Baiazid Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Pentru problema 2: am fost azi pe la service si au cand au vazut ca piscam acceleratia au zis ca nu e japoneza in 4 cilindrii si sa nu mai fac. Termenul folosit de ei a fost: bliping (sper ca asa se scrie) Explicatia data de ei: cand deschid gazul rapid, computerul crede ca ma dau la ea si baga benzina la greu. Nu stiu in ce conditii apare fenomenul de pre-aprindere si o da pe admisie. Au zis ca au vazut cu flanshele de admisie zburate din cauza asta si sa nu mai fac "bliping" pe motoare boxer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Bliping-u asta e valabil la orice motor cu injectie in 1, 2(twin,boxer,V) sau 4-V cilindrii. Daca pisti acceleratia, procesorul aprinderii se asteapta sa o tii acolo si seteaza injectia & aprindea ca atare. Daca tu apoi tai brusc gazul, apare o neconcordanta intre ce se astepta procesorul sa faci si ce faci efectiv. De aici diverse tampenii: moare motoru, da rateuri, sughite etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Eu fac blipping pe schimbarea vitezelor in jos tot timpul. N-am observat nimic suspect de 10.000km de cand am invatat tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Eu fac blipping pe schimbarea vitezelor in jos tot timpul. N-am observat nimic suspect de 10.000km de cand am invatat tehnica. E vorba de blipingul de pe loc. Adica de la relantii. In mers e si bine sa schimbi turatia cand schimbi viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Cum spuneam, rezultatele a 10 minute de dat pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 ce tii asa iesit surubu ala din prima poza de la protectia cilindrului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Le-am pierdut pe alea originale si am pus altele in loc. Asta sta in frictiune, e-n regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 19, 2009 Autor Share Postat August 19, 2009 Le-am pierdut pe alea originale si am pus altele in loc. Asta sta in frictiune, e-n regula noroc ca te stiu baiet cu capul pe umeri si cred ca doar vremea te.a luat un pic la neuroni ce dracu cauti pe circuitul ala idiot la cati bani ai dat sa freci protectia de asfalt pe circuit mai bine baga. i o tura pe la munte pe asti acu vitezane mai ca.i inteleg ca saracii nu au unde da noi cu tractoarele sa vezi ce drumuri au astia prin grecia si chiar si prin bulgaria ca era tocmai asfaltat drumul prin munte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 In principiu deoarece vroiam sa-i aflu limitele, sa stiu ce atinge prima data, sa stiu cand incep sa fortez fara sens pe strada, dar intr-un cadru organizat si relativ safe. Pe de alta parte, ma voi reintoarce acolo, a fost un antrenament foarte bun pentru franarea tarzie, franarea in curba, dar si ca exercitiu pentru corp. Ma gandesc din ce in ce mai mult sa-mi cumpar o Aprilia RS 250 strict pentru circuit. Mai am o groaza de invatat (am scos 1:25 cu autobuzul), dar imi place sa cred ca asta ma pregateste pentru strada. In plus stiu ca, daca ma apuca mancarimea, pot sa ma scarpin pe circuit si nu pe strada, intre masini, pete de ulei si animale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 20, 2009 Autor Share Postat August 20, 2009 cum zici tu man dar eu raman la parerea mea circuitul ala nu e pt MOTO secundo poti sa te lasi pe ciruit cat vrei tu dar strada are ultimul cuvant pt ca noi stam 99% pe strada unde nu e bine sa aplici ce ai facut pe circuit calitate asfalt, aderenta, posibile pete ulei si altele bafta si distractie placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 dar strada are ultimul cuvant pt ca noi stam 99% pe strada unde nu e bine sa aplici ce ai facut pe circuit calitate asfalt, aderenta, posibile pete ulei si altele Pai fix d'asta am fost. Sa nu mai simt nevoia de a incerca sa ating limitele pe strada, dar sa le si stiu in caz de neprevazut. Si pana acum se pare ca a functionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 circuitul ala nu e pt MOTO O fi pentru troleibuze oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 20, 2009 Autor Share Postat August 20, 2009 O fi pentru troleibuze oare? ultima data cand am trecut pe acolo era si un feriboat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Acum deschid topic controversat: ULEI Manualul recomanda ulei >= API SF, standard vechi, de acum 6-7 ani BMW australia foloseste pana la 10.000 km ulei mineral SHELL 20W-50 Advance S4, API SG (urmatoarea clasificare dupa SF). Dar tot vechi. M-am tot uitat pe situri si majoritatea pun Castrol pentu masini: GRX2 20W-50 cu API SM (ultima generatie). M-am interesat ca oricum a trebuit sa completez ieri uleiul (170ml/1000km). BMW-ul acesta are cutia separata, ambreiaj uscat. Deci nu trebuie toate prostiile dintr-un ulei moto pentru anti-slippery clutch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 (editat) Acum deschid topic controversat: ULEI Da, este o tema foaaaarte controversata, au fost multe discutii pe tema asta. De exemplu, prin Europa la reprezentante, se recomanda cam la orice model Castrol Power GPS 4T, 10W40 semisintetic. Si la cele noi si la cele mai vechi. Eu d-asta pun de cand am luat motocicleta. Aici costa cca 16-18euro/L. http://www.castrol.com/castrol/genericarti...ntentId=7033773 Editat August 20, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Eu pun ulei BMW BOXER, de la reprezentanta, este un 20W-50, care spun ei ca este formulat special pentru tipul asta de motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Citisem undeva si de uleiul BMW BOXER dar nu mai stiu cine il face... e rebranding. http://africanlongdistance.wordpress.com/2...-boxer-engines/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 10038234 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 Castrol Power GPS 4T, 10W40 semisintetic. Si la cele noi si la cele mai vechi. Eu d-asta pun de cand am luat motocicleta. Aici costa cca 16-18euro/L. Si io care credeam ca 12E/L pentru acelasi ulei e mult. Merg sa-mi iau 4L si sa-l schimb. Nu de alta dar poate le dau austriecii ceva idei olandezilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Review dupa 4000km + confort incredibil, capabil sa fac 600km pe zi fara sa ma plang ca ma dor incheieturile, genunchii sau posteriorul. + pozitie impunatoare, chiar imi place + completat ulei, calculat consum cam la 170ml/1000km. Rezonabil. + foarte vanos in treapta a II-a, se poate ridica pe o roata usor (ma feresc sa fac asta). + consum mix oras/outback = 5.9% [pe indicator], 5.5% calculat la benzina bagata si kilometrii facuti. + se uita lumea pe strada la mine ca la urs + am loc sa pun bagaje - trebuie calculata bine o depasire la viteza > 90-100kmph. Nu are mare vana la viteze mari. - nu are nimic in comun cu aerodinamica. Cand bate vantul tare, sunt ca barca cu panze pe valuri. - ambreiajul pute cateodata si puteau sa monteze unul ceramic ... Per ansamblu: cea mai buna motocicleta pe care am detinut-o vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 Review dupa 4000km + confort incredibil, capabil sa fac 600km pe zi fara sa ma plang ca ma dor incheieturile, genunchii sau posteriorul. + pozitie impunatoare, chiar imi place + completat ulei, calculat consum cam la 170ml/1000km. Rezonabil. + foarte vanos in treapta a II-a, se poate ridica pe o roata usor (ma feresc sa fac asta). + consum mix oras/outback = 5.9% [pe indicator], 5.5% calculat la benzina bagata si kilometrii facuti. + se uita lumea pe strada la mine ca la urs + am loc sa pun bagaje - trebuie calculata bine o depasire la viteza > 90-100kmph. Nu are mare vana la viteze mari. - nu are nimic in comun cu aerodinamica. Cand bate vantul tare, sunt ca barca cu panze pe valuri. - ambreiajul pute cateodata si puteau sa monteze unul ceramic ... Per ansamblu: cea mai buna motocicleta pe care am detinut-o vreodata. trebuie sa incepi sa schimbi dupa 4000 - 5000 daca esti la 3000 si ai 90 la ora nu trage daca esti la 5000 - 6000 trebuie sa te tii de ghidon sa nu ramai in urma da ambreiajul pute nemotivat de multe ori PER ANSAMBLU LA CE CATEGORIE SE INCADREAZA MONSTRUL NU EXISTA CEVA MAI BUN IN MOMENTUL DE FATA DRUMURI FRUMOASE SI ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 iata inca o dovada ca nu trebuie sa muncesti o viata pentru o motoreta....am facut 600 de km, in romania, videle - targu secuiesc si retur intr-o dupa masa, am plecat la 1 fara ceva de acasa si am ajuns inapoi la 11 noaptea.......cu supertenere Foarte frumos dar fara suparare: ce treaba are asta cu BMW R1200GS & Adv, pentru ca asta e topicul! Mesaj completat --- Intrebare de incepator: Pana acum am avut numai sporturi deci si echipament pe masura. Pentru un ride normal, city + ceva iesiri normale, nu enduro, dar mai o poteca prin padure.. etc: Ce echipament sa imi iau? Am boots mari solizi. Dar tot in blugi si jack-a textila cu protectii firave. Ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 Foarte frumos dar fara suparare: ce treaba are asta cu BMW R1200GS & Adv, pentru ca asta e topicul!Mesaj completat --- Intrebare de incepator: Pana acum am avut numai sporturi deci si echipament pe masura. Pentru un ride normal, city + ceva iesiri normale, nu enduro, dar mai o poteca prin padure.. etc: Ce echipament sa imi iau? Am boots mari solizi. Dar tot in blugi si jack-a textila cu protectii firave. Ce recomandati? echipament textil clar eu am 2 randuri de la revit unul mai profi si unul mai de harsiala profi - mers la - 9 grade, material mai gros si cu 3 straturi geaca harsiala - echip normal dar protectii ok chiar am fost multumit de revit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R600 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 echipament textil clareu am 2 randuri de la revit unul mai profi si unul mai de harsiala profi - mers la - 9 grade, material mai gros si cu 3 straturi geaca harsiala - echip normal dar protectii ok chiar am fost multumit de revit Ceau, Zi-mi te rog ce modele de geaca/pantalon ai tu de la revit, ma refer la cel calumea, nu la cel de harsiala. Eventual ce modele de geaca/pantalon recomanzi tu de pe http://www.revit.ro. Ma intereseaza ca pantalonul sa fie si cu protectie pentru sholduri. Mersi frumos, Florin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Intrebare de incepator: Pana acum am avut numai sporturi deci si echipament pe masura. Pentru un ride normal, city + ceva iesiri normale, nu enduro, dar mai o poteca prin padure.. etc: Ce echipament sa imi iau? Am boots mari solizi. Dar tot in blugi si jack-a textila cu protectii firave. Ce recomandati? Pai... BMW Rallye2Pro... ce altceva? De calitati si avantaje nu are rost sa mai vorbesc; singura "hiba" este pretul ceva mai mare dar tot ce e bun pe lumea asta costa. Uita-te si aici, e descris intr-un post foarte amanuntit: /index.php?...266344&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.