Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lol: iti dai sema ce adaos comercial are oricare piesa daca o cumperi individual ca piesa de schimb !!!?? :rolleyes:

 

 

 

 

...64,29% adaos, am calculat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update accident:

 

Deviz reparatie AB 99.500lei doar piesele. Sunt pe doua pagini si jumatate, scris mic.

 

nu-i de mirare! am vazut-o saptamana trecuta in curte la Bavaria. de la 2 metri zici ca n-are nici pe dracu'. de aproape insa vezi PRIN cutia de viteze. urata treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RMN update: Nimic rupt. Niste ligamente usor afectate, dar continue, in curs de vindecare. Apa la genunchi. Sanchi

 

Trebuie sa-mi marchez sapte vieti pe carena (om vedea care carena) si sa tai una dintre ele, ca fiind deja consumata.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RMN update: Nimic rupt. Niste ligamente usor afectate, dar continue, in curs de vindecare. Apa la genunchi. Sanchi

 

Trebuie sa-mi marchez sapte vieti pe carena (om vedea care carena) si sa tai una dintre ele, ca fiind deja consumata.

 

Spor

;) Vin iti mai trebuie ca apa ai!!MOTANEL!! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RMN update: Nimic rupt. Niste ligamente usor afectate, dar continue, in curs de vindecare. Apa la genunchi. Sanchi

 

Trebuie sa-mi marchez sapte vieti pe carena (om vedea care carena) si sa tai una dintre ele, ca fiind deja consumata.

 

Spor

mi-i ca in in contextul asta va fi alta carena pe alta motocicleta. pentru ligamentele alea nu te lasa pus in ghips (se cam poarta asta). si nu neglija recuperarea!

 

in cealalta ordine de idei, ieri nu pornea agregatul. pus contact, asteptat terminat genericul de pe bord, zumzet pompa benzina, apasat buton start - nimic. doar un usor click sub sa. cu o zi inainte spalasem mobra (chestie cu care nu-s deloc de acord dar de data asta chiar trebuia). scot saua, scot trusa de scule, scot cutiuta in care sta trusa si dedesupt gasesc releul de pornire stand comod intr-o preaminunata mlastina de namol, solutie de curatat si apa. spun "stand" adica scufundat aproape in totalitate. n-am verificat decat ocazional starea acelei locatii si, oricum ultima data cu mult timp in urma. una peste alta, apa a baltit acolo ceva vreme, contactele s-au oxidat si unul dintre fire s-a rupt din sudura cu pin-ul aferent.

 

concluzii:

1. verificati ocazional ce se intampla sub cutia trusei de scule. s-ar putea sa aveti o surpriza.

2. desi inginerul bavarez nu s-a gandit la asta, puneti mana pe-o bormasina si dati o gaura in cutia aia. intr-un fel sau altul apa VA INTRA acolo. avand gaura insa macar va asigurati ca nu va ramane suficient de mult timp cat sa devina nociva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca pana la urma noul R1200GS/ADV va fi neschimbat ca si aspect, daca am inteles bine comenzile semnalizarii raman cele clesice BMW, tehnic, motorul va fi ca cel de la HP2 (Sport?) dar cu 110cp si 120Nm.

GS va fi disponibil tot in 4 variante de culroi, una fiind din nou rosu.

 

Noile modele pot fi deja comandate. Prezentarea oficiala va fi saptamana viitoare la salonul de la Milano.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca pana la urma noul R1200GS/ADV va fi neschimbat ca si aspect, daca am inteles bine comenzile semnalizarii raman cele clesice BMW, tehnic, motorul va fi ca cel de la HP2 (Sport?) dar cu 110cp si 120Nm.

GS va fi disponibil tot in 4 variante de culroi, una fiind din nou rosu.

 

Noile modele pot fi deja comandate. Prezentarea oficiala va fi saptamana viitoare la salonul de la Milano.

 

Destul de minore schimbarile,

Nu stiu cat vor sa mai "traga" de motorul asta !

E ingrozitor de urat !

 

post-27837-1257522206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice ar scoate sunt niste jegosi

 

acum mai nou iti baga pe gat packetul de 1500 de euro cu esa

 

frate NU VREAU ESA

 

sa ma fuck daca nu trec la KTM

Mesaj completat

iar astea cu culorile

 

deja sincer trag un pic spre GAY

 

o iau sa ma vezi tu cand trec ce frumos e colorata

 

sau sa o alerg eu pe drumuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

khk mi se pare ca prea ii ridici in slavi pe astia de la BMW, esti cumva dealer?

 

nu de alta dar sunt motorete care fac acelasi lucru cu bmw-urile dar la 60% din pret

Mesaj completat

PS poate chiar mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice ar scoate sunt niste jegosi

 

acum mai nou iti baga pe gat packetul de 1500 de euro cu esa

 

Frate, ce ai patit? In primul rand, te contrazici: ai zis "pachet"... asta inseamna optional. Nu vei fi obligat sa iei ESA.

Apoi... asa cum am mai spus, incercati sa fiti obiectivi si sa nu confundati BMW in general cu dealerul BMW (din pacate, se pare, singurul) din Romania, Automobile Bavaria... pt ca, din cate inteleg, cam fac de rusine numele BMW.

 

M-am bucurat mult azi cand unul de-al nostru mi-a spus ca si-a comandat motocicleta noua in Germania si nu le-a crescut cifra de afaceri a AB. Stiu ca este trist sa te bucuri ca banii se duc in afara tarii in loc sa ramana dar daca ei nu sunt in stare sa ofere servicii de calitate si sa se apropie de client, asta-i viata...

Mesaj completat

Mai pun cateva poze pt cine este interesat:

 

noul motor cu doi arbori/cilindru post-9546-1257547232_thumb.jpgpost-9546-1257547238_thumb.jpg

 

clapeta controlata electronic la esapament pt sunet incitant:

post-9546-1257547222_thumb.jpgpost-9546-1257547214_thumb.jpg

 

noul navi BMW Navigator IV si clasicul sistem de semnalizare BMW:

post-9546-1257547489_thumb.jpg

 

noul costum BMW Rallye 3 (si manusile aferente):post-9546-1257547604_thumb.jpg

 

post-9546-1257547626_thumb.jpgpost-9546-1257547631_thumb.jpg

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice ar scoate sunt niste jegosi

 

acum mai nou iti baga pe gat packetul de 1500 de euro cu esa

 

frate NU VREAU ESA

 

sa ma fuck daca nu trec la KTM

Mesaj completat

iar astea cu culorile

 

deja sincer trag un pic spre GAY

 

o iau sa ma vezi tu cand trec ce frumos e colorata

 

sau sa o alerg eu pe drumuri?

 

Da frate ,am inteles ,nu vrei ESA

Ce n-am stiut eu pana ieri este ca incepand cu septembrie au sistat productia modelului 2009 ,pregatesc intrarea in productie a astuia 2010.

Normal ca fabrica din Berlin lichideaza acum prin dealeri ultimele piese.

Spre exemplu ,ce-am comandat eu este fabricat Marti ,01septembrie2009.

Pentru configuratia ta n-au putut sa demonteze de pe ea ...alea-alea

 

S-ar putea ca tu sa poti comanda varianta 2010 cheala ,adica fara nici un fel de optionale la "pachet"

Oare KTM de ce a introdus ABS-ul pe adventure abia in 2006 ?

Nu m-ar surprinde sa "inventeze" si ei maine -poimaine ESA ...

 

Si poti s-o comanzi doar grunduita ,sa nu ti-o vopseasca deloc :)

 

Du-te si la KTM(ca vrei sa te faci mecanic) ,poate te duci chiar si la Motoguzzi...sau Yamaha Super Tenere..asta nou 2010 cu cardan....

post-27837-1257572373_thumb.jpg

 

Sa nu-mi spui vreodata ca ti-e dor de 1200 GS...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vlad -

 

o data cu iulianam vrut sa dau si eu comanda de moto noua

dar cu urmatoarele ...accesorii

 

R 1200 GS Adventure

 

Grundpreis: 14.350,00 €

Fracht und Verpackung: 390,00 €

 

Safety-Paket: 1.400,00 €

- ABS

- ASC

- RDC

Touring-Paket: 1.520,00 €

 

- Auspuffanlage chrom

 

- ESA

- Heizgriffe

- Bordcomputer

- Zusatzscheinwerfer

- LED-Blinker

- Kofferhalter

 

Enduro-Aluminium-Motorschutz: 205,00 €

 

 

Listenpreis: 17.865,00 €

 

Angebotspreis: 16.100,00 €

 

si ama cerut fara touring pachet deci fara ESA CLAR

SI NU SE POATE

so de ce sa dau 1500 euro pe ceva ce nu folosesc

 

 

ca idee acel com de boord e un mare fasssss

dupa 250 km eu conform lui nu ma iam benzina in rezervor deci nu mai apare corect distanta pe care as mai putea sa o parcurg

ESA merg singur tot timpul deci am o singura setare merita 1500 de euro pt a ma juca la un buton cu amortizoarele......

 

ce m,a deranjat atat aici cat si in germania a fost ca imi baga ceva pe gat pe banii mei

 

deci raman cu moby

Mesaj completat

ps....The bike is in the configuration that you want it no more available.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, of... pai mai omule, cand iei o motocicleta care deja nu se mai fabrica, nu poti avea asa multe pretentii. La inceputul lui septembrie s-au facut ultimele apoi linia a fost modificata pt modelul nou.

Asadar, ele sunt deja produse si pt ca majoritatea vor acel pachet Touring (logic) si mai ales pt ca primesti 10% reducere care depaseste costul acelui pachet, ei le-au produs probabil pe toate (ultimele) cu acel pachet, inclusiv ESA.

 

Apoi, lasand la o parte ca-l primesti gratis, pachetul are 7 componente... poate (pe tine) nu te intereseaza toba cromata, semnalizatoare led, suportii de sidecase... computerul te plangi de el desi nu am mai auzit la altii (si, oricum, are mai multe functii utile si ma intreb cum iti afiseaza RDC-ul fara) dar de exemplu farurile suplimentare si ghidonul incalzit sunt asa neinteresante? Ma rog...

 

O sa ai sansa sa-ti iei modelul nou (ceea ce este chiar mai bine) fara ESA si computer... Multumit?

Deci, nu mai injura BMW ca in cazul asta nu ai dreptate. Orice producator ar face la fel in situatia asta (sfarsit de model). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

O sa ai sansa sa-ti iei modelul nou (ceea ce este chiar mai bine) fara ESA si computer... Multumit?

 

Inceput de serie ?...ESA 2 ?..o fi oare fiabila ?...va mai amintiti de primele 1200 ?

Never-ever ...

 

Sfarsit de serie ? DA !....inca ma mai gandesc la un 1150 din 2006 ...aia DA motocicleta !

 

Nu cred ca vor fabrica modelul nou fara ESA.

 

 

My 50 cents !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iulian

 

ktm are 3 mari prob

1 pret imens 13500 euro

2 jenti numai cu camera

3 lant

 

as fi uitat de ele.... pt 5000 - 6000 euro

adica bmw sa fie la un 16000 iar ktm la 10000

dar asa nu se merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inceput de serie ?...ESA 2 ?..o fi oare fiabila ?...va mai amintiti de primele 1200 ?

Never-ever ...

 

Sfarsit de serie ? DA !....inca ma mai gandesc la un 1150 din 2006 ...aia DA motocicleta !

 

Nu cred ca vor fabrica modelul nou fara ESA.

 

Faci multe confuzii:

 

- nu este inceput de serie (cum a fost trecerea de la 1150), au schimbat doar motorul (o varianta evoluata, testata deja pe HP2 Sport, cu puterea ceva mai mica decat acesta); in rest, aproape nimic schimbat. Iar cand a aparut 1200GS nu au fost probleme la motor ci la transmisie/cutie (din ce stiu eu). Deci, nu este o generatie noua, este doar o evolutie, sa zicem un facelift unde au imbunatatit ce merita imbunatatit.

- 1150 GS s-a fabricat pana in 2004 si 1150ADV pana in 2005; motorul a fost acelasi din 2003 de cand au introdus 2 bujii/cil.

- ESA 2 este pt modelele de strada; la GS este vorba de Enduro-ESA, alt sistem, introdus odata cu faceliftul din 2008 (105cp) si care acum ramane neschimbat, fiind considerat foarte bun.

- ESA NU va fi standard la GS/ADV (doar la RT)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, intotdeauna cu punctil pe I. Cum este vremea in Austria? Mai mergi pe 2 roti? :)

 

Salut Bogdane! Vremea e mai rea decat in RO... azi a fost "bine", 8 grade, vant si preponderent intunecat. (asta la Viena ca in rest fiind mai mult munte... se skiaza bine deja) Deci, am dat si eu o tura azi de cca 100km dar cred ca a fost ultima pt ca nu-mi place deloc sa merg infofolit, bate si vantul... personal, nu mai simt o placere deosebita. Saptamana viitoare o las la BMW pt iernat. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

khk mi se pare ca prea ii ridici in slavi pe astia de la BMW, esti cumva dealer?

 

nu de alta dar sunt motorete care fac acelasi lucru cu bmw-urile dar la 60% din pret

Mesaj completat

PS poate chiar mai bine :)

 

Da, e adevarat, marea majoritate a "motoretelor" parcurg trasee intre A si B, pe doua roti. De asta, te rugam sa incerci niste chinezarii, ca alea te rezolva si la 10% din pretul unui BMW. Pe noi, astia mai fraieri, cu citeva sute de mii de km de caciula facuti pe diverse motoare (cei mai multi pe BMW-uri probabil) , te rugam sa ne lasi linistiti pe micul nostru subforum. Vrem in continuare sa dam banii pe prostii, daca nu te deranjam foarte tare, bineinteles. Cind vom fi capabili sa accedem la nivelul tau de cunoastere, te cautam noi. Valabil pentru toti bagatorii de seama cu opinii similare. Tineti-le pentru voi.

Si nu sint dealer BMW, dar imi permit sa-mi ridic in slavi ultimele 3 BMW-uri (paduchioase si cu diverse maruntisuri problematice). Ce sa fac, sint un nenorocit pervers, imi iubesc motocicletele. Ca multi altii de pe acest forum, si ca o mare parte a motociclistilor. Daca continui sa ai o problema si cu asta, stii unde poti sa ti-o bagi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...