Falkenberg Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 am nevoie de un mic ajutor, imi poate masura cineva distanta intre jambe? vreau sa pun furca de gpz pe un er-5 E stramba furca pana la urma? Cred ca am facut un test-drive pe motorul tau odata, mi s-a parut atunci ca nu mergea chiar drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 2.21 litri. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Imi puteti recomanda o firma de buji pentru gpzeu ? Eu am avut probleme multe cu NGK (noi) la GPZ de 900. Am montat Champion luat de la o firma de la smaeb si nu mai am avut nici o problema. Ambele seturi erau bujii normale, nu iridium etc. Sau NGK-urile au avut ceva, sau motorul meu nu mai e compatibil cu ele din cauza varstei (desi nu consuma ulei sau ceva). In orice caz, Champion m-a salvat de probleme cu rateuri, inecat, mers intrerupt etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Piese gpz 500 s de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Gata...il vand Detalii la semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Cumpar intinzator pentru lantul de distributie (GPZ 500 S - 2 cilindri). Preferabil Bucuresti. Este foarte urgent. Va rog, PM, sau pe mail/mess: patrunjelu_spanzurat@yahoo.com. Frumos motoras Balazsfi. Bafta la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Cumpar intinzator pentru lantul de distributie (GPZ 500 S - 2 cilindri). Preferabil Bucuresti. Este foarte urgent.Va rog, PM, sau pe mail/mess: patrunjelu_spanzurat@yahoo.com. Frumos motoras Balazsfi. Bafta la vanzare. Merzi, bafta la gasirea piesei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Cunosc motocicleta de 2 ani.Stiu ca e impecabila si merita cumparata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Am o problema - cand vine momentu sa trec pe rezerva nu vrea sa treaca - e ca si cum modulul de rezerva n-ar exista! Este a 2a oara cand raman fara benzina si deja devina jenanta situatia! Ma poate ajuta cineva? Am observat ca tija pompitei cea care intra in rezervor este lunga aprox 10cm! O fi aceasta devina? Ma poate ajuta careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 robinetul e cel mai probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Am o problema - cand vine momentu sa trec pe rezerva nu vrea sa treaca - e ca si cum modulul de rezerva n-ar exista! Este a 2a oara cand raman fara benzina si deja devina jenanta situatia! Ma poate ajuta cineva? Am observat ca tija pompitei cea care intra in rezervor este lunga aprox 10cm! O fi aceasta devina? Ma poate ajuta careva ? Sa nu ai mizerie pe teava..sau robinetul !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 la mine teava de rezerva nu exista la robinet este scoasa afara! benzina trebuie sa vina direct in pompa - am curatat traseul dar nu vine decat foarte putina benzina pe rezerva - cu picatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 la mine teava de rezerva nu exista la robinet este scoasa afara! benzina trebuie sa vina direct in pompa - am curatat traseul dar nu vine decat foarte putina benzina pe rezerva - cu picatura! Sal Nu stiu la ce pompa te referi ca nu are GPZ ul pompa de benzina. Nu ai teava scurta inseamna ca pe rezerva nu aveai filtru de benzina ( nici eu nu am avut) daca ai curatat tot circuitul inseamna ca nu deschide complet supapa care este comandata da vacumul de la carburator s-au furtunil de vacum fisurat taie capetele ca se dilata. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Cum sa nu aiba GPZ-u pompa de benzina - pompa de benzina este acelasi lucru cu acel robinet - oricum am implementat un filtru de la un scooter si acum merge grozav pe rezerva!!! AM 2 TOBE DE VANZARE DE GPZ!!! AM SA FILMEZ MAINE SUNETUL TOBELOR PENTRU DORITORI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Xenon pe GPz ? Se poate ? Aveti ? Mesaj completat Folositi ulei Motul 7100 20W50 ? Ii potrivit pt motorul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Cum sa nu aiba GPZ-u pompa de benzina - pompa de benzina este acelasi lucru cu acel robinet - oricum am implementat un filtru de la un scooter si acum merge grozav pe rezerva!!! AM 2 TOBE DE VANZARE DE GPZ!!! AM SA FILMEZ MAINE SUNETUL TOBELOR PENTRU DORITORI! Amice pompa este o instalatie care impinge lichid deci creste presiunea ce zici este un robinet de benzina. De obicei se pune pompa de benzina daca rezervorul este mai jos decat carburatorul ( la masin) s-au daca este nevoie de presiune mai mare de benzina. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Amice pompa este o instalatie care impinge lichid deci creste presiunea ce zici este un robinet de benzina. De obicei se pune pompa de benzina daca rezervorul este mai jos decat carburatorul ( la masin) s-au daca este nevoie de presiune mai mare de benzina.Numai bine Amice - explica-mi atunci de ce este nevoie de vacuum daca este un simplu robinet - puteau sa puna acel robinet cu cadere libera dar ei au ales vacuum - deci este o pompa - motiv principal pt care sustin ca e pompa este urmatorul: odata trage (prin vacuum) si odata alimenteaza prin deschiderea acelui robinet! Te rog frumos fara apelative de genu "amice" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Amice pompa este o instalatie care impinge lichid deci creste presiunea ce zici este un robinet de benzina. De obicei se pune pompa de benzina daca rezervorul este mai jos decat carburatorul ( la masin) s-au daca este nevoie de presiune mai mare de benzina.Numai bine POMPĂ vb. I. tr. 1. A împinge, a aspira un fluid cu o pompă - din moment ce are nevoie de vacuum pt a trage benzina din rezervor si a alimenta carbutaroarele cu benzina inseamna ca acel robinet este si POMPA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 ...sa va spun noua mea problema la gpz-ica. Asera am venit pe ea de la alexandria...dupa ce nu a fost miscata toata iarna. A mers ok. am ajuns acasa, am parcat mobra. Dimineata am pornit-o cu socul tras, ca deah, motorul rece,am lasat-o sa mearga la relantai..fara probelme. Ma sui pe ea sa plec...cand...am observat ca nu mai trage. Acceleram si degeaba, de abea se misca si cand schimbam treapta dadea rateu. Ce ar putea sa aiba? Inecata? Filtru aer?? compresie? asptept pareri si sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 POMPĂ vb. I. tr. 1. A împinge, a aspira un fluid cu o pompă - din moment ce are nevoie de vacuum pt a trage benzina din rezervor si a alimenta carbutaroarele cu benzina inseamna ca acel robinet este si POMPA! Vacumul nu face decat sa deschida acel robinet ( am dat jos rezervorul am pus un furtun am tras aer cu gura si benzina curgea neintrerupt) este o prostie ceea ce zici sa pompeze benzina de sus in jos. Benzina ajunge in cadere libera la carburatoare. Cand mi-am reglat carburatoarele am folosit un bidon pe post de rezervor si mergea f. bine chiar daca diferenta de nivel nu era mai mare de 10 cm. Daca vrei poti inlocui aceea POMPA cu un robinet de benzina de la o motocicleta mai veche si va merge precis fara pompa. Nu caut nod in papura dar am vazut in mai multe locuri vorbindu-se de pompa dar GPZ ul nu are pompa de benzina Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 ...sa va spun noua mea problema la gpz-ica. Asera am venit pe ea de la alexandria...dupa ce nu a fost miscata toata iarna. A mers ok. am ajuns acasa, am parcat mobra. Dimineata am pornit-o cu socul tras, ca deah, motorul rece,am lasat-o sa mearga la relantai..fara probelme. Ma sui pe ea sa plec...cand...am observat ca nu mai trage. Acceleram si degeaba, de abea se misca si cand schimbam treapta dadea rateu. Ce ar putea sa aiba? Inecata? Filtru aer?? compresie? asptept pareri si sugestii. rateurile acelea sunt caracterizate de pocnituri puternice pe teava de esapament? ai apa in carburatoare - mai exact jiglerele au o pelicula de apa formata care nu lasa benzina sa treaca... curata-ti carburatoarele si rezervorul! si mie imi face asa - o las oprita 5 minute si dupa care plec cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 rateurile acelea sunt caracterizate de pocnituri puternice pe teava de esapament? ai apa in carburatoare - mai exact jiglerele au o pelicula de apa formata care nu lasa benzina sa treaca... curata-ti carburatoarele si rezervorul! si mie imi face asa - o las oprita 5 minute si dupa care plec cu ea... Am gasit problema. Benzina de (cuvant urat) de la un peco noname de prin alexandria. o bujie uda. Mergea intr-un piston. Rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Am gasit problema. Benzina de (cuvant urat) de la un peco noname de prin alexandria. o bujie uda. Mergea intr-un piston. Rezolvat! Asa imi face si mie daca pornesc cu socul tras indiferent de calitatea benzinei. Se umezeste bujia din dreapta am schimbat bujia bobinele intre ele exact acelasi lucru. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 ok... concluzia - nu mai alimentati de la toate benzinariile no name! dar tehnic care-i rezolvarea? golirea benzinei din rezervor si curatarea benzinei (la reintroducere se filtreaza cu o carpa curata)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Dezmembrez gpz 500 s,ultimele piese,preturi bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.