Sokatu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Bai baietip pe mine tot nu m-ati lamurit.... un gs 1200 de prin 2004-2005 cam cat mere? ce sfaturi dati la cumparare? hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Am cerut 1L de ulei de siguranta la baieti, s au uitat urat la mine, cica nu ar trebui completat teoretic pana la schimbu urmator. Stie cineva de curiozitate cat costa in RO revizia de 1000? doar de curiozitate. Cred ca "baietii" sunt de pe alta planeta. Eu am acum putin peste 11.000km, primul service l-am facut pe la 1200km deci cca 10.000km de atunci. Am consumat deja 2L de ulei. Am de gand sa mai fac urmatorul service pe la 12.000km si am deja al treilea bidon cumparat. Evident, am vazut ca atunci cand merg cuminte, consumul (de ulei) tinde spre zero. Dar cand ma dau pe pasuri sau merg mult pe autostrada cu viteze in jurul 160km/h, in final se simte la consum. Comportamentul (conditiile in care consuma) era insa acelasi si la boxerul meu anterior, R1100, consumul fiind insa ceva mai mic (cam 1L la 10.000km) si a scazut in timp. (cand am luat-o pe aia avea doar 13.000km) De exemplu in Tura in Alpi de anul asta (cca 3000km) am dus mai mult de 1L. Din ce am citit pe forumuri la nemti, nu e nimic anormal (in sensul ca similar povestesc si ei); cica motoarele astea dohc consuma ceva mai mult, mai ales in primii cca. 10.000km. Sunt curios si la tine cum va fi, eventual si de experientele altora. In legatura cu pretul... la tine cat a fost priuml service? La mine 195€. Tot Castrol Power1 10w40? Se pare ca urmatorul service de "10.000km" va fi spre 400€ (fara lichid de frana). Editat Septembrie 16, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 cica motoarele astea dohc consuma ceva mai mult, mai ales in primii cca. 10.000km. Io zic ca pana pe la 50.000 km va consuma ulei mult. Eu observ o diferenta de la cer la pamant intre motorul de acum si boxerul racit pe aer/ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 In legatura cu pretul... la tine cat a fost priuml service? La mine 195€. Tot Castrol Power1 10w40? Se pare ca urmatorul service de "10.000km" va fi spre 400€ (fara lichid de frana). Castrol Act Evo 4T 20w-50, 195EUR si la mine...o fi standard in EU . Avantaj cu elvetia ca mi am luat 19% taxe inapoi. Si eu sunt curios, desi in principiu nu sunt de accord sa bagi ulei ca la drujba, desi stiam la ce ma inham. Fara a avea cunostinte stiintifice legate de uleiur, din experienta anterioara si Transalp si Africa papau ulei Castrol, semisintetic 10w40. Cu Motul 5100 si Motorex 4T nu am avut probleme. O sa vad cum merge treaba si poate data viitoare trec pe Motorex (tre sa sustin si economia locala ca pana acum numai tzepe le am dat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Datele problemei sunt urmatoare : -inalitime 1,77 ; greutate 80kg in crestere sau in scadere dupa caz; -pasagera 1.60 ; greutate 46 kile acu ... cine stie mai incolo ; -aproape insurat ; vrea si ea plimbare , tre sa mai pun si niste tzoale cand merg pe colo colo; - sa mearga si 200 si sa nu ma lase la greu; -consumu sa fie mai mic ca la o vitezana . Ce e mai ok ? 1200GS sau gs 800F? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 In legatura cu pretul... la tine cat a fost priuml service? La mine 195€. Tot Castrol Power1 10w40? Se pare ca urmatorul service de "10.000km" va fi spre 400€ (fara lichid de frana). ce a intrat va rog in cei 195 e ? dar in cei 400 ce va intra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Am consumat deja 2L de ulei. Am de gand sa mai fac urmatorul service pe la 12.000km si am deja al treilea bidon cumparat. E de tot rasul! Credeam ca exagerez eu, dar vad ca pana si ultrasi BMW recunosc consumul exagerat de ulei si inca la astea noi. Acum sa vedem daca si dupa mai multe zeci de mii de km se mai pastreaza consumul, mai creste sau mai scade. Ce pot sa zic din proprie experienta la V-Strom si F, consumul era 0, iar la asta noua undeva intre 300 si 400 ml la 10000km, adica mai putin decat diferenta max/min. Dar oricum, BMW este BMW, si daca te poti obisnui cu o durere-n coaste, te poti obisnui si cu el. Probabil ca cel racit cu apa va sari pragul de 1 L/mie, da doar asta este progres si evolutie adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 ce a intrat va rog in cei 195 e ? dar in cei 400 ce va intra ? Uleiu, kit filtru, manopera plus alte verficari si reglaje care intra in manopera, pot sa scanez acasa lista cu bifarile sa vezi exact ce si cum. Manopera a fost 92EUR per total, uleiu 14EUR/L, kitu nu mai tin minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Dupa standardele mele este enorm. Chiar nu am mai auzit de asa costuri pt reviziile in garantie. Eu am platit 270 roni pt schimbat uleiul la motor+cardan si filtru ulei si cca 400 roni pt acelasi lucru plus filtru de aer si placute spate. Materiale si manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Mult. La un first bike ieseai mai ieftin cu revizia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Dupa standardele mele este enorm. Chiar nu am mai auzit de asa costuri pt reviziile in garantie. Eu am platit 270 roni pt schimbat uleiul la motor+cardan si filtru ulei si cca 400 roni pt acelasi lucru plus filtru de aer si placute spate. Materiale si manopera. Vezi ca oamenii de mai sus dau preturile din tari la vreo zi de mers mai spre vest de aici... nu se compara cu preturile ( eventual si cu reducere ) de langa Bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Uleiu, kit filtru, manopera plus alte verficari si reglaje care intra in manopera, pot sa scanez acasa lista cu bifarile sa vezi exact ce si cum. Manopera a fost 92EUR per total, uleiu 14EUR/L, kitu nu mai tin minte. multumesc de rapuns, nu e cazul cu scanatul, pur si simplu eram interesat de costurile de revizie si in mar,e in ce ce consta. ea bine, in minte faceam eu o comparatie cu ce am mai dat eu pe la revizii ( comparativ cam pe unde zice bogdan pe a lui) inca odata multam de lamuriri si sa te bucuri de noua jucarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 16, 2011 Admin Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) E de tot rasul! Credeam ca exagerez eu, dar vad ca pana si ultrasi BMW recunosc consumul exagerat de ulei si inca la astea noi. Acum sa vedem daca si dupa mai multe zeci de mii de km se mai pastreaza consumul, mai creste sau mai scade. Ce pot sa zic din proprie experienta la V-Strom si F, consumul era 0, iar la asta noua undeva intre 300 si 400 ml la 10000km, adica mai putin decat diferenta max/min. Dar oricum, BMW este BMW, si daca te poti obisnui cu o durere-n coaste, te poti obisnui si cu el. Probabil ca cel racit cu apa va sari pragul de 1 L/mie, da doar asta este progres si evolutie adevarata. Bogdane, ne-ai lipsit, sa stii! Editat Septembrie 16, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Dupa standardele mele este enorm. Chiar nu am mai auzit de asa costuri pt reviziile in garantie. Eu am platit 270 roni pt schimbat uleiul la motor+cardan si filtru ulei si cca 400 roni pt acelasi lucru plus filtru de aer si placute spate. Materiale si manopera. Sa-ti spun ca am dat 3.200 lei pe: revizie + baterie + schimbat lichide (mai putin cel de frana) + placute frana + filtre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) multumesc de rapuns, nu e cazul cu scanatul, pur si simplu eram interesat de costurile de revizie si in mar,e in ce ce consta. ea bine, in minte faceam eu o comparatie cu ce am mai dat eu pe la revizii ( comparativ cam pe unde zice bogdan pe a lui) inca odata multam de lamuriri si sa te bucuri de noua jucarea Apropos, pretu e in Germania nu in RO, iar la Vlad in Austria daca nu ma insel. Nu stiu cat costa revizia in RO. In Elvetia este aproape dublu din motive de manopera 100EUR ora, traiasca vecinii Editat Septembrie 16, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 16, 2011 Admin Share Postat Septembrie 16, 2011 Sa-ti spun ca am dat 3.200 lei pe: revizie + baterie + schimbat lichide (mai putin cel de frana) + placute frana + filtre Trag concluzia ca nu-i rau, avand in vedere ca mai poti rade.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Stie cineva de curiozitate cat costa in RO revizia de 1000? doar de curiozitate. Revizia de 1000 km la Bavaria pt GSA 2011: -bmw running-in check: 170,04 ron -garnitura: 1,85 ron -filtru ulei motor: 51,02 ron -consumabile service: 11,9 ron -4l ulei 10w50 power 1: 241,92 ron -0,2l ulei saf-xo 75w-90: 17,11 ron subtotal: 493,84 ron tva: 118,52 ron TOTAL: 612,36 RON Inteleg ca e mai ieftin cu 8,602 % decat la ... nu-i dam numele ca sa nu-i facem reclama gratuit! Daca exista vreun Toma necredinciosu', sa se bage-n seama - ca-i scanez factura si-l potolesc! E de tot rasul! Credeam ca exagerez eu, dar vad ca pana si ultrasi BMW recunosc consumul exagerat de ulei si inca la astea noi. Acum sa vedem daca si dupa mai multe zeci de mii de km se mai pastreaza consumul, mai creste sau mai scade. Ce pot sa zic din proprie experienta la V-Strom si F, consumul era 0, iar la asta noua undeva intre 300 si 400 ml la 10000km, adica mai putin decat diferenta max/min. Dar oricum, BMW este BMW, si daca te poti obisnui cu o durere-n coaste, te poti obisnui si cu el. Probabil ca cel racit cu apa va sari pragul de 1 L/mie, da doar asta este progres si evolutie adevarata. mie la 4300 km - cat am acum - nu mi-a consumat nimic! oricum, mergand pe principiul " mai bine previn decat sa vindec" si pentru a preintampina durerea ce poate aparea in coaste, pentru a scapa de trepidatiile pe care pana acum nu le-am simtit - probabil ca inca nu s-a lasat motorul - m-am decis: schimb motorul! in calcul intra doar doua variante: Suzuki V-Strom 650 si / sau Yamaha ST 1200. astept oferte! pt. GS1200 pe care l-am avut inainte, la revizia de an - aveam 13200km facuti - facuta in 15.03.2011, am platit 437,26 ron cu tva. dupa cum am spus mai sus, daca cineva n-are ce face si vrea sa ma puna la scanat ... sa se bage-n seama si sa-mi dea de veste! pentru ca mi-am propus sa fac cat mai putine posturi - voi posta doar daca consider ca cuvintele mele vor fi de folos cuiva - am doua recomandari atat pentru posesorii cat si pentru potentialii posesori de GS 1200 / ADV: -nu mai puneti botu' la prostiile pe care le spun unii sau altii - LUATI-L CA NU VETI REGRETA NICIO CLIPA! -daca puteti, luati ADV.-ul din prima - va spun din experienta; cine vrea argumente i le pot da pe pm. Editat Septembrie 16, 2011 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 16, 2011 Admin Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Acum fie vorba intre noi, Relu, la ce ritm de mers "alert" ai tu nici sa nu te astepti sa-ti consume ceva ulei! Editat Septembrie 16, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 M-am decis: schimb motorul! in calcul intra doar doua variante: Suzuki V-Strom 650 si / sau Yamaha ST 1200. Aureliane, ST nu este de tine, dar noul V-Strom ti-ar veni manusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Sa-ti spun ca am dat 3.200 lei pe: revizie + baterie + schimbat lichide (mai putin cel de frana) + placute frana + filtre ti ai luat maserati bag seama, si nu zici nimic :-p Apropos, pretu e in Germania nu in RO, iar la Vlad in Austria daca nu ma insel. Nu stiu cat costa revizia in RO. In Elvetia este aproape dublu din motive de manopera 100EUR ora, traiasca vecinii daor ca mentiune, eu am ales ( dupa ce honda "mea" s a inchis) fie sa ma duc la un fost mecanic de acolo fie in Bg.. sa va spun ca in Bg erau cu manualul de varadeor 2004 !! pe masa ?! iar manopera era..jenant. deci solutii buget sunt peste tot ( evident, depinde de tipul operatiei efectuate ) si la calitate echivalenta. 100 iepuroi ora de manopera e ok cand vorbim de alt nivel de venituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Eu am platit aprox 900 lei la 10000km cu toate filtrele si uleiurile necesare,la 20000 am schimbat si lichidul de frana si a trecut de 1000 lei. Legat de consumul de ulei,eu am observat ca nu consuma pana pe la 6000km dupa revizie,dupa 6000km ai pun 0.5l de ulei cu care ajung pana la 10000. Eu cred ca uleiul isi pierde din proprietati dupa 6-7000km si de aia il consuma. Daca as schimba uleiul la 6000km n-as mai completa deloc.Si eu pun tot castrol 10w-40. Urmariti si voi treaba asta,bineanteles eu nu merg " la rosu" ca altii,dar am mers 80% cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 17, 2011 Autor Share Postat Septembrie 17, 2011 E de tot rasul! Credeam ca exagerez eu, dar vad ca pana si ultrasi BMW recunosc consumul exagerat de ulei si inca la astea noi. Acum sa vedem daca si dupa mai multe zeci de mii de km se mai pastreaza consumul, mai creste sau mai scade. Ce pot sa zic din proprie experienta la V-Strom si F, consumul era 0, iar la asta noua undeva intre 300 si 400 ml la 10000km, adica mai putin decat diferenta max/min. Dar oricum, BMW este BMW, si daca te poti obisnui cu o durere-n coaste, te poti obisnui si cu el. Probabil ca cel racit cu apa va sari pragul de 1 L/mie, da doar asta este progres si evolutie adevarata. bogdan e de tot rasul sa plec cu bidonul de ulei dupa mine la fiecare tura de peste 2000 km dar am ales acest model pentru alte ... beneficii nu as renunta la el doar ca papa ulei la cel vechi maxima era undeva intre 700-800 ml la 10000 km la cel nou e mai jos cel putin pana acum DAR NU UITA IN CE REGIM DE TURATII MERG EU.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) Eu am platit aprox 900 lei la 10000km cu toate filtrele si uleiurile necesare,la 20000 am schimbat si lichidul de frana si a trecut de 1000 lei. Legat de consumul de ulei,eu am observat ca nu consuma pana pe la 6000km dupa revizie,dupa 6000km ai pun 0.5l de ulei cu care ajung pana la 10000. Eu cred ca uleiul isi pierde din proprietati dupa 6-7000km si de aia il consuma. Daca as schimba uleiul la 6000km n-as mai completa deloc.Si eu pun tot castrol 10w-40. Urmariti si voi treaba asta,bineanteles eu nu merg " la rosu" ca altii,dar am mers 80% cu pasager. Bagi mineral sau sintetic? A observat careva diferenta de consum de ulei intre mineral si sintetic? Daca consumul ar fi cum spune Ovidiu ar fi aproape normal, dar Vlad spunea de 2L la 10000 si nu cred ca el merge pe rosu. Legat de costurile de servisare mi se par exagerate, de 2-3 ori mai mari decat la alte marci in conditii cel putin similare de calitate a filtrelor si uleiului. Mai are nevoie GS-ul de alte reglaje sau verificari care la alte marci nu sunt negesare? bogdan e de tot rasul sa plec cu bidonul de ulei dupa mine la fiecare tura de peste 2000 km dar am ales acest model pentru alte ... beneficii nu as renunta la el doar ca papa ulei la cel vechi maxima era undeva intre 700-800 ml la 10000 km la cel nou e mai jos cel putin pana acum DAR NU UITA IN CE REGIM DE TURATII MERG EU.... Ianakime ca sa poti aprecia beneficiile GS-ului incearca si alte marci. Editat Septembrie 17, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 17, 2011 Autor Share Postat Septembrie 17, 2011 Ianakime ca sa poti aprecia beneficiile GS-ului incearca si alte marci. bogdan man avem o singura PROBLEMA alte MARCI nu au NIMIC similar cu GSA...... DOAR NISTE "COPII"...... ieftine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 bogdan man avem o singura PROBLEMA alte MARCI nu au NIMIC similar cu GSA...... DOAR NISTE "COPII"...... ieftine ce-i cu tine calare pe net ? n-ai permis ?...n-ai motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.