"Fanes" Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Vad ca dezmembrezi gpz-ica! Robinetul de la rezervor il mai ai? defapt nu-mi trebuie decat acea membrana amarata (pompita ) ) ieftin ... vreo 70 de lei kitul de reparatie dupa louis ... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 ieftin ... vreo 70 de lei kitul de reparatie dupa louis ... ) Tu sa dai berea aia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Ma barbarule sa imi aduci cheia de bujii ) si o bere la pachet ! ) ai rezolvat atunci cu pornitul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Ma barbarule sa imi aduci cheia de bujii ) si o bere la pachet ! ) ai rezolvat atunci cu pornitul? E rezolvata..Multam! Vin cu o pasarica la tine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Imi puteti spune careva ce cheie sa iau pentru buji sa mearga pe Gpz ( nu pentru bujie ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Imi puteti spune careva ce cheie sa iau pentru buji sa mearga pe Gpz ( nu pentru bujie ) ? Poate ai nevoie de cheie pentru bujii. Daca da, atunci este de 18. Bujii recomandate pentru GPz 500S: NGK-DR8ES. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Cel mai probabil ca am nevoie de o cheie pentru bujii . Eu am folosit o cheie mai veche de 17 ( cel putin asa scria pe ea ) oricum intrebarea mea nu era legata de bujie ci doar de faptul ca nu orice cheie de bujii incape ca sa le pot desface si ma gandeam ca exista cheie pentru bujii cu un cot cu 2 cu 3 doar sa se potriveasca, doar nu ma duc cu moto acolo si testez cheile de bujii in fata magazinului . Imi puteti spune careva ce cheie sa iau pentru buji sa mearga pe Gpz ( nu pentru bujie ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Cel mai probabil ca am nevoie de o cheie pentru bujii . Eu am folosit o cheie mai veche de 17 ( cel putin asa scria pe ea ) oricum intrebarea mea nu era legata de bujie ci doar de faptul ca nu orice cheie de bujii incape ca sa le pot desface si ma gandeam ca exista cheie pentru bujii cu un cot cu 2 cu 3 doar sa se potriveasca, doar nu ma duc cu moto acolo si testez cheile de bujii in fata magazinului . cheia este sigur de 18 . iti trebuie decat un tragator(clichet), un prelungitor si o tubulara de 18 lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 cheia este sigur de 18 . iti trebuie decat un tragator(clichet), un prelungitor si o tubulara de 18 lunga. si ceva nervi...ca bujiile la gpz-ica sunt pozitionate cam aiurea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 (editat) verificati si gpz-ul meu ! va multumesc pt pareri, up-uri si critici! /index.php?/topic/661464-kawasaki-gpz-500s/page__gopid__2846407#entry2846407 si ceva nervi...ca bujiile la gpz-ica sunt pozitionate cam aiurea... vrei si cu "mana" in "buzunar" si cu sufletul in rai! ) Editat Mai 11, 2011 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 iei un surub de 18 si faci dintro'teava lunga si cu pereti subtiri o 'cheie' dupa surub.simplu si rezolva problema.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Aveti idee unde gasesc gume de amortizare pentru rezervor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 cine mai are componenta de la gpz 500 s cu carbunii ??? rotor, stator ... nush cum se numeste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staulapatru Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Aveti idee unde gasesc gume de amortizare pentru rezervor ? daca te referi la cele "rotunde", de pe mijloc, am primit doua cadou de la tamas_09, asadar am una in plus. daca dai prin cluj e a ta (: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Cine scoate la vanzare un arbore cu biele??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Cutie de viteza dubioasa?la mine nu pot schimba vitezele II, III IV, V VI nici in jos nici in sus numai cand este motocicleta in miscare ( bineinteles cu motorul pornit) eu cred ca ar fi normal sa se poata schimba toate vitezele si daca moto nu se misca. M-am obisnuit deci tot nu desfac motorul ca merge f. bine. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staulapatru Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Cutie de viteza dubioasa?la mine nu pot schimba vitezele II, III IV, V VI nici in jos nici in sus numai cand este motocicleta in miscare ( bineinteles cu motorul pornit) eu cred ca ar fi normal sa se poata schimba toate vitezele si daca moto nu se misca. M-am obisnuit deci tot nu desfac motorul ca merge f. bine. Numai bine Bine ca nu ai desfacut motorul. Ceea ce cica se cheama "positive neutral finder" nu da voie schimbului vitezelor mai sus de pozitia "neutru" cata vreme motocicleta e pe loc. Pentru a schimba in a doua trebuie macar 10km/h sa ai sau cam asa. Acum, daca o pui pe cricul central, cu roata spate ridicata, invartindu-se in gol, ar trebui sa poti schimba la fel de bine ca pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Xenon pe GPz ? Se poate ? Aveti ? Mesaj completat Folositi ulei Motul 7100 20W50 ? Ii potrivit pt motorul acesta? Am eu Bi-xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Bine ca nu ai desfacut motorul. Ceea ce cica se cheama "positive neutral finder" nu da voie schimbului vitezelor mai sus de pozitia "neutru" cata vreme motocicleta e pe loc. Pentru a schimba in a doua trebuie macar 10km/h sa ai sau cam asa. Acum, daca o pui pe cricul central, cu roata spate ridicata, invartindu-se in gol, ar trebui sa poti schimba la fel de bine ca pe strada. Multumesc de raspuns ma bucur ca asa este normal. Totusi este neplacut daca opresti de urgenta si nu apuci sa schimbi in timp ce este in miscare la mine nu schimba vitezele nici de sus in jos. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staulapatru Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Multumesc de raspuns ma bucur ca asa este normal. Totusi este neplacut daca opresti de urgenta si nu apuci sa schimbi in timp ce este in miscare la mine nu schimba vitezele nici de sus in jos. Numai bine Avand in vedere ca nu intervine nimeni mai priceput... nu stiu. am model din prima generatie. pot intotdeauna schimba in jos si stand pe loc. dar din cate stiu (desi motivele pentru care asa stau lucrurile imi sunt straine) e o figura ce se intampla la multe motoare. sau e "normala" si are de-a face cu cutiile de viteze secventiale. daca misti motorul cativa zeci de centimetri fata sau spate odata oprit, dupa care sa incerci sa cobori din nou treptele tot nu iese? cum altfel pleci de la semafor daca te-a prins in a treia? opresti motorul? Cand incerci sa schimbi, se simte schimbatorul "blocat"? sau isi face cursa complet, lasand impresia cum ca ar fi schimbat dar defapt operatia nu se produce? O alta posibila pricina cica ar putea fi nivelul prea mare la ulei. asta ar trebui sa fie usor de verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Avand in vedere ca nu intervine nimeni mai priceput... nu stiu. am model din prima generatie. pot intotdeauna schimba in jos si stand pe loc. dar din cate stiu (desi motivele pentru care asa stau lucrurile imi sunt straine) e o figura ce se intampla la multe motoare. sau e "normala" si are de-a face cu cutiile de viteze secventiale. daca misti motorul cativa zeci de centimetri fata sau spate odata oprit, dupa care sa incerci sa cobori din nou treptele tot nu iese? cum altfel pleci de la semafor daca te-a prins in a treia? opresti motorul? Cand incerci sa schimbi, se simte schimbatorul "blocat"? sau isi face cursa complet, lasand impresia cum ca ar fi schimbat dar defapt operatia nu se produce? O alta posibila pricina cica ar putea fi nivelul prea mare la ulei. asta ar trebui sa fie usor de verificat. Multumesc de raspuns. M-am obisnuit si opresc numai cand este in viteza a Ia daca opresc de urgenta si nu apuc plec de pe loc cu viteza respectiva ca nu mai pot schimba levierul de viteza se misca dar nici prin cap nu-i trece sa schimbe.Voi verifica nivelul de ulei posibil sa fie mai mult. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erebus Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Salut imi poate recomanda cineva ce coburi sa cumpar ptr un GPZ din 94? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Multumesc de raspuns. M-am obisnuit si opresc numai cand este in viteza a Ia daca opresc de urgenta si nu apuc plec de pe loc cu viteza respectiva ca nu mai pot schimba levierul de viteza se misca dar nici prin cap nu-i trece sa schimbe.Voi verifica nivelul de ulei posibil sa fie mai mult. Numai bine Am verificat nivelul uleiului este bun deci cutia are ceva Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.