sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) In linkul pus de tine, sunt cele originale BMW, nicidecum protectia de la H&B..!Nu stiu ce vrei sa spui....arata a H&B si omul spune ca sunt H&B? Da daca tu ai H&B si crezi ca sunt cele mai bune poti refuza ideea, nu-i problema..... Exact cum spune khk, pe langa micile probleme la loviturile din fata(chestiune generala cam la toate modelele), sunt inestetice. Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Pai nu este deloc H&B! Unde vezi "breteaua" laterala - cea care vine de-a lungul cilindrului? Uita-te cu atentie in linkul H&B precum si poza pe care am atasat-o! Se vede treaba ca cel care a postat a cumparat motocicleta ca sh! Da' pentru linistea ta mergi la AB si vei vedea motocicleta asta http://cautare.mobile.ro/motocicleta-anunturi/bmw-r1200gs-sector-1-bucuresti/176803858.html?useCase=SearchSession&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.modelDescription=r+1200gs&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=RO&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&lang=ro&pageNumber=1 care are exact aceeasi protectie (BMW). Acum / momentan nu (mai) am nimic! Dar crede-ma ca la accesorii ma mai pricep! Am avut si GS si GSA - ambele destul de accesorizate - iar inainte de a cumpara toate acele repere am tot studiat "ce si cum"! Ma rog, faci cum crezi! Eu unul am vrut doar sa te ajut si sa-ti impartasesc din experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Tu esti chiar incapatanat! uite breteaua laterala BATMAN! BATMAN! De acord cu tine, insa poate ti-a scapat ceva si acum induci in eroare omul cum ca nu ar fi alea H&B. Mai sunt si altii care studiaza...... Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 In linkul pus de tine, sunt cele originale BMW, nicidecum protectia de la H&B - http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-sturzbugel-5899.html. Am avut si eu pe GS si - din punctul meu de vedere - sunt cele mai bune; daca ai rabdare sa citesti review-urile pe advrider.com te vei convinge. Oricum, daca cumva le gasesti pe cele originale BMW (sh) parerea mea este sa nu te bagi. Si inca un aspect: daca la pui pe cele H&B, nu mai este nevoie sa-ti mai pui si protectie pe cilindrii! La GSA protectiile de cilindri vin in echiparea standard tocmai pentru faptul ca crash-ul original este ... de cacao! Solutia tot de H&B a venit: http://www.wunderlich.de/shop/catalogsearch/result/?model=&q=8166220 Deh, trebuie sa traiasca si ei, ca doar sunt tot firma nemteasca - iar cardasia dintre BMW & H&B / Touratech e mare ...! Alea originale nu sunt din inox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Incapatanat esti tu! Pai aceea este LATERALA la tine? Ma rog, fa cum crezi si ia-ti ce vrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) daca nici asta nu lamureste situatia eu ma dau batut.... si poza Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Sincer vorbind, daca nu mi-a placut cum arata - si cum banuiam ca protejeaza - nu am studiat-o cu atentie; probabil ca este din inox. Daca nu ma insel, Ian a patit-o in Bulgaria si poate confirma cat de multumit este de extensia H&B pentru GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 daca nici asta nu lamureste situatia eu ma dau batut... Te chinui degeaba, e clar d-ala gen HB, se vede si dupa culoare, ce ziceam mai sus... si doar nu abera omu' ala degeaba acolo ca nu era pe motociclism Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) marea majoritate sunt gandite pentru impact lateral, insa la fel de bine poti lovi si din fata cate ceva si cum H&B nu se prind decat prin imbinare la transversala de sub furca sunt foarte vulnerabile la acest tip de impact. Este adevarat ca si cele de la ADV au acelas sitem doar prin imbinare/ fara suruburi. Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Recomandabil este sa pui si protectia de cardan - daca nu cumva ai si pus-o! ... si pentru far, radiator si amortizorul de... Si una pt ursu' din padure, sa fie... mai ales ca aia de far nu e omologata pt strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 protectiile de la Altrider le-ati vazut ? sunt foarte misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) o copie a celor de la TT sunt la Holan, par solide insa nu-s originale...inca mai au si protectiile de cilindri pentru modele pana in 2008. http://holan.pl/en/catalog/24/29/33/35/0/crashbars_and_engine_guards protectiile de la Altrider le-ati vazut ? sunt foarte misto. subscriu, arata foarte bine. Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Alea originale nu sunt din inox? Bineinteles ca da, la fel si cel de la TT (desi am impresia ca cele BMW sunt tot de TT produse). Insa despre cele de la HB am mari dubii ca ar fi inox; oricum pe site nu scrie, la BMW si TT scrie clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Daca e vorba de cele care sunt montate pe fostul GS al lui Aurelian, sigur nu sunt inox pt ca unde s-a zgariat vopseaua aia "ieftina"a inceput sa rugineasca. La inox in afara de aspect cel mai mare avantaj este rezistenta de doua ori mai mare la aceeasi dimensiune de teava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Oamenilor, aveti dreptate! Cand am spus "bretea laterala", ma refeream la cea marca cu sageta din poza atasata; In prima poza din linkul pus de xtrblack, este oarecum in penumbra si - cel putin eu - nu am identificat-o! Abia acum, uitandu-ma cu atentie, am vazut-o. My bad! Lipsa / neidentificarea acesteia m-a facut sa sustin ca nu despre H&B este vorba - desi declaratia celui in cauza si culoarea concludeau ca nu poate fi vorba de altceva! In situatia asta e bine de retinut acest incident si ... de ce nu, (poate) de evitat H&B! Inteleg ca motociclistul nu a patit nimic; ca atare, paguba nu este crash-ul in sine cat stricaciunea din carter! Urata treaba ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 2, 2013 Admin Share Postat Aprilie 2, 2013 Aurel, batranetea maica, bate-o vina:)))!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Eu nu le-as mai pune deloc! Exista o protectie din plastic,care acopera frumos cilindrul,sau daca nu din aluminiu,cele standard pe ADV care la fel imbraca frumos cilindrul. Problema cu barile astea este ca sunt prinse de blocul motor! Daca o scapi asa de pe loc sunt bune ptr ca protejeaza,dar asta o fac si cele din aluminiu,sau cele din plastic.Dar daca e vorba de un impact mai dur mai multe sticaciuni fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Si asa e labartat motorul. Mai greu sa-l protejezi fara sa maresti exagerat gabaritul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 bogdan inca o data vorbesti in necunostiinta de cauza azi am trecut pe la bavaria am stat in sa la noul gs cu parbrizul ridicat la maxim privesc peste el la 5 metri in fata la GSA ul din showroom privesc peste el la 8 metri in fata ce dracu o fi asa de complicat chiar nu stiu am 1.83 ai facut aceasta comparatie????????? de ce TREBUIE SA PRIVIM PRIN EL????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Luigi, batranetea pe naiba...! oboseala, omule...! Auzi, nu rade! esti in urma mea si batranetea nu te iarta nici pe tine ...! Ovidiu, nu cred ca este o idee (deloc) buna sa se renunte la protectie. Problema este atunci cand in loc sa protejeze ... face ceea ce am vazut. Bogdan, cu protectie cu tot, lungimea totala a motorului (tot) este sub lugimea ghidonului, asa ca nu este nicio problema. Ba mai mult, Wunderlich ofera niste foot-rest montabile pe protectia de motor, care la drum lung ... sunt o placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Si cum ti s-a parut saua? Nu o gasesti mai confortabila decat cea de GSA? Vis-a-vis de parbriz iti impartasesc parerea: atat timp cat confera protectia pentru care a fost conceput, nu trebuie sa fie mare cat o vela. Totusi, e studiat intr-u tunel aerodinamic, nu are cum sa fie rau; ramane de vazut la test ride ce si cum ... Apropos, pai prin parbriz te uiti la scuterele Vespa ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 saua.... tau man am stat 5 min pe ea pe loc nu pot face comparatii...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) bogdan inca o data vorbesti in necunostiinta de cauza azi am trecut pe la bavaria am stat in sa la noul gs cu parbrizul ridicat la maxim privesc peste el la 5 metri in fata la GSA ul din showroom privesc peste el la 8 metri in fata ce dracu o fi asa de complicat chiar nu stiu am 1.83 ai facut aceasta comparatie????????? de ce TREBUIE SA PRIVIM PRIN EL????? Ca de obicei vedeti doar ce vreti sau ce va lasa BMW sa vedeti. Eu am criticat imaginea complet deformata ce strabate parbrizul. Inca o data in oras la liniile de tranvai si pe drumuri proaste la ocolit bolovani si gropi, trebuie sa vezi bine, cat mai in fata rotii privind si prin parbriz. Acum nu e un cap de tara, voi sunteti obisnuiti, ce e naspa la BMW e "studiat indelung" si cu timpul te obisnuiesti. Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 eh, la cati km "ai intre picioare" ... o simti imediat! stiam eu ca ti-a placut ...! cica pe fra-su o sa-l cheme R1200 GS LC Super Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 Ca de obicei vedeti doar ce vreti sau ce va lasa BMW sa vedeti. Eu am criticat imaginea complet deformata ce strabate parbrizul. Inca o data in oras la liniile de tranvai si pe drumuri proaste la ocolit bolovani si gropi, trebuie sa vezi bine, cat mai in fata rotii privind si prin parbriz. Acum nu e un cap de tara, voi sunteti obisnuiti, ce e naspa la BMW e "studiat indelung" si cu timpul te obisnuiesti. promit ca atunci cand voi merge la cules cartofi sa l cobor la minim sa nu i vad deformati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.