Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce am face asta ? :laugh:

 

La cutie as putea confirma ca la inceput era o idee mai "dura", harley style asa. Dar pe masura ce i-am bagat km pe sub roti s-a atenuat simtitor. Deci probabil are intr-adevar nevoie de un nr de km mai mare pt a se roda.

Dar da, daca esti perfect multumit de a ta si plusurile LC-ului nu reprezinta avantaje pt tine, poate ar fi mai bine sa tii banutul de'oparte. Desi imi inchipui ca dracusorul ala de pe umar lucreaza si tot sopteste chestii la ureche :D

Sa intelegem ca astea noi au nevoie de rodaj doar la a 3-a?Rodaj la motor am vazut,dar la cutie ce Dumnezeu ala batran sa rodezi?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cutie as putea confirma ca la inceput era o idee mai "dura", harley style asa. Dar pe masura ce i-am bagat km pe sub roti s-a atenuat simtitor. Deci probabil are intr-adevar nevoie de un nr de km mai mare pt a se roda.

Foarte posibil, nu contest asta.

 

Dar da, daca esti perfect multumit de a ta si plusurile LC-ului nu reprezinta avantaje pt tine, poate ar fi mai bine sa tii banutul de'oparte. Desi imi inchipui ca dracusorul ala de pe umar lucreaza si tot sopteste chestii la ureche

 

 

Sunt perfect multumit de a mea dar stiu foarte bine avantajele noului model, le-am simtit si le-am tot laudat si pe topicul asta.

Si bine-inteles ca dracusorul lucreaza la greu... si e destul de convingator. Doar ca daca dau destul de multi bani in plus pt acele avantaje, mi-e ca asteptarile mele vor fi mari iar orice problema gen cea de la cutie s-ar putea sa fie o mare dezamagire. O s-o rumeg bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba, dupa ce le-am probat pe toate trei, pot spune ca cea mai de tractor este la XT. De tractor a fost din prima zi si la fel este si dupa 60k. Mi-a trebuit 6 luni si 10k sa ma obisnuiesc sa scot in neutral fara s-o bag intai in prima. Unii zic ca asa trebuie pt ca la off si mers in picioare din greseala sa nu o atingi usor si sa schimbe singura. GS-ul vechi are o cutie unsa, nici nu simti cat de usor schimba, fara indicatorul de treapta pt confirmare pe moment nu stii daca s-a intamplat sau nu. Cutia de GS nou este undeva la mijloc intre cele doua, mai ferma, dar nu exagerat. Asa ca dpmdv daca toate vitezele se comporta la fel nu sunt probleme. Ingrijorator cand piedica este doar in una dintre viteze, in cazul asta 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No acuma ma sparii . Ce mo-i face io cu asta de-l aduc saptamana asta, daca tu cu experienta ta te-ai prins dupa 6 luni/10 tkm !!!!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te vei obisnui cu siguranta poate mult mai repede ca mine. Daca vrei enduro in off este un avantaj, in schimb in 60k niciodata nu am dat rateu la schimbat vitezele oricat de neatent sau incomplet am miscat levierul cutiei, lucru care nu s-a intamplat cu niciunul dintre motoarele mele intre care Vstrom si BMW F, care aveau uneori si puncte neutre false intre viteze.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba, dupa ce le-am probat pe toate trei, pot spune ca cea mai de tractor este la XT. De tractor a fost din prima zi si la fel este si dupa 60k. Mi-a trebuit 6 luni si 10k sa ma obisnuiesc sa scot in neutral fara s-o bag intai in prima. Unii zic ca asa trebuie pt ca la off si mers in picioare din greseala sa nu o atingi usor si sa schimbe singura. GS-ul vechi are o cutie unsa, nici nu simti cat de usor schimba, fara indicatorul de treapta pt confirmare pe moment nu stii daca s-a intamplat sau nu. Cutia de GS nou este undeva la mijloc intre cele doua, mai ferma, dar nu exagerat. Asa ca dpmdv daca toate vitezele se comporta la fel nu sunt probleme. Ingrijorator cand piedica este doar in una dintre viteze, in cazul asta 3.

De cea testata de Vlad nu pot baga mana in foc ca nu avea ceva, sau ca se comporta ciudat pana se rodeaza doar pe anumite pinioane din cutie... Si cea cu care am facut drivetest inainte sa imi iau eu vaca tot ceva mai "vartoasa" era la schimbare (avea vreo 2000 km din ce tin minte). Da nici aia si nici a mea nu faceau fitze la intrarea in vreo viteza anume. Trebuia doar sa schimbi dintr-o bucata. Neutrul e usor de gasit, cred ca am patit doar de cateva ori pe la inceput prin oras sa dau prea raspunzator de schimbator si sa o bag in 1 sau 2. Nu stiu GSul model vechi cum se comporta in primii. km pe partea de cutie.

 

Oricum, cele mai misto cutii le-am simtit pe Harley. Cand am bagat prima oara a 1a am crezut ca am stricat-o, ca s-a rupt draq ceva prin ea :D

 

Iertare despre conversatie pe topicul asta: nu se mai intampla.

Anticipez reactii :)

Sa nu va mai intre mobrele in a 7a daca mai comentati p'aci.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu parere de rau .dar vorbim de cea mai ce conserva pe 2 roti a momentului.

 

pe bune, cand va aud cu " rodajul pinioanelor " ma apuca batzul..

 

cum mama lu' frankfurte sa va furati singuri caciula ?la banii aia nu exista " defecte de turnare" sau ca Franz n-a luat la pila rotile dintate din cutie..hellooo. e 2014, remember ?

 

aia e cutia de tanc, care mi este. nu faceti comparatii ca nu aveti cu ce.

 

si ca sa nu va las neurati, sa nu va (mai)intre in marsarrier :), ca intr-a 7-ea poate oricine

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, am zis noi ceva de SV-ul tau ? Sa-tz cada relantiu'n baie

Si e 2014 deja ? Sa-mi fot una ce trece timpu....

 

Io mi-s bucuros ca au venit extensiile de handguarduri si abia astept sa le montez :D Ca tot vine caldura acusica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, n ai zis. ca a fsot al tau :) deci ..deh.

auzi, la voi vine gs -ul ca la aeromodele, demondat si faceti claca sa vedeti daca l montati ? :) ca vad ca tot ii puneti diverse...nu e complet ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand toba esapament OEM BMW R1200GS/ADV. folosit aprox.500km

Pret:150Euro

Geanta de rezervor Touratech pentru BMW R1200GS/ADV.

Dimensiuni (L x W x H): approx. 35 x 26 x 18/25 cm

Volume: approx. 16/22 L
"Made from Teflon-coated CORDURA which is both water-repellent and dirt-resistant."
Made in Germany by KAHEDO.

Pret:-100Euro;

Tel:0722205893-Klaus

post-31164-0-88195600-1394645215_thumb.jpg

post-31164-0-60831000-1394645245_thumb.jpg

post-31164-0-01163900-1394645281_thumb.jpg

post-31164-0-24176100-1394645291_thumb.jpg

post-31164-0-90877600-1394645297_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand toba esapament OEM BMW R1200GS/ADV. folosit aprox.500km

Pret:150Euro

Geanta de rezervor Touratech pentru BMW R1200GS/ADV.

Dimensiuni (L x W x H): approx. 35 x 26 x 18/25 cm

Volume: approx. 16/22 L"Made from Teflon-coated CORDURA which is both water-repellent and dirt-resistant."Made in Germany by KAHEDO.

Pret:-100Euro;

Tel:0722205893-Klaus

Vand toba esapament OEM BMW R1200GS/ADV. folosit aprox.500km

Pret:150Euro

Geanta de rezervor Touratech pentru BMW R1200GS/ADV.

Dimensiuni (L x W x H): approx. 35 x 26 x 18/25 cm

Volume: approx. 16/22 L"Made from Teflon-coated CORDURA which is both water-repellent and dirt-resistant."Made in Germany by KAHEDO.

Pret:-100Euro;

Tel:0722205893-Klaus

schimba aparatul "foto" ca la mine nici dupa 60000 km nu se vede toba OEM asa......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@foxbat, dupa logica ta mobra ( in sensul propriu ) ar trebui sa ajunga la 150k lejer ca are doar 49cmc fatza de scutericiul de 125, nu?

vorbeam de o relatie lgica intre capacitati, tipuri de mobre etc.

daca te intereseaza ideea, o prinzi. altfel o dam in alte alea.

 

nu are legatura ce am scris eu cu ce ai scris tu, de ex la 3 cmc (aeromodele ) nu se aplica.

 

dar la mobre, si vad ca inca mai credeti ca aveti mobre ( o sa vedeti mobra cand o sa va urcati pe japo :) ) , e cam de bun simt.

la o bere iti explic,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi, la voi vine gs -ul ca la aeromodele, demondat si faceti claca sa vedeti daca l montati ? ca vad ca tot ii puneti diverse...nu e complet ?

Man, e ca intro relatie cu geseul aista. Pui suflet, ii cumperi cadouri, o cunosti, o calaresti, pasiune, se creeaza o legatura etc (nu neaparat in ordinea asta)

 

 

Zi-le sa-mi dea un mesaj pe feisbuc si ii lamuresc eu, ca altfel or sa o lalaie inca vreo 10 ani de'acu incolo...

 

Dar lasand asta la o'parte, fuse o vineri superba :D

IMG_1785_fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Zi-le sa-mi dea un mesaj pe feisbuc si ii lamuresc eu, ca altfel or sa o lalaie inca vreo 10 ani de'acu incolo...]

BMW o lalaie. Inca nu au spus ce s-a intamplat. Au profita de primitivismul autoritatilor din Africa de Sud, au sters urmele din prima zi si au facut o cercetare proprie fara concluzii. Daca se intampla in Germania si murea un neamt, altfel se scria istoria. Atentie totusi pt posesorii 2013. Mai multi s-u plans de comportament ciudat si violent fara niciun avertiment in conditii curente de deplasare, scapand la limita de o busitura. Amortizorul de ghidon a fost montat standard din 2014 pt a atenua un defect care nu exista, spune BMW. :)

http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/kevin-ashs-widow-still-waiting-for-answers-from-bmw/24228.html

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...