Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca dupa aia bag banii in protectii si in genti, ajung tot acolo. Asa, o sa incerc sa scot gentile moka.

Asa e! Si eu am facut calculul asta... dar dupa ! ... dar m-am bucurat de mai multe ori, la fiecare chestie nou luata si montata ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se par inestetice cand n-au gentile atasate.

 

Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate.

 

dar iti protejeaza toba in caz ca o tavalesti!!!!!

 

Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv.

Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi).

 

La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate.

 

 

Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv.

Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi).

 

La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii.

Corect ! Eu am dat-o de 2ori pe jos pe stanga (asfalt), toba nu a patit nimic !

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jantele, scaritele si crash-bar-ul vin din serie.

Nu chiar !

Spitele sunt optionale , scarite ADV si crash de asemeni ! Eu le

-am schimbat in timp, mai putin spitele ... !

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate.

 

Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv.

Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi).

 

La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii.

care man...GS , scuterul ala care mi l ai dat in ALPI pentru cativa km ca nu stiam cu sa facem rocada mai repede....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capone s-a dat la fund...cand aduci bmw-ul , plinuil facut, casco, RCA, seara te anunt cum a fost

 

maine dimienata de ex, seara il gasesti in grecia..cred

 

Man, ar fi niste probleme :D Nu am spalat-o inca, nu i-am montat scutul ala mare si mi-e sa nu imi creasca rata la casco :D Casco la care apropos, mi-au cerut cica 3000 si ceva € ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proper way to cross a river with the GS :))))))

 

 

Imi zici si mie o mobra cu care treci pe acolo cu ea sub posterior.

Nu stiu daca e posibil sa treci pe acolo cu un MTB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...