Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Nu am testat inca ADV-ul dar, desi din poze/showroom mi-a placut, tind sa cred ca voi avea cam aceeasi parere in ceea ce priveste dimensiunile si greutatea cand il voi lua la o plimbare :)

Cu siguranta este ok pt cei care fac des drumuri f lungi, au nevoie de suspensiile cu cursa mai mare, rezervorul cat china etc. La GS am o autonomie de vreo 400 km, suficient pt uzul meu "normal".

 

De Anakee 3 am vazut ca se plang multi. Acum eu am pe ea Tourance Next, de care sunt destul de multumit. Silentioase, pe asfalt aderenta f buna, idem pe ud, iar dupa cum se prezinta ma tin cel putin vreo 14-15mii km.

Le-am testat si pe diverse suprafete off si m-au surprins destul de placut (la un mers decent, nu extravagante si nu noroi).

 

Aici de ex ma asteptam sa piarda aderenta in draci data fiind panta mare, praful, pietrisul etc. In schimb n-au schitat nici un gest

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici de ex ma asteptam sa piarda aderenta in draci data fiind panta mare, praful, pietrisul etc. In schimb n-au schitat nici un gest

 

n-avea de ce. cat timp e uscat, nu pierzi aderenta pe acolo nici cu gume 100% strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-avea de ce. cat timp e uscat, nu pierzi aderenta pe acolo nici cu gume 100% strada.

depinde cat te infingi in acceleratie. domnu are 125 cai, bine hraniti.

 

legat de noul 1200 GSA LC, din ce am vazut vine echipat cu noile Michelin Anakee Wild (la smaeb era cu anakee3).

sunt curios cum o sa fie noile cauciucuri.

 

din ce vad, sunt disponibile doar doua marimi:

 

120/70 R19 (60V) ANAKEE WILD

 

170/60 R17 (72V) ANAKEE WILD

 

With the MICHELIN Anakee Wild, the tiremaker will introduce an off-road version

of the new tire that is highly stylized in terms of both design and performance.

Already certified by BMW, this radial tire targets riders who love to take their bikes out

on the trail. It will be available in replacement markets in 2013.

The tire has been designed for 50% on-road and 50% off-road use.

 

IMG_20140401_145853521_HDR.jpgmichelin-anakee-wild-sculpt.jpg

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am testat inca ADV-ul dar, desi din poze/showroom mi-a placut, tind sa cred ca voi avea cam aceeasi parere in ceea ce priveste dimensiunile si greutatea cand il voi lua la o plimbare :)

Cu siguranta este ok pt cei care fac des drumuri f lungi, au nevoie de suspensiile cu cursa mai mare, rezervorul cat china etc. La GS am o autonomie de vreo 400 km, suficient pt uzul meu "normal".

 

De Anakee 3 am vazut ca se plang multi. Acum eu am pe ea Tourance Next, de care sunt destul de multumit. Silentioase, pe asfalt aderenta f buna, idem pe ud, iar dupa cum se prezinta ma tin cel putin vreo 14-15mii km.

Le-am testat si pe diverse suprafete off si m-au surprins destul de placut (la un mers decent, nu extravagante si nu noroi).

 

Aici de ex ma asteptam sa piarda aderenta in draci data fiind panta mare, praful, pietrisul etc. In schimb n-au schitat nici un gest

 

Pe ce alte drumuri l-ai mai destat offroad? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de noul 1200 GSA LC, din ce am vazut vine echipat cu noile Michelin Anakee Wild (la smaeb era cu anakee3).

 

Standard, vine cu anvelope "mixte", in principiu Tourance Next sau Anakee3 (in functie de cum e lotul). Cele enduro (ex. Wild) sunt optiune gratuita. Deci vine echipat cu Wild doar daca se opteaza pt. asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce alte drumuri l-ai mai destat offroad? :)

Nimic senzational. Pusesem mai in urma , aici, o poza. Genul ala.

Forestiere, pamant, iarba, pietris & bolovanis, o albie de rau etc. Nu am nici experienta si nici gumele necesare ca sa ma aventurez la chestii mai serioase momentan :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce alte drumuri l-ai mai destat offroad? :)

 

S-a vrut o duma: On what other roads did you test it offroad?

Se cam abuzeaza de termenul offroad. Asta pt ca termenul enduro pare prea dur iar termenul gravel/dirt road pare prea slab. Totusi, in orice poza sau filmulet cu titulatura offroad mie imi place sa nu vad nici un fel de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se cam abuzeaza de termenul offroad. Asta pt ca termenul enduro pare prea dur iar termenul gravel/dirt road pare prea slab. Totusi, in orice poza sau filmulet cu titulatura offroad mie imi place sa nu vad nici un fel de drum.

 

exagerezi si tu :) … la extrem, nici circuitul de mx nu e offroad ca e un fel de drum amenajat…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a vrut o duma: On what other roads did you test it offroad?

Se cam abuzeaza de termenul offroad. Asta pt ca termenul enduro pare prea dur iar termenul gravel/dirt road pare prea slab. Totusi, in orice poza sau filmulet cu titulatura offroad mie imi place sa nu vad nici un fel de drum.

 

Daca am si ursi in poza, se pune ca offroad ? :laugh:

 

Am prins izul de gluma ;) Pt mine (si cred ca pt majoritatea) offroad este cam tot ce e in afara asfaltului. Poate era mai bine sa ii zica offpavement. Iar termenul de enduro il vad ca incluzand oarecum notiunea de offroad. Cum zice si b374, pana la urma si concursurile de enduro se desfasoara pe un fel de drum.

Dar eh, termeni. Nu trebuie sa ne incurcam in ei, ci sa ne bucuram de experientele avute pana la urma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exagerezi si tu :) … la extrem, nici circuitul de mx nu e offroad ca e un fel de drum amenajat…

Asta chiar nu e off. Pistele de MX sunt de multe ori mai elaborate decat multe drumuri de asfalt de la noi.

Concursurile de enduro se desfasoara 99% off(the)road. Ca la terminarea competitiei respective ramane un dirt road gen single track e alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta chiar nu e off. Pistele de MX sunt de multe ori mai elaborate decat multe drumuri de asfalt de la noi.

Concursurile de enduro se desfasoara 99% off(the)road. Ca la terminarea competitiei respective ramane un dirt road gen single track e alta poveste.

 

mda, man. dar eu ziceam sa nu exagerezi. pana si termenul de "pista" e discutabil - in acceptiunea nord africana de unde a venit prin "piste" e… DRUM… ca e marcat cu gramada de bolovani, ca nu e, ca-l vezi sau nu usor… discutabil. offroad pe oriunde circula mai mult decat mistretul ajunge un fel de drum pana la urma… mno, sorry de offtopic,.

 

Concursurile de enduro se desfasoara 99% off(the)road. Ca la terminarea competitiei respective ramane un dirt road gen single track e alta poveste.

 

nu stiu daca chiar 99% - irelevant oricum, si mndeah… am retineri de folosit oricare din termenii de "offroad" / "enduro" … in general… stiu ce inseamna "enduro" si da, exceptand piloti care pot cu ce muritorii nu pot, "enduro" ar fi gresit asociat si in "enduro-touring"….

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca greseala vine de la producatorii de cauciucuri sau de mobre care prezinta modelele mixte cu termenul on/off. De parca cineva cu elefanti de 1200cc sau cauciucuri gen Heidenau K60 s-ar baga vreodata mai mult de 100m printre drumuri....

 

PS Am uitat de termenul "piste" din Maroc. Am vrut sa folosesc un termen care sa exprime ceva foarte specializat, precum sunt pistele de atletism, circuitele F1, velodromurile, etc.

 

Capone, eu as incerca sa urc panta aia de la vulcani in picioare.... genunchi semi-flexati, coatele inainte, capul deasupra ghidonului, alea, alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capone, eu as incerca sa urc panta aia de la vulcani in picioare.... genunchi semi-flexati, coatele inainte, capul deasupra ghidonului, alea, alea...

Dupa ce imi pun niste scarite mai de doamne ajuta :) Pe astea stock nu am deloc stabilitate in picioare si nici aderenta. Pe plat mai merge cum mai merge, dar cand sunt denivelari sau suis/coboras...

Recunosc ca nu m-am uitat daca merge scos usor cauciucul de pe astea stock, abia acum mi s-a aprins beculetul. O sa bag o privire. Ele in principiu am vazut ca au niste dintisori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce imi pun niste scarite mai de doamne ajuta :) Pe astea stock nu am deloc stabilitate in picioare si nici aderenta. Pe plat mai merge cum mai merge, dar cand sunt denivelari sau suis/coboras...

Recunosc ca nu m-am uitat daca merge scos usor cauciucul de pe astea stock, abia acum mi s-a aprins beculetul. O sa bag o privire. Ele in principiu am vazut ca au niste dintisori.

 

Nu mai stiu daca merge scos cauciucul sau nu dar oricum sunt destul de mici ca si suprafata; sincer vorbind, niste scarite tip Adv mi se par musai la GS, altfel chiar este periculos, eu era s-o patesc la inceput si mi le-am schimbat imediat.

 

Vezi ca pt. LC, originale BMW ai doua variante: cele normale de Adv (cca 125€) si inca unele destepte, regalbile in trei pozitii (cca. 195€).

Astea reglabile sunt destepte pt ca sunt compromisul ideal: sunt mari si cu zimti ca cele de Adv dar au si cauciuc sa nu simti vibratiile direct in talpa. Iar cand te ridici in picioare, odata cu greutatea corpului, cauciucul se lasa in jos si stai pe zimti ca sa nu aluneci. in plus, cand te lasi pe curbe, atingi asfaltul cu niste "pastile" pe care, dupa ce le tocesti bine, le pot schimba.

(in ambele variante trebuie comandate si doua arculete care costa cca. 2€)

post-9546-0-60014000-1397039539_thumb.jpg

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pt sfaturi. Mie imi faceu cu ochiu astea de la SW motech. Sunt late, reglabile pe inaltime, cauciucul se scoate/pune usor si, cel mai mare avantaj, nu sunt aurii :laugh: Nu stiu de ce naiba le-au facut in culoarea aia... :)

Dar da, e faina si ma incanta ideea cu cauciucul care se lasa la cele de la bmw cand stai in picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi daca gasesti PivotPegz :D eu m-am indragostit de ele.

sunt si pt LC

http://www.adventure-spec.com/default/pivot-pegz-pp-56mk3-bmw-r1200gs-water-cooled-2013.html

in combinatie cu astea

http://www.adventure-spec.com/default/pivot-pegz-toppers.html

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

caucicurile sunt cam inutile din punctul meu de vedere. chiar daca au tzepi, scaritele sunt foarte comode prin faptul ca pivoteaza si mai tot timpul sprijini talpa pe ambele canturi. in special la cei cu craci lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sunt PivotPegz astea? "se merita" ? :tomato:

 

come and test. sunt funky la inceput… eu am si-mi plac, mi-as pune pe orice mobra cu care fac si una si alta, mai am un prieten care a avut si si-a pus ulterior si pe alte mobre dupa prima… altuia nu i-au placut in prima saptamana, le-a dat jos si le-a vandut.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si, cel mai mare avantaj, nu sunt aurii :laugh: Nu stiu de ce naiba le-au facut in culoarea aia... :)

Dar da, e faina si ma incanta ideea cu cauciucul care se lasa la cele de la bmw cand stai in picioare.

 

Cu auriul sunt total de acord, nici mie nu-mi plac, poate au vrut sa para "altfel", sa iasa in evidenta. Dar macar au gravat cu laser "BMW Motorrad" pe ele :crack:

 

Partea cu "reglabil" este discutabila, pe site am citit ca la GS sunt ca cele standard in pozitia cea mai de jos iar la Adv in pozitia cea mai de sus.

insa chestia cu cauciucul e "priceless", ca nu stau mereu sa-mi programez cand merg in picioare, eu merg des in picioare fara sa fac neaparat off.

 

Front footrests, adjustable

• High-quality forged footrests, anodised gold finish.

• 3 positions selectable for height of footrest.

- Bottom position same as standard footrest, 2 other, higher positions selectable.

- Easy to adjust by screw.

• Spring-mounted footplate:

- Comfortable spring shock absorption for seated riding.

- When the rider stands on the footrests the extra weight presses the footplate down flush with the footrest. The serrated outside contour exposed in this way offers a better stance and therefore more control over the motorcycle.

• Replaceable plastic contact guard.

• Width of the tread: 4.8 cm (+ 1.8 cm vis-à-vis standard).

• Length of the tread: 10.5 cm (+ 1.3 cm vis-à-vis standard).

• Lasered BMW Motorrad logotype.

• Installation only by authorised BMW Motorrad dealers, installation instructions on the RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) service data DVD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...