Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Salut GPZ-isti! Incepand de ieri, am "iestit" din grupul vostru pana mai ieri al nostru! Am vandut GPZ-ul meu si cred ca voi trece la VFR-isti, de ceva mai mare! Vreau sa va spun ca GPZ-ul este o motocicleta foarte buna care te mai si iarta cand gresesti. Sper ca si urmatoarea care o voi achizitiona sa fie cel putin la fel de buna ca si GPZ-ul.

 

P.S. In urma vanzarii am ramas cu un kit de lant DID si un set de placute frana fata toate noi in cutie sigilate si le vand la pachet 199EUR. Sunt pentru GPZ500S 1992!

 

Sa ne vedem cu bine!

nu se potriveste daca e din 1992...mie imi trebuie dupa anii 1994... :cheers: am incercat sa pun de pe un gpz din 1991,dar nu merge..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut GPZ-isti! Incepand de ieri, am "iestit" din grupul vostru pana mai ieri al nostru! Am vandut GPZ-ul meu si cred ca voi trece la VFR-isti, de ceva mai mare! Vreau sa va spun ca GPZ-ul este o motocicleta foarte buna care te mai si iarta cand gresesti. Sper ca si urmatoarea care o voi achizitiona sa fie cel putin la fel de buna ca si GPZ-ul.

 

P.S. In urma vanzarii am ramas cu un kit de lant DID si un set de placute frana fata toate noi in cutie sigilate si le vand la pachet 199EUR. Sunt pentru GPZ500S 1992!

 

Sa ne vedem cu bine!

 

 

Pacat ca l-ai dat, era cel mai bine intretinut Gpz pe care l-am vazut. Am pus ochii pe el de cand l-am vazut in poligon. Bafta in achizitionarea noii moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca l-ai dat, era cel mai bine intretinut Gpz pe care l-am vazut. Am pus ochii pe el de cand l-am vazut in poligon. Bafta in achizitionarea noii moto.

 

Da, multumesc! Chiar am avut ceva bafta si mi-am luat o Honda VFR800Fi din 2002!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveau niste copii pe la mine prin cartier, dar era cam forjat un gpz 600 r , pe la vreo 6-700 de eur. daca vrei ma interesez sa vad cu cat dau numai motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma primiti si pe mine printre voi? :huh:

 

Bineinteles! :ok:

 

Completeaza datele la profil si pune una-doua poze cu utilajul din dotare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles! :ok:

 

Completeaza datele la profil si pune una-doua poze cu utilajul din dotare!

 

am incercat sa pun acum niste foto, dar imi spune urmatoarea chestie.. "The requested file upload failed because suitable permissions have not been enabled on the 'uploads' directory. Please contact the board administrator and inform them of this error."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga poza pe http://imageshack.us/ mai bine si posteaz-o aici.

Uploadul de poze pe forum e in galeata rau, nu merge in 80% din cazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga poza pe http://imageshack.us/ mai bine si posteaz-o aici.

Uploadul de poze pe forum e in galeata rau, nu merge in 80% din cazuri.

 

merci mult. iata si pozele:) motorul e din 1992.. model inainte de 1994, asta e..

 

http://img412.imageshack.us/my.php?image=img1371hz0.jpg

 

http://img297.imageshack.us/my.php?image=img1372fu2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos maa pt motor. Ai parbriz touring pe el, vad.. :ok:

 

 

 

 

 

PS:

Am gasit ceva ce imi da de gandit... De GPZ 500 S full carenat ati auzit? Pentru ca am dat pe bikepics.com peste pozele astea doua.

 

La prima poza se vede ca este o adaugire la carena, insa in a doua se vede clar ca cea inferioara este cu totul alta si e dintr-o bucata.

 

Any ideas?

 

2002240810195167189_rs.jpg

 

 

si a doua poza

 

2002206290532626766_rs.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

Arata interesant. Exceptand paintjob-ul, imi place mai mult primul. Carena de la al doilea parca e prea "cascata", probabil e facuta pe undeva artizanal. De fabrica n-am vazut nicaieri vreo poza cu ele full carenate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kawasaki gpz 500,an 1984...e de vanzare pe MOTO.IT.....mai am cateva foto cu kawa gpz modificate..le.am facut la o expozitie tuning auto moto din madid,dar nu dau de ele.. :(

post-21797-1207047230_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zappy, tare cred ca asa ceva este o varianta pentru State, fiindca am mai gasit poze cu acea carena

 

bikepics-14001-full.jpg

 

Mie imi place, pentru drumuri lungi e ok, ofera ceva protectie, plus ca la viteza imbunatateste aerodinamica, nu ti se mai loveste vantul in picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

ma inscriu si eu in grupul detinatorilor de gpz.Achizionat de curand,gpz 500 s, model 2002, pana acum sunt foarte multumit de el, probat numai in oras (nu am avut timp sa ies pe afara, poate sambata sa fac o tura sa vad cum se comporta la drum), oricum e foarte tare frate... :ok:

Am sa pun si cateva poze cu el.

Am si eu cateva intrebari , voua cat va consuma in oras si daca aveti idee de unde se pot cumpara piese

(m-ar interesa un cablu de km).

 

Ne vedem in trafic :( :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve si bun venit.

 

Pentru un cablu de kilometraj vezi poate ai noroc si gasesti second-hand la PowerMotors.ro :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

de la ce se poate ineca motorul cand tragi socul la pornire? cand l-am luat mi s-a spus ca se uda foarte tare bujiile.. il pornesc cu socul la jumatate, apoi, dupa ce porneste il tin din acceleratie la o turatie constanta sa nu se opreasca.. voi aveti problema asta? si daca nu, aveti idee de la ce poate fi? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. N-am patit.

Normal ar fi sa tragi socul, il pornesti si supraveghezi din ureche (si turometru) motorul . Pe masura ce se incalzeste uleiul si ajunge la vascozitatea optima, creste si turatia si mereu mai scad un pic din soc ca sa o tin la o turatie peste relanti de bun simt.

 

Dar sa nu tragi de gaz in timp ce o pornesti ca o ineci garantat.

 

O solutie ar fi sa schimbi bujiile sa vezi daca mai face asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa verifici bujiile, curata bine prima data peretii locasului lor ca astea au de obicei jeg cimentat acolo ce poate pica in cilindru.

da, stiu, am observat ca exista mizerie langa bujii.

@mr.watt: cum trag socul, se opreste motorul... il pornesc cu socul la jumatate, apoi il reduc si o tin din acceleratie turata undeva pe la 1500. daca trag socul moare motorul. si mi0a zis cel de la care l-am luat ca se ineaca. bujiile sunt ok. le-a sablat exact cand am fost sa-l vad pentru ca erau... umede:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca nu inteleg.

 

Pui contact, apesi botonu' rosu-foc :(, tragi socul la max si cand apesi sa porneasca, ea porneste si apoi imediat se ineaca?

 

Detaliaza un pic ce faci la pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...