tau Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Unde sunt pozele cu noul bmw????? Rares, In mai cand mi-am luat Adv.-ul, am avut un moment de ezitare - vroiam sa mai astept si sa iau modelul 2012. Se pare ca ceea ce mi-a spus atunci Emanuel - seful showroom-ului din Pipera - si anume ca "noul model racit cu apa va fi disponibil doar din 2014, intrucat 2011 reprezinta jumatatea ciclului pentru actuala gama GS / GSA", era / este adevarat. Se intelege, vorbea de faptul ca pentru modelul DOHC aparut in 2010 "perioada de viata" este de 4 ani. Dovada este faptul ca pt. 2012, avem "acceasi Marie, da' cu alta palarie": http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2012models/2012-BMW-BMW%20R1200GSAdventureTripleBlack.htm Se pare ca acest mult asteptat nou model http://www.motorcycle-usa.com/616/10853/Motorcycle-Article/Spy-Shot--2012-Water-Cooled-BMW-R1200GS.aspx http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2012-bmw-r1200gs-renders-luca-bar/ http://hellforleathermagazine.com/2011/02/2012-bmw-r1200gs-spied-with-liquid-cooled-engine/ se afla inca in perioada de teste, iar faptul ca va fi disponibil din 2012 este doar un zvon / o dorinta / o presupunere. Probabil ca pe langa cresterea semnificativa a puterii - 125 cai – va avea un cuplu mai mare si ... un consum mai mic;. Un mare semn de intrebare este petul de vanzare - ramane de vazut "ce si cum". Cert este faptul ca in momentul lansarii acestuia, concurenta va avea O MARE PROBLEMA! Editat Octombrie 7, 2011 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Cert este faptul ca in momentul lansarii acestuia, concurenta va avea O MARE PROBLEMA! Care concurență? Nu fac bâză, Âşi nu sunt mare fan BMW, dar după umila mea părere R 1200 GS Adventure nu are concurență, nu pentru ca ar fi "cea mai tare de pe planetă" cum spune un prieten posesor de BMW, ci din simplul motiv că ei au inventat acest concept, aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes Atâta vreme cât "concurența" nu inventează alt concept, nu se pune problema dominării unei piețe pe care tu ai creat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Korben, ai o bere de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Care concurență? aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes Conceptul Africa Twin al Hondei a cedat in fata concurentei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Conceptul Africa Twin al Hondei a cedat in fata concurentei. As continua discutia, dar suntem off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Care concurență? Nu fac bâză, Âşi nu sunt mare fan BMW, dar după umila mea părere R 1200 GS Adventure nu are concurență, nu pentru ca ar fi "cea mai tare de pe planetă" cum spune un prieten posesor de BMW, ci din simplul motiv că ei au inventat acest concept, aÂşa cum Honda a inventat (mai bine zis perfecționat) conceptul Africa Twin, pe care toți au încercat să îl copieze de-a lungul anilor, cu mai mult sau mai puțin succes Eu zic ca lumea nu face suficient diferenta intre GS (simplu) si GS Adv. GS momentan are ca si concurenta Yamaha ST si va avea si mai mult cu noile Tiger, KTM si Honda de 1200. (dupa parerea mea concurenta cu Multistrada este discutabila). Insa GS Adv nu are concurent direct! Referitor la comparatia de "istorie" cu Africa Twin, este o mare diferenta: GS are drumul sau de 31 ani si inca multi de acum incolo. Pt. Africa insa timpul s-a orpit in loc la un moment dat si... gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Eu zic ca lumea nu face suficient diferenta intre GS (simplu) si GS Adv. GS momentan are ca si concurenta Yamaha ST si va avea si mai mult cu noile Tiger, KTM si Honda de 1200. (dupa parerea mea concurenta cu Multistrada este discutabila). Insa GS Adv nu are concurent direct! Referitor la comparatia de "istorie" cu Africa Twin, este o mare diferenta: GS are drumul sau de 31 ani si inca multi de acum incolo. Pt. Africa insa timpul s-a orpit in loc la un moment dat si... gata! dc ST-ul concureaza cu GS si nu cu GS adv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Eu zic ca lumea nu face suficient diferenta intre GS (simplu) si GS Adv. Referitor la comparatia de "istorie" cu Africa Twin, este o mare diferenta: GS are drumul sau de 31 ani si inca multi de acum incolo. Pt. Africa insa timpul s-a orpit in loc la un moment dat si... gata! Eu m-am exprimat foarte clar: "R 1200 GS Adventure" Pentru Africane, da, timpul a fost oprit (nu s-a oprit de la sine ), si nimeni nu stie de ce Dar presupun ca japonezii si-au facut calculele, au tras linie si au ajuns la concluzia ca trebuie sa opreasca productia Au lasat Transalpul sa duca mai departe greul De observat dependenta ambelor modele de evolutia raliului Paris-Dakar Amandoua au fost create pentru acesta, dar in momentul in care s-au schimbat regulile cele doua modele au avut o soarta diferita dc ST-ul concureaza cu GS si nu cu GS adv? pt c ala emb dct cllt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Eu m-am exprimat foarte clar: "R 1200 GS Adventure" Iar eu iti sustineam afirmatia. Cu mentiunea ca cea cu inventatul conceptului are punctele a) conceptul "GS" acum 31 ani si conceptul de ADV (= tanc) in 2004. pt c ala emb dct cllt Misto raspunsul, desi nu inteleg nimic... dar nici eu nu ma dau in vant dupa limbajul de mirk. Cavalere, nu ma asteptam la intrebarea asta tocmai de la tine. (evident, nu la mirk ma refer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Misto raspunsul, desi nu inteleg nimic... dar nici eu nu ma dau in vant dupa limbajul de mirk. Pentru ca ala e mai bun decat celalalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Iar eu iti sustineam afirmatia. Ah, Ok, imi cer scuze, mi-a scapat nuanta. E important ca pana la urma reusim sa ne expunem civilizat punctele de vedere Sau, ca sa inteleaga si Cavaleru: "E imprtnt c pn l urm rsm s n xpnm cvlzt pctl d vdr" Cristi, nu te supara, nu am putut rata ocazia de a te intepa putin, ca intre prieteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Iar eu iti sustineam afirmatia. Cu mentiunea ca cea cu inventatul conceptului are punctele a) conceptul "GS" acum 31 ani si conceptul de ADV (= tanc) in 2004. Adv s-a facut initial in 2001 parca, pe 1150 Editat Octombrie 7, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Adv s-a facut initial in 2001 parca, pe 1150 Da, am gresit, chiar din toamna 2001 (produs), evident la 1150 ma refeream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Sa concureze toate intre ele si sa mai apara variante. i want za best si la cel mai avantajos pret posibil. partea buna e ca de cand cu multistrada in sfarsit s au mai separat aia de voiau ceva mai de strada, puternic si ceva valente de drum forestier in west EU. In clasa GS vor fi 120GS, ST, Tigeru nou si noul Crosstourer de la Honda. Pe clasa Adventure nu vad momentan decat GSA si 990 Adv... Editat Octombrie 7, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Ah, Ok, imi cer scuze, mi-a scapat nuanta. E important ca pana la urma reusim sa ne expunem civilizat punctele de vedere Sau, ca sa inteleaga si Cavaleru: "E imprtnt c pn l urm rsm s n xpnm cvlzt pctl d vdr" Cristi, nu te supara, nu am putut rata ocazia de a te intepa putin, ca intre prieteni nu ma supar eu asa usor Cavalere, nu ma asteptam la intrebarea asta tocmai de la tine. (evident, nu la mirk ma refer) eu astept raspunsul tau, ca poate nu avem aceeasi viziune si cunostiinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Acum ..... serios.... ST1200 pe ce criterii l-ați plasat lângă GS Âşi nu lângă GSA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Pe clasa Adventure nu vad momentan decat GSA si 990 Adv... Cum am mai spus, din cate ce am citit prin reviste, KTM va scoate un 1200 (nu mai stiu daca si cu cardan dar cu forme ceva rotunjite spre deosebire de dsignul clasic KTM) care sa concureze direct zona 12GS. Dupa mine 12GS si 990adv sunt in lumi diferite. Mi se pare mai apropiat conceptul intre F800GS si 990adv decat 1200GS si 990adv. (roata de 21", lant, inaltime etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Cum am mai spus, din cate ce am citit prin reviste, KTM va scoate un 1200 (nu mai stiu daca si cu cardan dar cu forme ceva rotunjite spre deosebire de dsignul clasic KTM) care sa concureze direct zona 12GS. Dupa mine 12GS si 990adv sunt in lumi diferite. Mi se pare mai apropiat conceptul intre F800GS si 990adv decat 1200GS si 990adv. (roata de 21", lant, inaltime etc) Moaaaa...pai si sa ramana GSA solo in categorie?(pe criterii subiective evident) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 eu astept raspunsul tau, ca poate nu avem aceeasi viziune si cunostiinte Sincer sa fiu, recunosc ca nu prea am cunostiinte de fel. Sau am? Mi-e ca orice as raspunde, o dam iar in contradictii si nu am rabdare si chef de asta. Da, stiu, ST e chiar poate putin mai greu si decat GSA dar in rest?? Care e diferenta intre GS si GSA? Protectie mai buna la vant, rezrvor foarte mare, crashbar complet (inclusiv pt. rezervor) standard, optiunea fireasca originala o reprezinta cutiile metalice (produse de Zega/TT pt. BMW), este mai inalt, saua mult mai confortabila... ce are ST din toate astea?? (da, ST are standard jante spitate, GS optional) Lasand la o parte lucrurile certe, parerea mea este ca daca te uiti la toate 3, masivitatea lui ADV il plaseaza automat separat de GS si ST. Moaaaa...pai si sa ramana GSA solo in categorie?(pe criterii subiective evident) Pai... vino tu cu niste criterii mai obiective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Sincer sa fiu, recunosc ca nu prea am cunostiinte de fel. Sau am? Mi-e ca orice as raspunde, o dam iar in contradictii si nu am rabdare si chef de asta. Da, stiu, ST e chiar poate putin mai greu si decat GSA dar in rest?? Care e diferenta intre GS si GSA? Protectie mai buna la vant, rezrvor foarte mare, crashbar complet (inclusiv pt. rezervor) standard, optiunea fireasca originala o reprezinta cutiile metalice (produse de Zega/TT pt. BMW), este mai inalt, saua mult mai confortabila... ce are ST din toate astea?? (da, ST are standard jante spitate, GS optional) Lasand la o parte lucrurile certe, parerea mea este ca daca te uiti la toate 3, masivitatea lui ADV il plaseaza automat separat de GS si ST. Pai... vino tu cu niste criterii mai obiective. Pai ar fi cam asa, daca tinem cont de capacitatea cilindrica si dotari standard e singurel,intr adevar. In rest oricare din GS, ST etc se poate transforma in adventure bike daca mai adaugi una alta. Daca nu tinem neaparat cont de CC, 990 Adventure s ar incadra in acceasi categorie cu GSA deoarece vine standard echipata pt aventura Editat Octombrie 7, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Care e diferenta intre GS si GSA? Protectie mai buna la vant, rezrvor foarte mare, crashbar complet (inclusiv pt. rezervor) standard, optiunea fireasca originala o reprezinta cutiile metalice (produse de Zega/TT pt. BMW), este mai inalt, saua mult mai confortabila... ce are ST din toate astea?? (da, ST are standard jante spitate, GS optional) Lasand la o parte lucrurile certe, parerea mea este ca daca te uiti la toate 3, masivitatea lui ADV il plaseaza automat separat de GS si ST. Vlad, la cele spuse de tine, eu as mai adauga si urmatoarele - intrucat le consider definitorii atat penru comparatia de mai sus cat si pentru conceptul Adventure: - cursa suspensiei: mai mare cu 10% la Adv. - 210mm / 220mm (GSA) vs. 190mm / 200mm (GS). - unghiul furcii: 24.8° (Adv.) fata de 25.7° (GS). - scarite dedicate mersului in picioare - vin in configuratia standard la Adv. - portbagajul metalic - vine in configuratia standard la GSA. - hand guard-ul - de asemenea, in configuratie standard la GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Vlad, la cele spuse de tine, eu as mai adauga si urmatoarele - intrucat le consider definitorii atat penru comparatia de mai sus cat si pentru conceptul Adventure: Cu suspensiile evident ca stiu (GS fata de GSA) dar ca am omis pt. ca recunosc ca nu stiam sigur cum e la ST. Unghiul furcii mi s-a parut totusi amanunt fata de celelalte; de scarite si protectii maini, nu mai vorbim... ma mir ca nu ai zis si de ciocul ala din plastic Discutia era mai mult de concept si termeni de gabarit, adica de ce comparam ST fie cu GS, fie cu GSA. Editat Octombrie 7, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Iar incepi?? Bagi fitile si nu spui nimc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 7, 2011 Autor Share Postat Octombrie 7, 2011 gata DACA MAI CONTINUI ASA imi vand gsa si k si imi iau MZ ma dau batut gata DACA MAI CONTINUI ASA imi vand gsa si k si imi iau MZ ma dau batut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.