Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Am cutie de viteze cu tot cu ambreiaj in stare buna de vanzare - pret 450 de lei

Am carterele inferioare - 200 de lei ambele

Pt detalii PM sau cs_05_hho sau 0755-976553

Multumesc de oferta dar deocamdata

nu-mi permit

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa traiti

Am un gpz 500 s din 93 si de vreo 2 3 zile incoace nu mai trage deloc ! Am verificat tot de la bujii pana la jocul supapelor, am ajuns la concluzia ca este din alimentare ! Problema este urmatoarea : Mi s a defectat robinetul de la rezervol (aceea pompa vacumatica) s a ciupit membrana ! Vreau sa va intreb daca pot sa o inlocuiesc cu ceva mai rapid sau daca pot sa o pun pe direct ! Vreau sa fac motorul pana vineri deoarece plec la plimbarica ! Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De curand m-am pricopsit cu un GPZ (sau EX400) :moto: . Am intampinat o problema la identificare: anvelopa spate este 170/80/17 62H in loc de 170/70/17 62 H.

Pentru ca anvelopele sunt noi nu consider ca merita cumparat un altul, iar din plimbarile de pana acum nu am gasit nimic potrivit.

Este vreunul din voi dispus sa imprumute o anvelopa pentru inspectia RAR [bineinteles contra berea cuvenita - eventual statuie in p-ta Universitatii (dupa ce termina astia cu "lucrul" :D )]

Orice sfat, recomandare sau trimitere sunt binevenite.

 

Multumesc.

 

*completare:

 

dimensiunile corecte sunt 130/80/17 62 H si 130/70/17 62 H

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti

Am un gpz 500 s din 93 si de vreo 2 3 zile incoace nu mai trage deloc ! Am verificat tot de la bujii pana la jocul supapelor, am ajuns la concluzia ca este din alimentare ! Problema este urmatoarea : Mi s a defectat robinetul de la rezervol (aceea pompa vacumatica) s a ciupit membrana ! Vreau sa va intreb daca pot sa o inlocuiesc cu ceva mai rapid sau daca pot sa o pun pe direct ! Vreau sa fac motorul pana vineri deoarece plec la plimbarica ! Va multumesc anticipat

 

Cel mai bine este sa cumperi un kit de reparatie a robinetului vacuumatic ! este max 15 euro! pe direct nu recomand, ca intra benzina in ulei si alte probleme ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am un EN500 si mi s-a ars motorasul de la ventilator, cred ca s-a potrivi unul de gpz 500 (motor identic cu al meu); are cineva?

REZOLVAT :)

 

AM: Cabluri Acceleratie Ambreiaj si Soc,stare buna. PM +multe alte piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut stimati colegi! Va scriu ca am o problema - sper sa ma ajute mecanicii (sau utilizatorii care au mai patit si stiu ce se intampla) care umbla pe forumuri sa-mi dea indicii cam ce-ar trebui sa ii fac!

Problema sta in felul urmator - dupa ce parcurg sa zicem peste 10km - motorul se incalzeste (adica isi intra in parametrii optimi), si incep sa schimb mai sus adica in plaja 8500 - 10.ooo RPM, merge totul ok pt inca vreo 2-3 km pana incepe acul de la turometru sa joace pe bord, iar motorul sa aiba hopuri in alimentare. Daca fac greseala sa il opresc (motorul) nici sa porneasca nu mai vrea pana nu stau putin aprox vreo 5 minute. Dupa ce reusesc sa-l pornesc incep rateurile pe tevile de esapament (rateurile se manifesta cand trag putin de acceleratie - daca il las sa mearga la relanti nu da nici un rateu se comporta aprox normal)! Mecanicul care mi-a sincronizat carburatoarele imi zice ca s-ar putea sa fie apa in combustibil! Aveti voi alte idei? I s-a mai intamplat cuiva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate bobine, dar posibil chiar CDI (lipitura rece care sa manifesta cand sa incalzeste) sau senzori de aprindere. Spun asta pentru ca zici ca si turumetru ia razna, si presupun ca problema e undeva la aprindere, partea primara. ps sa nu fie vreun contact de cric.

 

disclaimer: nu sunt mechanic si nici nu am gpz de 500.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca turometru citeste ce se intampla cu pistoanele adica turatia...

Depinde cum sa manifesteaza - tu ai scris ca "incepe acul de la turometru sa joace pe bord". Daca scade, creste brusc, atunci nu el arate turatie adevarata. Daca motor este in viteza si in miscare in timp asta, turatie de motor nu variaza mult, chiar daca 'sa taie' putere.

 

consider ca daca ar fi din cauza bobinelor sau a cdi-ului n-ar porni deloc!

Nu neaparat, sunt cazuri destula sa functioneaza o bobina sau CDI bine la rece, iar cand incalzesc, nu mai merg. Eu chiar la motorul meu am remediat niste lipituri proaste in CDI pentru ca mergea intrerupt la caldura mare. La rece nu avea nici o treaba. Este un defect tipic in circuitele electronice cu componente care disipa caldura.

 

LE: nu trage cumva vacuum in rezervor? Dupa ce opreste, deschide buson, vezi daca porneste apoi.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am primit ceva informatii foarte utile de la voi! Va multumesc pentru asistenta - zilele astea cand am timp liber am sa verific contactele de la bobine, la cdi si am sa le curat indiferent daca sunt sau nu murdare! Daca inca mai persista in greseala am sa dau jos bobinele si cdi-ul am sa le desfac impreuna cu un prieten electronist! Am sa va dau de veste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pot sa va spun pana acum e ca am curatat contactele de la bobine - erau pline de grasime, am curatat contactele si de la CDI si de la regulatorul de tensiune si de la releul de pornire! Problema inca persista in sensul ca in toate treptele inafara de treapta 1 pe la 8500 - pana in 10500 motocicleta merge in hopuri - fara rateuri de data asta (ci doar nu ii vine benzina destula intr-unul din carburatoare)! Luni merg la "medic" cu ea si va mai da de veste atunci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot afla dimensiune semering fata fara sa demontez furca ? Am gasit un site unde gasesc mai multe dimensiuni pentru acelasi model ( `91 ex500A ) de unde si nedumerirea ? Sunt cumva 36x48x11 ? Multumesc .

 

ps: Are cineva carburator de vanzare sau piese din carburatoare ? In special "sliderele" m-ar interesa ( nu cunosc denumirea in limba romana ,scz ) .

post-45540-0-61399800-1309181891_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pot sa va spun pana acum e ca am curatat contactele de la bobine - erau pline de grasime, am curatat contactele si de la CDI si de la regulatorul de tensiune si de la releul de pornire! Problema inca persista in sensul ca in toate treptele inafara de treapta 1 pe la 8500 - pana in 10500 motocicleta merge in hopuri - fara rateuri de data asta (ci doar nu ii vine benzina destula intr-unul din carburatoare)! Luni merg la "medic" cu ea si va mai da de veste atunci

 

 

aceiasi problema am avut si eu,dupa un sprint,am redus mai mult din frana de motor apoi m-am trezit ca merge smucit. si-a revenit singura.am scurs benzina din carburi si era numai rugina,ceea ce m-a facut sa golesc tot ce era in rezervor (atat cat s-a putut) ,cam 5 l. rezultatul....rugina si depuneri cat cuprinde.

are cineva idee cum se poate curata rezervorul si daca se poate monta un filtru suplimentar pe furtunul de alimentare,fara a modifica performantele motorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la feruginol m-am gandit,dar mi-e teama sa nu fie prea "tare",sa ma trezesc cu gauri prin rezervor.

cat priveste coca-cola,mi se pare o gluma.chiar a incercat cineva?

am vazut ceva documentare cu efectele coca -cola asupra diverselor obiecte,dar de rugina nu pomenea nimic.

 

acum am alta problema.....nu se aprinde becul la ulei. am verificat bec-bun,cablul "sunat",nu este intrerupt.

singura varianta ar fi sonda. are cineva una buna?se poate adapta alt tip,gen auto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la feruginol m-am gandit,dar mi-e teama sa nu fie prea "tare",sa ma trezesc cu gauri prin rezervor.

cat priveste coca-cola,mi se pare o gluma.chiar a incercat cineva?

am vazut ceva documentare cu efectele coca -cola asupra diverselor obiecte,dar de rugina nu pomenea nimic.

 

acum am alta problema.....nu se aprinde becul la ulei. am verificat bec-bun,cablul "sunat",nu este intrerupt.

singura varianta ar fi sonda. are cineva una buna?se poate adapta alt tip,gen auto?

 

 

cu 4-5lei sau cat o fi o cola...merita incercat.macar aflii ce bei :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...