Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Azi am vazut in Sibiu pe cineva cu un Kawa GPZ 500 visiniu cu numarul B -- M-- ..... am pus liniute unde nu mai stiu ce caracter era pus ... era numar de Bucuresti nouazeci si nu stiu cat sau optzeci si nu stiu cat si la numar ceva cu M ... MAY sau MY... nu stiu ... Daca este pe acest forum as astepta un pm de la el pentru ca vreau sa-l intreb ceva . Mai exact cum de e asa joasa motocicleta lui ... ce modificari i-a facut? ... A mea e mai inalta cu vreo 10 cm as zice ... . Garda de sol mi s-a parut neschimbata iar rotile era de 17 ca ale mele ... Deci cel mai probabil a fost reglata suspensia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal !! M-am pricopsit si eu cu un gpz 900 si tooooooot muncesc la el sa îl fac motocicleta.

 

Poate îmi spune si mie cineva cum e cu bulina aia cu geam care arată nivelul la ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat uleiul astazi . Am reusit sa desfac busonul cu patentul fara sa il deteriorez . Uleiul pare in regula ... adica are o nuanta de verde-galbui spre maroniu ... Si miroase a eucalipt ... e un miros "ascutit" asa ... sau nu stiu cum sa zic. Putin mentolat ?! ... Cred ca o sa mai aman putin schimbatul uleiului ...

Acum cateva intrebari :

 

Unde se afla filtrul de aer si cum as putea sa-l schimb ?

A reusit cineva de aici sa faca modificari la suspensia spate ??? Vreau sa o mai cobor putin ca e destul de ridicat spatele ... Am observat ca e un filet acolo ... si cel mai probabil se rasuceste pentru a tensiona arcum si deci a cobor suspensia ... Daca a facut cineva operatiunea asta ... dati un pm .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o ciudatenie!!!! tocmai am facut transalpina cu pasager si bagaje si am observat o problema la abordarea virajelor pe dreapta: imi loveste cricul central de asfalt. care sa fie problema? ati mai patit careva asa ceva? ma bate gandul sa-l dau jos.

trebuia oare sa reglez suspensia spate,pentru o mobra full?

a fost un chin,la cat de virajat este drumul!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat uleiul astazi . Am reusit sa desfac busonul cu patentul fara sa il deteriorez . Uleiul pare in regula ... adica are o nuanta de verde-galbui spre maroniu ... Si miroase a eucalipt ... e un miros "ascutit" asa ... sau nu stiu cum sa zic. Putin mentolat ?! ... Cred ca o sa mai aman putin schimbatul uleiului ...

Acum cateva intrebari :

 

Unde se afla filtrul de aer si cum as putea sa-l schimb ?

A reusit cineva de aici sa faca modificari la suspensia spate ??? Vreau sa o mai cobor putin ca e destul de ridicat spatele ... Am observat ca e un filet acolo ... si cel mai probabil se rasuceste pentru a tensiona arcum si deci a cobor suspensia ... Daca a facut cineva operatiunea asta ... dati un pm .

 

De coborât si de ridicat suspensia, normal ar fi sa fie pe aer cu valve , filtru de aer este Langa tabloul electric

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat uleiul astazi . Am reusit sa desfac busonul cu patentul fara sa il deteriorez . Uleiul pare in regula ... adica are o nuanta de verde-galbui spre maroniu ... Si miroase a eucalipt ... e un miros "ascutit" asa ... sau nu stiu cum sa zic. Putin mentolat ?! ... Cred ca o sa mai aman putin schimbatul uleiului ...

Acum cateva intrebari :

 

Unde se afla filtrul de aer si cum as putea sa-l schimb ?

A reusit cineva de aici sa faca modificari la suspensia spate ??? Vreau sa o mai cobor putin ca e destul de ridicat spatele ... Am observat ca e un filet acolo ... si cel mai probabil se rasuceste pentru a tensiona arcum si deci a cobor suspensia ... Daca a facut cineva operatiunea asta ... dati un pm .

 

filtrul de aer este sub sa. dai saua jos,apoi rezervorul,demontezi suportul pe care este prins rezervorul la partea dinspre sa(4 suruburi cu imbus).in cutia neagra de plastic pe care o vei vedea este filtru de aer. desfaci inca 4 suruburi de la cutie si ridici capacul.acolo vei gasi filtrul de aer.

il tragi afara pur sis simplu,il poti spala,sau daca este deteriorat il schimbi.

montajul se face in ordine inversa demontarii.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat uleiul astazi . Am reusit sa desfac busonul cu patentul fara sa il deteriorez . Uleiul pare in regula ... adica are o nuanta de verde-galbui spre maroniu ... Si miroase a eucalipt ... e un miros "ascutit" asa ... sau nu stiu cum sa zic. Putin mentolat ?! ... Cred ca o sa mai aman putin schimbatul uleiului ...

Acum cateva intrebari :

 

Unde se afla filtrul de aer si cum as putea sa-l schimb ?

A reusit cineva de aici sa faca modificari la suspensia spate ??? Vreau sa o mai cobor putin ca e destul de ridicat spatele ... Am observat ca e un filet acolo ... si cel mai probabil se rasuceste pentru a tensiona arcum si deci a cobor suspensia ... Daca a facut cineva operatiunea asta ... dati un pm .

 

1. inregistreaza-te pe www.ex-500.com

2. filtru: http://www.ex-500.com/wiki/index.php/Air_Filter_Cleaning

vezi filmuletul din josul paginii(da. se incarca greu.)

3. ridicare/coborare: http://www.ex-500.com/index.php/topic,5176.0.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal !! M-am pricopsit si eu cu un gpz 900 si tooooooot muncesc la el sa îl fac motocicleta.

 

Poate îmi spune si mie cineva cum e cu bulina aia cu geam care arată nivelul la ulei

Sa-l stapanesti sanatos. Pe langa bulina aia cu geam e o linie in relief, asta cam ar fi nivel minim. Dar la GPZ900 nu arata mereu nivelul corect :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de reply-uri ... am sa vad ce pot face . Bine ca a reinviat threadul :D

 

m-am plimbat astazi cam o ora cu motocicleta si ce am observat e ca dupa vreo 30 de minute asa ... dadea sa moara daca stateam la relanti si vibra mai puternic ... am oprit undeva ... am stat pe loc 1 minut si si-a revenit ... apoi dupa 5 minute cand am ajuns acasa iarasi a inceput sa faca la fel ... si dupa ce am scoso din viteza a murit .... . Apoi am trecut robinetul pe rezerva si cand am pornit-o suna normal ... La relanti cand face asa ... scade turatia la 800-900 dar apoi daca las asa dupa 1 min urca la 1300-1400. Care ar fi problemele??? Vi s-a mai intamplat? Ciudat e cum ziceam ... dupa 1 min de stat pe ea pe liber la relanti era "odihnita"

La benzina nu ma gandesc ... pentru ca am bagat 2 litri acum 3 zile si azi inca 2.5 si nu am facut decat 20 de km (rezerva am arso si am bagat alta noua) ... Fara turatii si alte ... 3000-5000 ture ( deci nu pot sa zic ca am abuzat de acceleratie ) Am mai citit inainte despre problemele astea cu opritul dar n-am inteles nimic ... poate imi explica cineva acum exact care ar fi problema . Motorul e de dupa 1996 . Nu e modelul vechi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de reply-uri ... am sa vad ce pot face . Bine ca a reinviat threadul :D

 

m-am plimbat astazi cam o ora cu motocicleta si ce am observat e ca dupa vreo 30 de minute asa ... dadea sa moara daca stateam la relanti si vibra mai puternic ... am oprit undeva ... am stat pe loc 1 minut si si-a revenit ... apoi dupa 5 minute cand am ajuns acasa iarasi a inceput sa faca la fel ... si dupa ce am scoso din viteza a murit .... . Apoi am trecut robinetul pe rezerva si cand am pornit-o suna normal ... La relanti cand face asa ... scade turatia la 800-900 dar apoi daca las asa dupa 1 min urca la 1300-1400. Care ar fi problemele??? Vi s-a mai intamplat? Ciudat e cum ziceam ... dupa 1 min de stat pe ea pe liber la relanti era "odihnita"

La benzina nu ma gandesc ... pentru ca am bagat 2 litri acum 3 zile si azi inca 2.5 si nu am facut decat 20 de km (rezerva am arso si am bagat alta noua) ... Fara turatii si alte ... 3000-5000 ture ( deci nu pot sa zic ca am abuzat de acceleratie ) Am mai citit inainte despre problemele astea cu opritul dar n-am inteles nimic ... poate imi explica cineva acum exact care ar fi problema . Motorul e de dupa 1996 . Nu e modelul vechi .

daca tot mergi pe rezerva si doar cu 2-3 l in rezervor,vei baga in carburi toate depunerile de pe fundul rezervorului. goleste carburatoarele pe la suruburile de golire,daca iese mizerie,ai gasit problema. este posibil sa-ti intrerupa din cauza asta.

executa operatia,apoi vezi cum merge,dar tine benzina peste rezerva!!

vezi ca la suruburi ai acces pe partea dreapta si sa ai grija sa pui un furtun de perfuzie la stutul de golire,sa nu dai drumul la benzina pe motor. golesti intr-un paharel curat sa poti observa cat de limpede este benzina.

bafta!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot mergi pe rezerva si doar cu 2-3 l in rezervor,vei baga in carburi toate depunerile de pe fundul rezervorului. goleste carburatoarele pe la suruburile de golire,daca iese mizerie,ai gasit problema. este posibil sa-ti intrerupa din cauza asta.

executa operatia,apoi vezi cum merge,dar tine benzina peste rezerva!!

vezi ca la suruburi ai acces pe partea dreapta si sa ai grija sa pui un furtun de perfuzie la stutul de golire,sa nu dai drumul la benzina pe motor. golesti intr-un paharel curat sa poti observa cat de limpede este benzina.

bafta!

 

 

 

Multumesc . O sa vad ce voi face maine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bulina aia de la nivelul la ulei se închide si se deschide ca un ochi, nu pot sa-mi dau seama care e nivelul, dar am masurat uleiul când l-am pus, acu' ........cu dumnezeu înainte!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva de ce "fluiera" rezervorul dupa ce se incalzeste motorul ?

Se incalzeste rezervorul creste presiunea se evapora benzina si ies gazele prin furtun si la mine face asa si daca scot din garaj si o las la soare.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se incalzeste rezervorul creste presiunea se evapora benzina si ies gazele prin furtun si la mine face asa si daca scot din garaj si o las la soare.

Numai bine

 

Aha . Am inteles acum . Multumesc de raspunsuri.

 

daca tot mergi pe rezerva si doar cu 2-3 l in rezervor,vei baga in carburi toate depunerile de pe fundul rezervorului. goleste carburatoarele pe la suruburile de golire,daca iese mizerie,ai gasit problema. este posibil sa-ti intrerupa din cauza asta.

executa operatia,apoi vezi cum merge,dar tine benzina peste rezerva!!

vezi ca la suruburi ai acces pe partea dreapta si sa ai grija sa pui un furtun de perfuzie la stutul de golire,sa nu dai drumul la benzina pe motor. golesti intr-un paharel curat sa poti observa cat de limpede este benzina.

bafta!

 

 

 

Problema nu era de la mizerie ci de la faptul ca ramaneam fara benzina . Daca miscam putin de motor ca sa agit putin benzina in rezervor mai intra cate putin pe furtun . Cu un plin am rezolvat problema . Apropo voua cam cat va mananca GPZ-ul la 100 de km si cam care ar fi turatia ideala la care sa obtin un consum cat mai redus . Eu merg cu ea la 4.5-5 000 de ture .

Editat de Adrian13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu era de la mizerie ci de la faptul ca ramaneam fara benzina . Daca miscam putin de motor ca sa agit putin benzina in rezervor mai intra cate putin pe furtun . Cu un plin am rezolvat problema . Apropo voua cam cat va mananca GPZ-ul la 100 de km si cam care ar fi turatia ideala la care sa obtin un consum cat mai redus . Eu merg cu ea la 4.5-5 000 de ture .

 

Am scos un consum de 3,7 vara asta singur pe motor dar cu ceva bagaje , iar turatia n o pot preciza numai dupa ureche :) probleme cu turometru .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha . Am inteles acum . Multumesc de raspunsuri.

 

 

 

Problema nu era de la mizerie ci de la faptul ca ramaneam fara benzina . Daca miscam putin de motor ca sa agit putin benzina in rezervor mai intra cate putin pe furtun . Cu un plin am rezolvat problema . Apropo voua cam cat va mananca GPZ-ul la 100 de km si cam care ar fi turatia ideala la care sa obtin un consum cat mai redus . Eu merg cu ea la 4.5-5 000 de ture .

 

5.9 oras - in treapta cat mai inalta, ceea ce constituie un moft de-al meu. (cu a 6-a la 3k ture si deci 60/ora max) in oras rezulta un mers subturat dupa cum toata lumea imi spune. (:. am schimbat stilul de mers, cu max treapta 4. nu trebuie nici sa depasesti 50/ora pentru a convinge motorul sa mearga rotund. probabil o alegere mai buna (: nu am facut consumul pentru "noul stil" dar prea mult nu cred ca difera.

3.6 afara - 4-4.5k ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...