Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Cine imi recomanda o baterie pt motorul meu ? Trebuie sa fie de 12v cu 14ah ? Mai mare pot pune ? Momentan am 12 cu 12 si mai face figuri la pornire .

 

12 cu 12 am avut si eu,a fost pe motor cand l-am luat si imi facea figuri,nu mai tinea curentul.

am luat un bosch 12 cu 14 ,cum scrie in manual si sunt multumit deocamdata. este cam scumpa 170 ron,am gasit si cu gel,mai ieftine,dar chinezisme. mai verifica din cand in cand incarcarea. mai mare nu cred ca are rost,si nici nu ar incapea in locas. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa verific volanta cat de curand , am verificat tensiunea la baterie si cu motorul pornit si oprit rezultatul fiind 12v aproximativ respectiv 13,6 . Am gasit pe un site strain ca fiind valori bune so :-?? volanta sau un scurt pe undeva ascuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu un GPZ model '96 :banana: acum vreo 2 luni si pot sa zic ca e un motor excelent (mai ales pentru incepatori).

 

 

 

 

Am o nelamurire insa, legata de frana fata: trag de maneta de frana pana aproape de degete ca sa franeze (bine, cat de mult se apropie e in functie de cat de tare franez, dar totusi mi se pare destul de ciudat), la voi cum e? Mentionez ca am schimbat lichidul de frana si implicit am facut si o aerisire.

 

vezi k s-ar putea sa ai niste reglaje la maneta avand in vedere ca este modelul mai nou !

 

Salut ....Cina ma poate ajuta cu o maneta de frana pt. GPZ ?....

 

daca nu ma insel una noua este pana in 60 de lei... pe orice site de piese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa verific volanta cat de curand , am verificat tensiunea la baterie si cu motorul pornit si oprit rezultatul fiind 12v aproximativ respectiv 13,6 . Am gasit pe un site strain ca fiind valori bune so :-?? volanta sau un scurt pe undeva ascuns

12V liber inseamna ca nu prea e incarcata.

In mers, 13,6 e cam putin, un 14 - 14,4 ar fi mai ok.

wiki

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un gpz 600r, ma intereseaza daca ma poate ajuta cineva cu un set de carburatoare.

Va multumesc anticipat.

 

pentru cei interesati mai amceva piese din dezmembrare gpz/99

cadru cu acte italia,bascula,amortizor central,scarite fata-spate,,pompe frana,etrieri,radiator,rezervor,sa,carburatoare,roata fata cu discuri,roata spate,comenzi electrice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa verific volanta cat de curand , am verificat tensiunea la baterie si cu motorul pornit si oprit rezultatul fiind 12v aproximativ respectiv 13,6 . Am gasit pe un site strain ca fiind valori bune so :-?? volanta sau un scurt pe undeva ascuns

 

13,6 mi-a aratat si mie incarcarea, cu motorul pornit, atunci cand am cumparat bateria si din cate am inteles este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema o am si eu . Nu am gasit rezolvare in principal pentru ca s-a remediat singur , dar inca mai are momente cand sare aiurea . Daca gasesti problema nu ezita sa ne o spui si noua.

 

mi-a mai facut asa cand aveam bateria pe duca si si-a revenit cand am pus-o pe cea noua.

porneste la "sfert",motorul toarce bine,nu intrerupe sau alte simptome ...sa fie oare din cdi?

 

 

s-a reparat singur,acum functioneaza corect. totusi undeva exista o problema....dar,unde?ne_nau.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a furat kawasaki gpz 500s, de culoare rosu, cu numarul de inmatriculare IS-07-ALN cu tot cu prelata, din Mun Pascani jud Iasi, pe data de 15-16.08.2011.Daca aflati ceva va rog sa sunati la numarul de tel 0764494002 va raspunde Alin, sau adresa de mess metaxxa_87@yahoo.com

Va multumesc!

post-66962-1701255_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezmembrez GPZ 500s absolut toate piesele sunt disponibile!

 

 

Ma intereseaza daca ai semnalizatoarele fata . Ma intereseaza cauciucurile alea care se prind de carena din fata ca ale mele au fost rupte . Zi-mi si un pret ca sa stiu ce sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva intrebari am si eu pentru posesorii de GPZ 500 S din 1996:

 

Radiatorul cand ar trebui sa porneasca ? De la contact sau de la o anumita temperatura a motorului ?

In momentul in care pun contactul se aprinde o luminita rosie pe bord cu oil . E pe duca uleiul ? sau care ar fi problema pentru ca m-am uitat la nivel si este trecut cu mult peste nivelul minim si in plus la rece e full hubloul acela unde se vede uleiul.

Exista joja de ulei la modelul de fata? pentru ca eu nu o gasesc.

Uleiul se introduce pe partea dreapta jos a motocicletei unde e un buson de vreo 2 - 2.5 cm diametru da? Daca da atunci problema e ca nu prea pot sal deschid ... e strans bine . Nu cred ca degripantul o sa rezolve ceva.

Suspensia spate se poate regla? Pentru ca as vrea sa mai "las" putin garda ca sa ating serios cu picioarele atunci cand stau pe loc .

 

 

 

Scuzati-mi intrebarile, poate unii din voi o sa le considerati prostesti insa incepator fiind mai bine intrebi de 2 ori decat sa faci o boacana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatorul cand ar trebui sa porneasca ? De la contact sau de la o anumita temperatura a motorului ?

Cum adica sa porneasca? Ventilatorul? Doar cand e f cald motorul/stai pe loc/aglomeratie, mers incet etc.

In momentul in care pun contactul se aprinde o luminita rosie pe bord cu oil . E pe duca uleiul ? sau care ar fi problema pentru ca m-am uitat la nivel si este trecut cu mult peste nivelul minim si in plus la rece e full hubloul acela unde se vede uleiul.

Asa fac toate (sau aproape toate) cu becul ala. Nivelul uleiului se verifica cu mobra la verticala, motorul cald si lasat un pic.

Exista joja de ulei la modelul de fata? pentru ca eu nu o gasesc.

Nu cred, hubloul ala e pe post de joja. Daca te uiti atent, ai 2 semne, unul de max unul de min.

Uleiul se introduce pe partea dreapta jos a motocicletei unde e un buson de vreo 2 - 2.5 cm diametru da? Daca da atunci problema e ca nu prea pot sal deschid ... e strans bine . Nu cred ca degripantul o sa rezolve ceva.

Incearca sa rotesti cu o carpa. Si la zxr-ul meu la fel facea. Eventual verifici cum ziceam, cu motorul cald, la mine asa desurubam capacelul mai usor.

Suspensia spate se poate regla? Pentru ca as vrea sa mai "las" putin garda ca sa ating serios cu picioarele atunci cand stau pe loc .

Asta nu stiu :)

 

 

Scuzati-mi intrebarile, poate unii din voi o sa le considerati prostesti insa incepator fiind mai bine intrebi de 2 ori decat sa faci o boacana.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult. M-am calmat cat de cat ... ma gandeam ca oi fi luat vreo teapa si va fi stricat ceva la el . Deci cum ziceam ma gandeam ca ventilatorul porneste odata cu motocicleta ... ce e drept nu am reusit sa o incalzesc pana acum ... .

Cu uleiul m-am calmat ... ma gandeam ca poate trebuie sa-l schimb sau ca trebuie sa completez ... cu mobra pornita uleiul dispare din hublou ( lucru normal) iar dupa ce a stat la relanti vreo 3 min am oprito si uleiul a inceput sa cresca incet incet asa incat dupa 2 min era la mai mult de 3 sfert din hublou.

Vroiam sa miros putin uleiul si sa vad cat e de vascos ... ca sa-mi dau seama daca trebuie sau nu sa-l schimb pentru ca dupa culoare acum e un fel de cola ... Fostul proprietar mi-a spus sa schimb uleiul ( probabil ca asa voi face ... doar ca nu stiu daca mai merita pentru ca nu o sa mai merg prea mult cu ea pentru ca vine iarna ) . A folosit ulei Castrol 10W40 .

Uleiul a fost schimbat acum ~ 3800 km .

Multumesc inca odata de raspunsuri si astept in continuare sfaturi si sugestii .

 

Inca o intrebare : Voi cum porniti motocicleta la rece ?acum in special dimineata cand sunt vreo 14-15 grade sau cand sta la umbra . Mie nu-mi porneste la sfert daca nu e macar putin incalzita ... Daca trag socul porneste imediat . Astept sugestii si raspunsuri de la alti posesori de GPZ . Spuneti si voi ceva despre motocicletele voastre ... ce ulei folositi ce gume, ce benzina ce baterie ... ce bujii sa montez etc etc ...

 

Mi-as dori ca topicul acesta sa fie mai activ ... ca doar sunt multi posesori de GPZ aici pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat aseara sa desfac busonul de la baia de ulei dupa ce m-am plimbat putin cu motorul dar nu am reusit ... Crezi ca s-a format vid de la incalzire racire? Oare daca golesc mai intai uleiul se va desface capacelul pe unde se baga ulei ? ...

Cine ma poate indruma la cum sa schimb uleiul si ce ulei sa folosesc ? Stiu ce trebuie sa fac dar mai bine mai cer o opinie ca sa fiu sigur .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...