Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Pentru problema 2:

 

am fost azi pe la service si au cand au vazut ca piscam acceleratia au zis ca nu e japoneza in 4 cilindrii :cheers: si sa nu mai fac.

 

Termenul folosit de ei a fost: bliping (sper ca asa se scrie)

 

Explicatia data de ei: cand deschid gazul rapid, computerul crede ca ma dau la ea si baga benzina la greu. Nu stiu in ce conditii apare fenomenul de pre-aprindere si o da pe admisie.

Au zis ca au vazut cu flanshele de admisie zburate din cauza asta si sa nu mai fac "bliping" pe motoare boxer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bliping-u asta e valabil la orice motor cu injectie in 1, 2(twin,boxer,V) sau 4-V cilindrii. Daca pisti acceleratia, procesorul aprinderii se asteapta sa o tii acolo si seteaza injectia & aprindea ca atare. Daca tu apoi tai brusc gazul, apare o neconcordanta intre ce se astepta procesorul sa faci si ce faci efectiv. De aici diverse tampenii: moare motoru, da rateuri, sughite etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac blipping pe schimbarea vitezelor in jos tot timpul. N-am observat nimic suspect de 10.000km de cand am invatat tehnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac blipping pe schimbarea vitezelor in jos tot timpul. N-am observat nimic suspect de 10.000km de cand am invatat tehnica.

 

E vorba de blipingul de pe loc. Adica de la relantii.

 

In mers e si bine sa schimbi turatia cand schimbi viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am pierdut pe alea originale si am pus altele in loc. Asta sta in frictiune, e-n regula :laugh:

 

noroc ca te stiu baiet cu capul pe umeri

si cred ca doar vremea te.a luat un pic la neuroni

ce dracu cauti pe circuitul ala idiot

 

la cati bani ai dat sa freci protectia de asfalt pe circuit mai bine baga. i o tura pe la munte

 

pe asti acu vitezane mai ca.i inteleg ca saracii nu au unde

da noi cu tractoarele

 

sa vezi ce drumuri au astia prin grecia

si chiar si prin bulgaria ca era tocmai asfaltat drumul prin munte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu deoarece vroiam sa-i aflu limitele, sa stiu ce atinge prima data, sa stiu cand incep sa fortez fara sens pe strada, dar intr-un cadru organizat si relativ safe. Pe de alta parte, ma voi reintoarce acolo, a fost un antrenament foarte bun pentru franarea tarzie, franarea in curba, dar si ca exercitiu pentru corp. Ma gandesc din ce in ce mai mult sa-mi cumpar o Aprilia RS 250 strict pentru circuit. Mai am o groaza de invatat (am scos 1:25 cu autobuzul), dar imi place sa cred ca asta ma pregateste pentru strada. In plus stiu ca, daca ma apuca mancarimea, pot sa ma scarpin pe circuit si nu pe strada, intre masini, pete de ulei si animale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum zici tu man

dar eu raman la parerea mea

 

 

circuitul ala nu e pt MOTO

secundo

poti sa te lasi pe ciruit cat vrei tu

dar strada are ultimul cuvant pt ca noi stam 99% pe strada

unde nu e bine sa aplici ce ai facut pe circuit

calitate asfalt, aderenta, posibile pete ulei si altele

 

bafta si distractie placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar strada are ultimul cuvant pt ca noi stam 99% pe strada

unde nu e bine sa aplici ce ai facut pe circuit

calitate asfalt, aderenta, posibile pete ulei si altele

Pai fix d'asta am fost. Sa nu mai simt nevoia de a incerca sa ating limitele pe strada, dar sa le si stiu in caz de neprevazut. Si pana acum se pare ca a functionat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum deschid topic controversat: ULEI

 

Manualul recomanda ulei >= API SF, standard vechi, de acum 6-7 ani

 

BMW australia foloseste pana la 10.000 km ulei mineral SHELL 20W-50 Advance S4, API SG (urmatoarea clasificare dupa SF). Dar tot vechi.

 

M-am tot uitat pe situri si majoritatea pun Castrol pentu masini: GRX2 20W-50 cu API SM (ultima generatie).

 

 

M-am interesat ca oricum a trebuit sa completez ieri uleiul (170ml/1000km). BMW-ul acesta are cutia separata, ambreiaj uscat. Deci nu trebuie toate prostiile dintr-un ulei moto pentru anti-slippery clutch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum deschid topic controversat: ULEI

 

Da, este o tema foaaaarte controversata, au fost multe discutii pe tema asta.

De exemplu, prin Europa la reprezentante, se recomanda cam la orice model Castrol Power GPS 4T, 10W40 semisintetic. Si la cele noi si la cele mai vechi. Eu d-asta pun de cand am luat motocicleta. Aici costa cca 16-18euro/L.

http://www.castrol.com/castrol/genericarti...ntentId=7033773

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Castrol Power GPS 4T, 10W40 semisintetic. Si la cele noi si la cele mai vechi. Eu d-asta pun de cand am luat motocicleta. Aici costa cca 16-18euro/L.

Si io care credeam ca 12E/L pentru acelasi ulei e mult. Merg sa-mi iau 4L si sa-l schimb. Nu de alta dar poate le dau austriecii ceva idei olandezilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Review dupa 4000km

 

+ confort incredibil, capabil sa fac 600km pe zi fara sa ma plang ca ma dor incheieturile, genunchii sau posteriorul.

+ pozitie impunatoare, chiar imi place

+ completat ulei, calculat consum cam la 170ml/1000km. Rezonabil.

+ foarte vanos in treapta a II-a, se poate ridica pe o roata usor (ma feresc sa fac asta).

+ consum mix oras/outback = 5.9% [pe indicator], 5.5% calculat la benzina bagata si kilometrii facuti.

+ se uita lumea pe strada la mine ca la urs

+ am loc sa pun bagaje

 

- trebuie calculata bine o depasire la viteza > 90-100kmph. Nu are mare vana la viteze mari.

- nu are nimic in comun cu aerodinamica. Cand bate vantul tare, sunt ca barca cu panze pe valuri.

- ambreiajul pute cateodata si puteau sa monteze unul ceramic ...

 

 

Per ansamblu: cea mai buna motocicleta pe care am detinut-o vreodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Review dupa 4000km

 

+ confort incredibil, capabil sa fac 600km pe zi fara sa ma plang ca ma dor incheieturile, genunchii sau posteriorul.

+ pozitie impunatoare, chiar imi place

+ completat ulei, calculat consum cam la 170ml/1000km. Rezonabil.

+ foarte vanos in treapta a II-a, se poate ridica pe o roata usor (ma feresc sa fac asta).

+ consum mix oras/outback = 5.9% [pe indicator], 5.5% calculat la benzina bagata si kilometrii facuti.

+ se uita lumea pe strada la mine ca la urs

+ am loc sa pun bagaje

 

- trebuie calculata bine o depasire la viteza > 90-100kmph. Nu are mare vana la viteze mari.

- nu are nimic in comun cu aerodinamica. Cand bate vantul tare, sunt ca barca cu panze pe valuri.

- ambreiajul pute cateodata si puteau sa monteze unul ceramic ...

 

 

Per ansamblu: cea mai buna motocicleta pe care am detinut-o vreodata.

 

trebuie sa incepi sa schimbi dupa 4000 - 5000

daca esti la 3000 si ai 90 la ora nu trage

daca esti la 5000 - 6000 trebuie sa te tii de ghidon sa nu ramai in urma

da ambreiajul pute nemotivat de multe ori

 

PER ANSAMBLU LA CE CATEGORIE SE INCADREAZA MONSTRUL NU EXISTA CEVA MAI BUN IN MOMENTUL DE FATA

 

DRUMURI FRUMOASE SI ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata inca o dovada ca nu trebuie sa muncesti o viata pentru o motoreta....am facut 600 de km, in romania, videle - targu secuiesc si retur intr-o dupa masa, am plecat la 1 fara ceva de acasa si am ajuns inapoi la 11 noaptea.......cu supertenere :)

 

Foarte frumos dar fara suparare: ce treaba are asta cu BMW R1200GS & Adv, pentru ca asta e topicul!

Mesaj completat

---

 

Intrebare de incepator:

 

Pana acum am avut numai sporturi deci si echipament pe masura.

 

Pentru un ride normal, city + ceva iesiri normale, nu enduro, dar mai o poteca prin padure.. etc: Ce echipament sa imi iau?

 

Am boots mari solizi. Dar tot in blugi si jack-a textila cu protectii firave.

 

Ce recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos dar fara suparare: ce treaba are asta cu BMW R1200GS & Adv, pentru ca asta e topicul!

Mesaj completat

---

 

Intrebare de incepator:

 

Pana acum am avut numai sporturi deci si echipament pe masura.

 

Pentru un ride normal, city + ceva iesiri normale, nu enduro, dar mai o poteca prin padure.. etc: Ce echipament sa imi iau?

 

Am boots mari solizi. Dar tot in blugi si jack-a textila cu protectii firave.

 

Ce recomandati?

 

echipament textil clar

eu am 2 randuri de la revit

unul mai profi si unul mai de harsiala

 

profi - mers la - 9 grade, material mai gros si cu 3 straturi geaca

harsiala - echip normal dar protectii ok

 

chiar am fost multumit de revit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

echipament textil clar

eu am 2 randuri de la revit

unul mai profi si unul mai de harsiala

 

profi - mers la - 9 grade, material mai gros si cu 3 straturi geaca

harsiala - echip normal dar protectii ok

 

chiar am fost multumit de revit

 

Ceau,

 

Zi-mi te rog ce modele de geaca/pantalon ai tu de la revit, ma refer la cel calumea, nu la cel de harsiala.

Eventual ce modele de geaca/pantalon recomanzi tu de pe http://www.revit.ro.

Ma intereseaza ca pantalonul sa fie si cu protectie pentru sholduri.

 

Mersi frumos,

 

Florin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de incepator:

 

Pana acum am avut numai sporturi deci si echipament pe masura.

 

Pentru un ride normal, city + ceva iesiri normale, nu enduro, dar mai o poteca prin padure.. etc: Ce echipament sa imi iau?

 

Am boots mari solizi. Dar tot in blugi si jack-a textila cu protectii firave.

 

Ce recomandati?

 

Pai... BMW Rallye2Pro... ce altceva? De calitati si avantaje nu are rost sa mai vorbesc; singura "hiba" este pretul ceva mai mare dar tot ce e bun pe lumea asta costa.

 

Uita-te si aici, e descris intr-un post foarte amanuntit: /index.php?...266344&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...