Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Deci de ce zic eu e ca un betisor de 3 mm grosime si cam 1 cm lungimecare se afla intr-un canal . Acel betisor iese in afara (probabil are un arc) atungi cand trag de maneta de ambreiaj . Se poate vedea daca tragi de maneta de ambreiaj si te uiti sub ea .

Vorbim de unul si acelasi lucru.

Este singurul contact prins intr-un surubel si un mic bolt de ghidaj, care are acel "betisor" cum ii spui tu, situat in zona de prindere a manetei de ambreiaj, in vecinatatea comenzii electrice semighidon stanga. "Betisorul vine pe maneta, mufa cu 3 fire vine spre directia contactului "Ignition".

In momentul in care actionezi maneta de ambreiaj, contactul se deschide, iar cand revine maneta la loc, contactul se inchide.

 

Incerc sa gasesc o poza spre exemplificare.

 

Mai simplu era sa postezi tu o poza.....prea multa vorba.

Subscriu la cele de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema e ca s-a rupt la mine cand am schimbat maneta de ambreiaj . Ce crezi ca as putea face ? Oare ma afecteaza cu ceva ? Acum am pornit motorul si l-am bagat in viteza ... deci practic pe mine nu m-a afectat cu nimic. Era pe cricul central cu roata din spate ridicata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca s-a rupt la mine cand am schimbat maneta de ambreiaj . Ce crezi ca as putea face ? Oare ma afecteaza cu ceva ? Acum am pornit motorul si l-am bagat in viteza ... deci practic pe mine nu m-a afectat cu nimic. Era pe cricul central cu roata din spate ridicata .

Acum am inteles care e problema de fapt :scratch:

 

Da, ideea este ca poti merge si cu ea rupta, dar sa ai grija intotdeauna sa ai neutralul aprins cand dai la automat. I think... :unsure:

 

Daca vrei neaparat, poti face o proba, sa vezi daca se opreste motorul cand o bagi in viteza cu crick-ul lateral lasat, pentru simpla ta curiozitate.

 

Mult succes. :ok:

 

P.S.:Am reusit sa fac si o pooaaazzzza :D . Este grele calculatoarele astea :P

post-41838-0-29108500-1343554128_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am inteles care e problema de fapt :scratch:

 

Da, ideea este ca poti merge si cu ea rupta, dar sa ai grija intotdeauna sa ai neutralul aprins cand dai la automat. I think... :unsure:

 

Daca vrei neaparat, poti face o proba, sa vezi daca se opreste motorul cand o bagi in viteza cu crick-ul lateral lasat, pentru simpla ta curiozitate.

 

Mult succes. :ok:

 

P.S.:Am reusit sa fac si o pooaaazzzza :D . Este grele calculatoarele astea :P

 

 

Da deci problema e ca nu mai omoara motorul cand ambreiezi cu cricul lateral lasat . Se poate gasi butonas dinala de cuparat sau va trebui sa improvizez ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..

Cauta pe dezmembrari.

Are un surub in cruce jos, il desfaci, apoi desfaci mufa cu 3 fire, si il montezi pe celalalt in ordine inversa demontarii.

 

Succes.

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-or mai ramas si mie 2 piese (stator cu cablaje si senzor de turatie) + capac alternator (stator+rotor) (este vorba de capacu din partea stanga)!

Pret 150 lei fix!

Cine este interesat poate sa-mi trimita un mesaj privat si acolo primeste numar de telefon la care pot fi contactat!

 

+ mai am o geaca de vanzare de piele cu protectii semihard la coate, umeri si spate! - motivul vanzarii - e mica de mine! pret 300 lei negociabil (transport inclus)

Cine e interesat sa ma sune la 0755976553

post-63118-0-14786000-1343640704_thumb.jpg

post-63118-0-67323100-1343640763_thumb.jpg

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut.

Din pacate, m-a lasat mobra in drum, asa ca sunt nevoit sa dau sfoara in tara. Norocul meu e ca au cedat lipiturile la magnetii de la volanta cand i-am dat "la automat", si nu in sarcina, ca imi facea motorul praf...

 

Am nevoie de o volanta (rotor aprindere) din prima generatie pt GPZ-ul meu de 500, de preferat varianta cu protectie de plastic a magnetilor, sa nu mai patesc inca o data tarasenia.

 

Astept ofertele voastre, dar doar de bun-simt...aici sau prin PM.

 

(Am sunat aseara un baietas de pe forum si mi-a zis un pret de mi-a cazut fata...600 ron, pt o volanta folosita, in conditia in care una noua era anul trecut 80 euro la MyMoto,(nu ca le-as face reclama) bani pe care i-as da in momentul asta daca i-as avea, pe o piesa noua, in detrimentul uneia sh....

Nu dau nume, ca nu e frumos..fiecare isi face pretul)..

Sa ne ierte Dumnezeu, dar la banii astia iti iei un motor sh complet sau fara anexe...

 

...Meanwhile...mi-am bagat laptop-ul la vanzare din lipsa de lichiditati...

...Mai e varianta trocului...pt cineva care ar avea o volanta in plus, ofer la schimb alte piese de GPZ (mai am cadru cu acte, furca fata, roti, electrica, comenzi, semighidoane, set contact+buson rezervor+incuietori+cheie, sa nou tapitata)...dar asta numai pentru Bucuresti, ca n-am chef de curieri, cutii, timp pierdut...

post-41838-0-73365300-1345230744_thumb.jpg

post-41838-0-89912600-1345230752_thumb.jpg

post-41838-0-94480200-1345230760_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curand sunt posesorul unui kawasaki gpz 500 s, momentan nu este in stare de functionare asa lam luat trbuesc facute reglaje la carburatoare, supape si as avea nevoie de ceva informatii, cum se fac aceste reglaje, sau o carte tehnica miar fi de mare ajutor daca ar fi si in limba romana.

 

pun si ceva poze cum arata la cumparare si cum e acuma in reparatie

post-62201-0-50845900-1345377001_thumb.jpg

post-62201-0-43598200-1345377027_thumb.jpg

post-62201-0-97117700-1345377228_thumb.jpg

post-62201-0-04661400-1345377255_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curand sunt posesorul unui kawasaki gpz 500 s, momentan nu este in stare de functionare asa lam luat trbuesc facute reglaje la carburatoare, supape si as avea nevoie de ceva informatii, cum se fac aceste reglaje, sau o carte tehnica miar fi de mare ajutor daca ar fi si in limba romana.

 

pun si ceva poze cum arata la cumparare si cum e acuma in reparatie

Salut.

Sa-l stapanesti sanatos.

Uite un link cu manualul de service

 

http://www.manualedereparatie.info/download/Kawasaki-EX-500-GPZ-500-S-1987-1993-ServiceManual.html

 

Carburatoarele regleaza-le la un mecanic sau un service bun, cu vacuumetru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms colegu

 

stie cineva cat e taxa de inmatriculare la un GPZ 500 S

 

nu se plateste taxa de inmatriculare. trebuie sa faci identificare rar,in prealabil traducerea actelor ,te duci undeva la 1000 ron cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se plateste taxa de inmatriculare. trebuie sa faci identificare rar,in prealabil traducerea actelor ,te duci undeva la 1000 ron cu totul.

Sau varianta mai simpla, iei un cadru cu acte RO, muti toate acareturi-le pe el, apoi omologhezi motorul la RAR daca nu are ITP valabil...dar e mai mult de munca ( in situatia ta, nu mai e multa munca in plus)... :bounce:

 

P.S.Am cadru cu acte RO :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

se vinde kawasaki gpz 500s,an1994.are 64mii km reali(nu sa scos cablul de la kilometraj cum se obisnuieste ;) ).motorul circula zilnic,deci nu e motor de duminica.foarte fiabil,consum redus,usor de intretinut.cei care-l cunosc si ma cunosc ,pot confirma ca nu mi-am batut joc de motor.are cateva defecte exterioare normale la varsta lui,iar cele mai vizibile pot fi justificate cu acte de la asigurare.pretul e 700eu,nu se negociaza,deoarece si asa e la pret de capra.pretul nu include gentile laterale,top cass-ul givi si suportul givi.se vinde separat.ignor comentariile rautacioase sau mai putin binevoitoare facute de totii puiii de rosii aparuti peste noapte....pentru mai multe info si foto stau la dispozitie pe mess adipop33.

post-67586-0-13462600-1346257193_thumb.jpg

post-67586-0-14432600-1346257208_thumb.jpg

post-67586-0-70778600-1346257217_thumb.jpg

post-67586-0-55709000-1346257226_thumb.jpg

post-67586-0-42460000-1346257237_thumb.jpg

post-67586-0-29792900-1346257250_thumb.jpg

post-67586-0-07766800-1346257264_thumb.jpg

post-67586-0-38558400-1346257276_thumb.jpg

post-67586-0-51849100-1346257286_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor, in primavara asta am achizitionat un GPZ 1000rx,mi-ar fi placut sa ma numar si eu printre voi........... dar sint tot pieton,dihania nu porneste decit cind are chef (mai exact, dau rezervorul jos ,scot filtru de aer, desfac carburatoarele ,golesc paharele ,scot bujiile le curat......... sa nu-o mai lungesc,pun totul la loc in ordinea inversa,dau la automat si porneste, cind e calda porneste si trage ca o nebuba, a doua zi nu mai vrea sa porneasca trebuie facut iar toata operatia pentru a o face sa porneasca) a-si dori mult daca ma puteti ajuta sa ma indrumati la un mecanic bun preferabil sector 6 Militari sau Dr.Taberei, un nr de tel ceva............astept ajutor de la voi, mai adaug ca la mecanica sint...........zob in caz ca aveti sfaturi spune-ti gen mura in gura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, bujiile sint ude nu inegrite sau calamine, am inteles ca debitul de benzina e mare si uda bujiile, a venit un prieten a curatat si sincronizat carburatoarele, a gasit inautru 2 din cele 4 garnituri de etansare (ciupercutele alea negre)sint cam deteriorate, si mi-sa spus ca cuiu ponton e pe maxim, n-am idee pe unde e si care e faza cu el...........(0737512825, Marian, datimi um bip sau sms si va sun eu) multumesc pentru raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa curatat reglat.... merge trage ca nebuna, cit e cald motorul porneste frumos fara probleme, a 2 zi e beleaua ca nu mai vrea nici fara soc nici cu soc,repet operatia cu demontatul (de care mam saturat pina peste cap).....in caz ca ma poti ajutaramin recunoscator,bine inteles nu moca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ideea, verifica daca ai montat bujiile corecte pentru motor asta, poate nu sunt ce trebuie.

O sa vad daca am ceva timp liber zilele astea, si te sun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt posesor de un gpz500s din 92' , si nu prea ma descurc eu asa bine cu mecanica , din cate am vazut bujiile sunt pe 18mm(corectati-ma daca gresesc) , si am luat nishte NGK Platinum am aflat ca la modelul pe carburatie astea sunt cele mai bine NGK iridium se folosesc la injectie , corect ? Asta vreau sa aflu :P ms anticipat

:P ms anticipat

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, in primavara asta am achizitionat un GPZ 1000rx,mi-ar fi placut sa ma numar si eu printre voi........... dar sint tot pieton,dihania nu porneste decit cind are chef (mai exact, dau rezervorul jos ,scot filtru de aer, desfac carburatoarele ,golesc paharele ,scot bujiile le curat......... sa nu-o mai lungesc,pun totul la loc in ordinea inversa,dau la automat si porneste, cind e calda porneste si trage ca o nebuba, a doua zi nu mai vrea sa porneasca trebuie facut iar toata operatia pentru a o face sa porneasca) a-si dori mult daca ma puteti ajuta sa ma indrumati la un mecanic bun preferabil sector 6 Militari sau Dr.Taberei, un nr de tel ceva............astept ajutor de la voi, mai adaug ca la mecanica sint...........zob in caz ca aveti sfaturi spune-ti gen mura in gura

Salut.

Dupa ceea ce spui, ai o "bestie" care face pe nebuna..:(

 

Lasand gluma deoparte, in mod sigur, problema este sigur din carburatoare.

Poate fi doar unul de vina, doua, trei, sau toate.

In principiu, cred ca iti ramane un plutitor deschis, si iti "inunda" cu benzina zona de admisie din "capul" pistonului. Asta se poate intampla fie din cauza unor gunoaie, fie din ceea ce ai spus undeva aici "cuiul pontor este reglat la maxim", probabil reglat de fostul propietar pentru a "alerga" mai tare...dar asta prevede si ceva reglaje la debitele de aer si benzina, pentru ca nu e atat de simplu, ca la un robinet de apa, unde debitul trece in functie de cat de mult il deschizi. (Mecanismul de alimentare este ca benzina este aspirata, "amestecata, pe intelesul tau" cu aer si pulverizata din carburatoare in partea de sus a motorului)

 

Ca sa intelegi mai bine funtionarea unui motor in 4 timpi, urmareste filmuletul asta:

 

http://www.220.ro/funny/Cum-Functioneaza-Un-Motor-In-4-Timpi/YWBjdSGUrh/

 

..sau asta,ca are si subtitrare in romana:

 

 

Ca sa te dumiresti si mai bine in privinta modelului tau de motocicleta, ai aici un link cu manualul de service, daca nu ti se pare complet, mai cauti in lista:

 

http://www.manualedereparatie.info/download/kawasaki-gpz-1000-rx-gpz-900-r-manual-de-reparatie-suplimentar.html

 

 

Si ca un sfat prietenesc, poti sa te bucuri de plimbarea cu motoreta pana o repari, in felul urmator:

 

- cand sti ca nu mai mergi cu ea cateva zile, sau de pe o zi pe alta, o parchezi cu motorul pornit, opresti benzina din robinetul de la rezervor, o lasi in plata ei pana cand o vezi ca incepe sa intrerupa, o mai tii putin accelerata din comanda de acceleratie, pana vezi ca tinde sa se opreasca, opresti bobinele si contactul..

- astfel, ai golit carburatoarele, fara sa mai fie nevoie sa demontezi nimic, iti strangi "catrafusele" si te duci linistit in casa

- cand te hotarasti sa pleci cu ea, ii deschizi robinetul de la rezervor, pui contactul si bobinele, si ii dai la demaror(automat) in reprize scurte de 5-10 secunde, cu socul tras, pana vezi ca porneste...

 

Dar, exista si un dar, trebuie sa ai bateria buna, sau poti folosi un redresor sau un robot de pornire...

 

Un alt sfat ar fi, daca iti permite bugetul, sa iti cumperi o alta rampa de carburatoare sh, al carei pret poate varia intre 50 si 100 euro...

 

Sper ca ti-am fost de folos.

Toate bune. :ok:

 

Salut.

Dupa ceea ce spui, ai o "bestie" care face pe nebuna..:(

 

Lasand gluma deoparte, in mod sigur, problema este sigur din carburatoare.

Poate fi doar unul de vina, doua, trei, sau toate.

In principiu, cred ca iti ramane un plutitor deschis, si iti "inunda" cu benzina zona de admisie din "capul" pistonului. Asta se poate intampla fie din cauza unor gunoaie, fie din ceea ce ai spus undeva aici "cuiul pontor este reglat la maxim", probabil reglat de fostul propietar pentru a "alerga" mai tare...dar asta prevede si ceva reglaje la debitele de aer si benzina, pentru ca nu e atat de simplu, ca la un robinet de apa, unde debitul trece in functie de cat de mult il deschizi. (Mecanismul de alimentare este ca benzina este aspirata, "amestecata, pe intelesul tau" cu aer si pulverizata din carburatoare in partea de sus a motorului)

 

Ca sa intelegi mai bine funtionarea unui motor in 4 timpi, urmareste filmuletul asta:

 

http://www.220.ro/funny/Cum-Functioneaza-Un-Motor-In-4-Timpi/YWBjdSGUrh/

 

..sau asta,ca are si subtitrare in romana:

 

 

Ca sa te dumiresti si mai bine in privinta modelului tau de motocicleta, ai aici un link cu manualul de service, daca nu ti se pare complet, mai cauti in lista:

 

http://www.manualedereparatie.info/download/kawasaki-gpz-1000-rx-gpz-900-r-manual-de-reparatie-suplimentar.html

 

 

Si ca un sfat prietenesc, poti sa te bucuri de plimbarea cu motoreta pana o repari, in felul urmator:

 

- cand sti ca nu mai mergi cu ea cateva zile, sau de pe o zi pe alta, o parchezi cu motorul pornit, opresti benzina din robinetul de la rezervor, o lasi in plata ei pana cand o vezi ca incepe sa intrerupa, o mai tii putin accelerata din comanda de acceleratie, pana vezi ca tinde sa se opreasca, opresti bobinele si contactul..

- astfel, ai golit carburatoarele, fara sa mai fie nevoie sa demontezi nimic, iti strangi "catrafusele" si te duci linistit in casa

- cand te hotarasti sa pleci cu ea, ii deschizi robinetul de la rezervor, pui contactul si bobinele, si ii dai la demaror(automat) in reprize scurte de 5-10 secunde, cu socul tras, pana vezi ca porneste...

 

Dar, exista si un dar, trebuie sa ai bateria buna, sau poti folosi un redresor sau un robot de pornire...

 

Un alt sfat ar fi, daca iti permite bugetul, sa iti cumperi o alta rampa de carburatoare sh, al carei pret poate varia intre 50 si 100 euro...

 

Sper ca ti-am fost de folos.

Toate bune. :ok:

P.S. E posibil ca "Falkenberg" sa aiba dreptate,si sa nu ai bujiile potrivite, dar, am uitat sa te intreb: tu gasesti bujiile ude fiind motocicleta "rece" inainte sau dupa ce dai la demaror, pentru ca in functie de asta, se poate ca ceea ce am scris mai sus sa nu mai fie valabil.

Mai exact, daca le gasesti ude fara sa dai actionezi demarorul, cele de mai sus sunt cauzele, iar daca bujiile se uda doar dupa ii dai la automat, atunci problemele pot fi altele (ex.: bujii proaste, tacheti dereglati, cititoare aprindere murdare...nu stiu cum e la tine, dar la GPZ 500 sunt in "baie de ulei", direct langa volanta, iar la Gpz 600R sunt pe partea cealalta a motorului, in mediu uscat..., semeringuri de supape uzate, b obine proaste, un contact imperfect la vreo mufa electrica, bujii udate la exterior de scurgeri de antigel, in fine, multi alti factori, dar nu vreau sa te sperii, poate sa nu fie nici una dintre astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...