shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) Sunt 7 suruburi.... !!! ... 3 min. De curiozitate , de ce vrei sa le demontezi ? CU PLACERE ! Editat Decembrie 28, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Mi se par inestetice cand n-au gentile atasate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Mi se par inestetice cand n-au gentile atasate. De gustibus non disputandum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Da, da...mens sana in corpore barosano! GS Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Da, da...mens sana in corpore barosano! GS Adventure Mens stana in corpore slana ! Inteleg ca te-ai hotarat pe ADV ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Pai daca dupa aia bag banii in protectii si in genti, ajung tot acolo. Asa, o sa incerc sa scot gentile moka. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Pai daca dupa aia bag banii in protectii si in genti, ajung tot acolo. Asa, o sa incerc sa scot gentile moka. Asa e! Si eu am facut calculul asta... dar dupa ! ... dar m-am bucurat de mai multe ori, la fiecare chestie nou luata si montata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 29, 2013 Autor Share Postat Decembrie 29, 2013 Mi se par inestetice cand n-au gentile atasate. sunt inestetice ..... dar iti protejeaza toba in caz ca o tavalesti!!!!! ps s ar putea sa difere la noul GSA!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) ps s ar putea sa difere la noul GSA!!!! Pai par cam la fel din pozele pe care le-am pus. Cred ca isi fac treaba in caz de.,, ! Editat Decembrie 29, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Mi se par inestetice cand n-au gentile atasate. Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate. dar iti protejeaza toba in caz ca o tavalesti!!!!! Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv. Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi). La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate. Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv. Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi). La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii. Corect ! Eu am dat-o de 2ori pe jos pe stanga (asfalt), toba nu a patit nimic ! Editat Decembrie 29, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Garda la sol nu e de neglijat la un enduro-travel. Fie si numai pentru borduri. Jantele, scaritele si crash-bar-ul vin din serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) Jantele, scaritele si crash-bar-ul vin din serie. Nu chiar ! Spitele sunt optionale , scarite ADV si crash de asemeni ! Eu le -am schimbat in timp, mai putin spitele ... ! Editat Decembrie 29, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 29, 2013 Autor Share Postat Decembrie 29, 2013 Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate. Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv. Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi). La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii. care man...GS , scuterul ala care mi l ai dat in ALPI pentru cativa km ca nu stiam cu sa facem rocada mai repede.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 care man...GS , scuterul ala care mi l ai dat in ALPI pentru cativa km ca nu stiam cu sa facem rocada mai repede.... EU NU MAI INTELEG... !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 capone s-a dat la fund...cand aduci bmw-ul , plinuil facut, casco, RCA, seara te anunt cum a fost maine dimienata de ex, seara il gasesti in grecia..cred Man, ar fi niste probleme Nu am spalat-o inca, nu i-am montat scutul ala mare si mi-e sa nu imi creasca rata la casco Casco la care apropos, mi-au cerut cica 3000 si ceva € ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Nu chiar !Spitele sunt optionale , scarite ADV si crash de asemeni ! Eu le-am schimbat in timp, mai putin spitele ... !jantele spitate, scaritele si protectiile motorului si carenelor, sunt standard din fabrica la Adv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 i-mi recomanda cineva, de unde pot sa iau baterie pentru GS din 2004? si daca leg 2 proiectoare de 55W i-mi afecteraza bateria sau cum ar trebui sa fac? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 http://antigravitybatteries.com Iti afecteaza bateria doar daca ai probleme la alternator, dar daca as fi in locul tau mi-as lua proiectoare cu led. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 jantele spitate, scaritele si protectiile motorului si carenelor, sunt standard din fabrica la Adv. Eu ma refeream la GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Standard- din fabrica, pleonasm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Proper way to cross a river with the GS ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Kamaz rulz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Proper way to cross a river with the GS ))))) Imi zici si mie o mobra cu care treci pe acolo cu ea sub posterior. Nu stiu daca e posibil sa treci pe acolo cu un MTB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Eram ironic ERU,nu tre sa te arpinzi )) Iti dai seama ca nu treci cu nimic pe acolo,aproape....Era doar o gluma,cheer up m8 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.