Adrian13 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Am verificat uleiul astazi . Am reusit sa desfac busonul cu patentul fara sa il deteriorez . Uleiul pare in regula ... adica are o nuanta de verde-galbui spre maroniu ... Si miroase a eucalipt ... e un miros "ascutit" asa ... sau nu stiu cum sa zic. Putin mentolat ?! ... Cred ca o sa mai aman putin schimbatul uleiului ... Acum cateva intrebari : Unde se afla filtrul de aer si cum as putea sa-l schimb ? A reusit cineva de aici sa faca modificari la suspensia spate ??? Vreau sa o mai cobor putin ca e destul de ridicat spatele ... Am observat ca e un filet acolo ... si cel mai probabil se rasuceste pentru a tensiona arcum si deci a cobor suspensia ... Daca a facut cineva operatiunea asta ... dati un pm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 o ciudatenie!!!! tocmai am facut transalpina cu pasager si bagaje si am observat o problema la abordarea virajelor pe dreapta: imi loveste cricul central de asfalt. care sa fie problema? ati mai patit careva asa ceva? ma bate gandul sa-l dau jos. trebuia oare sa reglez suspensia spate,pentru o mobra full? a fost un chin,la cat de virajat este drumul!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Am verificat uleiul astazi . Am reusit sa desfac busonul cu patentul fara sa il deteriorez . Uleiul pare in regula ... adica are o nuanta de verde-galbui spre maroniu ... Si miroase a eucalipt ... e un miros "ascutit" asa ... sau nu stiu cum sa zic. Putin mentolat ?! ... Cred ca o sa mai aman putin schimbatul uleiului ... Acum cateva intrebari : Unde se afla filtrul de aer si cum as putea sa-l schimb ? A reusit cineva de aici sa faca modificari la suspensia spate ??? Vreau sa o mai cobor putin ca e destul de ridicat spatele ... Am observat ca e un filet acolo ... si cel mai probabil se rasuceste pentru a tensiona arcum si deci a cobor suspensia ... Daca a facut cineva operatiunea asta ... dati un pm . De coborât si de ridicat suspensia, normal ar fi sa fie pe aer cu valve , filtru de aer este Langa tabloul electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Am verificat uleiul astazi . Am reusit sa desfac busonul cu patentul fara sa il deteriorez . Uleiul pare in regula ... adica are o nuanta de verde-galbui spre maroniu ... Si miroase a eucalipt ... e un miros "ascutit" asa ... sau nu stiu cum sa zic. Putin mentolat ?! ... Cred ca o sa mai aman putin schimbatul uleiului ... Acum cateva intrebari : Unde se afla filtrul de aer si cum as putea sa-l schimb ? A reusit cineva de aici sa faca modificari la suspensia spate ??? Vreau sa o mai cobor putin ca e destul de ridicat spatele ... Am observat ca e un filet acolo ... si cel mai probabil se rasuceste pentru a tensiona arcum si deci a cobor suspensia ... Daca a facut cineva operatiunea asta ... dati un pm . filtrul de aer este sub sa. dai saua jos,apoi rezervorul,demontezi suportul pe care este prins rezervorul la partea dinspre sa(4 suruburi cu imbus).in cutia neagra de plastic pe care o vei vedea este filtru de aer. desfaci inca 4 suruburi de la cutie si ridici capacul.acolo vei gasi filtrul de aer. il tragi afara pur sis simplu,il poti spala,sau daca este deteriorat il schimbi. montajul se face in ordine inversa demontarii. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staulapatru Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Am verificat uleiul astazi . Am reusit sa desfac busonul cu patentul fara sa il deteriorez . Uleiul pare in regula ... adica are o nuanta de verde-galbui spre maroniu ... Si miroase a eucalipt ... e un miros "ascutit" asa ... sau nu stiu cum sa zic. Putin mentolat ?! ... Cred ca o sa mai aman putin schimbatul uleiului ... Acum cateva intrebari : Unde se afla filtrul de aer si cum as putea sa-l schimb ? A reusit cineva de aici sa faca modificari la suspensia spate ??? Vreau sa o mai cobor putin ca e destul de ridicat spatele ... Am observat ca e un filet acolo ... si cel mai probabil se rasuceste pentru a tensiona arcum si deci a cobor suspensia ... Daca a facut cineva operatiunea asta ... dati un pm . 1. inregistreaza-te pe www.ex-500.com 2. filtru: http://www.ex-500.com/wiki/index.php/Air_Filter_Cleaning vezi filmuletul din josul paginii(da. se incarca greu.) 3. ridicare/coborare: http://www.ex-500.com/index.php/topic,5176.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Sal !! M-am pricopsit si eu cu un gpz 900 si tooooooot muncesc la el sa îl fac motocicleta. Poate îmi spune si mie cineva cum e cu bulina aia cu geam care arată nivelul la ulei Sa-l stapanesti sanatos. Pe langa bulina aia cu geam e o linie in relief, asta cam ar fi nivel minim. Dar la GPZ900 nu arata mereu nivelul corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Multumesc de reply-uri ... am sa vad ce pot face . Bine ca a reinviat threadul m-am plimbat astazi cam o ora cu motocicleta si ce am observat e ca dupa vreo 30 de minute asa ... dadea sa moara daca stateam la relanti si vibra mai puternic ... am oprit undeva ... am stat pe loc 1 minut si si-a revenit ... apoi dupa 5 minute cand am ajuns acasa iarasi a inceput sa faca la fel ... si dupa ce am scoso din viteza a murit .... . Apoi am trecut robinetul pe rezerva si cand am pornit-o suna normal ... La relanti cand face asa ... scade turatia la 800-900 dar apoi daca las asa dupa 1 min urca la 1300-1400. Care ar fi problemele??? Vi s-a mai intamplat? Ciudat e cum ziceam ... dupa 1 min de stat pe ea pe liber la relanti era "odihnita" La benzina nu ma gandesc ... pentru ca am bagat 2 litri acum 3 zile si azi inca 2.5 si nu am facut decat 20 de km (rezerva am arso si am bagat alta noua) ... Fara turatii si alte ... 3000-5000 ture ( deci nu pot sa zic ca am abuzat de acceleratie ) Am mai citit inainte despre problemele astea cu opritul dar n-am inteles nimic ... poate imi explica cineva acum exact care ar fi problema . Motorul e de dupa 1996 . Nu e modelul vechi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Piese gpz 500s! /index.php?/topic/667341-dezmembrez-gpz-500s/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Multumesc de reply-uri ... am sa vad ce pot face . Bine ca a reinviat threadul m-am plimbat astazi cam o ora cu motocicleta si ce am observat e ca dupa vreo 30 de minute asa ... dadea sa moara daca stateam la relanti si vibra mai puternic ... am oprit undeva ... am stat pe loc 1 minut si si-a revenit ... apoi dupa 5 minute cand am ajuns acasa iarasi a inceput sa faca la fel ... si dupa ce am scoso din viteza a murit .... . Apoi am trecut robinetul pe rezerva si cand am pornit-o suna normal ... La relanti cand face asa ... scade turatia la 800-900 dar apoi daca las asa dupa 1 min urca la 1300-1400. Care ar fi problemele??? Vi s-a mai intamplat? Ciudat e cum ziceam ... dupa 1 min de stat pe ea pe liber la relanti era "odihnita" La benzina nu ma gandesc ... pentru ca am bagat 2 litri acum 3 zile si azi inca 2.5 si nu am facut decat 20 de km (rezerva am arso si am bagat alta noua) ... Fara turatii si alte ... 3000-5000 ture ( deci nu pot sa zic ca am abuzat de acceleratie ) Am mai citit inainte despre problemele astea cu opritul dar n-am inteles nimic ... poate imi explica cineva acum exact care ar fi problema . Motorul e de dupa 1996 . Nu e modelul vechi . daca tot mergi pe rezerva si doar cu 2-3 l in rezervor,vei baga in carburi toate depunerile de pe fundul rezervorului. goleste carburatoarele pe la suruburile de golire,daca iese mizerie,ai gasit problema. este posibil sa-ti intrerupa din cauza asta. executa operatia,apoi vezi cum merge,dar tine benzina peste rezerva!! vezi ca la suruburi ai acces pe partea dreapta si sa ai grija sa pui un furtun de perfuzie la stutul de golire,sa nu dai drumul la benzina pe motor. golesti intr-un paharel curat sa poti observa cat de limpede este benzina. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 daca tot mergi pe rezerva si doar cu 2-3 l in rezervor,vei baga in carburi toate depunerile de pe fundul rezervorului. goleste carburatoarele pe la suruburile de golire,daca iese mizerie,ai gasit problema. este posibil sa-ti intrerupa din cauza asta. executa operatia,apoi vezi cum merge,dar tine benzina peste rezerva!! vezi ca la suruburi ai acces pe partea dreapta si sa ai grija sa pui un furtun de perfuzie la stutul de golire,sa nu dai drumul la benzina pe motor. golesti intr-un paharel curat sa poti observa cat de limpede este benzina. bafta! Multumesc . O sa vad ce voi face maine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Bulina aia de la nivelul la ulei se închide si se deschide ca un ochi, nu pot sa-mi dau seama care e nivelul, dar am masurat uleiul când l-am pus, acu' ........cu dumnezeu înainte!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Stie careva de ce "fluiera" rezervorul dupa ce se incalzeste motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Eu nu știu , dar banuiesc ca are vreo garnitura care este ciupita la buson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Stie careva de ce "fluiera" rezervorul dupa ce se incalzeste motorul ? Se incalzeste rezervorul creste presiunea se evapora benzina si ies gazele prin furtun si la mine face asa si daca scot din garaj si o las la soare. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Se incalzeste rezervorul creste presiunea se evapora benzina si ies gazele prin furtun si la mine face asa si daca scot din garaj si o las la soare. Numai bine Aha . Am inteles acum . Multumesc de raspunsuri. daca tot mergi pe rezerva si doar cu 2-3 l in rezervor,vei baga in carburi toate depunerile de pe fundul rezervorului. goleste carburatoarele pe la suruburile de golire,daca iese mizerie,ai gasit problema. este posibil sa-ti intrerupa din cauza asta. executa operatia,apoi vezi cum merge,dar tine benzina peste rezerva!! vezi ca la suruburi ai acces pe partea dreapta si sa ai grija sa pui un furtun de perfuzie la stutul de golire,sa nu dai drumul la benzina pe motor. golesti intr-un paharel curat sa poti observa cat de limpede este benzina. bafta! Problema nu era de la mizerie ci de la faptul ca ramaneam fara benzina . Daca miscam putin de motor ca sa agit putin benzina in rezervor mai intra cate putin pe furtun . Cu un plin am rezolvat problema . Apropo voua cam cat va mananca GPZ-ul la 100 de km si cam care ar fi turatia ideala la care sa obtin un consum cat mai redus . Eu merg cu ea la 4.5-5 000 de ture . Editat Septembrie 2, 2011 de Adrian13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Problema nu era de la mizerie ci de la faptul ca ramaneam fara benzina . Daca miscam putin de motor ca sa agit putin benzina in rezervor mai intra cate putin pe furtun . Cu un plin am rezolvat problema . Apropo voua cam cat va mananca GPZ-ul la 100 de km si cam care ar fi turatia ideala la care sa obtin un consum cat mai redus . Eu merg cu ea la 4.5-5 000 de ture . Am scos un consum de 3,7 vara asta singur pe motor dar cu ceva bagaje , iar turatia n o pot preciza numai dupa ureche probleme cu turometru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 3,7 % cu ce gpz ?? Adică de cât ai motoru?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staulapatru Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Aha . Am inteles acum . Multumesc de raspunsuri. Problema nu era de la mizerie ci de la faptul ca ramaneam fara benzina . Daca miscam putin de motor ca sa agit putin benzina in rezervor mai intra cate putin pe furtun . Cu un plin am rezolvat problema . Apropo voua cam cat va mananca GPZ-ul la 100 de km si cam care ar fi turatia ideala la care sa obtin un consum cat mai redus . Eu merg cu ea la 4.5-5 000 de ture . 5.9 oras - in treapta cat mai inalta, ceea ce constituie un moft de-al meu. (cu a 6-a la 3k ture si deci 60/ora max) in oras rezulta un mers subturat dupa cum toata lumea imi spune. (:. am schimbat stilul de mers, cu max treapta 4. nu trebuie nici sa depasesti 50/ora pentru a convinge motorul sa mearga rotund. probabil o alegere mai buna (: nu am facut consumul pentru "noul stil" dar prea mult nu cred ca difera. 3.6 afara - 4-4.5k ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Voi la GPZ-uri aveti consum de scuter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 3,7 % cu ce gpz ?? Adică de cât ai motoru?? 500 limitat la 20 kw . 3.75 sa fiu mai exact , 200 km cu 7,5 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Merg si io cu 7 l vreo 80km, al meu e de 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Rotor gpz 500: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 am incercat sa-i fac consumul,dar nu se poate face "la fix". am facut plinul,rulat 80 km ,mixt ,apoi am alimentat iar si....surpriza ...au intrat aproape 4 l. ce-i drept a doua oara am alimentat mai "insistent". concluzia...consumul este relativ. daca majesty-ul de 250 consuma un4,2 in oras,gpz-ul nu cred ca ia sub 6-6,5,iar afara 4,5-5. am facut transalpina cu pasager si bagaje,mobra incarcata full si mi-a luat cam 5,2,mers cu ea in 5000,viteza croaziera 90-100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 am incercat sa-i fac consumul,dar nu se poate face "la fix". am facut plinul,rulat 80 km ,mixt ,apoi am alimentat iar si....surpriza ...au intrat aproape 4 l. ce-i drept a doua oara am alimentat mai "insistent". concluzia...consumul este relativ. daca majesty-ul de 250 consuma un4,2 in oras,gpz-ul nu cred ca ia sub 6-6,5,iar afara 4,5-5. am facut transalpina cu pasager si bagaje,mobra incarcata full si mi-a luat cam 5,2,mers cu ea in 5000,viteza croaziera 90-100. intre 20 si 25 de kilometri faci cu un litru consum mixt . Cam asa am apreciat eu . Cu toate ca extraurban s-ar putea sa faci si 30 km / l . Consuma cat un Matiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Rotor gpz 500: La ce pret este ? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.