Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

te contrazic, no offence

 

iti dau o hayabusa si un pilot si apoi 100 de forumisti sponzorizati de bmw cu GSA LC 2014 si busa va castiga.parol

 

Nu era vorba de piloti, ci de capabilitatiile motoarelor pe off....si credema ca Gs-ul se descurca mai bine pe off decat restul.... Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred, capone zice ca i e rusine sa testam, la BMW ai max 20 de min, eu cu cine votez ? :-P

 

 

off road cu un motor de 120 CP si niscai sute de kg ? come one..sweet dream

 

si eu fac hard enduro cu varadero si cand trezesc e dimineata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred, capone zice ca i e rusine sa testam, la BMW ai max 20 de min, eu cu cine votez ? :-P

 

 

off road cu un motor de 120 CP si niscai sute de kg ? come one..sweet dream

 

si eu fac hard enduro cu varadero si cand trezesc e dimineata :)

 

Daca unii nu vor sa bage GS-ul pe off, e fix treaba lor, asta nu inseamna ca motorul nu poate.

 

 

No ofence, vazand ultimele afirmatii pot sa te intreb cata experienta ai pe off cu Varadero ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, aici se rade, se glumeste, dar nu ne batem joc, da? :)

 

off-road este pentru orice are greutatea corespunzatoare in nici un caz vaci ca astea

 

sa vina varaaaaaa(deroooo):)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iarta ma dar daca e adventure..de ce asa de " pitzi"? parca sunt eu pe Magheru' sa moara mama lu' Frankfurte.

 

ptiu ptiu , macar niste noroi ceva, nu picaturi de roua pentru fetitze umede.

Are un coating special si nu adera noroiul la suprafata ei. Honda nu are ? :P

 

Mie imi spui... ! Ai idee pt ce or fi fantele alea ( ca de aer ) pe rezervor ?

Si eu ma intrebam ce o fi cu ele. Nu am gasit pe nicaieri informatii. Initial m-am gandit ca poti baga cadura de la motor/radiatoare in sezonul rece.

Dar nu par a avea posibilitatea de a fi inchise (vara), deci ma indoiesc ca pt asta ar fi de fapt :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma intrebam ce o fi cu ele. Nu am gasit pe nicaieri informatii. Initial m-am gandit ca poti baga cadura de la motor/radiatoare in sezonul rece.

Dar nu par a avea posibilitatea de a fi inchise (vara), deci ma indoiesc ca pt asta ar fi de fapt :)

:thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un coating special si nu adera noroiul la suprafata ei. Honda nu are ? :P

Honda

? coating?

 

pe vremeam cand voi aveati coating, noi aveam Force Shield.

in fine, vorbim de tehnologie aici.

 

May the Force be with you, my brother from another mother.

 

ps on topic - daca tot e " off road " , unde s pozele de markenting cu gsa-ul LC :) pe off ?:)

 

o sa fie o iarna lunga, stiu

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off road cu un motor de 120 CP si niscai sute de kg ? come one..sweet dream

 

bre, aici se rade, se glumeste, dar nu ne batem joc, da? :)

 

off-road este pentru orice are greutatea corespunzatoare in nici un caz vaci ca astea

 

sa vina varaaaaaa(deroooo) :)

 

Inseamna ca nu ai auzit de 9XX(115 HP) sau 1190(150 HP) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu stiu unii, este ca la arderea foarte saraca in benzina, pt a se inscrie in norme Euro, Herr Bitte compenseaza lipsa benzinei al carui amestec poate fi confirmat de culoarea alba a bujiilor la toate motoarele cu injectie moderne exprimat si prin consum f. redus de altfel, cu un consum rezonabil de ulei (1 l la 10.000 km) ulei ce realizeaza prin tehnologia de honuire speciala si o ungere si in camera de ardere lucru neintamplat la alte moto . La tehnologia si finisajele actuale , Bitte "nu vrea" sa construiasca un motor fara "consum" .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane,tot ce intra in camera de combustie este ars.Nu exista un astfel de ulei care sa unga camera de ardere,deoarece sunt temperaturi si presiuni la care uleiul de motor nu rezista.De aia scot fum motoarele cand papa ulei la greu.Daca papa subtil,ca si BMW nu afuma deoarece e consumat cate putin, dar constant.

 

Vorba aia:ce dracu poate unge in camera de ardere,presupunand prin absurd ca s-a inventat un astfel de ulei.Iti dai seama ce depuneri ar fi pe supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu stiu unii, este ca la arderea foarte saraca in benzina, pt a se inscrie in norme Euro, Herr Bitte compenseaza lipsa benzinei al carui amestec poate fi confirmat de culoarea alba a bujiilor la toate motoarele cu injectie moderne exprimat si prin consum f. redus de altfel, cu un consum rezonabil de ulei (1 l la 10.000 km) ulei ce realizeaza prin tehnologia de honuire speciala si o ungere si in camera de ardere lucru neintamplat la alte moto . La tehnologia si finisajele actuale , Bitte "nu vrea" sa construiasca un motor fara "consum" .

ai dracu nemti

sa i faca in ciuda lui harea .... l au facut sa pape ulei

niste fraieri domule......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut boxer nemtesc racit cu aer, reconstruit de la zero in sufragerie, 1700cm, consum de benzina rezonabil, 7-8%, a rezistat numai la mine peste 60000 km, si cine stie cati dupa ce l-am vandut, si cel mai important nu consuma ulei deloc. Era insa WV nu bmw. Povestea de mai sus, o scuza semidocta pt greseli inacceptabile in orice fabrica moto, cu exceptia bmw.

 

Motorul noului GS sper sa fi scapat de metehnele trecute, iar racirea cu apa a chiuloaselor sa salveze consumul exagerat de ulei al boxerelor BMW mai vechi. Urmeaza ca noi proprietari sa ne tina si pe noi la curent. Sincer,pana acum,nu am auzit reprosuri in acest sens si poate problema a fost in sfarsit rezolvata.

Iar noi ca deobicei discutam discutii!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan, deci… crede-ma.. pe maini "potrivite", probabil orice motoreta, de la orice producator ajunge sa pape ulei 2T style :D si din alea de le apreciezi gen vstrom, xt etc… as merge la pariu ca daca-mi dai pe mana 1000km XT12 tau il fac sa pape si daca mi-l dai mai mult de 2-3k o sa-l fac sa pape si cand mergi tu cu el dupa… si sa crape rulmenti dupa, sa scartaie, sa zdrangane, sa pice cardanu'… te bagi? :D

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan, deci… crede-ma.. pe maini "potrivite", probabil orice motoreta, de la orice producator ajunge sa pape ulei 2T style :D si din alea de le apreciezi gen vstrom, xt etc… as merge la pariu ca daca-mi dai pe mana 1000km XT12 tau il fac sa pape si daca mi-l dai mai mult de 2-3k o sa-l fac sa pape si cand mergi tu cu el dupa… si sa crape rulmenti dupa, sa scartaie, sa zdrangane, sa pice cardanu'… te bagi? :D

 

 

As pune pariu cu tine pe ce bere vrei tu ca nu se baga.

 

De altfel nu ai fi primul care-l provoaca la ceva concret ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu stiu unii, este ca la arderea foarte saraca in benzina, pt a se inscrie in norme Euro, Herr Bitte compenseaza lipsa benzinei al carui amestec poate fi confirmat de culoarea alba a bujiilor la toate motoarele cu injectie moderne exprimat si prin consum f. redus de altfel, cu un consum rezonabil de ulei (1 l la 10.000 km) ulei ce realizeaza prin tehnologia de honuire speciala si o ungere si in camera de ardere lucru neintamplat la alte moto . La tehnologia si finisajele actuale , Bitte "nu vrea" sa construiasca un motor fara "consum" .

 

 

Trebuie sa recunosc ca pe asta cu "ungerea in camera de ardere" nu o stiam :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios ce consum de ulei va avea jucaria noua ;) .

Dupa aprox 8000 de km pare sa nu fi consumat deloc. Am verificat periodic nivelul din curiozitate si pana acum nu pare sa fi scazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As pune pariu cu tine pe ce bere vrei tu ca nu se baga.

 

De altfel nu ai fi primul care-l provoaca la ceva concret ....

vorbim de "dat" cu mobra la rosu pe loc pana plesneste,deci nu e nevoe decat de 20 de minute. eu ma bag sa tin gazul la orice bmw contesta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu fii rau si subiectiv, modelul 2013 e motocicleta, fain tare.

 

restul, pana aici , sunt conserve taiate in 2 si vandute .

 

si in rest ..can can. posesoriii de bmw sunt rasisiti si nu stiu de gluma. de asta au devenit tinta ironiilor.

 

bine, e si din cauza marketingului tembelizant si respectiv spalarii de creier foarte eficiente. si sa nu uit, tehnologia la zi ( anul '44 cand au pierdut razboiul )

 

atentie, exceptiile ( 0.001 %) se exclud. aia au suflet de japoneza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu fii rau si subiectiv, modelul 2013 e motocicleta, fain tare.

 

restul, pana aici , sunt conserve taiate in 2 si vandute .

 

si in rest ..can can. posesoriii de bmw sunt rasisiti si nu stiu de gluma. de asta au devenit tinta ironiilor.

 

bine, e si din cauza marketingului tembelizant si respectiv spalarii de creier foarte eficiente. si sa nu uit, tehnologia la zi ( anul '44 cand au pierdut razboiul )

 

atentie, exceptiile ( 0.001 %) se exclud. aia au suflet de japoneza :)

Asadar ! Nu sunt nici rau nici subiectiv! Am avut si calarit muuulte motoare pe care le-am apreciat! Cu vreo 2-3 exceptii ( ce au model 2013 pe acest forum) spui ca au conserve taiate - ok, nu vreau sa te contrazic. De gluma cred ca stiu mai mult decat multi altii - pariez ca ai chiar zambit citindu-mi postarea cu prapastia! ( :) ). Rasist stiam ca inseamna cu totul altceva, dar ce stiu eu , posesor de creier spalat - nu imi explica ca nu vreau sa imi murdaresc creierul spalat ! Sayonara !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan, deci… crede-ma.. pe maini "potrivite", probabil orice motoreta, de la orice producator ajunge sa pape ulei 2T style :D si din alea de le apreciezi gen vstrom, xt etc… as merge la pariu ca daca-mi dai pe mana 1000km XT12 tau il fac sa pape si daca mi-l dai mai mult de 2-3k o sa-l fac sa pape si cand mergi tu cu el dupa… si sa crape rulmenti dupa, sa scartaie, sa zdrangane, sa pice cardanu'… te bagi? :D

Sustii ca toti proprietarii de boxer sunt dusmanii propriilor motoare? Pt ca toti au sub sa 1L de ulei si tot la doua zile verifica nivelu.

 

Dupa aprox 8000 de km pare sa nu fi consumat deloc. Am verificat periodic nivelul din curiozitate si pana acum nu pare sa fi scazut.

Banuiala ca problema s-a rezolvat odata cu racirea pe apa incepe sa fie confirmata.

 

 

 

As pune pariu cu tine pe ce bere vrei tu ca nu se baga.

 

De altfel nu ai fi primul care-l provoaca la ceva concret ....

Bai sunteti cu capu? Cum sa dam motorul unui necunoscut, mai ales pus pe distrugeri. Pot sa fac praf si singur un motor, dar ce rost are. Ca fapt divers toti prietenii s-au plimbat cu el si nu un km, ci cate o zi imtreaga. Ce legatura are "provocarea" cu faptul ca boxerele bmw de generatie veche consuma toate, fara sa die "distruse", ulei mult, mult mai mult decat oricare alt motor fie el si first bike? Intrebati posesorii, toti poarta uleiul cu ei daca pleaca de acasa mai mult decat un weekend. Apropos de defecte, noul GS are 108 pagini pe topicul Probleme GS-LC, pe Advrider. Record absolut. Bine ca,macar nu mai consuma ulei, dar a avut grija "neamtu", in imensa lui pricepere, sa va lase destule griji.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...