Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Admin

Dane, de ce s-ar complica, avand in vedere ca mobra este in garantie? :scratch:

Cel putin asa am inteles..

Referitor la achizitie GSA/GS, daca iti permiti dpdv financiar ia-ti varful de gama, ce te tot invarti dupa teste si pareri?

Oricum, tot un drak cu 20 kile in plus sau minus.

Iti iei GS simplu si pe urma iti pare rau ca nu ai dat 500 in plus sa intri in elita.. :grinbandit:

 

PS:Vezi ca a aparut un ADV full chiar acum, la vanzari!

Poate nu mai bati drumul pina in Alemannia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@khk e luata de la Bmw Romania dar prin ei ca Bmw nu are voie sa vanda direct si avea 700 km. @Dan multam mult dar e in garantie si nu are rost sa umblu.Intrebarea e daca trebuia inlocuita garnitura odata ce a scapat ulei si nu doar stransa?

Editat de alexcseh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am comandat diagnoza din Polonia, GS911. Revin cu pareri dupa ce o folosesc prima data ;)

 

Lol, fara sa vad ce ai intrebat :laugh:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica in 5 zile de azi. Nu pot sa il inchiriez, dar pot sa fac diagnoza cu el aci in Cluj :)

 

Sau intrebi daca il trimit prin tara? Nu prea :)

 

Adu-l la BMW Camp, poate gasesti niste clienti pe acolo :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit... Atatea rautati n-am vazut demult!Dar cele mai "pline de sens" sunt doua discutii:1. Era un nene, posesor de R1, care vroia sa treaca pe un Bmw enduro touring; moment in care colegi bmwisti, nu dau nume, au sarit la jugulara: unde-ti sunt slapii, unde-i lantul de aur?!? Urat... Ma dau cu mobra de ceva timp si cunosc motoristi din toate categoriile si cred ca stim toti ca nu exista tipologii universal valabile. Ca in orice domeniu nu poti eticheta omul asa pt ca te simti superior, mai degraba superficial!2. Intr-o polemica distractiva gs vs st s-a ajuns la topicul consum. Cu teste & stuff! Marea problema era o diferenta intre 3,3-3,5%. Nu cred ca dai pe un motor 16-18k sau mai mult si la asta iti sta capul, sau sa mergi cu 90km/h intr-a 6 de dragul unor cifre...In stilul asta care ar fi atitudinea in trafic? Nu mai salut alti motociclisti decat daca au intre craci ceva aprobat de mine ?!? Merg incet si subturat ca sa ma dau rotund ca bag benzina cu pipeta, cand toti stim ca la un mers normal spre sportiv consuma de la 5,5% in sus?Cred ca unii simt nevoia de a-si justifica alegerea unui motor scump cautand excesiv argumente. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui. Ce iti place si ce sacrificii faci pt asta depinde de fiecare dintre noi. Btw nici motocicleta universala nu s-a inventat inca. Atata timp cat exista gusturi si necesitati orice moto va avea plusuri si minusuri.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea cu consumul... consumul e direct legat de la cate rpm tii motorul, care e echivalent cu de cate ori pe minut se deschid injectoarele si baga gaz in motor. Acuma, producatorul zice ca la 90 km/h iti consuma 4.5% si la 120 km/h iti ia 5.6% (de exemplu). Asta se aplica numai daca ai parcurge 100 km distanta cu fix 90 la ora sau fix 120 km la ora. Asta ar fi cazu ideal.

 

Acuma, in cazu practic, unde stii ca nu tii constant gazu deschiz, ca accelerezi si schimbi viteze, treaba asta nu mai e corecta, a.i. un mers subturat nu inseamna un consum bun, ci din contra ;)

 

Pana la urma, mobra consuma cat ii trebuie ei. Important e sa te folosesti de ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit...

 

Vezi sa nu ramai asa! :rolleyes: (just joking)

 

Pai hai, schimba putin tmosfera p-aici; pune si tu o poza cu a ta, ceva detalii...

 

Io azi mi-am recuperat-o dupa 5 luni in care n-am vazut-o decat in poze, mi-era doar de ea! :makeout:

E "proaspata", curata, cu revizie, itp, caucicuri noi; abia astept s-o alerg in weekend pe la munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu ramai asa! :rolleyes: (just joking)

 

Pai hai, schimba putin tmosfera p-aici; pune si tu o poza cu a ta, ceva detalii...

 

Io azi mi-am recuperat-o dupa 5 luni in care n-am vazut-o decat in poze, mi-era doar de ea! :makeout:

E "proaspata", curata, cu revizie, itp, caucicuri noi; abia astept s-o alerg in weekend pe la munte.

Pai cati km ai facut frate cu ea de-i schimbi cauciucurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit... Atatea rautati n-am vazut demult!Dar cele mai "pline de sens" sunt doua discutii:1. Era un nene, posesor de R1, care vroia sa treaca pe un Bmw enduro touring; moment in care colegi bmwisti, nu dau nume, au sarit la jugulara: unde-ti sunt slapii, unde-i lantul de aur?!? Urat... Ma dau cu mobra de ceva timp si cunosc motoristi din toate categoriile si cred ca stim toti ca nu exista tipologii universal valabile. Ca in orice domeniu nu poti eticheta omul asa pt ca te simti superior, mai degraba superficial!2. Intr-o polemica distractiva gs vs st s-a ajuns la topicul consum. Cu teste & stuff! Marea problema era o diferenta intre 3,3-3,5%. Nu cred ca dai pe un motor 16-18k sau mai mult si la asta iti sta capul, sau sa mergi cu 90km/h intr-a 6 de dragul unor cifre...In stilul asta care ar fi atitudinea in trafic? Nu mai salut alti motociclisti decat daca au intre craci ceva aprobat de mine ?!? Merg incet si subturat ca sa ma dau rotund ca bag benzina cu pipeta, cand toti stim ca la un mers normal spre sportiv consuma de la 5,5% in sus?Cred ca unii simt nevoia de a-si justifica alegerea unui motor scump cautand excesiv argumente. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui. Ce iti place si ce sacrificii faci pt asta depinde de fiecare dintre noi. Btw nici motocicleta universala nu s-a inventat inca. Atata timp cat exista gusturi si necesitati orice moto va avea plusuri si minusuri.

Asfalt uscat

 

Cum singurul ST de pe forum este al meu iar discutia cu consumul s-a petrecut intre mine si Aurelian ma simt nevoit sa clarific. Diferenta a fost, surprinzator, cu mult mai mare decat 3,3-3,5, respectiv aproape 25% la regim de mers, nu subturat, ci cuminte, max 95km/h. Si da exista persoane pt care consmul conteaza, chiar daca dau mii de euro pe motoare si restul. Poate tocmai de aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu ramai asa! :rolleyes: (just joking)

 

Pai hai, schimba putin tmosfera p-aici; pune si tu o poza cu a ta, ceva detalii...

 

Io azi mi-am recuperat-o dupa 5 luni in care n-am vazut-o decat in poze, mi-era doar de ea! :makeout:

E "proaspata", curata, cu revizie, itp, caucicuri noi; abia astept s-o alerg in weekend pe la munte.

 

dc nu ai vazut-o 5 luni? ai avut ceva probleme cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cati km ai facut frate cu ea de-i schimbi cauciucurile?

 

Frate, am facut 11.500km :) ; pe fata mi l-au schimbat pe asigurare la sfarsitul sezonului trecut si daca tot am avut-o la service, le-am zis sa-mi schimbe si spatele ca sa nu ma mai duc alta data; poate mai tinea 2-3000 dar cauciucul este ultimul lucru la care as face rabat.

Singurul regret este ca primindu-l pe cel de pe fata moca, am ramas tot la Trail Attack si sezonul asta; la iarna ii voi pune EXP.

 

dc nu ai vazut-o 5 luni? ai avut ceva probleme cu ea?

 

Nu, cum sa am probleme? E BMW!!! :lol:

 

Nu am garaj asa ca iarna o las la BMW, de la sfarsitul sezoului pana in primavara. Pe langa faptul ca imi intretin bateria, mi-o dau curata, cu presiunea facuta in pneuri etc in perioada asta imi fac si ITP (aici se face anual) si service-ul, si cu vreo 10% reducere. Asa ca tot sezonul nu mai am griji. Singura problema este ca in timpul asta nu o poti lua/lasa cand vrei dar din cauza vremii nici nu as fi avut de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, am facut 11.500km :) ; pe fata mi l-au schimbat pe asigurare la sfarsitul sezonului trecut si daca tot am avut-o la service, le-am zis sa-mi schimbe si spatele ca sa nu ma mai duc alta data; poate mai tinea 2-3000 dar cauciucul este ultimul lucru la care as face rabat.

Singurul regret este ca primindu-l pe cel de pe fata moca, am ramas tot la Trail Attack si sezonul asta; la iarna ii voi pune EXP.

 

mda, si eu am ramas cu pareri de rau pt conti asta, mai ales fata .

e ok in general dar asa cum e plin netul de review-uri de posesori de " vaci " ( ex - gs, varadero ) , uneori voblleaza la viteza mica cand motorul nu e incarcat

 

si in oras e oarecum deranjant

 

eu am revenit la prima iubire, anakee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit... Atatea rautati n-am vazut demult!Dar cele mai "pline de sens" sunt doua discutii:1. Era un nene, posesor de R1, care vroia sa treaca pe un Bmw enduro touring; moment in care colegi bmwisti, nu dau nume, au sarit la jugulara: unde-ti sunt slapii, unde-i lantul de aur?!? Urat... Ma dau cu mobra de ceva timp si cunosc motoristi din toate categoriile si cred ca stim toti ca nu exista tipologii universal valabile. Ca in orice domeniu nu poti eticheta omul asa pt ca te simti superior, mai degraba superficial!2. Intr-o polemica distractiva gs vs st s-a ajuns la topicul consum. Cu teste & stuff! Marea problema era o diferenta intre 3,3-3,5%. Nu cred ca dai pe un motor 16-18k sau mai mult si la asta iti sta capul, sau sa mergi cu 90km/h intr-a 6 de dragul unor cifre...In stilul asta care ar fi atitudinea in trafic? Nu mai salut alti motociclisti decat daca au intre craci ceva aprobat de mine ?!? Merg incet si subturat ca sa ma dau rotund ca bag benzina cu pipeta, cand toti stim ca la un mers normal spre sportiv consuma de la 5,5% in sus?Cred ca unii simt nevoia de a-si justifica alegerea unui motor scump cautand excesiv argumente. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui. Ce iti place si ce sacrificii faci pt asta depinde de fiecare dintre noi. Btw nici motocicleta universala nu s-a inventat inca. Atata timp cat exista gusturi si necesitati orice moto va avea plusuri si minusuri.

Asfalt uscat

ktm990R :crack:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Aici" unde? la Viena? sau la Ploiesti?

nu de alta, dar ITP anual e o treaba buna

Viena e trecuta prima asadar "aici" = Viena ;) (la Ploiesti nu cred ca erau alte legi decat in alt loc din Ro)

Deci, in Austria, ITP la auto nou se face prima data dupa 3 ani, apoi dupa 2, apoi anual. La moto insa se face anual inca de la inceput. Bineinteles, din motive de siguranta. Ceea ce nu e deloc un lucru rau; costa vreo 25-30€ si se face repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, am facut 11.500km :) ; pe fata mi l-au schimbat pe asigurare la sfarsitul sezonului trecut si daca tot am avut-o la service, le-am zis sa-mi schimbe si spatele ca sa nu ma mai duc alta data; poate mai tinea 2-3000 dar cauciucul este ultimul lucru la care as face rabat.

Singurul regret este ca primindu-l pe cel de pe fata moca, am ramas tot la Trail Attack si sezonul asta; la iarna ii voi pune EXP.

 

 

 

Destul de putin ai facut cu ele,eu am facut cu Conti 20000km ( spatele,ca fata am schimbat-o mai repede. Probleme)

 

De ce EXP?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de putin ai facut cu ele,eu am facut cu Conti 20000km ( spatele,ca fata am schimbat-o mai repede. Probleme)

 

De ce EXP?

 

Asa cum am mai spus, cel de pe fata nu l-am schimbat voluntar; si cel de pe spate mai tinea ceva dar am vrut sa incep sezonul cu ele noi si sa nu mai am grija lor.

 

EXP... in primul rand ca vreau sa scap de TrailAttack care pe ploaie nu mi se par prea ok (confirmat si de teste unde era pe la coada clasamentului) iar mie asta mi se pare esential. Si poate ca, la fel ca si tine, le-am considerat o posibila cauza pt vibratiile de pe fata. Recunosc insa ca pe asfalt uscat (si dupa parerea mea si pe "low-enduro") sunt super.

 

Deci EXP din mai multe motive la un loc: pt. ca mi-au fost recomandate, pt ca in teste au iesit bine mai ales pe ploaie, pt ca am citit de bine de ele, pt ca din fabrica BMW pune acum exclusiv EXP pe GS si nu in ultimul rand pt ca la fosta moto am fost foarte multumit de Metzeler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...