Admin l.u.v Postat Martie 23, 2012 Admin Share Postat Martie 23, 2012 Dane, de ce s-ar complica, avand in vedere ca mobra este in garantie? Cel putin asa am inteles.. Referitor la achizitie GSA/GS, daca iti permiti dpdv financiar ia-ti varful de gama, ce te tot invarti dupa teste si pareri? Oricum, tot un drak cu 20 kile in plus sau minus. Iti iei GS simplu si pe urma iti pare rau ca nu ai dat 500 in plus sa intri in elita.. PS:Vezi ca a aparut un ADV full chiar acum, la vanzari! Poate nu mai bati drumul pina in Alemannia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) @khk e luata de la Bmw Romania dar prin ei ca Bmw nu are voie sa vanda direct si avea 700 km. @Dan multam mult dar e in garantie si nu are rost sa umblu.Intrebarea e daca trebuia inlocuita garnitura odata ce a scapat ulei si nu doar stransa? Editat Martie 23, 2012 de alexcseh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Are cineva interfata GS-911 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Azi am comandat diagnoza din Polonia, GS911. Revin cu pareri dupa ce o folosesc prima data Lol, fara sa vad ce ai intrebat Editat Martie 26, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cand iti vine? Il inchiriezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cica in 5 zile de azi. Nu pot sa il inchiriez, dar pot sa fac diagnoza cu el aci in Cluj Sau intrebi daca il trimit prin tara? Nu prea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Cica in 5 zile de azi. Nu pot sa il inchiriez, dar pot sa fac diagnoza cu el aci in Cluj Sau intrebi daca il trimit prin tara? Nu prea Adu-l la BMW Camp, poate gasesti niste clienti pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit... Atatea rautati n-am vazut demult!Dar cele mai "pline de sens" sunt doua discutii:1. Era un nene, posesor de R1, care vroia sa treaca pe un Bmw enduro touring; moment in care colegi bmwisti, nu dau nume, au sarit la jugulara: unde-ti sunt slapii, unde-i lantul de aur?!? Urat... Ma dau cu mobra de ceva timp si cunosc motoristi din toate categoriile si cred ca stim toti ca nu exista tipologii universal valabile. Ca in orice domeniu nu poti eticheta omul asa pt ca te simti superior, mai degraba superficial!2. Intr-o polemica distractiva gs vs st s-a ajuns la topicul consum. Cu teste & stuff! Marea problema era o diferenta intre 3,3-3,5%. Nu cred ca dai pe un motor 16-18k sau mai mult si la asta iti sta capul, sau sa mergi cu 90km/h intr-a 6 de dragul unor cifre...In stilul asta care ar fi atitudinea in trafic? Nu mai salut alti motociclisti decat daca au intre craci ceva aprobat de mine ?!? Merg incet si subturat ca sa ma dau rotund ca bag benzina cu pipeta, cand toti stim ca la un mers normal spre sportiv consuma de la 5,5% in sus?Cred ca unii simt nevoia de a-si justifica alegerea unui motor scump cautand excesiv argumente. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui. Ce iti place si ce sacrificii faci pt asta depinde de fiecare dintre noi. Btw nici motocicleta universala nu s-a inventat inca. Atata timp cat exista gusturi si necesitati orice moto va avea plusuri si minusuri. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu mai pune si tu la inima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Partea cu consumul... consumul e direct legat de la cate rpm tii motorul, care e echivalent cu de cate ori pe minut se deschid injectoarele si baga gaz in motor. Acuma, producatorul zice ca la 90 km/h iti consuma 4.5% si la 120 km/h iti ia 5.6% (de exemplu). Asta se aplica numai daca ai parcurge 100 km distanta cu fix 90 la ora sau fix 120 km la ora. Asta ar fi cazu ideal. Acuma, in cazu practic, unde stii ca nu tii constant gazu deschiz, ca accelerezi si schimbi viteze, treaba asta nu mai e corecta, a.i. un mers subturat nu inseamna un consum bun, ci din contra Pana la urma, mobra consuma cat ii trebuie ei. Important e sa te folosesti de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit... Vezi sa nu ramai asa! (just joking) Pai hai, schimba putin tmosfera p-aici; pune si tu o poza cu a ta, ceva detalii... Io azi mi-am recuperat-o dupa 5 luni in care n-am vazut-o decat in poze, mi-era doar de ea! E "proaspata", curata, cu revizie, itp, caucicuri noi; abia astept s-o alerg in weekend pe la munte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Vezi sa nu ramai asa! (just joking) Pai hai, schimba putin tmosfera p-aici; pune si tu o poza cu a ta, ceva detalii... Io azi mi-am recuperat-o dupa 5 luni in care n-am vazut-o decat in poze, mi-era doar de ea! E "proaspata", curata, cu revizie, itp, caucicuri noi; abia astept s-o alerg in weekend pe la munte. Pai cati km ai facut frate cu ea de-i schimbi cauciucurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit... Atatea rautati n-am vazut demult!Dar cele mai "pline de sens" sunt doua discutii:1. Era un nene, posesor de R1, care vroia sa treaca pe un Bmw enduro touring; moment in care colegi bmwisti, nu dau nume, au sarit la jugulara: unde-ti sunt slapii, unde-i lantul de aur?!? Urat... Ma dau cu mobra de ceva timp si cunosc motoristi din toate categoriile si cred ca stim toti ca nu exista tipologii universal valabile. Ca in orice domeniu nu poti eticheta omul asa pt ca te simti superior, mai degraba superficial!2. Intr-o polemica distractiva gs vs st s-a ajuns la topicul consum. Cu teste & stuff! Marea problema era o diferenta intre 3,3-3,5%. Nu cred ca dai pe un motor 16-18k sau mai mult si la asta iti sta capul, sau sa mergi cu 90km/h intr-a 6 de dragul unor cifre...In stilul asta care ar fi atitudinea in trafic? Nu mai salut alti motociclisti decat daca au intre craci ceva aprobat de mine ?!? Merg incet si subturat ca sa ma dau rotund ca bag benzina cu pipeta, cand toti stim ca la un mers normal spre sportiv consuma de la 5,5% in sus?Cred ca unii simt nevoia de a-si justifica alegerea unui motor scump cautand excesiv argumente. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui. Ce iti place si ce sacrificii faci pt asta depinde de fiecare dintre noi. Btw nici motocicleta universala nu s-a inventat inca. Atata timp cat exista gusturi si necesitati orice moto va avea plusuri si minusuri. Asfalt uscat Cum singurul ST de pe forum este al meu iar discutia cu consumul s-a petrecut intre mine si Aurelian ma simt nevoit sa clarific. Diferenta a fost, surprinzator, cu mult mai mare decat 3,3-3,5, respectiv aproape 25% la regim de mers, nu subturat, ci cuminte, max 95km/h. Si da exista persoane pt care consmul conteaza, chiar daca dau mii de euro pe motoare si restul. Poate tocmai de aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Vezi sa nu ramai asa! (just joking) Pai hai, schimba putin tmosfera p-aici; pune si tu o poza cu a ta, ceva detalii... Io azi mi-am recuperat-o dupa 5 luni in care n-am vazut-o decat in poze, mi-era doar de ea! E "proaspata", curata, cu revizie, itp, caucicuri noi; abia astept s-o alerg in weekend pe la munte. dc nu ai vazut-o 5 luni? ai avut ceva probleme cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Pai cati km ai facut frate cu ea de-i schimbi cauciucurile? Frate, am facut 11.500km ; pe fata mi l-au schimbat pe asigurare la sfarsitul sezonului trecut si daca tot am avut-o la service, le-am zis sa-mi schimbe si spatele ca sa nu ma mai duc alta data; poate mai tinea 2-3000 dar cauciucul este ultimul lucru la care as face rabat. Singurul regret este ca primindu-l pe cel de pe fata moca, am ramas tot la Trail Attack si sezonul asta; la iarna ii voi pune EXP. dc nu ai vazut-o 5 luni? ai avut ceva probleme cu ea? Nu, cum sa am probleme? E BMW!!! Nu am garaj asa ca iarna o las la BMW, de la sfarsitul sezoului pana in primavara. Pe langa faptul ca imi intretin bateria, mi-o dau curata, cu presiunea facuta in pneuri etc in perioada asta imi fac si ITP (aici se face anual) si service-ul, si cu vreo 10% reducere. Asa ca tot sezonul nu mai am griji. Singura problema este ca in timpul asta nu o poti lua/lasa cand vrei dar din cauza vremii nici nu as fi avut de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Editat Martie 28, 2012 de alexcseh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Frate, am facut 11.500km ; pe fata mi l-au schimbat pe asigurare la sfarsitul sezonului trecut si daca tot am avut-o la service, le-am zis sa-mi schimbe si spatele ca sa nu ma mai duc alta data; poate mai tinea 2-3000 dar cauciucul este ultimul lucru la care as face rabat. Singurul regret este ca primindu-l pe cel de pe fata moca, am ramas tot la Trail Attack si sezonul asta; la iarna ii voi pune EXP. mda, si eu am ramas cu pareri de rau pt conti asta, mai ales fata . e ok in general dar asa cum e plin netul de review-uri de posesori de " vaci " ( ex - gs, varadero ) , uneori voblleaza la viteza mica cand motorul nu e incarcat si in oras e oarecum deranjant eu am revenit la prima iubire, anakee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Am citit zilele astea niste posturi din topicul asta si am ramas tampit... Atatea rautati n-am vazut demult!Dar cele mai "pline de sens" sunt doua discutii:1. Era un nene, posesor de R1, care vroia sa treaca pe un Bmw enduro touring; moment in care colegi bmwisti, nu dau nume, au sarit la jugulara: unde-ti sunt slapii, unde-i lantul de aur?!? Urat... Ma dau cu mobra de ceva timp si cunosc motoristi din toate categoriile si cred ca stim toti ca nu exista tipologii universal valabile. Ca in orice domeniu nu poti eticheta omul asa pt ca te simti superior, mai degraba superficial!2. Intr-o polemica distractiva gs vs st s-a ajuns la topicul consum. Cu teste & stuff! Marea problema era o diferenta intre 3,3-3,5%. Nu cred ca dai pe un motor 16-18k sau mai mult si la asta iti sta capul, sau sa mergi cu 90km/h intr-a 6 de dragul unor cifre...In stilul asta care ar fi atitudinea in trafic? Nu mai salut alti motociclisti decat daca au intre craci ceva aprobat de mine ?!? Merg incet si subturat ca sa ma dau rotund ca bag benzina cu pipeta, cand toti stim ca la un mers normal spre sportiv consuma de la 5,5% in sus?Cred ca unii simt nevoia de a-si justifica alegerea unui motor scump cautand excesiv argumente. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui. Ce iti place si ce sacrificii faci pt asta depinde de fiecare dintre noi. Btw nici motocicleta universala nu s-a inventat inca. Atata timp cat exista gusturi si necesitati orice moto va avea plusuri si minusuri. Asfalt uscat ktm990R Editat Martie 28, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 ... in perioada asta imi fac si ITP (aici se face anual) "Aici" unde? la Viena? sau la Ploiesti? nu de alta, dar ITP anual e o treaba buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Treaba buna daca si pretul scade, altfel e o alta jecmaneala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 "Aici" unde? la Viena? sau la Ploiesti? nu de alta, dar ITP anual e o treaba buna Viena e trecuta prima asadar "aici" = Viena (la Ploiesti nu cred ca erau alte legi decat in alt loc din Ro) Deci, in Austria, ITP la auto nou se face prima data dupa 3 ani, apoi dupa 2, apoi anual. La moto insa se face anual inca de la inceput. Bineinteles, din motive de siguranta. Ceea ce nu e deloc un lucru rau; costa vreo 25-30€ si se face repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Frate, am facut 11.500km ; pe fata mi l-au schimbat pe asigurare la sfarsitul sezonului trecut si daca tot am avut-o la service, le-am zis sa-mi schimbe si spatele ca sa nu ma mai duc alta data; poate mai tinea 2-3000 dar cauciucul este ultimul lucru la care as face rabat. Singurul regret este ca primindu-l pe cel de pe fata moca, am ramas tot la Trail Attack si sezonul asta; la iarna ii voi pune EXP. Destul de putin ai facut cu ele,eu am facut cu Conti 20000km ( spatele,ca fata am schimbat-o mai repede. Probleme) De ce EXP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 EXP-ul tine in draci. Pe fata are 31000. Se aplarizase pe coama, dar dupa Italia pe curbe s-a rectificat. Mai are carne. Cred ca mai merge cateva mii. Pe spate l-am schimbat la 16000 degeaba. Mai mergea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Destul de putin ai facut cu ele,eu am facut cu Conti 20000km ( spatele,ca fata am schimbat-o mai repede. Probleme) De ce EXP? Asa cum am mai spus, cel de pe fata nu l-am schimbat voluntar; si cel de pe spate mai tinea ceva dar am vrut sa incep sezonul cu ele noi si sa nu mai am grija lor. EXP... in primul rand ca vreau sa scap de TrailAttack care pe ploaie nu mi se par prea ok (confirmat si de teste unde era pe la coada clasamentului) iar mie asta mi se pare esential. Si poate ca, la fel ca si tine, le-am considerat o posibila cauza pt vibratiile de pe fata. Recunosc insa ca pe asfalt uscat (si dupa parerea mea si pe "low-enduro") sunt super. Deci EXP din mai multe motive la un loc: pt. ca mi-au fost recomandate, pt ca in teste au iesit bine mai ales pe ploaie, pt ca am citit de bine de ele, pt ca din fabrica BMW pune acum exclusiv EXP pe GS si nu in ultimul rand pt ca la fosta moto am fost foarte multumit de Metzeler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 si EXP spatele cam cat te-a tinut Vlad? sau cam cat tine in mod normal pe GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.