Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Neeeee !!!! Cu BMW tre sa ai noroc... Dar si mobra scumpă si reparația scumpă si A.B de rahat si sa mai mergi si la noroc?

 

Aha! Deci nu tu ai fost ghinionist ca ti s-a stricat o piesa (intr-adevar de 2 ori dar problema a fost ulterior recunoscuta si rectificata) la singurul BMW pe care l-ai avut... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa, statistic vorbind si raportat la numarul de unitati vandute, si nu in ultimul rand la numarul mare de km parcursi (specific proprietarilor de BMW ceva mai plimbareti ca altii), as tinde sa afirm ca se strica suficient de rar.

Sper sa fie asa, sper sa aflu la un moment dat ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam pentru ce inaltime/greutate se potriveste?

1,80 si 80-90 kg

Nu e al meu, il vinde cineva care a avut bmw si a dat motoreta. Pret final 250 de euro valabil 2 zile decat... Pam pam

 

1,80 si 80-90 kg

Nu e al meu, il vinde cineva care a avut bmw si a dat motoreta. Pret final 250 de euro valabil 2 zile decat... Pam pam

Marimea M

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1341929584[/url]' post='3175282']

Insa, statistic vorbind si raportat la numarul de unitati vandute, si nu in ultimul rand la numarul mare de km parcursi (specific proprietarilor de BMW ceva mai plimbareti ca altii), as tinde sa afirm ca se strica suficient de rar.

 

Ai facut tu statistica asta? Eu vad majoritatea posesorilor de BMW cu 5000-10000km /an, multe BMW si de prin Germania, dupa 10 ani cu 20-30000km, iar nr de unitati vanduta este cu unu doua zerouri mai mic decat ce vand japonezii. Evident sunt si exceptii, Ianakim, Pompi, la plimbareti si GS-ul la unitati vandute, dar ca orice exceptii nu fac decat sa confirme regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut tu statistica asta? Eu vad majoritatea posesorilor de BMW cu 5000-10000km /an, multe BMW si de prin Germania, dupa 10 ani cu 20-30000km, iar nr de unitati vanduta este cu unu doua zerouri mai mic decat ce vand japonezii. Evident sunt si exceptii, Ianakim, Pompi, la plimbareti si GS-ul la unitati vandute, dar ca orice exceptii nu fac decat sa confirme regula.

 

Fara statistica dar daca BMW are nr . de unitati vandute cu un zero fata de japonezi( adica Honda, Yamaha, Suzuki,Kawasaki la un loc) inseamna ca sunt tari!!!

 

Eu am cumparat BMW-ul meu din munchen. Proprietarii ( erau 2 - adica 2 bososrogi) au facut in jur de 5000km/an fapt ce se poate vdea in cartea service .

 

Si din nou fara statistica daca faci ture si te intalnesti cu alti motociclisti in proportie sa zic 60% au BMW.

 

Fara statistica dar daca BMW are nr . de unitati vandute cu un zeromai putin fata de japonezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara statistica dar daca BMW are nr . de unitati vandute cu un zero fata de japonezi( adica Honda, Yamaha, Suzuki,Kawasaki la un loc) inseamna ca sunt tari!!!

 

Eu am cumparat BMW-ul meu din munchen. Proprietarii ( erau 2 - adica 2 bososrogi) au facut in jur de 5000km/an fapt ce se poate vdea in cartea service .

 

Si din nou fara statistica daca faci ture si te intalnesti cu alti motociclisti in proportie sa zic 60% au BMW.

 

Fara statistica dar daca BMW are nr . de unitati vandute cu un zeromai putin fata de japonezi

 

stai linistit

bogdan s.a plimbat ceva.....

si singur a vazut in drumurile lui mai multe bmw decat oricare alta marca

ma refer la drumuri, prin pasuri alpine din austria elvetia italia franta etc

 

dar asa ii place lui sa faca baza

daca te prinzi de treaba nici nu l mai bagi in seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cam asa este, Alpii fiind un fel de Meca pt BMW-isti din Europa, plasati in mijlocul zonei de vanzare maxima. Distractie maxima la BMW Camp. Din pacate nu pot venii. M-a mancat sa fac cutii si am comenzi de onorat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postasem mai demult aici legat de niste probleme cu voblajul si ghidon stramb.

 

Dupa interventia celor din Geneva (a 2a oara) :

 

- schimbat cauciuc fatza, mi au pus un Pirelli Scorpion, desi aveam Tourance EXP :blink: , a intrat muuult mai putin plumb pe janta

- repozitionat furca

- schimbat bara ghidonului ca cica era stramba

 

Mai putin guma pe fata, restul toate pe garantie

 

Rezultat:

- pozitia furcii e mai buna dar nu perfecta, se poate trai si asa pana la urmatoarea revizie ca cica e greu de bibilit pozitia perfect aliniata

- voblajul a disparut in conditii normale de drum dar nu si cand sunt turbulente de la camioane mari sau vant puternic

 

Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc....

 

Cand o sa reusesc sa ma dau si cu alte 1200 o sa revin cu detalii, desi se pare ca peste tot numai eu sesizez...ori lumea e obisnuita cu senzatia si eu nu... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu BMW 1200 GS/GSA care vor un traseu interesant combinat asfalt, macadam, drum forestier, peisaje frumoase Deva-Petrosani-Uricani-Campu lui Neag-Lacul Valea lui Iovan-Baile Herculane, circa 250km.Cateva poze.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postasem mai demult aici legat de niste probleme cu voblajul si ghidon stramb.

 

Dupa interventia celor din Geneva (a 2a oara) :

 

- schimbat cauciuc fatza, mi au pus un Pirelli Scorpion, desi aveam Tourance EXP :blink: , a intrat muuult mai putin plumb pe janta

- repozitionat furca

- schimbat bara ghidonului ca cica era stramba

 

Mai putin guma pe fata, restul toate pe garantie

 

Rezultat:

- pozitia furcii e mai buna dar nu perfecta, se poate trai si asa pana la urmatoarea revizie ca cica e greu de bibilit pozitia perfect aliniata

- voblajul a disparut in conditii normale de drum dar nu si cand sunt turbulente de la camioane mari sau vant puternic

 

Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc....

 

Cand o sa reusesc sa ma dau si cu alte 1200 o sa revin cu detalii, desi se pare ca peste tot numai eu sesizez...ori lumea e obisnuita cu senzatia si eu nu... :cheers:

 

Intreaba-l pe Ovideo. A patit si el ceva similar, dar s-a rezolvat parca numai prin schimbarea cauciucului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,asa este.Daca ai Conti Trail Atack pe fata,nu mai sta pe ganduri si schimb-o!

 

Eu mai aveam un pic si schimbam roata din cauza asta,am schimbat cauciucul care apropo era fabricat in Corea!,si apoi alta treba!

 

Am observat ca si moto lui Vlad( am facut schimb la tura de 1 mai) ca cu aceasi guma si a lui trepideaza ghidonul. Nu asa tare cum imi vibra mie dar tot facea.

Au o problema gumele astea,mi-a mai spus cineva treaba asta c-a patit-o si el!

 

Incearca si treaba asta,nu neaparat cu unul nou.Poate ai unul mai vechi prin garaj si nu te costa decat schimbul.

Eu asa am facut si apoi cand m-am convins am cumparat unul nou!

 

Mai apoi,cand am facut vreo 10000 km cu Anakee2 cel de pe spate a inceput sa vajaie exact asa cum face un rulment dus,si numai cand luam curbele. Bineanteles ca m-am panicat,dar inainte de a schimba rulmentul( facea tare!),am zis sa schimb totusi cauciucul. Bineanteles ca nu mai facea dupaia!

 

Asadar,am taiat de pe lista Conti TA si Anakee2.Urmatoarele am sa pun Tourance EXP,sa vedem astea cum or fi!

 

Bafta!

Editat de ovideo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu BMW 1200 GS/GSA care vor un traseu interesant combinat asfalt, macadam, drum forestier, peisaje frumoase Deva-Petrosani-Uricani-Campu lui Neag-Lacul Valea lui Iovan-Baile Herculane, circa 250km.Cateva poze.

 

Foarte frumos!

Vroiam sa fac drumul respectiv acum vreo 5 ani, dar atunci nu se putea trece decat cu "capre" usoare, fiind terenul surpat pe o anumita portiune (undeva pe langa lacul Valea lui Iovan).

Acum inteleg ca s-a facut drumul.

 

Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc....

 

Cand o sa reusesc sa ma dau si cu alte 1200 o sa revin cu detalii, desi se pare ca peste tot numai eu sesizez...ori lumea e obisnuita cu senzatia si eu nu... :cheers:

 

Din cauza la Telelever, directia GS-ului este mai usoara decat la motoarele cu furci clasice.

Telelever separa functiile directie si suspensie, astfel si in viraje, mai ales pe teren accidentat este ghidonul prea usor si necomunicativ.

 

Cu asta ori inveti sa traiesti, ori iti iei moto fara telelever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1343113355[/url]' post='3186359']

 

 

 

Din cauza la Telelever, directia GS-ului este mai usoara decat la motoarele cu furci clasice.

Telelever separa functiile directie si suspensie, astfel si in viraje, mai ales pe teren accidentat este ghidonul prea usor si necomunicativ.

 

Cu asta ori inveti sa traiesti, ori iti iei moto fara telelever.

 

Si in final, in ce situatii este teleleverul superior unei suspensii clasice. Evident nu ma refer la cea de JAWA ci la una cu reglaje, din zilele noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in final, in ce situatii este teleleverul superior unei suspensii clasice. Evident nu ma refer la cea de JAWA ci la una cu reglaje, din zilele noastre.

 

Mie mi se pare net superior pe franare. Cand m-am suit pe FZ1 si am muscat din frana m-am cam albit oleaca. Uitasem de dive. Plus ca franele nici nu se compara intre un BMW si orice mobra de pe planeta. In curbe mi se pare mai misto o furca conventionala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tuorance clasic si EXP nu fac astfel de probleme. Ce ai patit tu la GS au mai patit si altii la alte tipuri de motoare?

Doi tipi mi-au mai spus treaba asta,unul cu un gs1150 si unul cu un varadero.

 

Crezi ca-i de la telelever? nu cred,da-l naiba "made in Corea!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...