Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Banuiesc ca iti pierzi garantia daca intri in el :)

 

Dar problema nu e asta. Motorul merge intr-adevar bine, dar de ce sa nu il faci, daca poti, sa mearga si mai bine? Acuma nu prea vad sensul sa faci un GS sa aibe 130 de cai sa zicem, ca nu e pentru asa ceva, dar sa te joci cu curba de cuplu e relativ usor si rezultatele is satisfuckatoare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...ia zi sefu...cum...pierd garantia?

 

o sa meraga mai bine de atat????

 

Pe GS nu are rost sa pui PC. Pe K12R e o chestie interesanta. Nu stiu daca mai ai garantie la vreuna din ele insa nu cred ca pierzi garantia pentru ca nu umbli la motor. BMW dealer chiar monteaza PC (iar la K12R ar fi bine sa-ti monteze ei pentru ca e ceva de lucru).

 

PS: o chestie ce trebuie sa o tii minte aici este ca punand PC3 nu cauti putere/torque (pe astea le ai din plin). E vorba doar de fueling. Seria K e bleaga pana la 2000 rpm si are un flat spot pe la 7000 rpm. Astea le poti corecta cu PC3. Pe de alta parte ar fi o idee sa cauti un dyno si sa-i dai cateva ture (e scump dar deh, asta e daca vrei mobra).

 

PPS: tocmai am dat telefon la BMW (si eu vreau un PC3). Nu pierzi nicio garantie pentru ca PC3 este conceput in asa fel incat sa pacaleasca DUPA ce semnalul a fost trimis de ECM. Piggybacking basically. So, go ahead! Totusi, verifica la Bavaria :D Dealerul asta de aici e oleaca mai avangardist. Am auzit de povesti cu BMW dealers care au refuzat garantia pentru ca s-a folosit alt ulei decat Castrol :wink:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe GS nu are rost sa pui PC. Pe K12R e o chestie interesanta. Nu stiu daca mai ai garantie la vreuna din ele insa nu cred ca pierzi garantia pentru ca nu umbli la motor. BMW dealer chiar monteaza PC (iar la K12R ar fi bine sa-ti monteze ei pentru ca e ceva de lucru).

 

PS: o chestie ce trebuie sa o tii minte aici este ca punand PC3 nu cauti putere/torque (pe astea le ai din plin). E vorba doar de fueling. Seria K e bleaga pana la 2000 rpm si are un flat spot pe la 7000 rpm. Astea le poti corecta cu PC3. Pe de alta parte ar fi o idee sa cauti un dyno si sa-i dai cateva ture (e scump dar deh, asta e daca vrei mobra).

 

PPS: tocmai am dat telefon la BMW (si eu vreau un PC3). Nu pierzi nicio garantie pentru ca PC3 este conceput in asa fel incat sa pacaleasca DUPA ce semnalul a fost trimis de ECM. Piggybacking basically. So, go ahead! Totusi, verifica la Bavaria :D Dealerul asta de aici e oleaca mai avangardist. Am auzit de povesti cu BMW dealers care au refuzat garantia pentru ca s-a folosit alt ulei decat Castrol :wink:

 

multam fain :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Pitesti la Valcea 20 min! sunt aprox 60km,filmarea nu incepe chiar din Pitesti dar vreo 50 tot ati facut,in 20 min!

 

Voi nu sunteti normali!

 

de aceea vreau sa o "cipuiesc"

pai asta e timp ok... trebuia sa scoatem 15 min pitesti ramnic

insa mesterul DAN mi a vandut o alta informatie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe noi ne au luat pe curbele alea 2 scuteristi

se dadeau asa de "racing" incat camera nu a apucat sa i surprinda......

 

:laugh:

 

un politai la punctul potrivit te scotea si de pe forum vo 3 luni, :laugh:

 

unde e montata camera?. nu mai ai parbriz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

 

un politai la punctul potrivit te scotea si de pe forum vo 3 luni, :laugh:

 

unde e montata camera?. nu mai ai parbriz?

 

ups..... se vede ca nu ma cunosti....

 

eu sunt RATA.... vanatorul e duracell

adica camera e montata pe un r 1200r si , da , i a scos parbrizul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Pitesti la Valcea 20 min! sunt aprox 60km,filmarea nu incepe chiar din Pitesti dar vreo 50 tot ati facut,in 20 min!

 

Voi nu sunteti normali!

 

 

Vezi ca iti da cu virgula, ar insemna o viteza medie de 150km/h. Din filmulet vad ca se invart undeva intre 80-100 in localitati si 100-120 in afara + cateva mici sprinturi spre 140-150. Nu mi se pare un ritm greu de sustinut, merge facut si cu un V-strom fara pasager

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic e ''pescareasca '' treaba, dar las' ca merge si asa. :rolleyes:

 

Nu conosc zona unde s'au dat baietii, dar ca o parere personala spun ca distanta parcursa in filmare a fost de maxim, repet, maxim 40 de km ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum am mai spus se poate face si cu scuterul de 50 cc mai ales in panta

noi nu ne am dat in competitie

ASA MERGEM!!!!

faptul ca apare un timp de inregistrare e pur legat de youtube

faptul ca apare vitezometru e pur legat de asezarea camerei

 

avand in vedere ca nu am depasit viteza unui 600 sau a unui burman

SE POATE FACE CU ORICE

 

dar eu unul nu as risca viata unui PASAGER NEVINOVAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, dar risti carnetul. eu nu-mi permit.

ma enerveaza, dar asta-i situatia.

 

camera montata pe rezervor?

cred c-o sa incerc si eu. in canada am lucrat la un proiect de camera holder pe magnet.

daca nu venea pleasca asta cu romania, acuma vindeam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, dar risti carnetul. eu nu-mi permit.

ma enerveaza, dar asta-i situatia.

 

camera montata pe rezervor?

cred c-o sa incerc si eu. in canada am lucrat la un proiect de camera holder pe magnet.

daca nu venea pleasca asta cu romania, acuma vindeam

 

camera o avea montata pe un surub ce fixaza ghidonul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata-duminica am bagat o tura bucuresti-transalpina-petrosani-sibiu-transfagarasan-bucuresti. Tipul cu care eram a culcat mobra intr-o curba pe transalpina si de frica sa nu-l iau l-am bagat in santul ala de beton. Pana aici totul bine...era asezat showroom..gen, fara nici o buba. Dar dupa ce l-am ajutat pe coleg sa ridice vita, sa reparam casca, parbriz, etc, am vrut sa-l scot din sant si l-am culcat pe o parte... Un bou! Bube : oglinda ( doar geamul, plasticul nici macar zgariat nu e) si cateva punctulete pe protectia de cilindru.

Acu' intrebarea: se poate inlocui doar geamul? Ca nu m-as lupta cu casco doar pt asta. Sau daca are cineva vreo oglinda de dat...

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata-duminica am bagat o tura bucuresti-transalpina-petrosani-sibiu-transfagarasan-bucuresti. Tipul cu care eram a culcat mobra intr-o curba pe transalpina si de frica sa nu-l iau l-am bagat in santul ala de beton. Pana aici totul bine...era asezat showroom..gen, fara nici o buba. Dar dupa ce l-am ajutat pe coleg sa ridice vita, sa reparam casca, parbriz, etc, am vrut sa-l scot din sant si l-am culcat pe o parte... Un bou! Bube : oglinda ( doar geamul, plasticul nici macar zgariat nu e) si cateva punctulete pe protectia de cilindru.

Acu' intrebarea: se poate inlocui doar geamul? Ca nu m-as lupta cu casco doar pt asta. Sau daca are cineva vreo oglinda de dat...

Merci

 

 

1 geam poti sa faci la orice oglinzi si geamuri insa nu este ok la calitate

2 poti cumpara deam de la o oglinda normala de masina mai ieftin si sa mergi sa l taie pe dimensiune

3 nu sctiu sa se vanda separat doar sticla

4 a cazut intr .o curba la stanga inainte de ranca? o curba f inselatoare si lunga???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii geamgii mai au oglinzi curbate de camion din care pot taia la masura pt o oglinda moto mai mica. Mai sunt magazine care comercializeaza piese de dube sau camioane in general turcesti care au la preturi modice oglinzi curbate ce pot fi decupate si adaptate. Cutitul de Argint sau Militari la iesirea spre autostrada, visavis de capul troleibusului.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, poti gasi oglinzi auto si in targul Vitan, apoi mergi la orice geamgiu care ti le taie si pileste la forma.

Si eu am facut la a mea, va fi o mica diferenta de focalizare intre cea originala si cea facuta, dar nederanjanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum ceva accesorii noi si eventual utile de la Wunderlich:

 

- gratar pt. ceva extra bagaje pe topcase-ul original de GS;

- suport pt. picioare montat pe crashbar, pliabil. :D

 

Suportul de picioare e interesant ca si concept dar nu cred ca se potriveste pe o asemenea mobra....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...