Dan Cata Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 atunci de ce crezi ca au decis reducerea cantitatii de ulei de la 220 la 180? Numa tu ai fost atent la scoala in clasele de gimnaziu? Restul... ca sa va lamuriti, am facut urmatorul experiment: am luat un flacon dinala de plastic care avea miere initial in el. Cand ii pui capacul, inchide etans. Am pus in el cam 20% ulei. Am inchis capacul. L-am palpat, ca sa vad cat de "tare" se simte. L-am pus in cuptorul cu microunde, l-am lasat sa mearga ~ 30 secunde, pe Hi Dupa 30 de secunde, apreciez ca o ajuns cam la 40 de grade. Am scos afara recipientul si era tare ca piatra. Cand am desfacut capacul, s-a auzit presiunea cum o iesit afara. Am scris asta nu ca sa va demonstrez neaparat ca am dreptate, ci ca sa subliniez ca unii habar nu au de ce au in jurul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Numa tu ai fost atent la scoala in clasele de gimnaziu? Restul... ca sa va lamuriti, am facut urmatorul experiment: am luat un flacon dinala de plastic care avea miere initial in el. Cand ii pui capacul, inchide etans. Am pus in el cam 20% ulei. Am inchis capacul. L-am palpat, ca sa vad cat de "tare" se simte. L-am pus in cuptorul cu microunde, l-am lasat sa mearga ~ 30 secunde, pe Hi Dupa 30 de secunde, apreciez ca o ajuns cam la 40 de grade. Am scos afara recipientul si era tare ca piatra. Cand am desfacut capacul, s-a auzit presiunea cum o iesit afara. Am scris asta nu ca sa va demonstrez neaparat ca am dreptate, ci ca sa subliniez ca unii habar nu au de ce au in jurul lor Intreb si eu a crescut sau scazut nivelul uleiului cumva in borcan? nu cumva 80% aer s-a dilatat de fapt? pune si 80% ulei si compara poc-ul... eventual ca sa fie oabla treaba fa ca la scoala la experimente si masoara si temperatura si presiunea. Ca idee, apa isi variaza volmul cam cu 4% intre 4C si 100C. Uleiul cred ca ceva mai mult. Fara aer ar crapa, adevarat ca lichidele nu prea-s compresbile ceea ce insemna presiune enorma... acu' daca nu ma insel aerul in volum constant de la 0C - 100C creste presiunea cu 37%... Ma rog, nu vreau sa pornesc polemici - probabil ceva posibilitate de aerisire e cea mai destepta chestie Editat Martie 1, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 atunci de ce crezi ca au decis reducerea cantitatii de ulei de la 220 la 180? mi-am dat eu cu presupusu': aerul isi mareste volumul mai mult decat lichidul care e considerat incompresibil. poate fortele hydrodinamice dezvoltate din miscare sa concure la distrugerea simeringurilor. dar acu o intrebare: la 220 era PLIN cu ulei?? avea si ceva aer? de ce zic asta, poate o explicatie exista. daca prsupunem ca era full, presiunea exercitata de lichid pe simering datorita temperaturii sau temperaturii si fortelor hydro din timpul mersului era mai mare decat a aerului. bmw, scotand din lichid, da volum mai mare de expasiune a lichidului care e incompresibil, chiar daca aerul il comprima un pic. nu stiu daca m-am facut inteles. iei o seringa cu aer si-i astupi capatul cu degetul. poti impinge pistonul ca aerul este compresibil daca o umpli cu lichid, nu te mai poti juca. e ca lemnu. acum iei seringa cu aer si o incalzesti. aerul se dilata mai usor, dar presiunea e mai mica pentru ca e compresibil, moleculile-alea se mai strang. acum ia seringa, o umpli cu apa si o incalzesti. se dilata mai putin, dar nu poti negocia cu pistonul, lichidul fiind incpomresibil. gata, v-am facut sa ma credeti prima data, acum va fac sa ma credeti de exact opusul rezultatului., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 Duminica la 10, Giurgiu, icre de crap cu ceapa si bors de peste. Scurt de deschidere. mdaaaa....GIURGIU asat unde e...soseau GIURGIULUI acolo pana in gara progresu...ca vin cu tramvaiul 12..... ALOOOOO DOMNUUUU DE UN SCURT ...MERG PE CENTURA NOI AM LUAT O LA ..LUNG CU 1 MARTIE ..COLO''SA O INTRARE PE LA TRANSFAGARASAN DE SIBIU.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Cate probleme pt un amarat de cardan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 2, 2013 Admin Share Postat Martie 2, 2013 Banui ca tu nu ai probleme de-astea la Yamaha, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 pffff ce intrebare... evident ca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 Banui ca tu nu ai probleme de-astea la Yamaha, nu? alooo domnu ....Yamaha. e fiabila....... cand mergi pana la GIURGIU cu 80 km/ h ce dracu sa se strice...... auzi la el..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) Am 45000 km. Daca era bmw puteam fi la al doilea cardan. Sincer fara suparare, de la Simson incoace eu nu am auzit de vreo motocicleta care sa aiba atatea probleme la cardan. Editat Martie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 Am 45000 km. Daca era bmw puteam fi la al doilea cardan. Sincer fara suparare, de la Simson incoace eu nu am auzit de vreo motocicleta care sa aiba atatea probleme la cardan. SIMSON BART, SIMSON ..... il stii si pe asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Daca SIMSON si-ar lua motocicleta, aceea nu poate fi decat bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Am decalat plecarea pt 11, ca noi mergem repede si ajungem prea devreme la ciorba. Te bagi? Pericole! asa te bagi in depasire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Cam aceleasi ganduri am si eu pt la vara. Pai atunci deja suntem doi , eu am rezolvat si cu cutiile ai sa le vezi eu cred ca au iesit beton negru mat si captusite interior , mai avem chestiunea aia mica cu cutia laterala de scule , am comandat la Louis toata "dotarea " [ tiganeala ] cort /masa /saltele /scaune / e t c .........vreau s-al incarc ca pe magar , sa al vad ridicat de bot si sa geama de suparare , asa cum m-am perpelit si eu la cat am bagat in el ..................... toate cele bune . Vb........ Vik. Pai atunci deja suntem doi , eu am rezolvat si cu cutiile ai sa le vezi eu cred ca au iesit beton negru mat si captusite interior , mai avem chestiunea aia mica cu cutia laterala de scule , am comandat la Louis toata "dotarea " [ tiganeala ] cort /masa /saltele /scaune / e t c .........vreau s-al incarc ca pe magar , sa al vad ridicat de bot si sa geama de suparare , asa cum m-am perpelit si eu la cat am bagat in el ..................... toate cele bune . Vb........ Vik. * apropo unde pana mea este acel aerisor / suprapresiune de la grup la gsa 2011/212 an m-am uitat azi dupa el si nu prea s a aratat la subsemnatul ,este adevarat grupul se vedea cam in ceata fiind si la un gratar si cu cele adecvate gatlejului ..............sorry . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 daca nu faci o mentenanta adecvata cardanului se poate intampla la orice fel de mobra, ce sa vezi ca nici supapa nu prea ajuta.....sa fie Super Tenere? nu cred, cica e infailibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) Cate probleme pt un amarat de cardan! daca nu faci o mentenanta adecvata cardanului se poate intampla la orice fel de mobra, ce sa vezi ca nici supapa nu prea ajuta.....sa fie Super Tenere? nu cred, cica e infailibila. )) si ca tot era vorba de aerisitorul ala de la cardan, are si yamaha. e chestia aia lucioasa din care curge ulei. Editat Martie 4, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 daca nu faci o mentenanta adecvata cardanului se poate intampla la orice fel de mobra, ce sa vezi ca nici supapa nu prea ajuta.....sa fie Super Tenere? nu cred, cica e infailibila. Bai ce rai sunteti... se strica si o Yamaha dupa maxim un an, din cele foaaarte multe vandute in primul an de fabricatie (ca poza e din aug. 2011), si voi sariti imediat s-o faceti de ras... hai sa ne vedem de verzele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) )) si ca tot era vorba de aerisitorul ala de la cardan, are si yamaha. e chestia aia lucioasa din care curge ulei. Eu zic ca e normal. Stiu ca pare aerisitor, dar este de fapt picurator. Daca la BMW e bug - scuipa ulei cand vrea ea si da eroare computerul de bord la calculul coeficientul de dilatare al uleiului, la modelul din poza e feature - bun cand cei din spate sunt pe lant si au nevoie de lubrifiere (si cred ca face bine si la ten). Pe de alta parte, putem sa terminam cu topicurile de iarna? Ca e primavara de asta toamna... Pe cai! Editat Martie 4, 2013 de robert_bobariu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Eu nu vad nimic anormal. Aerisitorul, elimina excesul de vapori de ulei. Daca nu ar fi existat se impusca simeringul. Cine l-a desfacut stie ca are o gaurica de 0,5 probabil, care printr-o sicana comunica cu exteriorul. Problemele adevarate sunt cardanele care crancane sau se rup. Pe alea sa le contabilizati. Sezonul nu a inceput pt toti, se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Eu nu vad nimic anormal. Aerisitorul, elimina excesul de vapori de ulei. Daca nu ar fi existat se impusca simeringul. Cine l-a desfacut stie ca are o gaurica de 0,5 probabil, care printr-o sicana comunica cu exteriorul. Problemele adevarate sunt cardanele care crancane sau se rup. Pe alea sa le contabilizati. Sezonul nu a inceput pt toti, se vede. ce culoare are uleiul la yamaha? sau trebuie sa-mi schimb iar monitorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Fi mai explicit ca nu te inteleg. Ce vezi e la mintea cocosului, ulei din cardan combinat cu praful de pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 deci in fine s a lamuri lumea ca "lantul" face legea:) bagati mareeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Fi mai explicit ca nu te inteleg. Ce vezi e la mintea cocosului, ulei din cardan combinat cu praful de pe drum. aha, un fel de pigment... sa se vada pe unde curge... deci in fine s a lamuri lumea ca "lantul" face legea:) bagati mareeeeeee orice cioara isi lauda puiu', heh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Daca atat ati gasit la ST e inca bine. Scurgerea respectiva, cum s-a arata pe aici, in afara ca este normala, poate fi datorata excesului de ulei in cardan sau exploatarii excesive. La mine nu a aparut niciodata, dar eu spal motorul la 2-3 saptamani. Cand am vazut in detaliu aerisitorul ma intrebam daca nu intra apa, nu de la ploaie, ci daca treci printr-un vad si nivelul apei depaseste cardanul. Probabil diametrul foarte mic al gaurii limiteaza intrarea, dar asta este valabil la orice cardan prevazut cu aerisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 la yamaha si la chuck norris lichidele se scrug numai intr-un singur sens, n-ai de ce sa-ti faci grijanii. si eu am avut yamaha. am vandut-o pentru ca ma scotea din sarite cu perfectiunea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) am impresia ca va referiti la a doua poza, in care treaba se intampla conform prevederilor fabricantului, in schimb in prima poza, picuratorul nu a facut fata si a scapat ulei si pe la simering...cel putin asta era in discutie. A nu se intelege ca am ceva cu Yamaha, insa probabil mobra perfecta este alta....eu sper ca noul GS. Editat Martie 5, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.