Ferodaktyl Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 ms de raspuns. nu stiu cum se cheama...dar da acel carenaj inferior...lipseste. si la mine lipseste, e primu lucru care l-am dat jos, si e mai bine fara el, mareste garda la sol (desi am lovit tobele de cateva ori...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 cine are suport pentru genti laterale + top - case la gpz 500s mai nou de 94 si e din zona bucuresti sau brasov, sa dea un pm , as vrea sa ne intalnim sa iau si eu modelul sa imi fac unul 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 (editat) de GPZ sunt si eu indragostit, mi se pare motocicleta cu care ash fi total pe aceeasi lungime de unda! :baldy: Editat Martie 21, 2007 de Blade Of Soul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Primiti membrii noi? EX-4 din 95 (se incadreaza in GPZ, din cate stiu), achizitionat acu 3 saptamani. Si revin cu o intrebare: cauciucuri? Ca sa raspund celui care intreba prin februarie de cauciuc pe acest forum, nu-i mai stiu numele, eu am facut rost de cauciuc spate, 130/70/17 cu H de la depozituldeanvelope.ro, mi-l aduc la sfarsitul lunii, 185 ron. Si e Continental. Dar la cauciucul fata am probleme, ca 110/70/17 54h e cam greu de gasit la preturi modice, numai suparari la 4-5 milioane. Stie cineva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tachemic82 Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 dau monstru' super motor ingrijit si in stare impecabila:D vreau Transalp ! asa ca repejor:D /index.php?...mp;#entry661653 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Primiti membrii noi? EX-4 din 95 (se incadreaza in GPZ, din cate stiu), achizitionat acu 3 saptamani. Si revin cu o intrebare: cauciucuri? Ca sa raspund celui care intreba prin februarie de cauciuc pe acest forum, nu-i mai stiu numele, eu am facut rost de cauciuc spate, 130/70/17 cu H de la depozituldeanvelope.ro, mi-l aduc la sfarsitul lunii, 185 ron. Si e Continental. Dar la cauciucul fata am probleme, ca 110/70/17 54h e cam greu de gasit la preturi modice, numai suparari la 4-5 milioane. Stie cineva ceva? eu mi-am comandat la tipul din cluj, 1 pereche metzeler lassertec H ( 130/70/17 - 110/70/17 ) si m-a ajuns 5 mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ultor Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 salutare am probleme cu lantul si as vrea sa-l schimb. am gasit pe louis un kit de lant REGINA (codul 10041695 ), la reducere vreo 70 euro. e bun de ceva? eu nu prea inteleg ce scriu aia acolo...dar mai trebuie sa mai cumpar ceva pe langa...sau e kit complet? ms ps: am o Kawa GPZ 500 S, an '98 ps2: are cineva manuale de reparatie/intretinere pt GPZ? (am ceva pt modelele pana in 93, dar in germana...deci inutil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 salutare am probleme cu lantul si as vrea sa-l schimb. am gasit pe louis un kit de lant REGINA (codul 10041695 ), la reducere vreo 70 euro. e bun de ceva? eu nu prea inteleg ce scriu aia acolo...dar mai trebuie sa mai cumpar ceva pe langa...sau e kit complet? ms ps: am o Kawa GPZ 500 S, an '98 ps2: are cineva manuale de reparatie/intretinere pt GPZ? (am ceva pt modelele pana in 93, dar in germana...deci inutil) eu mi-am luat kit de lant de la louis/regina dar nu l-am montat inca, in principiu eu m-am uitat dupa cele 3 dimensiuni si pe site la kawasaki pt modelul meu si se pupa cu ce scriu ei acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 salutare am probleme cu lantul si as vrea sa-l schimb. am gasit pe louis un kit de lant REGINA (codul 10041695 ), la reducere vreo 70 euro. e bun de ceva? eu nu prea inteleg ce scriu aia acolo...dar mai trebuie sa mai cumpar ceva pe langa...sau e kit complet? ms Codul de produs este de la kit-ul de lant REGINA. Dupa cum vezi si din poza de pe site, are pinioanele incluse (lant + pinion fata si spate). Incearca sa folosesti Google Language Tools pentru a traduce site-ul din germana in engleza (daca te ajuta). Uite un link catre site-ul tradus: www.louis.de - tradus de google ps: am o Kawa GPZ 500 S, an '98 ps2: are cineva manuale de reparatie/intretinere pt GPZ? (am ceva pt modelele pana in 93, dar in germana...deci inutil) Parca am vazut pe undeva manualul pentru modelul "post 93". Daca il gasesc o sa postez un link aici. MANUAL KAWASAKI GPZ 500 S (EX500) - 1987-1993 (ENGLISH) Kawasaki EX500 - GPZ500S 1987-1993 ServiceManual (EN).pdf Am facut si OCR (recunoasterea textului din PDF) si am salvat un DOC, dar nu am apucat sa il redactez. Dupa ce arunc o privire prin documentul obtinut o sa postez un link. NOTA: Documentul este util atunci cand vrei sa cauti dupa un anumit cuvant cheie (clutch sau brake pad, de exemplu). Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ultor Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 mc am incercat si cu Language Tools, dar pb e ca acolo spune ceva de "chain lock". despre asta nu prea stiu....trebuie sa cumpar si asa ceva? sunt incepator...nu aruncati cu pietre ( iar asta nu e IJ) mc pt link...cred ca nu e mare diferenta fata de "post 93", nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 eu zic ca probabil se refera la modul de inchidere al lantului, asta de l-am comandat eu de la regina e intr-o bucata si ca sa il montezi ai 2 posibilitati : 1- desfaci bascula si bagi lantul asa cum e el 2 - faci rost sau mergi la un service care are scula de nituit si il desfaci si apoi dupa ce l-ai pus pe motocicleta il nituiesti la loc ( eu nu stiu cat de sigura e varianta asta cu nituit-ul , eu unul nu l-as desface ) unele lanturi vin direct desfacute si intr-o punga au nitul si zala ca sa il unesti, dar din cate am inteles eu la moto de viteza/touring lantul vine intr-o bucata iar la alea enduro/cross vine desfacut mie mi-a raspuns Smokey si cristi-mic pe forum : aici /index.php?...amp;hl=gpz+500s m-am uitat intr-un weekend asa ca idee insa nu am avut toate cheile la indemana, acum mi-am facut rost de chei si cat de curand o sa fac operatia la service m-am interesat si dureaza cam 2h ( asa zic ei ) * pretul pe ora ( aprox 35-40 ron ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Am facut rost de filtru de ulei (CHAMPION F302) si ulei MOTUL 15W-50. Initial (conform specificatiilor din manual) am vrut sa-mi iau 10W-40, dar conform recomandarilor vanzatorului si a unui mecanic, m-am decis la 15W-50. Sper sa nu fi gresit ca am ales acest tip de ulei. Voi ce ziceti? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 E bun si ce ai luat tu. Eu ca sa impac si capra si varza,am sa iau la schimbul urmator ulei 10W50. Apropo,stie cineva unde gasesc urgent(2-3 zile) semeringuri de ulei si de praf pt GPZ-ul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 7, 2007 Share Postat Aprilie 7, 2007 (editat) Sal banuiesc ca dintre atatia GePeZisti:D ma poate ajuta se pe mine cineva...am un wakasaki gpz 500 s din 2002 ,vreo 29 de mii de km zilele trecute am avut sa zic asa o mica mare problema:( mi s`a oprit motorul in mers... prima impresie am zis ca nu mai am gaz si tre sa trec pe rezervor dar nu a fost deloc asa ....totul era ok in rzervor am dat sa pornesc si constat ca nu o mai lua ,ba mai rau facea urat ca si cum ar merge intr`un piston dar de pornit neam,nimic....ce ma gadesc eu hai sa o bag in viteza 1 si sa incerc sa o pornesc impinsa(va dati seama ca nu am reusit ) am dat din nou la automat si spre surprinderea mea a pornit dar se auzea o bataie,o mare vibratie sa zic asa in partea stanga a motorului si anume in dereptul capacului..am zis ce naiba sa fac sunt la 30 de km de casa ce sa fac nu am pe cine sa chem si sa plec asa...zic eu ca dupa cativa km ce am mers in viteza a 4 a cu vreo 60 de km/h si`a dat dreumul sa zic asa nu se mai auzea aceea bataie dar totutsi simt ca ceva nu e in ordine si parca mai imi vibreaza ceva cum nu trebuie... Ma poate ajuta cineva cu un sfat,cu vreo ideee daca ati sti ce are? daca as putea sa ii fac eu ceva?sau daca vi s`a intamplat si voua, sau sa o duc direct la doctor aaaa si mai vreau sa mentionez ca debia am schimbat uleiul...(banuieesc ca nu din cauza asta e problema) pt ca figura asta a mai facut`o odata inainte !! Va multumesc si sper sa ma ajutati ! Editat Aprilie 7, 2007 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 (editat) hai frate nu ma ajuta si pe mine nimeni ...dintre totzi GePeZisti chiar numai intra unu pe net Fratilorrrrrrrrrr NEED HELPPPPPPPPPPPPP Editat Aprilie 8, 2007 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 salut smok3 sry dar nu ma pricep cum am avut zilele astea libere am zis sa ma ocup si eu de gpz-ica mai ales ca imi venisera si filtru de aer si bujiile, iar kitul de lant il aveam de ceva timp asa ca sambata cu trusa de scule si cu tatal meu langa mine am inceput sa o desfac, la inceput pentru ai schimba filtru de aer : - am dat jos saua, si carenele laterale, apoi am desfacut cele 2 capace de plastic din lateral care sunt chiar in partea din fata a carenelor laterale, acolo inautru se vede filtru de aer, dar nu se poate scoate asa, sau cel putin eu nu mi-am dat seama cum, pt a-l schimba am urmarit traseul si am dat jos asa : rezervro, suportul de care se prinde rezervorul si apoi capacul de la cutia filtrului, apoi am scos usor filtru, am sters pe acolo si am pus filtru nou, am pus toate la loc si totul bine - pt lant, am urmat instructiunile dintr-un alt topic , date de smokey in /index.php?...imbare+kit+lant dar dupa ce am desfacut bascula n-am reusit sa scot lantul, si singura solutie care am vazut a fost sa desfac prinderile de la telescop si de la bascula de sub motocicleta, apoi am scos bascula cu totul , am scos lantul vechi, l-am pus pe cel nou si am pus strans telescopul si bascula si totul pare sa fie in regula pt bascula si telescop va trebuie chei tubulare de 17, ideal ar fi 2, si cred ar fi bine sa aveti si un spray care ajuta la desfacerea suruburilor (nus cum se numeste , dar sigur exista ceva ) va salut, asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ferodaktyl Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 hai frate nu ma ajuta si pe mine nimeni ...dintre totzi GePeZisti chiar numai intra unu pe net Fratilorrrrrrrrrr NEED HELPPPPPPPPPPPPP Verifica sa nu-ti fi cazut un magnet de pe alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Verifica sa nu-ti fi cazut un magnet de pe alternator. Da multumesc mult dar se pare ca nu e asta ...trebuie sa schimb lantul la demaror si acel capac care il tine....stie cineva de unde pot comanda piese pt gpz, cum sunt la preturi in cat timp vine si chestti dastea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 (editat) In sfarsit mi-am schimbat filtrul de ulei si uleiul. Dupa cum ziceam mai sus, am pus MOTUL 15W50. Am luat 4 litri si am turnat 3 litri si "un pic". Am reusit sa-mi montez si suportul pentru bagaje (multumesc mao-san & company ). Acum sunt pregatit pentru plimbari. A aparut cu aceasta ocazie o alta problema: semnalele din spate fiind destul de mici (nu sunt din alea mari-patratzoase) nu se mai vad. Vreau sa incerc sa le prind direct de suportul pentru bagaje sau sa-mi cumpar alt set de semnale (din alea mai mari). Vreau, in continuare, sa-mi iau anvelopa fata. Sa vedem cum reusesc sa le pun cap la cap. Da multumesc mult dar se pare ca nu e asta ...trebuie sa schimb lantul la demaror si acel capac care il tine....stie cineva de unde pot comanda piese pt gpz, cum sunt la preturi in cat timp vine si chestti dastea In functie de cat greu se gaseste piesa poate sa dureze mai mult sau mai putin. Piesele "normale" (bujii, semnale, filtre aer/ulei, etc.) le poti comanda la oamenii care aduc din afara sau de pe la magazinele locale. Piesele mai "specifice" (cum este cazul acelui capac despre care spui) s-ar putea sa necesite o comanda speciala la unii comercianti locali (intreaba pe la magazine) sau de pe internet, pe la magazinele online. Later edit: Am gasit un site unde puteti vedea codurile pentru piesele originale instalate pe motociclete. Acesta este link-ul pentru motocicletele Kawasaki. Selectati anul de fabricatie si apoi modelul. Coduri pentru piesele originale KAWASAKI Asfalt uscat! Editat Aprilie 11, 2007 de declspec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 (editat) Multumesc mult ....acum am fost la cineva si mi`a zis ca durata pieselor care ma intereseaza este de aproximativ 2 saptamani (:crack:(( Domane inebunesc 2 saprtamnaii fara mobra asfalt uscat si tie ! ca mie degeaba auzi din gresala nu ma potzi trimite la vre`un mecanicos bun...si care sa nu te omoare la bani asa cu preturi ma studentesti Editat Aprilie 11, 2007 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khosmin Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Salut! Cam peste 2 saptamani o sa fiu fericitul posesor al unui Kawasaki GPZ 500S post '94 si voiam sa va cer ajutorul pentru gasirea unui manual de reparatii/intretinere, asa ca sa fiu pregatit... Ma poate ajuta cineva??? Va multumesc anticipat, si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khosmin Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Nu e nici un GPZ-ist care sa ma poata ajuta si pe mine??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ultor Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Sal. http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/K...Manual_(EN).pdf se potriveste in mare masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Khosmin Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Sal. http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/K...Manual_(EN).pdf se potriveste in mare masura. Asta il am , ms oricum !!! Nu are nimeni un manual pentru GPZ post '94??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 salut gpz-istilor! stie cineva daca se poate monta un motor de kawasaki gpz 500 productie dupa '90 pe un cadru de gpz 500 din '87? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.