suzu Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Cunosc motocicleta de 2 ani.Stiu ca e impecabila si merita cumparata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Am o problema - cand vine momentu sa trec pe rezerva nu vrea sa treaca - e ca si cum modulul de rezerva n-ar exista! Este a 2a oara cand raman fara benzina si deja devina jenanta situatia! Ma poate ajuta cineva? Am observat ca tija pompitei cea care intra in rezervor este lunga aprox 10cm! O fi aceasta devina? Ma poate ajuta careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 robinetul e cel mai probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Am o problema - cand vine momentu sa trec pe rezerva nu vrea sa treaca - e ca si cum modulul de rezerva n-ar exista! Este a 2a oara cand raman fara benzina si deja devina jenanta situatia! Ma poate ajuta cineva? Am observat ca tija pompitei cea care intra in rezervor este lunga aprox 10cm! O fi aceasta devina? Ma poate ajuta careva ? Sa nu ai mizerie pe teava..sau robinetul !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 la mine teava de rezerva nu exista la robinet este scoasa afara! benzina trebuie sa vina direct in pompa - am curatat traseul dar nu vine decat foarte putina benzina pe rezerva - cu picatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 la mine teava de rezerva nu exista la robinet este scoasa afara! benzina trebuie sa vina direct in pompa - am curatat traseul dar nu vine decat foarte putina benzina pe rezerva - cu picatura! Sal Nu stiu la ce pompa te referi ca nu are GPZ ul pompa de benzina. Nu ai teava scurta inseamna ca pe rezerva nu aveai filtru de benzina ( nici eu nu am avut) daca ai curatat tot circuitul inseamna ca nu deschide complet supapa care este comandata da vacumul de la carburator s-au furtunil de vacum fisurat taie capetele ca se dilata. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Cum sa nu aiba GPZ-u pompa de benzina - pompa de benzina este acelasi lucru cu acel robinet - oricum am implementat un filtru de la un scooter si acum merge grozav pe rezerva!!! AM 2 TOBE DE VANZARE DE GPZ!!! AM SA FILMEZ MAINE SUNETUL TOBELOR PENTRU DORITORI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Xenon pe GPz ? Se poate ? Aveti ? Mesaj completat Folositi ulei Motul 7100 20W50 ? Ii potrivit pt motorul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Cum sa nu aiba GPZ-u pompa de benzina - pompa de benzina este acelasi lucru cu acel robinet - oricum am implementat un filtru de la un scooter si acum merge grozav pe rezerva!!! AM 2 TOBE DE VANZARE DE GPZ!!! AM SA FILMEZ MAINE SUNETUL TOBELOR PENTRU DORITORI! Amice pompa este o instalatie care impinge lichid deci creste presiunea ce zici este un robinet de benzina. De obicei se pune pompa de benzina daca rezervorul este mai jos decat carburatorul ( la masin) s-au daca este nevoie de presiune mai mare de benzina. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Amice pompa este o instalatie care impinge lichid deci creste presiunea ce zici este un robinet de benzina. De obicei se pune pompa de benzina daca rezervorul este mai jos decat carburatorul ( la masin) s-au daca este nevoie de presiune mai mare de benzina.Numai bine Amice - explica-mi atunci de ce este nevoie de vacuum daca este un simplu robinet - puteau sa puna acel robinet cu cadere libera dar ei au ales vacuum - deci este o pompa - motiv principal pt care sustin ca e pompa este urmatorul: odata trage (prin vacuum) si odata alimenteaza prin deschiderea acelui robinet! Te rog frumos fara apelative de genu "amice" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Amice pompa este o instalatie care impinge lichid deci creste presiunea ce zici este un robinet de benzina. De obicei se pune pompa de benzina daca rezervorul este mai jos decat carburatorul ( la masin) s-au daca este nevoie de presiune mai mare de benzina.Numai bine POMPĂ vb. I. tr. 1. A împinge, a aspira un fluid cu o pompă - din moment ce are nevoie de vacuum pt a trage benzina din rezervor si a alimenta carbutaroarele cu benzina inseamna ca acel robinet este si POMPA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 ...sa va spun noua mea problema la gpz-ica. Asera am venit pe ea de la alexandria...dupa ce nu a fost miscata toata iarna. A mers ok. am ajuns acasa, am parcat mobra. Dimineata am pornit-o cu socul tras, ca deah, motorul rece,am lasat-o sa mearga la relantai..fara probelme. Ma sui pe ea sa plec...cand...am observat ca nu mai trage. Acceleram si degeaba, de abea se misca si cand schimbam treapta dadea rateu. Ce ar putea sa aiba? Inecata? Filtru aer?? compresie? asptept pareri si sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 POMPĂ vb. I. tr. 1. A împinge, a aspira un fluid cu o pompă - din moment ce are nevoie de vacuum pt a trage benzina din rezervor si a alimenta carbutaroarele cu benzina inseamna ca acel robinet este si POMPA! Vacumul nu face decat sa deschida acel robinet ( am dat jos rezervorul am pus un furtun am tras aer cu gura si benzina curgea neintrerupt) este o prostie ceea ce zici sa pompeze benzina de sus in jos. Benzina ajunge in cadere libera la carburatoare. Cand mi-am reglat carburatoarele am folosit un bidon pe post de rezervor si mergea f. bine chiar daca diferenta de nivel nu era mai mare de 10 cm. Daca vrei poti inlocui aceea POMPA cu un robinet de benzina de la o motocicleta mai veche si va merge precis fara pompa. Nu caut nod in papura dar am vazut in mai multe locuri vorbindu-se de pompa dar GPZ ul nu are pompa de benzina Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 ...sa va spun noua mea problema la gpz-ica. Asera am venit pe ea de la alexandria...dupa ce nu a fost miscata toata iarna. A mers ok. am ajuns acasa, am parcat mobra. Dimineata am pornit-o cu socul tras, ca deah, motorul rece,am lasat-o sa mearga la relantai..fara probelme. Ma sui pe ea sa plec...cand...am observat ca nu mai trage. Acceleram si degeaba, de abea se misca si cand schimbam treapta dadea rateu. Ce ar putea sa aiba? Inecata? Filtru aer?? compresie? asptept pareri si sugestii. rateurile acelea sunt caracterizate de pocnituri puternice pe teava de esapament? ai apa in carburatoare - mai exact jiglerele au o pelicula de apa formata care nu lasa benzina sa treaca... curata-ti carburatoarele si rezervorul! si mie imi face asa - o las oprita 5 minute si dupa care plec cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 rateurile acelea sunt caracterizate de pocnituri puternice pe teava de esapament? ai apa in carburatoare - mai exact jiglerele au o pelicula de apa formata care nu lasa benzina sa treaca... curata-ti carburatoarele si rezervorul! si mie imi face asa - o las oprita 5 minute si dupa care plec cu ea... Am gasit problema. Benzina de (cuvant urat) de la un peco noname de prin alexandria. o bujie uda. Mergea intr-un piston. Rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Am gasit problema. Benzina de (cuvant urat) de la un peco noname de prin alexandria. o bujie uda. Mergea intr-un piston. Rezolvat! Asa imi face si mie daca pornesc cu socul tras indiferent de calitatea benzinei. Se umezeste bujia din dreapta am schimbat bujia bobinele intre ele exact acelasi lucru. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 ok... concluzia - nu mai alimentati de la toate benzinariile no name! dar tehnic care-i rezolvarea? golirea benzinei din rezervor si curatarea benzinei (la reintroducere se filtreaza cu o carpa curata)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Dezmembrez gpz 500 s,ultimele piese,preturi bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 ok... concluzia - nu mai alimentati de la toate benzinariile no name! dar tehnic care-i rezolvarea? golirea benzinei din rezervor si curatarea benzinei (la reintroducere se filtreaza cu o carpa curata)! Vad ca dezmembrezi gpz-ica! Robinetul de la rezervor il mai ai? defapt nu-mi trebuie decat acea membrana amarata (pompita ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 am eu robinet,da un pm si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosu_gpz Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) pentru cei interesati mai amceva piese din dezmembrare gpz/99 cadru cu acte italia,bascula,amortizor central,scarite fata-spate,,pompe frana,etrieri,radiator,rezervor,sa,carburatoare,roata fata cu discuri,roata spate,comenzi electrice... Editat Mai 8, 2011 de mosu_gpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 dezmembrez gpz dn 87,nu are far si carenele stinga si fata rest complet.motor perfect, roti etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 La !@#$. S-a rupt cheia in butucul de la rezervor ( Idei cum pot sa scot fierul ala ramas in butuc??? sau vinde careva butuc?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Eu am reusit doar cu atentie si cu o sarma, m am tot jucat pana am reusit sa duc restul de la cheie in pozitia normala de scoatere a cheii dupa care tot cu acea sarma am ridicat bucata ramasa pana am putut sa o prind cu un patent subtire cu brate mari ( :-?? nu stiu exact cum se numeste ) . Sper sa reusesti sa nu mai cheltui banii pe butuc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Vad ca dezmembrezi gpz-ica! Robinetul de la rezervor il mai ai? defapt nu-mi trebuie decat acea membrana amarata (pompita ) ) ieftin ... vreo 70 de lei kitul de reparatie dupa louis ... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.