Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

In general la nemtesti asa pe la 200 k incep sa se aseze pistonele sau in termeni populari s a rodat motorul ............... :crack: .

 

Ziiiiiiii mai omule gata masuta ....... ..? .

 

Ziua libera a fost acum o sap ....... :tomato:.

Editat de vik55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un an sau 3 luni ? :)



609 sau 567?

Oricum omul a zis cat a dat pe ea anul trecut pe vremea asta...

 

 

Si pe mine ma bate gandul la toba, manete si extensia de cric. Toba e ca noua ca deh a fost folosita cam 3 luni dar trebuie sa fac un reasearch pe preturi....ca sa fie bine sa nu fie rau!

Un an sau 3 luni ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa am o veste buna pentru posesorii de 1200, referitor la flansa de la grup. Mai exact, legat de jocul ei, si al rotii spate, implicit.

 

Am reusit sa fac o treaba cat zece, jocul a disparut definitiv si acu motorul este in teste. 5000 de km mai tarziu, o sa revin cu rezultatele

Dap, e de bine :) Daca aveti joc in roata spate, si nu e de la rulment ci de la flansa, se poate rezolva ;) Am facut o reparatie acolo si motorul a facut intre timp cam 5000 km, in conditii nu tocmai ideale. Arata si merge bine inca ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut discutia despre anvelope pe un topic vecin si m-am gandit sa impartasesc experienta cu ultimele tipuri de anvelope folosite:

 

- am inceput sezonul cu Dunlop Trailmax TR91 si, fata de fostele mele Conti TrailAttack pe care mersesem doua sezoane, parca sunt "din alt film", nu se pot compara, aderenta este mult mai buna iar pe ploaie nu am simtit vreo restrictie... de vis! Daca as fi stiut ca este diferenta asa de mare, le-as fi pus inca din primul sezon fara sa stau pe ganduri. Le-am tinut insa doar 7000km, fata mai ducea destul insa spatele nu era departe de avertizor; nu am fost insa prea surprins din doua motive: stiu ca aderenta extraordinara a unui pneu nu face casa buna cu longevitatea iar stilul meu "activ" de mers, de asemenea. Si pt ca eram tot departe de casa iar in Andorra am gasit oferta buna le-am schimbat...

- ... cu noile Metzeler Tourance Next care mi se par cel putin la fel de bune (daca nu chiar putin mai bune) ca TR91, am si cu astea deja cateva mii de km si nu m-au dezamagit deloc.

In ambele cazuri sentimentul de siguranta/control pe ploaie este priceless. :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut discutia despre anvelope pe un topic vecin si m-am gandit sa impartasesc experienta cu ultimele tipuri de anvelope folosite:

 

- am inceput sezonul cu Dunlop Trailmax TR91 si, fata de fostele mele Conti TrailAttack pe care mersesem doua sezoane, parca sunt "din alt film", nu se pot compara, aderenta este mult mai buna iar pe ploaie nu am simtit vreo restrictie... de vis! Daca as fi stiut ca este diferenta asa de mare, le-as fi pus inca din primul sezon fara sa stau pe ganduri. Le-am tinut insa doar 7000km, fata mai ducea destul insa spatele nu era departe de avertizor; nu am fost insa prea surprins din doua motive: stiu ca aderenta extraordinara a unui pneu nu face casa buna cu longevitatea iar stilul meu "activ" de mers, de asemenea. Si pt ca eram tot departe de casa iar in Andorra am gasit oferta buna le-am schimbat...

- ... cu noile Metzeler Tourance Next care mi se par cel putin la fel de bune (daca nu chiar putin mai bune) ca TR91, am si cu astea deja cateva mii de km si nu m-au dezamagit deloc.

In ambele cazuri sentimentul de siguranta/control pe ploaie este priceless. :10:

Confirm la fel cu Anakee 3 - Asfalt. Testat si azi la 12C la rece :D Nu le am pus inca pe off road...

 

M am apucat de accesorizat cu cateva chestii pe care eu le consider necesare pt o iesrire mai agresiva OFF (2 saptamani de Maroc), o sa revin cu poze. Majoritatea sunt protectii pe ici pe colo, cele mai imp fiind cea de motor (am ales dupa 3 luni de citit pe cea de la BMW, desi eram aproape sa o iau pe cea de la BCDW) si crash bar urile suplimentare cilindrii de la Wunderlich.

 

In alta ordine de idei, mi s a topit plasticul de pe cadranul de RPM in urma unei iesiri cu mult soare in spate. Se pare ca in anumite conditii parbrizul de mobra, mai ales clar sau double bubble actioneaza ca o oglinda si focalizeaza lumina.... pb apare la tot felu de mobre, nu numai la BMW. Se va schimba pe garantie

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie parbrizul mi-a ars saua spate, asa ca o trebuit sa o retapitez.

 

La 1200, e binecunoscut faptul ca daca lasi mobra catre soare cu fata, iti trage o linie de sus pana jos pe plasticul bordului :) La GIVI aftermarket, scrie un warning mare pe el: sa nu lasi mobra cu fata catre soare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de accesorii, am un prieten care si-a luat modelul nou iar pe cel vechi l-a dat buyback. Cum cei de la AB nu dau bani extra pe accesorii, i-au ramas omului. unele chestii sunt noi noute.

Revin cu o lista cu preturi cat mai curand.

 

Lista cu acaretele (pret cumparat/vanzare):

 

PIVOT PEGS 179/120

SCHIMBATOR 104/60

VARIO LEVER 124X2/120

ROX RISER 259/150

EXTENSIE CRIC 35/15

ERGO SCREEN 198/80

ENGINE PROTECTION 229/170

CARBON FINAL DRIVE 169/100

CARBON SPLASH GUARD 289/180

LAND PROTECTOR 69/20

CARBON FIBER HUGGER 249/150

FINALA AKRAPOVICH 850/500

TANKBAG MARE SI MIC (nu stiu inca preturile)

update: mai exista si un set de roti cu gume noi TKC. Esapamantul si manetele s-au dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-as dori sa-mi cumpar senzorul de ABS de la GSA, dar parca nu as da sute de euro pe unul nou.

Dupa part number(34527677824), l-am gasit pe asta de la un K1300gt din 2009-2010. O fi aceeasi treaba ca ala pt GSA?

 

http://www.rubbersideup.com/servlet/the-25724/2009-2010-BMW-K1300GT/Detail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...