ianachim Postat Iulie 24, 2012 Autor Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) si la mine bobleaza' fata rau in curbe ... uite cum le iau http://www.youtube.com/watch?v=pT9UPOQ9D8I Editat Iulie 24, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 si la mine bobleaza' fata rau in curbe ... uite cum le iau http://www.youtube.com/watch?v=pT9UPOQ9D8I -franezi cam devreme -nu tii trasa constanta,..adica segmentezi virajul -ce naiba tot freci aiurea cutia de viteze ? -ai scapat de vreo 2 ori ambreiajul ? -roata spate asa o tii moale de obicei ?,...ca sa se uzeze pe margini ?,..sa te dai mare ? nimic spectaculos, exceptand fireste peisajul mai exerseaza totusi,..o sa capeti usurel..usurel experienta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 24, 2012 Autor Share Postat Iulie 24, 2012 -franezi cam devreme -nu tii trasa constanta,..adica segmentezi virajul -ce naiba tot freci aiurea cutia de viteze ? -ai scapat de vreo 2 ori ambreiajul ? -roata spate asa o tii moale de obicei ?,...ca sa se uzeze pe margini ?,..sa te dai mare ? nimic spectaculos, exceptand fireste peisajul mai exerseaza totusi,..o sa capeti usurel..usurel experienta.. sarut mana sefu de obs o sa le am in vedere deja le am printat si le lipesc pe rezervor la urcare pe moto le repet de 2 ori inainte sa bag cheia in contact .... am in schimb o prob mare exersex'. de 200000 km pe 2 roti si nu imi iese prea bine sa mai incerc .... sau ma las....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Postasem mai demult aici legat de niste probleme cu voblajul si ghidon stramb. ... Legat de voblajul in conditiile de vant/turbulente, ce mi se pare mie (astept sa am urc si pe altele) este ca furca in sine este foarte usor "tulburata", de ex la Africa, Transalp, F650 si altele se misca mai greu chiar si cand impingi usor in mers in ghidon....poate e din intentia de a o manevra mai usor la viteza mica/pe loc.... Doua intrebari: 1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure. 2. Tulburarea usoara a furcii, de care vorbesti, este sesizabila doar la viteze mici, sau inclusiv la viteze de peste 40, 50? Vorbim despre o tendinta de intrare in volaj sau doar ca se misca usor ghidonul? Te intreb pentru ca la Adventure, fata de GS, mi se pare foarte greu sa imprimi un voblaj furcii... adica poti sa misti ghidonul, dar isi revine foarte repede, fara sa amplifice deloc miscarea. La GS mi s-a parut ca dureaza mai mult si nici nu prea am avut curaj sa misc mai sanatos de ghidon. Probabil e vorba in primul rand de diferenta de masa repartizata pe roata fata sau de mica diferenta la unghiul de fuga. ------ In alta ordine de idei, a incercat cineva si alte scarite decat cele originale? Ma refer in special la Pivot Pegz (pivotante) si Fastway. Ambele ar avea avantajul ca sunt ceva mai coborate (cu aprox. 2- 2,5 cm) si sunt pozitionate cu aprox. 1 cm mai in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure. Asta cu ABS n-am vazut/auzit-o niciodata (la BMW) in schimb GSA am vazut si la Touratech folosit pt Adv. Radu are ADV 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Asta cu ABS n-am vazut/auzit-o niciodata (la BMW) in schimb GSA am vazut si la Touratech folosit pt Adv. Pai nici eu nu stiam pana cand am citit asta http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=326162 FAQ-ul respectiv e preluat si de Jim Bade pe site-ul sau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Pai nici eu nu stiam pana cand am citit asta http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=326162 FAQ-ul respectiv e preluat si de Jim Bade pe site-ul sau. Daca nu gresesc, mi se pare mai mult a fi o conventie pt. advrider. Sau nu m-ar mira ca in State de ex. sa se foloseasca in acest fel. Si ca sa-ti spun sincer habar n-am cine-i Jim Bade. Desi am cont facut, nu am apucat sa citesc mai nimic pe Advrider. Nu-mi aduc aminte ca, in toate cartile/revistele/internet/pliante oficiale ce am citit pana acum, sa ma fi intalnit notiunea asta (GSA = GS cu ABS). Stiu ca se mai foloseste la japoneze, parca... Insa, asa cum ai vazut pana acum aici pe topic/forum si asa cum am vazut in prin alte surse (ex. site Touratech), am intalnit GSA ca fiind Adv. Basca, orice "om serios" isi ia GS/A-ul cu ABS, deci asta nu mai e nevoie sa specificam. (am italnit si oameni care nu au dar regretau si intentionau sa schimbe tot cu GS dar cu ABS) Oricum, pana la urma fiecare foloseste cum vrea/crede, important e sa ne intelegm noi. Apropos de denumiri/abrevieri, daca intalniti pe undeva, la BMW se folosesc atat oficial cat si pe site-uri/forumuri/acte etc. si prescurtarile: - MĂ = ModellĂźbertragung (revizuire model) pt. GS/GSA facelift incepand cu 2008 - TĂ = technische Ăbertragung (revizuire tehnica) pt. GS/GSA dohc incepand cu 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Serpele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 (editat) Serpele... Este scurgerea dispozitivului de navigatie? .... am in schimb o prob mare exersex'. de 200000 km pe 2 roti si nu imi iese prea bine sa mai incerc .... sau ma las....? Aha, deci asta inseamna "vesnic incepator"? Editat Iulie 25, 2012 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Tuorance clasic si EXP nu fac astfel de probleme. Ce ai patit tu la GS au mai patit si altii la alte tipuri de motoare? Guma era EXP, stiam de pb cu Conti. Din astia pe care ii cunosc pe aici eu am fost ghinionistul Doua intrebari: 1. Vad in semnatura GSA; asta inseamna GS cu ABS sau GS Adv? Citisem undeva ca in mod normal ar trebui sa insemne prima varianta dar ca majoritatea foloseste (si intru si eu aici) abrevierea pentru modelul Adventure. 2. Tulburarea usoara a furcii, de care vorbesti, este sesizabila doar la viteze mici, sau inclusiv la viteze de peste 40, 50? Vorbim despre o tendinta de intrare in volaj sau doar ca se misca usor ghidonul? Te intreb pentru ca la Adventure, fata de GS, mi se pare foarte greu sa imprimi un voblaj furcii... adica poti sa misti ghidonul, dar isi revine foarte repede, fara sa amplifice deloc miscarea. La GS mi s-a parut ca dureaza mai mult si nici nu prea am avut curaj sa misc mai sanatos de ghidon. Probabil e vorba in primul rand de diferenta de masa repartizata pe roata fata sau de mica diferenta la unghiul de fuga. 1.GSA la mine inseamna GS Adventure, m am obisnuit asa, in partea franceza se abreviaza mult si asa ii zice pe la noi JE ES A , zicea Vlad ceva de abrevieri pe la Touratech etc, sincer nu mi am pus problema, cand e nevoie detaliez si seria de motor dc e cazul 2. inainte sa schimbe guma pe fata aparea de la peste 60 la ora. acum apare la peste 100 si NUMAI cand este vant lateral sau turbulente ca urmare a trecerii pe langa o masina mai mare (microbuz, camion etc). ca si definitie proprie a voblajului, se misca furca (ghidonul se misca oricum, ca doar e boxer) stanga dreapta cam suficient cat sa o vezi cu ochiul liber si sa o simti in ghidon....senzatia e asemanatoare cu trepidatia volanului la masina cand nu ai rotile echilibrate cum trebuie sau presiunea corecta. Se intampla cu si fara top case, cu si fara cutii, in orice setare ESA. Cand o sa am timp o sa testez inca 3 Adventure-uri de la dealer sa vad daca e la fel, ultimul raspuns este ca tinuta de drum este diferita fata de GS simplu din cauza rezervorului mare, structura mobrei nu se descurca la fel cu turbulentele. Nu e nimic grav dar e enervant cand te plictisesti pe autostrada si te gandesti numai la asta. Probabil ca o sa ma obisnuiesc cu senzatia, mai ales ca pe viraje si drum national nu prea am cum sa simt deoarece nu pot ajunge la viteza respectiva, fiind ilegal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 (editat) Salutare, Am fost o saptamana in concediu cu familia si am lasat motorul cu husa pe el. Juma de zi statea in soare, iar husa era cam stramta pentru ea. Cand am pus husa am tensionat-o putin fortand o idee la lungime. Am costatat azi ca a fost fatal pentru parbriz. Este tot marmorat, nu s-a spart, dar din cauza marmorajului este aprope opac. Daca cineva are in plus (ramas in urma upgrade-ului) un parbriz de R 1200 GS as vrea sa-l cumpar. 0722 551 901 Multumesc pentru ajutor! Editat August 6, 2012 de Barbarossa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 La anu poate intra in "competitie " si Honda Crosstourer asa sa mai agite spiritele un pic..sa vezi atunci dezbateri aprinse 4 cilindrii vs 3 vs 2V vs boxer vs.... Da, a intrat in competitie anul asta dar Explorer a castigat la categoria Streetenduro la care au mai participat Guzzi Stelvio 1200 si noul V-Strom. Explorer a facut insa o figura frumoasa, castigand finala la egalitate cu 1200GS, ce a participat in calitate de castigatoarea de anul trecut (si in 2010). Este pentru prima oara cand exista doua castigatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 6, 2012 Admin Share Postat August 6, 2012 (editat) Superbe intrecerile astea prin reviste.. Ce sa mai, sa tot iesi in lume cind esti infomat! Editat August 6, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Ai zis manipulat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Salutare, Am fost o saptamana in concediu cu familia si am lasat motorul cu husa pe el. Juma de zi statea in soare, iar husa era cam stramta pentru ea. Cand am pus husa am tensionat-o putin fortand o idee la lungime. Am costatat azi ca a fost fatal pentru parbriz. Este tot marmorat, nu s-a spart, dar din cauza marmorajului este aprope opac. Daca cineva are in plus (ramas in urma upgrade-ului) un parbriz de R 1200 GS as vrea sa-l cumpar. 0722 551 901 Multumesc pentru ajutor! uite pozele promise este putin pleznit dar nu am avut probleme l-am schimbat de moft .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Pai da-i un polish la baietii care repara carene, mare lucru sa nu il scoata la starea initiala Sau si mai bine, pune-i o folie dinaia de stopuri de masina, la baietii care fac "tunning" la masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Superbe intrecerile astea prin reviste.. Ce sa mai, sa tot iesi in lume cind esti infomat! Pai ce vrei sa citim pe tren? politica? Intrebare: i se mai uzeaza cuiva din 3500 in 3500km o ringul de la busonul de alimentare cu ulei? Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 E 27X3,2 dimensiunea standard, incearca un 27x4 prima data ca e marime ce o gasesti usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 9, 2012 Autor Share Postat August 9, 2012 Pai ce vrei sa citim pe tren? politica? Intrebare: i se mai uzeaza cuiva din 3500 in 3500km o ringul de la busonul de alimentare cu ulei? Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta? eu am luat din 2007 de la intrunirea de la kaprun un buson de la wundelich are 100000 km pe aia veche si 26000 pe actuala nu a curs o picatura in 4 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Sa l schimb cu un buson metalic de pe la wunderlich, poate e mai de doamne ajuta? Mie mi-a placut cel mai mult si l-am luat pe cel de la BMW cu inscriptia "BMW BOXER". Ala de la Wunderlich pe care il are Ianachim e cromat si nu se "asorteaza" prea bine cu capacul de chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Mie mi-a placut cel mai mult si l-am luat pe cel de la BMW cu inscriptia "BMW BOXER". Ala de la Wunderlich pe care il are Ianachim e cromat si nu se "asorteaza" prea bine cu capacul de chiulasa. Ba nu este cromat, ci aluminiu natur (am si eu, cumparat tot in 2007 la Kaprun). Cred ca merita sa pui buson metalic, ala de plastic probabil nu rezista la fel de bine la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 (editat) Ba nu este cromat, ci aluminiu natur (am si eu, cumparat tot in 2007 la Kaprun). Cred ca merita sa pui buson metalic, ala de plastic probabil nu rezista la fel de bine la caldura. Chiar m-am intalnit cu el duminica si mi-a sarit in ochi diferenta de culoare si nivel fata de chiulasa, mi s-a parut ca e cromat. Am impresia ca modelul ala nu se mai face la Wunderlich, era ceva mai inalt. La cel de la BMW mi-a placut ca e plat si ca e aceeasi culoare cu chiulasa. Ma rog, nu e important. Avantajul unuia aftermarket mai e ca sunt ceva mai greu de deschis fara scula specifica. Ianachim l-a luat cand am fost la prima editie Mountain Days in 2008... tu la ce te referi cu 2007/Kaprun? Editat August 9, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 A, intr-adevar, eu l-am cumparat la Garmisch in 2007...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Mda, am pus ochii pe cel de la bmw si pe asta http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=110932239627&index=9&nav=SEARCH&nid=76020491480 De la nenea asta am mai luat capacele pt cele doua gauri urate din cadru pe dreapta si sunt faine si de calitate. avantaju e ca foloseste aceeasi cheie ca si la cel de plastic Are pe negru, argintiu aluminium, si auriu pt fani ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Va spusesem ca am si eu probleme cu discurile, erau ovalizate intr-adevar, desi nu sunt uzate deloc, am gasit in Germania discuri Brembo de fata cu 160 de euro/setul si placute de frana fata si spate Brembo ceramice, toate cu 72 de euro.Mersi pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.