are in zona din spate dedesupt 0 legatura care vine de la becul din dreapta de sub sticla vitezometrului si acesta este legat de la baterie. in pozitia zero este pus la masa si se aprinde.Celalalt bec este comandat de contactele de pe releul de incarcare si este aprins atita timp cit se functioneaza pe baterie. la pornire se stinge semn ca consumul a trecut pe dinam.Din cite stiu eu releul este reglabil si folosind un ampermetru cu zero la mijloc + - cu faza lunga aprinsa plus pozitia curentul de incarcare trebuie sa fie sub un amper, in caz de curent mai mare bateria va fierbe si se termina repede. Modelul 45o are in zona din spate dedesupt 0 legatura care vine de la becul din dreapta de sub sticla vitezometrului si acesta este legat de la baterie. in pozitia zero este pus la masa si se aprinde.Celalalt bec este comandat de contactele de pe releul de incarcare si este aprins atita timp cit se functioneaza pe baterie. la pornire se stinge semn ca consumul a trecut pe dinam.Din cite stiu eu releul este reglabil si folosind un ampermetru cu zero la mijloc + - cu faza lunga aprinsa plus pozitia curentul de incarcare trebuie sa fie sub un amper, in caz de curent mai mare bateria va fierbe si se termina repede.Rectific : Becul din stinga este cel care da pozitia de neutru a cutiei de viteze si cel din dreapta functionarea corecta a releului. la modelul 450 este foarte importanta functionarea releului care este electromecanic specific vremmii,un simplu strop de ulei ajuns intre contactele lui duce la crearea unui contact imperfect sau chiar ecranat si daca ai o baterie buna (8Ah) ajungi destul de departe dupa care vii pe linga motor acasa. cam acelasi principiu de functionare a releului se intilneste si la EMW, Simson si la toate motoarele CZ si Jawa pina pe la sfirsitul anilor 60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
okami Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Pt. cei care doresc sa cumpere piese pt Cz(or avea piese si pt alte marci,eu nu am intrebat decat de Cz si am luat de Cz),am gasit magazinul Motor line,ii puteti contacta la:nr. tel. 0747-106860 sau e_mail: office@motor-line.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Pt. cei care doresc sa cumpere piese pt Cz(or avea piese si pt alte marci,eu nu am intrebat decat de Cz si am luat de Cz),am gasit magazinul Motor line,ii puteti contacta la:nr. tel. 0747-106860 sau e_mail: office@motor-line.ro. Multumim pentru pont. Tocmai caut cateva piese si elemente ale acestui Cz 450. Am nevoie de o toba frumoasa nesparta sau indoita/ruginita. Am vrut sa ma axez pe originalitate mai mult si la urma urmei o sa schimb si rama farului, aceasta momentan provine de la un Manet Motocicletele mele au mai mult un scop decorativ printre care si acest minunat Cz. Toba din pacate arata nasol, a curs acid pe ea si e si sparta. Cautam una de multa vreme si am dat numai peste neseriosi care au promis ca ma ajuta dar nimeni nu a si vorbit serios. Daca cineva ma poate ajuta cu o toba de Cz originala il rog sa ma anunte, inca mai caut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alpina_b1 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Salut. Imi poate spune cineva cat ulei intra in furca fata la CZ 250 din 1975. Am cautat dar nu am gasit. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 120ml...asta daca este furca originala de CZ Sport. Daca vrei sa fie mai "moale" poti pune numai 100ml-110ml...si in acest fel protejezi si simeringurile in caz ca mai scapi pe enduro cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Cz-ul meu a primit o toba nichelata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.