Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si la mine bobleaza' fata rau in curbe ... uite cum le iau

 

http://www.youtube.com/watch?v=pT9UPOQ9D8I

 

-franezi cam devreme

-nu tii trasa constanta,..adica segmentezi virajul

-ce naiba tot freci aiurea cutia de viteze ?

-ai scapat de vreo 2 ori ambreiajul ?

-roata spate asa o tii moale de obicei ?,...ca sa se uzeze pe margini ?,..sa te dai mare ?

 

nimic spectaculos, exceptand fireste peisajul

 

mai exerseaza totusi,..o sa capeti usurel..usurel experienta..

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-franezi cam devreme

-nu tii trasa constanta,..adica segmentezi virajul

-ce naiba tot freci aiurea cutia de viteze ?

-ai scapat de vreo 2 ori ambreiajul ?

-roata spate asa o tii moale de obicei ?,...ca sa se uzeze pe margini ?,..sa te dai mare ?

 

nimic spectaculos, exceptand fireste peisajul

 

mai exerseaza totusi,..o sa capeti usurel..usurel experienta..

 

sarut mana sefu de obs

o sa le am in vedere

deja le am printat si le lipesc pe rezervor

la urcare pe moto le repet de 2 ori inainte sa bag cheia in contact

 

.... am in schimb o prob mare

exersex'. de 200000 km pe 2 roti si nu imi iese prea bine

sa mai incerc .... sau ma las....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postasem mai demult aici legat de niste probleme cu voblajul si ghidon stramb.

...

Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc....

Doua intrebari:

1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure.

2. Tulburarea usoara a furcii, de care vorbesti, este sesizabila doar la viteze mici, sau inclusiv la viteze de peste 40, 50? Vorbim despre o tendinta de intrare in volaj sau doar ca se misca usor ghidonul?

 

Te intreb pentru ca la Adventure, fata de GS, mi se pare foarte greu sa imprimi un voblaj furcii... adica poti sa misti ghidonul, dar isi revine foarte repede, fara sa amplifice deloc miscarea. La GS mi s-a parut ca dureaza mai mult si nici nu prea am avut curaj sa misc mai sanatos de ghidon. Probabil e vorba in primul rand de diferenta de masa repartizata pe roata fata sau de mica diferenta la unghiul de fuga.

 

------

 

In alta ordine de idei, a incercat cineva si alte scarite decat cele originale? Ma refer in special la Pivot Pegz (pivotante) si Fastway. Ambele ar avea avantajul ca sunt ceva mai coborate (cu aprox. 2- 2,5 cm) si sunt pozitionate cu aprox. 1 cm mai in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure.

 

Asta cu ABS n-am vazut/auzit-o niciodata (la BMW) :) in schimb GSA am vazut si la Touratech folosit pt Adv.

Radu are ADV 2011.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu ABS n-am vazut/auzit-o niciodata (la BMW) :) in schimb GSA am vazut si la Touratech folosit pt Adv.

Pai nici eu nu stiam pana cand am citit asta http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=326162

FAQ-ul respectiv e preluat si de Jim Bade pe site-ul sau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici eu nu stiam pana cand am citit asta http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=326162

FAQ-ul respectiv e preluat si de Jim Bade pe site-ul sau.

 

Daca nu gresesc, mi se pare mai mult a fi o conventie pt. advrider. Sau nu m-ar mira ca in State de ex. sa se foloseasca in acest fel. Si ca sa-ti spun sincer habar n-am cine-i Jim Bade. Desi am cont facut, nu am apucat sa citesc mai nimic pe Advrider.

Nu-mi aduc aminte ca, in toate cartile/revistele/internet/pliante oficiale ce am citit pana acum, sa ma fi intalnit notiunea asta (GSA = GS cu ABS). Stiu ca se mai foloseste la japoneze, parca...

Insa, asa cum ai vazut pana acum aici pe topic/forum si asa cum am vazut in prin alte surse (ex. site Touratech), am intalnit GSA ca fiind Adv.

Basca, orice "om serios" isi ia GS/A-ul cu ABS, deci asta nu mai e nevoie sa specificam. :wink: (am italnit si oameni care nu au dar regretau si intentionau sa schimbe tot cu GS dar cu ABS)

Oricum, pana la urma fiecare foloseste cum vrea/crede, important e sa ne intelegm noi. :ok:

 

Apropos de denumiri/abrevieri, daca intalniti pe undeva, la BMW se folosesc atat oficial cat si pe site-uri/forumuri/acte etc. si prescurtarile:

- MĂ = ModellĂźbertragung (revizuire model) pt. GS/GSA facelift incepand cu 2008

- TĂ = technische Ăbertragung (revizuire tehnica) pt. GS/GSA dohc incepand cu 2010

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serpele... :D

 

 

Este scurgerea dispozitivului de navigatie?

 

.... am in schimb o prob mare

exersex'. de 200000 km pe 2 roti si nu imi iese prea bine

sa mai incerc .... sau ma las....?

Aha, deci asta inseamna "vesnic incepator"? :D

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tuorance clasic si EXP nu fac astfel de probleme. Ce ai patit tu la GS au mai patit si altii la alte tipuri de motoare?

 

Guma era EXP, stiam de pb cu Conti. Din astia pe care ii cunosc pe aici eu am fost ghinionistul

 

Doua intrebari:

1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure.

2. Tulburarea usoara a furcii, de care vorbesti, este sesizabila doar la viteze mici, sau inclusiv la viteze de peste 40, 50? Vorbim despre o tendinta de intrare in volaj sau doar ca se misca usor ghidonul?

 

Te intreb pentru ca la Adventure, fata de GS, mi se pare foarte greu sa imprimi un voblaj furcii... adica poti sa misti ghidonul, dar isi revine foarte repede, fara sa amplifice deloc miscarea. La GS mi s-a parut ca dureaza mai mult si nici nu prea am avut curaj sa misc mai sanatos de ghidon. Probabil e vorba in primul rand de diferenta de masa repartizata pe roata fata sau de mica diferenta la unghiul de fuga.

 

 

 

1.GSA la mine inseamna GS Adventure, m am obisnuit asa, in partea franceza se abreviaza mult si asa ii zice pe la noi JE ES A :), zicea Vlad ceva de abrevieri pe la Touratech etc, sincer nu mi am pus problema, cand e nevoie detaliez si seria de motor dc e cazul

 

2. inainte sa schimbe guma pe fata aparea de la peste 60 la ora. acum apare la peste 100 si NUMAI cand este vant lateral sau turbulente ca urmare a trecerii pe langa o masina mai mare (microbuz, camion etc). ca si definitie proprie a voblajului, se misca furca (ghidonul se misca oricum, ca doar e boxer) stanga dreapta cam suficient cat sa o vezi cu ochiul liber si sa o simti in ghidon....senzatia e asemanatoare cu trepidatia volanului la masina cand nu ai rotile echilibrate cum trebuie sau presiunea corecta. Se intampla cu si fara top case, cu si fara cutii, in orice setare ESA. Cand o sa am timp o sa testez inca 3 Adventure-uri de la dealer sa vad daca e la fel, ultimul raspuns este ca tinuta de drum este diferita fata de GS simplu din cauza rezervorului mare, structura mobrei nu se descurca la fel cu turbulentele. Nu e nimic grav dar e enervant cand te plictisesti pe autostrada si te gandesti numai la asta. Probabil ca o sa ma obisnuiesc cu senzatia, mai ales ca pe viraje si drum national nu prea am cum sa simt deoarece nu pot ajunge la viteza respectiva, fiind ilegal :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am fost o saptamana in concediu cu familia si am lasat motorul cu husa pe el. Juma de zi statea in soare, iar husa era cam stramta pentru ea.

Cand am pus husa am tensionat-o putin fortand o idee la lungime.

Am costatat azi ca a fost fatal pentru parbriz. Este tot marmorat, nu s-a spart, dar din cauza marmorajului este aprope opac.

 

Daca cineva are in plus (ramas in urma upgrade-ului) un parbriz de R 1200 GS as vrea sa-l cumpar.

0722 551 901

 

Multumesc pentru ajutor!

Editat de Barbarossa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La anu poate intra in "competitie " si Honda Crosstourer asa sa mai agite spiritele un pic..sa vezi atunci dezbateri aprinse 4 cilindrii vs 3 vs 2V vs boxer vs....

 

Da, a intrat in competitie anul asta dar Explorer a castigat la categoria Streetenduro la care au mai participat Guzzi Stelvio 1200 si noul V-Strom.

 

Explorer a facut insa o figura frumoasa, castigand finala la egalitate cu 1200GS, ce a participat in calitate de castigatoarea de anul trecut (si in 2010). Este pentru prima oara cand exista doua castigatoare. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am fost o saptamana in concediu cu familia si am lasat motorul cu husa pe el. Juma de zi statea in soare, iar husa era cam stramta pentru ea.

Cand am pus husa am tensionat-o putin fortand o idee la lungime.

Am costatat azi ca a fost fatal pentru parbriz. Este tot marmorat, nu s-a spart, dar din cauza marmorajului este aprope opac.

 

Daca cineva are in plus (ramas in urma upgrade-ului) un parbriz de R 1200 GS as vrea sa-l cumpar.

0722 551 901

 

Multumesc pentru ajutor!

uite pozele promise

este putin pleznit dar nu am avut probleme

l-am schimbat de moft ....

post-41886-0-11278500-1344460109_thumb.jpg

post-41886-0-80028100-1344460131_thumb.jpg

post-41886-0-12451000-1344460183_thumb.jpg

post-41886-0-98868100-1344460207_thumb.jpg

post-41886-0-49361500-1344460226_thumb.jpg

post-41886-0-04066800-1344460249_thumb.jpg

post-41886-0-64335600-1344460289_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da-i un polish la baietii care repara carene, mare lucru sa nu il scoata la starea initiala ;) Sau si mai bine, pune-i o folie dinaia de stopuri de masina, la baietii care fac "tunning" la masini. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superbe intrecerile astea prin reviste..

Ce sa mai, sa tot iesi in lume cind esti infomat!

 

Pai ce vrei sa citim pe tren? politica? :cheers:

 

Intrebare: i se mai uzeaza cuiva din 3500 in 3500km o ringul de la busonul de alimentare cu ulei? Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce vrei sa citim pe tren? politica? :cheers:

 

Intrebare: i se mai uzeaza cuiva din 3500 in 3500km o ringul de la busonul de alimentare cu ulei? Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta?

 

 

eu am luat din 2007 de la intrunirea de la kaprun un buson de la wundelich

are 100000 km pe aia veche si 26000 pe actuala

nu a curs o picatura in 4 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta?

 

Mie mi-a placut cel mai mult si l-am luat pe cel de la BMW cu inscriptia "BMW BOXER".

Ala de la Wunderlich pe care il are Ianachim e cromat si nu se "asorteaza" prea bine cu capacul de chiulasa. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a placut cel mai mult si l-am luat pe cel de la BMW cu inscriptia "BMW BOXER".

Ala de la Wunderlich pe care il are Ianachim e cromat si nu se "asorteaza" prea bine cu capacul de chiulasa. :haha:

 

Ba nu este cromat, ci aluminiu natur (am si eu, cumparat tot in 2007 la Kaprun).

 

Cred ca merita sa pui buson metalic, ala de plastic probabil nu rezista la fel de bine la caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nu este cromat, ci aluminiu natur (am si eu, cumparat tot in 2007 la Kaprun).

 

Cred ca merita sa pui buson metalic, ala de plastic probabil nu rezista la fel de bine la caldura.

 

Chiar m-am intalnit cu el duminica si mi-a sarit in ochi diferenta de culoare si nivel fata de chiulasa, mi s-a parut ca e cromat. Am impresia ca modelul ala nu se mai face la Wunderlich, era ceva mai inalt.

La cel de la BMW mi-a placut ca e plat si ca e aceeasi culoare cu chiulasa. Ma rog, nu e important. :cheers:

Avantajul unuia aftermarket mai e ca sunt ceva mai greu de deschis fara scula specifica.

 

Ianachim l-a luat cand am fost la prima editie Mountain Days in 2008... tu la ce te referi cu 2007/Kaprun? :unsure:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am pus ochii pe cel de la bmw si pe asta http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=110932239627&index=9&nav=SEARCH&nid=76020491480

 

De la nenea asta am mai luat capacele pt cele doua gauri urate din cadru pe dreapta si sunt faine si de calitate. avantaju e ca foloseste aceeasi cheie ca si la cel de plastic

 

Are pe negru, argintiu aluminium, si auriu pt fani :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va spusesem ca am si eu probleme cu discurile, erau ovalizate intr-adevar, desi nu sunt uzate deloc, am gasit in Germania discuri Brembo de fata cu 160 de euro/setul si placute de frana fata si spate Brembo ceramice, toate cu 72 de euro.Mersi pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...