Sari la conținut

Groapa, Linia De Tramvai Si Luminile De La Neoane...


greenhorn
 Share

Postări Recomandate

Joi 17 aprilie, ma dadeam pe la 22 30 dinspre 1 mai spre Bucurestii Noi. La podul CFR Constanta, dupa Agipul de la Chibrit e ditai santierul celor de la metrou deci circulatia e deviata pe contrasens, inclusiv liniile de tramvai...

Cum treceam eu pe acolo ca un zimbru vesel cu 10-15 la ora, chinuindu-ma sa ma dau printre gropi si alte damburi, o intalnesc pe ea... groapa. Nu prea mare, practic un santulet, dar de la o linie de tramvai la alta...

Mai trecusem cu Bertha prin gropi si peste denivelari mult mai fioroase prin Bucuresti dar de data asta am zis sa menajez amortizoarele si am cautat calea cea mai blanda, care era pe partea dreapta,asa ca am atacat santuletul prin dreapta.

In timpul manevrei am atins insa oblic linia de tramvai care, din cauza farurilor celor care ieseau din pasaj, drept din fata mea, nu observasem ca e mai inalta decat placile de beton pe care era pusa.

Rezultatul a fost ca in secunda urmatoare eram intins pe spate si priveam neoanele de pe ¨bulevard¨. Nu am zabovit pe beton mai mult decat sa trag aer odata adanc in piept si vazand ca nu ma doare nimic am si sarit in picioare sa opresc motorul.

Bertha era 2 metri mai incolo, intinsa cat e ea de mare pe partea dreapta cu uleiul curgand valuri din capacul de chiloasa facut tandari. Am orit motorul si in secunda urmatoare am facut un lucru pe care nu il credeam posibil... am luat motocicleta de coarne si am ridicat-o pe roti fara nici un efort. 250 de kilograme la gol... si abia ii facusem plinul. Am scos-o pe margine, am pus-o pe cric si am adunat repede plasticele de la semnalizatoare ca sa nu le faca varza masinile care nu s-au sinchisit sa opreasca cand m-au vazut pe jos...

Totul a durat atat de putin... sau mi s-a parut ca durat putin incat abia dupa asta am inceput sa ma caut de contuzii sau alte bube. Nu aveam nimic asa ca am impins frumos motorul pana in benzinarie la Agip spre a-l duce a doua zi la mecanic, care noroc sau altceva lucreaza la 400 m de locul accidentului...

Concluzii:

- capac chiuloasa spart, semnalizari sparte, protectie bujie rupta, tacheti dereglati, garnituri duse... eu nici macar o zgarietura...

- in jur de 20 mil costuri reparatii, din buzunarul propriu bineinteles... bonus stat pe bara 2-3 saptamani pe putin...

- de acum inainte nu mai ating sinele de tramvai decat la 90 de grade (perpendicular!)...

- prefer sa schimb un amortizor la 5000 de km decat sa mai fac scamatorii cu ocoliri de gropi nu tocmai adanci sau denivelari.

- nu ma mai dau 1 metru fara crash bar, chit ca e 200 de euro face toti banii!

- intr-o buna zi o sa bat urat de tot un muncitor de la vre-un santier din asta interminabil din Bucuresti. ( as vrea un inginer dar nu stiu daca astia stau pe santier sau fac una trista pe la vreo carciuma prin apropiere...)

- M:U:I:E totala ¨soferilor¨ care cand vad ca te aduni de pe jos te claxoneaza in loc sa puna avariile si sa te intrebe daca esti intreg.

 

Asfalt uscat! si care aveti boxere si nu numai puneti-va fratilor crash bar-uri ca merita!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bigstar:

Ce aiurea!Chiar imi povestea aseara o cunostinta ca s-a tavalit,iar unele masini care au trecut pe langa ei,nu numai ca ii claxonau,dar unii i-au mai si injurat :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce motor e frate ala care la o cazatura de pe loc ( 10-15 kmh dupa ce spui tu) se face asa praf?!?!?!?

Am cazut cu Domi la viteza mult mai mare si doar s'a zgariat carena plus maneta ambreiaj rupta.Si fara crashbaruri.Esti sigur ca aveai viteza aia?Esti sigur ca erai cu motocicleta din profil?Cum sa cazi cu aia pe sine????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce motor e frate ala care la o cazatura de pe loc ( 10-15 kmh dupa ce spui tu) se face asa praf?!?!?!?

Am cazut cu Domi la viteza mult mai mare si doar s'a zgariat carena plus maneta ambreiaj rupta.Si fara crashbaruri.Esti sigur ca aveai viteza aia?Esti sigur ca erai cu motocicleta din profil?Cum sa cazi cu aia pe sine????

A spus clar ca linia de tramvai nu era la nivel, in plus, poate ai uitat, aceste linii de tramvai sint confectionate din otel, pe care cauciucurile nu tocmai adera. Mi se pare perfect plauzibil accidentul. Si e motor boxer, spre deosebire de Dominatorul tau. In plus, nu ai fost linga el sa vezi exact conditiile.

In mod normal n-as fi spus asta, dar: m-am saturat de imbecilii de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am observat o chestie: de cate ori se cearta 2 persoane,mie imi pica netu' :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am saturat de imbecilii de pe forum.

 

1 luna pe forum si ai prins tupeu acum?

 

Stiu zona (stand pe langa) si este absolut INFIORATOARE. Evit cu orice pret podul constanta si prefer daca am treaba dincolo de el sa ocoles Arc-Piata presei-Jiului. Imi pare rau pentru patania ta si stiu cum este sa fii tavalit si sa nu intelegi nimic si soferii sa te claxoneze (e drept ca pe mine m-au injurat ba chiar un "domn" s-a dat aproape jos spunandu-mi ca merit cazatura). Numai bine la reparatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Votati-l pe Orban primar ca a promis la inceputul anului trecut ca rezolva in sfarsit zona Chibrit (problema care continua de aproape 10 ani). Binenteles ca a promis anul trecut ca rezolva tot anul trecut. Anul asta a promis ca in cel mai scurt timp face metrou pana la Otopeni.

 

Defapt pe sub rahatul ala de Podul Constantei se scurge 90% din traficul spre Bucurestii Noi, izoland practic un intreg cartier. SI drumul spre Targoviste si drumul vechi spre Ploiesti. Eh tocmai acolo s-a niemrit sa fie solul inundat si metroul nu avanseaza. Ciudat este ca alaturi s-a si ridicat o cladire de 12 etaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 luna pe forum si ai prins tupeu acum?

Cu parere de rau, forumul asta ar trebui sa poarte un banner: "Motociclism.ro - doua vorbe, trei prostii". La reactia nervosului, sau cum si-o fi zicind, replica mea a fost chiar la obiect.

 

Vine omu' si explica frumos, cu detalii, cum a luat o cazatura (se poate intimpla oricui) si i se raspunde "cum de-ai cazut bah ????!!?!!!?".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi 17 aprilie, ma dadeam pe la 22 30 dinspre 1 mai spre Bucurestii Noi. La podul CFR Constanta, dupa Agipul de la Chibrit e ditai santierul celor de la metrou deci circulatia e deviata pe contrasens, inclusiv liniile de tramvai...

Cum treceam eu pe acolo ca un zimbru vesel cu 10-15 la ora, chinuindu-ma sa ma dau printre gropi si alte damburi, o intalnesc pe ea... groapa. Nu prea mare, practic un santulet, dar de la o linie de tramvai la alta...

Mai trecusem cu Bertha prin gropi si peste denivelari mult mai fioroase prin Bucuresti dar de data asta am zis sa menajez amortizoarele si am cautat calea cea mai blanda, care era pe partea dreapta,asa ca am atacat santuletul prin dreapta.

In timpul manevrei am atins insa oblic linia de tramvai care, din cauza farurilor celor care ieseau din pasaj, drept din fata mea, nu observasem ca e mai inalta decat placile de beton pe care era pusa.

Rezultatul a fost ca in secunda urmatoare eram intins pe spate si priveam neoanele de pe ¨bulevard¨. Nu am zabovit pe beton mai mult decat sa trag aer odata adanc in piept si vazand ca nu ma doare nimic am si sarit in picioare sa opresc motorul.

Bertha era 2 metri mai incolo, intinsa cat e ea de mare pe partea dreapta cu uleiul curgand valuri din capacul de chiloasa facut tandari. Am orit motorul si in secunda urmatoare am facut un lucru pe care nu il credeam posibil... am luat motocicleta de coarne si am ridicat-o pe roti fara nici un efort. 250 de kilograme la gol... si abia ii facusem plinul. Am scos-o pe margine, am pus-o pe cric si am adunat repede plasticele de la semnalizatoare ca sa nu le faca varza masinile care nu s-au sinchisit sa opreasca cand m-au vazut pe jos...

Totul a durat atat de putin... sau mi s-a parut ca durat putin incat abia dupa asta am inceput sa ma caut de contuzii sau alte bube. Nu aveam nimic asa ca am impins frumos motorul pana in benzinarie la Agip spre a-l duce a doua zi la mecanic, care noroc sau altceva lucreaza la 400 m de locul accidentului...

Concluzii:

- capac chiuloasa spart, semnalizari sparte, protectie bujie rupta, tacheti dereglati, garnituri duse... eu nici macar o zgarietura...

- in jur de 20 mil costuri reparatii, din buzunarul propriu bineinteles... bonus stat pe bara 2-3 saptamani pe putin...

- de acum inainte nu mai ating sinele de tramvai decat la 90 de grade (perpendicular!)...

- prefer sa schimb un amortizor la 5000 de km decat sa mai fac scamatorii cu ocoliri de gropi nu tocmai adanci sau denivelari.

- nu ma mai dau 1 metru fara crash bar, chit ca e 200 de euro face toti banii!

- intr-o buna zi o sa bat urat de tot un muncitor de la vre-un santier din asta interminabil din Bucuresti. ( as vrea un inginer dar nu stiu daca astia stau pe santier sau fac una trista pe la vreo carciuma prin apropiere...)

- M:U:I:E totala ¨soferilor¨ care cand vad ca te aduni de pe jos te claxoneaza in loc sa puna avariile si sa te intrebe daca esti intreg.

 

Asfalt uscat! si care aveti boxere si nu numai puneti-va fratilor crash bar-uri ca merita!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- prefer sa schimb un amortizor la 5000 de km decat sa mai fac scamatorii cu ocoliri de gropi nu tocmai adanci sau denivelari.

100% d'acord, si per total iesi mai ieftin. Din experienta (auto + moto) in 9 cazuri din 10 daca incerci sa eviti ceva (groapa, piatra, etc) reusesti. Dar apoi vine al 10-lea caz in care nu mai reusesti si te costa mai mult decat reparatiile devenite (din pacate) normale si regulate in Bucuresti (amortizoare, bucsi, semeringuri, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi 17 aprilie, ma dadeam pe la 22 30 dinspre 1 mai spre Bucurestii Noi. La podul CFR Constanta, dupa Agipul de la Chibrit e ditai santierul celor de la metrou deci circulatia e deviata pe contrasens, inclusiv liniile de tramvai...

Cum treceam eu pe acolo ca un zimbru vesel cu 10-15 la ora, chinuindu-ma sa ma dau printre gropi si alte damburi, o intalnesc pe ea... groapa. Nu prea mare, practic un santulet, dar de la o linie de tramvai la alta...

Mai trecusem cu Bertha prin gropi si peste denivelari mult mai fioroase prin Bucuresti dar de data asta am zis sa menajez amortizoarele si am cautat calea cea mai blanda, care era pe partea dreapta,asa ca am atacat santuletul prin dreapta.

In timpul manevrei am atins insa oblic linia de tramvai care, din cauza farurilor celor care ieseau din pasaj, drept din fata mea, nu observasem ca e mai inalta decat placile de beton pe care era pusa.

Rezultatul a fost ca in secunda urmatoare eram intins pe spate si priveam neoanele de pe ¨bulevard¨. Nu am zabovit pe beton mai mult decat sa trag aer odata adanc in piept si vazand ca nu ma doare nimic am si sarit in picioare sa opresc motorul.

Bertha era 2 metri mai incolo, intinsa cat e ea de mare pe partea dreapta cu uleiul curgand valuri din capacul de chiloasa facut tandari. Am orit motorul si in secunda urmatoare am facut un lucru pe care nu il credeam posibil... am luat motocicleta de coarne si am ridicat-o pe roti fara nici un efort. 250 de kilograme la gol... si abia ii facusem plinul. Am scos-o pe margine, am pus-o pe cric si am adunat repede plasticele de la semnalizatoare ca sa nu le faca varza masinile care nu s-au sinchisit sa opreasca cand m-au vazut pe jos...

Totul a durat atat de putin... sau mi s-a parut ca durat putin incat abia dupa asta am inceput sa ma caut de contuzii sau alte bube. Nu aveam nimic asa ca am impins frumos motorul pana in benzinarie la Agip spre a-l duce a doua zi la mecanic, care noroc sau altceva lucreaza la 400 m de locul accidentului...

Concluzii:

- capac chiuloasa spart, semnalizari sparte, protectie bujie rupta, tacheti dereglati, garnituri duse... eu nici macar o zgarietura...

- in jur de 20 mil costuri reparatii, din buzunarul propriu bineinteles... bonus stat pe bara 2-3 saptamani pe putin...

- de acum inainte nu mai ating sinele de tramvai decat la 90 de grade (perpendicular!)...

- prefer sa schimb un amortizor la 5000 de km decat sa mai fac scamatorii cu ocoliri de gropi nu tocmai adanci sau denivelari.

- nu ma mai dau 1 metru fara crash bar, chit ca e 200 de euro face toti banii!

- intr-o buna zi o sa bat urat de tot un muncitor de la vre-un santier din asta interminabil din Bucuresti. ( as vrea un inginer dar nu stiu daca astia stau pe santier sau fac una trista pe la vreo carciuma prin apropiere...)

- M:U:I:E totala ¨soferilor¨ care cand vad ca te aduni de pe jos te claxoneaza in loc sa puna avariile si sa te intrebe daca esti intreg.

 

Asfalt uscat! si care aveti boxere si nu numai puneti-va fratilor crash bar-uri ca merita!!!

 

 

mai bine bati si tu v-un director de prin primarie eventual sau poate chiar pe primar, nu sunt vinovati nici muncitorii si nici inginerii de la santier ca nu se finanteaza sustinut lucrarea respectiva. Imi pare rau de motor.

 

vb in calitate de inginer si motoretist

 

Scuzati reply-ul gresit de mai devreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi 17 aprilie, ma dadeam pe la 22 30 dinspre 1 mai spre Bucurestii Noi. La podul CFR Constanta, dupa Agipul de la Chibrit e ditai santierul celor de la metrou deci circulatia e deviata pe contrasens, inclusiv liniile de tramvai...

Cum treceam eu pe acolo ca un zimbru vesel cu 10-15 la ora, chinuindu-ma sa ma dau printre gropi si alte damburi, o intalnesc pe ea... groapa. Nu prea mare, practic un santulet, dar de la o linie de tramvai la alta...

Mai trecusem cu Bertha prin gropi si peste denivelari mult mai fioroase prin Bucuresti dar de data asta am zis sa menajez amortizoarele si am cautat calea cea mai blanda, care era pe partea dreapta,asa ca am atacat santuletul prin dreapta.

In timpul manevrei am atins insa oblic linia de tramvai care, din cauza farurilor celor care ieseau din pasaj, drept din fata mea, nu observasem ca e mai inalta decat placile de beton pe care era pusa.

Rezultatul a fost ca in secunda urmatoare eram intins pe spate si priveam neoanele de pe ¨bulevard¨. Nu am zabovit pe beton mai mult decat sa trag aer odata adanc in piept si vazand ca nu ma doare nimic am si sarit in picioare sa opresc motorul.

Bertha era 2 metri mai incolo, intinsa cat e ea de mare pe partea dreapta cu uleiul curgand valuri din capacul de chiloasa facut tandari. Am orit motorul si in secunda urmatoare am facut un lucru pe care nu il credeam posibil... am luat motocicleta de coarne si am ridicat-o pe roti fara nici un efort. 250 de kilograme la gol... si abia ii facusem plinul. Am scos-o pe margine, am pus-o pe cric si am adunat repede plasticele de la semnalizatoare ca sa nu le faca varza masinile care nu s-au sinchisit sa opreasca cand m-au vazut pe jos...

Totul a durat atat de putin... sau mi s-a parut ca durat putin incat abia dupa asta am inceput sa ma caut de contuzii sau alte bube. Nu aveam nimic asa ca am impins frumos motorul pana in benzinarie la Agip spre a-l duce a doua zi la mecanic, care noroc sau altceva lucreaza la 400 m de locul accidentului...

Concluzii:

- capac chiuloasa spart, semnalizari sparte, protectie bujie rupta, tacheti dereglati, garnituri duse... eu nici macar o zgarietura...

- in jur de 20 mil costuri reparatii, din buzunarul propriu bineinteles... bonus stat pe bara 2-3 saptamani pe putin...

- de acum inainte nu mai ating sinele de tramvai decat la 90 de grade (perpendicular!)...

- prefer sa schimb un amortizor la 5000 de km decat sa mai fac scamatorii cu ocoliri de gropi nu tocmai adanci sau denivelari.

- nu ma mai dau 1 metru fara crash bar, chit ca e 200 de euro face toti banii!

- intr-o buna zi o sa bat urat de tot un muncitor de la vre-un santier din asta interminabil din Bucuresti. ( as vrea un inginer dar nu stiu daca astia stau pe santier sau fac una trista pe la vreo carciuma prin apropiere...)

- M:U:I:E totala ¨soferilor¨ care cand vad ca te aduni de pe jos te claxoneaza in loc sa puna avariile si sa te intrebe daca esti intreg.

 

Asfalt uscat! si care aveti boxere si nu numai puneti-va fratilor crash bar-uri ca merita!!!

 

Daca mai pui si ploaia pe langa linia de tramvai ridicata ... am patit'o azi pe la 5.30 ... dupa 5 ani, in acelasi loc si in aceleasi conditii, adica pe ploaie (pe 1 mai la intersectia cu Banu Manta). Intorc "vaca" in fiecare zi pe linia de tramvai, insa azi, pe ploaie, era aglomeratie si m'am strecurat pe terasamentul de tramvai, pe partea stanga (erau masini care intrau cu o roata pe linie) si intorc, destul de larg (poate prea larg), la a treia sina imi fuge fata puternic. Am strans ambreiajul si am lasat'o sa se aseze. Bine ca aveam crashbarurile montate de o saptamana, asa ca nu are nici o zgarietura :D ... si nici eu ca am stat pe piciorul stang cand am lasat'o.

 

Morala: pe 1 mai si prelungiri, evitati sinele de tramvai (nu sunt deloc aliniate cu placile de beton), mai ales pe ploaie. Daca trebuie, volta ca la tractorul cu 2 remorci si unghi de atac 90 grade. Acum 5 ani, aveam cam 30 la ora, nu aveam crashbaruri si mi'am luat claxoane si injuraturi ca incurc traficul (cu exceptia unui taximetrist care m'a ajutat sa ridic moto), basca julituri pe mine si pe motor + capacul de la ambreiaj spart.

 

Azi a fost ok, in 30 secunde era ridicata ... a mai durat 1 minut sa porneasca motorul (tot se aprindea ledul de FI error), dar fiind pe mijlocul bulevardului nu incurcam pe nimeni :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pentru accidentul tau. Si eu era sa mi-o fur de vreo 2 ori, pe ambele sensuri, in acelasi mod, dar am reusit sa scap dand un picior tare in asfalt. Cum mai spunea cineva, prefer sa ocolesc 3 km zona aia (iar un traseu mai putin aglomerat ar fi dreapta la benzinarie, continuat pe Expozitiei, stanga la prima trecere peste sinele de tramvai, tinut drumul, stanga la crowne plaza) decat sa imi masor sansele unei imprastieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca zona aia este foarte urata. Eu stau in pajura si ocolesc cat pot de mult zona aia pentru ca sunt sinele de tramvai puse aiurea (ca deh...se lucreaza acolo) si mai sunt si ff multe gropi, denivelari si conservari care te claxoneaza daca mergi prea incet..... Eu inca nu "mi-am luat-o" pe acolo dar nici nu astept sa o fac ;))

 

 

 

Oricum nasoala treaba si spor la reparatii :D

 

 

 

P.S. Multa :whip: conservarilor care nu au oprit sa "adune" omu de pe jos......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apai, noapte+gropi+sine de tramvai ude => o combinatie 'beton' ca sa faci buf. Si eu am am comis-o, dar eram cu IJ-ul care n-a patit mare lucru.

 

Asta-i cu boxerele: sunt grele si mai expuse la lovituri fata de celelalte motoare. Ar trebui ca tipul asta de motociclete sa vina din fabrica cu crash-baruri, chiar daca asta ar creste un pic pretul la cumparare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heh...io stau exact in gura podului, ca sa zic asa. Scarboasa rau zona, mai ales pentru un incepator ca mine.

In afara de cele doua trei cratere de pe ambele sensuri, toata portiunea aia e numai valuri. Mai mult de 20 nu poti sa-i dai oricum fara sa ti se faca mila de amortizoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...