Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

hai sa continui cu offttopciul

 

De ce totusi sa faci asta?? Ca nu tine nimeni cont?

 

Se vorbea de consum la GS care este fix on-topic. Se mai tot baga cineva in seama cu alta motocicleta dar aia macar este concurent direct, am putea zice ca are o mica legatura... dar tu??

 

Sunteti cativa p-aici de criticati non-stop BMW-urile dar faceti mai multe posturi decat posesorii, evident neavand nimic de spus. Ma rog, mai bagati o raca, un flame, ca e la liber. Asa se intampla si pe alte topicuri sau doar p-aici sunt vulpile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De la voi am invatat. Uita-te la XT, Explorer, Crosstourer, Caponord1200, KTM1199,.... si vezi ca in topul postarilor 9 din primii 10 sunt bemveisti. In plus nu mai este problema de acritura, ca GS s-a "eftinit", iar celelalte s-au scumpit.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la voi am invatat. Uita-te la XT, Explorer, Crosstourer, Caponord1200, KTM1199,.... si vezi ca in topul postarilor 9 din primii 10 sunt bemveisti. In plus nu mai este problema de acritura, ca GS s-a "eftinit", iar celelalte s-au scumpit.

bogdan

e normal sa fie bmw sti ca posesori de petarde mai sus enuntate nu avem in tara....

so cine dracu sa scrie ...posesorii de busa????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti cativa p-aici de criticati non-stop BMW-urile dar faceti mai multe posturi decat posesorii, evident neavand nimic de spus. Ma rog, mai bagati o raca, un flame, ca e la liber. Asa se intampla si pe alte topicuri sau doar p-aici sunt vulpile?

problema e cand ai nevoie de o informatie si tre sa cauti ceva printre paginile topicului. atunci e trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vorbea de consum la GS care este fix on-topic. Se mai tot baga cineva in seama cu alta motocicleta dar aia macar este concurent direct, am putea zice ca are o mica legatura... dar tu??

 

Imi zice si mie cineva de ce pe mine nu ma intreseaza consumul?

Sau de ce ar trebui sa ma intereseze?

 

Pe voi de ce va intereseaza, ca economie la bani sau ca autonomie?

 

La distanta parcursa fara alimentare, daca n-o ardeti in africa sau far east, gasiti gaz la fiecare 30km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Imi zice si mie cineva de ce pe mine nu ma intreseaza consumul?

Sau de ce ar trebui sa ma intereseze?

 

Pe voi de ce va intereseaza, ca economie la bani sau ca autonomie?

 

La distanta parcursa fara alimentare, daca n-o ardeti in africa sau far east, gasiti gaz la fiecare 30km

acum cativa ani chiar ca nu se simtea un rez de 33 litri ca BANI

DAR

acum ......deja e cam ....NASPA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma intereseaza din toate punctele de vedere, fiind o marime la indemana de masurat max de precis. Costuri, autonomie cu rezervorul plin sau pe rezerva si nu in ultimul rand avansul tehnologic al motorului respectiv. Pt mine un motor cu cat consuma mai putin in acelasi regim de exploatare cu atat este mai evoluat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca inca un avantaj al noului model este costul reviziilor, care teoretic n-ar trebui sa fie mai scumpe decat la modelul anterior; din contra: "Due to the highly efficient overall design of the power unit, the previous radial valve arrangement is no longer required. At 8 degrees on the intake side and 10 degrees on the exhaust side, the four valves are at close angles to one another, making for a compact combustion chamber shape - a feature which is crucial to optimum combustion. Due to the new calculation of the combustion chamber and the much improved channel ducting and design, it has been possible to improve the compression ratio as compared to the predecessor model from 12.0:1 to 12.5:1. What is more, due to the optimisation of the combustion process and ignition timing, no knock control is required, despite retaining the RON 95 set-up, while still making the most of torque potential".

 

 

sursa: http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2013models/2013-BMW-R1200GS.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba cuiva..nu stiu cum au scumpit astia benzina, ca io tot de 100 lei bag..!

 

Alimentezi mai des? :laugh:

 

E cam greu sa nu simti diferenta de pret(mai ales la rezervorul GSA-ului). Cand m-am apucat eu de motociclism(iulie 2007) benzina era putin sub 3 lei si s-a dublat in august 2012, dar in 5 ani nu cred ca prea multe salarii s-au dublat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati o caciula de bani pe un motor si dupa aia va scremeti cu consumul....Mai bine puneti-o de o bicicleta.A mea consuma cat vrea ea.(punct)

cati km ai facut in ultimi 2 ani????

 

revenind la OILE NOASTRE

 

ESTE EXACT CE AM SPUS

 

depinde de companie si stare

 

companie : foxul cu un 650

stare :plimbare de placere

 

dupa 450 km trasi azi

au reiesit urmatoarele valori

 

la o medie de viteza de 68.5 km consumul a fost de ..........5.6 l

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachime,vreo 14000 si ceva...De exemplu,acu 2 ani in 11 zile am bagat,pe dincolo,o tura de 9600 km.Cand i-am montat Power Commander-ul,in Ungaria,tunerul m-a intrebat:vrei sa consume putin sau sa mearga de sa rupa...?Am ales a doua varianta,desi a crescut consumul cu aproape 0,8 litri(cel putin asta sustine tunerul).Pentru mine motocicleta nu e o necesitate ci o placere....De aia mi se pare ridicol sa ma uit sau sa merg la consum.Dai in gura,tata si bucurate de ea si eventual gandeste-te la consumul vreunei Q7 sau X6 inainte de a cumpara asa ceva.No offence...Si inca ceva:nu sunt vreun baron local,sa ma dea banii afara din casa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachime,vreo 14000 si ceva...De exemplu,acu 2 ani in 11 zile am bagat,pe dincolo,o tura de 9600 km.Cand i-am montat Power Commander-ul,in Ungaria,tunerul m-a intrebat:vrei sa consume putin sau sa mearga de sa rupa...?Am ales a doua varianta,desi a crescut consumul cu aproape 0,8 litri(cel putin asta sustine tunerul).Pentru mine motocicleta nu e o necesitate ci o placere....De aia mi se pare ridicol sa ma uit sau sa merg la consum.Dai in gura,tata si bucurate de ea si eventual gandeste-te la consumul vreunei Q7 sau X6 inainte de a cumpara asa ceva.No offence...Si inca ceva:nu sunt vreun baron local,sa ma dea banii afara din casa...

CAND VEI FACE 100000 in 3 ani o sa vezi ca, CONSUMUL inseamna ceva ....

nu am pus prob sa MERG LA CONSUM ci cat consuma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cati km ai facut in ultimi 2 ani????

 

revenind la OILE NOASTRE

 

ESTE EXACT CE AM SPUS

 

depinde de companie si stare

 

companie : foxul cu un 650

stare :plimbare de placere

 

dupa 450 km trasi azi

au reiesit urmatoarele valori

 

la o medie de viteza de 68.5 km consumul a fost de ..........5.6 l

sa respectam adevarul istoric - daca mergeam eu cu GSA ul astazi, pariez ca iesea 5 .2 maxim.

sincer, mi se pare ca e foarte ok consumul vacii cu tine ( micutul) in picioare mai tot drumul si "dat" ( ma rog, un " mini -dat":) fata de cum mergi tu in mod normal) si tinand cont de drum ( siriu, dn 1 etc) unde am urcat si coborat destul, daca eram doar la ses iesea si mai mic.

eu ma asteptam pe la un 6.5 .

ca si idee, eu am scos un jenant 5 . deh, daca am mers si cu 110 :) , ca daca mergeam singur scoteam 4.8.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CAND VEI FACE 100000 in 3 ani o sa vezi ca, CONSUMUL inseamna ceva ....

nu am pus prob sa MERG LA CONSUM ci cat consuma

Desi ma asteptam la cifre babane, asta e prea de tot.Ar veni 33.333 km/an :eek: .Ianachime,tu pur si simplu iti bati joc de minciuna.Probabil ca si Revelionul si mersul la buda le faci tot pe motocicleta...Auzi acolo...100000 in 3 ani.Cum reusesti?Probabil datorita faptului ca ai BMW,nu? 33.333 km/an...ha,ha,ha.Tre" sa le arat postul asta si amicilor mei.Numai bine iti doresc si nu te mai obosi sa-mi dai replica deoarece nu mai intru aici.E prea de tot,bata-te norocul sa te bata ca esti simpatic :10:

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi ma asteptam la cifre babane, asta e prea de tot.Ar veni 33.333 km/an :eek: .Ianachime,tu pur si simplu iti bati joc de minciuna.Probabil ca si Revelionul si mersul la buda le faci tot pe motocicleta...Auzi acolo...100000 in 3 ani.Cum reusesti?Probabil datorita faptului ca ai BMW,nu? 33.333 km/an...ha,ha,ha.Tre" sa le arat postul asta si amicilor mei.Numai bine iti doresc si nu te mai obosi sa-mi dai replica deoarece nu ami intru aici.E prea de tot,bata-te norocul sa te bata dar esti simpatic :10:

nu mai intra, ca deja te ai facut de ras

 

mergi in drumul tau, linistit, cu 0,8% mai mult dar ...in PUTERE

 

mergi la bavaria si intreaba de motocicleta mea lasata la buyback.....

cere talonul si ..........RESTUL E POVESTE..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Ar veni 33.333 km/an :eek: .Ianachime,tu pur si simplu iti bati joc de minciuna.

 

Garantat... Ianachime, nu mai minti lumea si zi ca o lasi sa mearga pe central noaptea in a 6-a :D auzi, ma.... 33.333,(3) pe an... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a fost deschiderea oficiala a sezonului la toti dealerii BMW Motorrad in Austria.

Noul GS a fost prezentat oficial in premiera in Austria dar din pacate cu o mica dezamagire: nu a fost dispoibil la test din cauza problemei la imbinarea partii superioare a furcii (practic nu are legatura cu teleleverul). Aceasta problema va fi insa rezolvata in curand dar pana atunci nu se mai fac teste si nici nu se livreaza motocicletele comandate.

De la München a fost prezent Reiner Fings, productmanager-ul responsabil cu noul GS, cu care am si avut ocazia sa stau cateva minute de vorba. Printre altele, am vorbit si despre Dynamic ESA si mi-a spus ca in modurile enduro garda la sol nu se mai schimba ca la modelul precedent, pt. ca oricum a fost marita cu 1,5cm. L-am mai intrebat si de ce au fost necesre alte dimensiuni ale anvelopelor (care inseamna vrand-nevrand pretul mai mare al lor) si se pare ca vechile dimensiuni penalizau capacitatile suspensiei actuale, sesnsibil mai performanta. A zis ca se simte cu totul altfel in mers... abia astept sa fac primul test!

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum zicea bogdan......

astea vechi scad cu 1000 euro pe luna in showroom

FRATI ROMANIIII

 

SA SE DEA CATE UNA SA AJUNGA LA TOATA LUMEEA

 

KHK ULE la voi e alta lume frate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Garantat... Ianachime, nu mai minti lumea si zi ca o lasi sa mearga pe central noaptea in a 6-a :D auzi, ma.... 33.333,(3) pe an... :crack:

nop

am avut de descarcat acumulatorii de la bormasina.....

asa ca i am dat de lucru.....

SI NU O LAS SA MEARGA ....CA, CONSUMA....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...