Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am reusit doar cu atentie si cu o sarma, m am tot jucat pana am reusit sa duc restul de la cheie in pozitia normala de scoatere a cheii dupa care tot cu acea sarma am ridicat bucata ramasa pana am putut sa o prind cu un patent subtire cu brate mari ( :-?? nu stiu exact cum se numeste ) . Sper sa reusesti sa nu mai cheltui banii pe butuc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca dezmembrezi gpz-ica! Robinetul de la rezervor il mai ai? defapt nu-mi trebuie decat acea membrana amarata (pompita :huh:) )

 

ieftin ... vreo 70 de lei kitul de reparatie dupa louis ... :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma barbarule sa imi aduci cheia de bujii :)) si o bere la pachet ! :)) ai rezolvat atunci cu pornitul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti spune careva ce cheie sa iau pentru buji sa mearga pe Gpz ( nu pentru bujie ) ?

 

Poate ai nevoie de cheie pentru bujii. Daca da, atunci este de 18.

Bujii recomandate pentru GPz 500S: NGK-DR8ES.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil ca am nevoie de o cheie pentru bujii . Eu am folosit o cheie mai veche de 17 ( cel putin asa scria pe ea ) oricum intrebarea mea nu era legata de bujie ci doar de faptul ca nu orice cheie de bujii incape ca sa le pot desface si ma gandeam ca exista cheie pentru bujii cu un cot cu 2 cu 3 doar sa se potriveasca, doar nu ma duc cu moto acolo si testez cheile de bujii in fata magazinului .

Imi puteti spune careva ce cheie sa iau pentru buji sa mearga pe Gpz ( nu pentru bujie ) ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil ca am nevoie de o cheie pentru bujii . Eu am folosit o cheie mai veche de 17 ( cel putin asa scria pe ea ) oricum intrebarea mea nu era legata de bujie ci doar de faptul ca nu orice cheie de bujii incape ca sa le pot desface si ma gandeam ca exista cheie pentru bujii cu un cot cu 2 cu 3 doar sa se potriveasca, doar nu ma duc cu moto acolo si testez cheile de bujii in fata magazinului .

 

cheia este sigur de 18 . iti trebuie decat un tragator(clichet), un prelungitor si o tubulara de 18 lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cheia este sigur de 18 . iti trebuie decat un tragator(clichet), un prelungitor si o tubulara de 18 lunga.

si ceva nervi...ca bujiile la gpz-ica sunt pozitionate cam aiurea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verificati si gpz-ul meu ! va multumesc pt pareri, up-uri si critici!

 

/index.php?/topic/661464-kawasaki-gpz-500s/page__gopid__2846407#entry2846407

 

si ceva nervi...ca bujiile la gpz-ica sunt pozitionate cam aiurea...

 

vrei si cu "mana" in "buzunar" si cu sufletul in rai! :))

Editat de "Fanes"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde gasesc gume de amortizare pentru rezervor ?

 

daca te referi la cele "rotunde", de pe mijloc, am primit doua cadou de la tamas_09, asadar am una in plus. daca dai prin cluj e a ta (:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutie de viteza dubioasa?la mine nu pot schimba vitezele II, III IV, V VI nici in jos nici in sus numai cand este motocicleta in miscare ( bineinteles cu motorul pornit) eu cred ca ar fi normal sa se poata schimba toate vitezele si daca moto nu se misca. M-am obisnuit deci tot nu desfac motorul ca merge f. bine.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutie de viteza dubioasa?la mine nu pot schimba vitezele II, III IV, V VI nici in jos nici in sus numai cand este motocicleta in miscare ( bineinteles cu motorul pornit) eu cred ca ar fi normal sa se poata schimba toate vitezele si daca moto nu se misca. M-am obisnuit deci tot nu desfac motorul ca merge f. bine.

Numai bine

 

Bine ca nu ai desfacut motorul. Ceea ce cica se cheama "positive neutral finder" nu da voie schimbului vitezelor mai sus de pozitia "neutru" cata vreme motocicleta e pe loc. Pentru a schimba in a doua trebuie macar 10km/h sa ai sau cam asa. Acum, daca o pui pe cricul central, cu roata spate ridicata, invartindu-se in gol, ar trebui sa poti schimba la fel de bine ca pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu ai desfacut motorul. Ceea ce cica se cheama "positive neutral finder" nu da voie schimbului vitezelor mai sus de pozitia "neutru" cata vreme motocicleta e pe loc. Pentru a schimba in a doua trebuie macar 10km/h sa ai sau cam asa. Acum, daca o pui pe cricul central, cu roata spate ridicata, invartindu-se in gol, ar trebui sa poti schimba la fel de bine ca pe strada.

Multumesc de raspuns ma bucur ca asa este normal. Totusi este neplacut daca opresti de urgenta si nu apuci sa schimbi in timp ce este in miscare la mine nu schimba vitezele nici de sus in jos.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns ma bucur ca asa este normal. Totusi este neplacut daca opresti de urgenta si nu apuci sa schimbi in timp ce este in miscare la mine nu schimba vitezele nici de sus in jos.

Numai bine

 

Avand in vedere ca nu intervine nimeni mai priceput... nu stiu. am model din prima generatie. pot intotdeauna schimba in jos si stand pe loc. dar din cate stiu (desi motivele pentru care asa stau lucrurile imi sunt straine) e o figura ce se intampla la multe motoare. sau e "normala" si are de-a face cu cutiile de viteze secventiale. daca misti motorul cativa zeci de centimetri fata sau spate odata oprit, dupa care sa incerci sa cobori din nou treptele tot nu iese? cum altfel pleci de la semafor daca te-a prins in a treia? opresti motorul?

Cand incerci sa schimbi, se simte schimbatorul "blocat"? sau isi face cursa complet, lasand impresia cum ca ar fi schimbat dar defapt operatia nu se produce?

O alta posibila pricina cica ar putea fi nivelul prea mare la ulei. asta ar trebui sa fie usor de verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca nu intervine nimeni mai priceput... nu stiu. am model din prima generatie. pot intotdeauna schimba in jos si stand pe loc. dar din cate stiu (desi motivele pentru care asa stau lucrurile imi sunt straine) e o figura ce se intampla la multe motoare. sau e "normala" si are de-a face cu cutiile de viteze secventiale. daca misti motorul cativa zeci de centimetri fata sau spate odata oprit, dupa care sa incerci sa cobori din nou treptele tot nu iese? cum altfel pleci de la semafor daca te-a prins in a treia? opresti motorul?

Cand incerci sa schimbi, se simte schimbatorul "blocat"? sau isi face cursa complet, lasand impresia cum ca ar fi schimbat dar defapt operatia nu se produce?

O alta posibila pricina cica ar putea fi nivelul prea mare la ulei. asta ar trebui sa fie usor de verificat.

Multumesc de raspuns. M-am obisnuit si opresc numai cand este in viteza a Ia daca opresc de urgenta si nu apuc plec de pe loc cu viteza respectiva ca nu mai pot schimba levierul de viteza se misca dar nici prin cap nu-i trece sa schimbe.Voi verifica nivelul de ulei posibil sa fie mai mult.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...