tau Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Ne-a prins din urma in Ruse si am facut restul traseului impreuna. Multumim pe aceasta cale rolului de translator si ghid pe care si la asumat. Ti-am admirat si motocicleta care-ti trasmite toate cele bune. Sa stii ca surprinzator, merge si mai repede de 90km/h, cum o invatase-si tu. Sa va fie de bine ...! Ma crezi sau nu, de fiecare data cand ma uit pe pozele cu ea ... mai scap cate o lacrima - uneori chiar doua - si-mi mai dau o castana...! Dar dupa am scris si anterior, durerea mi-e compensata de faptul ca stiu ca a ajuns pe maini (foarte) bune. Nu-i nimic, merg inainte ...! Eh, lasa ca pe autostrada mai vedea si ea 100, 110. Ce vrei omule, la viteza asta ma simt eu bine! Din cei care au vazut si stat pe noul model, nu-si mai exprima nimeni nicio opinie? Parti bune, parti rele ...? Asta la rece, pentru ca dupa test il vom vedea cu alti ochii ... L-ati cumpara? daca da, in ce echipare si de ce? Eu unul as opta pentru doar pentru pachetul Active + spite + protectie maini + (eventual) presiunea in roti. Din ce-am citit pe advrider.com, se pare ca manerele nu mai incalzesc asa de bine precum la modelul anterior. ESA ...?! Nu stiu , da' sincer parca nu ma atrage asa mult, desi cei care au testat-o se pare ca sunt incantati. Cea mai buna chestie in momentul de fata, mi se pare garantia de 4 ani. Editat Martie 31, 2013 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Care sunteti mai experti, informati, bagati amanunte legat de echipare si ce stie ea sa faca. Exemplu: suspensia clasica este reglabila cat de cat, sau mai bine zis, cea mai putin electronizata suspensie ce stie sa faca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Ce-am vazut vineri la AB - si m-a surprins - este ca fata nu este reglabila! Un alt lucru bun este ca la noul model nu se mai face sincronizarea cilindrilor - care acum au doar cate o bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Si spatele la fel? sa inteleg ca suspensia clasica este tot din secolul trecut, pusa la misto ca oricum nu o cumpara nimeni, dar da bine la pretul minim de achizitie din pliante? Ce are a face nr de bujii cu sincronizarea cilindrilor? Editat Martie 31, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Pai aici se pare ca intervine noutatea pentru cea de pe fata: fiind din secolul viitor, e mult mai desteapta. Citisem pe undeva pe advrider.com c-ar avea niste supape, da' nu prea mi-a fost clar si nici n-am salvat postul. Spatele este reglabil manual - pretensionare si revenire - din punctual meu de vedere ... cea mai sfanta solutie! Se intelege ca numarul bujiilor nu are de-a face cu sincronizarea - era doar un versus cu modelul anterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) L-ati cumpara? daca da, in ce echipare si de ce? Eu unul as opta pentru doar pentru pachetul Active + spite + protectie maini + (eventual) presiunea in roti. Eu nu-mi inchipui la ce as putea renunta din optiuni asa ca le-as pune iar pe toate. Si incazul accesoriilor, la fel, inclusiv scarite, Akrapovic etc. Fara proiectoare eventual, avand in vedere farul cu LED.Daca m-as calici, sigur ulterior voi regreta. La fel am luat-o si pe cea actuala si nu regret nimic. Basca, una fara ESA si far cu LED sigur se va revinde greu. Cum vrei tu Aurelian sa-ti iei de exemplu fara ghidon incalzit, fara protectii maini? Eu am prins si frig si nu mai vreau fara... RDC clar iti ia o grija... si oricim, diferenta, dupa ce dai oricum peste 15000 parca nu mai e asa mare Editat Martie 31, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Hai ca mi-am mai adus aminte de cateva aspecte care-mi plac: - in configuratie standard, amortizorul spate este acoperit de doua protectii: una destul de generoasa ce aduce a aripa suspendata, si inca una foarte mica, montata direct pe el; un mare plus, zic eu... - scaritele sunt si ele ceva mai late decat la modelul anterior; ca atare se sta mult mai bine pe ele, dar nu la fel de bine ca pe GSA. - cilindrii pot fi curatati mult mai usor decat la modelul precedent, intrucat spatiile dintre "aripioarele" acestora sunt mult mai mari (si mai putine). - comanda pentru semnalizare are functie self-cancelling; as fi preferat totusi sistemul folosit anterior, dar se pare ca s-a ales solutia aceasta pentru situatia in care activezi cruise controlul - si astfel mana dreapta este complet libera. Vlad, la prezentarea de la AB, au asezat unul langa celalalt doua GS-uri - unul cu LED, celalalt fara - si au pornit motoarele si luminile. Sincer iti spun ca nu LED-ul nu m-a dat pe spate; deloc. In schimb, Daylight-ul de la modelul fara LED se vedea mult mai bine decat cel de la modelul cu LED - "cantitativ" era mai multa lumina si parca mult mai densa / condesata / compacta. Ca si conducator auto cred de departe se observa Daylight-ul de la farul fara LED, intrucat la cel cu LED, conturul acela este - din punctual meu de vedere insuficient. Acest aspect l-am obesrvat inainte de prezentare, la filmuletele de pe youtube. Referitor la ESA, este posibil ca sa-mi placa; din tot ce-am citit pana acum - tehnologie si functionare - e clar ca este peste cea dinainte. Manere incalzite? La GS si GSA mi-au placut, isi faceau treaba; DAR cand este frig afara, prefer sa stau cuminte. Sunt rac de zodie si urasc frigul. Este adevarat ca la GSA - datorita protectiei oferite atat de rezervor cat si datorita parbrizului VStream - nu am simtit niciun disconfort, dar repet, cand este frig, prefer sa stau cuminte. Acum ca ele vin in pachet cu altceva ... sunt bine venite...! RDC-ul, da imi place; am avut la ambele si chiar ma incanta. Ca sa fiu sincer, doar la GSA am realizat cat de bun este, in sensul ca eram mai tot timpul cu ochii pe display ca sa vad daca am sau nu presiunea corecta - si ca atare am mers cu TKC80 10000 km! Scaritele da, ar fi de inlocuit. Vezi tu, de aici mi se trage nedumerirea: oare nu e mai bine sa astept si sa iau direct GSA-ul cu toate cele care le are in plus? Pe toba Akrapovic chiar nu as da bani; pentru ce? pentru 3-5 cai in plus? sunt totusi 125 ... arhisuficienti! prima motocicleta pe care am luat-o in '89 avea ... 14cp! pentru zgomot? il urasc! pentru greutate mai mica? da, dar parca costa cam mult cele 5kg (cred) in minus. In ceea ce priveste revanzarea ... lasa-ma te rog sa am rezerve! De curiozitate incearca sa vezi cate GS(A) 1200 sunt la ora actuala la vanzare in tara! Nu cred ca le numeri pe degetele de la o mana. Cu trepidatii, cu scurgeri de ulei, cu cardane care se rup, cu toate bubele pe care le au si care nu-mi vin acum in minte ... se vand de numa'! Pai iti dai seama, daca s-a dat motorul lui Ian la 99940 (parca) de km ...! Iar la cum merg eu si cum imi place sa cred ca intretin motocicletele - fara sa fiu inteles gresit - chiar nu-mi fac o problema ca as ramane cu ea. ca tot vorbeam de ESA - preluat de pe advrider.com: Originally Posted by Japanviking Dynamic ESA,I never had much faith in the electronic suspension thing. Had ESA on a 2008 GS and hated it. On that bike they just made the cheap crappy suspension adjustable on the fly, it was still cheap and crappy though.I have a full Öhlins setup on my 2006 GS that I have been very happy with. Was disappointed that all bikes here in Japan came with the Dynamic ESA.ButThe new ESA is nothing like the old, it really works! I did need to put the preload on rider+luggage to handle my 110kg's of Swedish flab.Played around with different modes and found the Dynamic mode to work best for aggressive riding in the twisties and the Road setting with the suspension set to soft worked well on the highway to filter out the road vibrations.When ridden fast the suspension feels just like a high quality well setup set of aftermrket shocks. Everything is kept under control and didn't give me any surprises. When the bike isn't moving it the damping feels very soft when jumping on the seat.On the old bike I sometimes had issues with hard braking into bumpy hairpins. The front wheel ABS would be triggered and the brakes would be released for a split second.This is not the case on the new GS. I think the newer generation ABS together with the suspension keep everything better under control. Even on rippled roads I could brake hard enough to have the tires chirping front and rear without feeling any intervention from the ABS.Now I only worry about the longevity of this complex system. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 31, 2013 Admin Share Postat Martie 31, 2013 Nu-ti fie teama, GTR-ul intoarce multe capete pe strada - pt. simplul motiv ca seamana cu BMW-ul ...! Evident, ambele au cite doua roti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Vreau sa imi iau un crash bar pentru motor si nu stiu ce sa aleg intre hepco becker si sw motech.Pretul e cu vreo 30 de euro mai mare la hb, dar stie cineva daca sunt diferente intre ele, vis-a-vis de faptul ca unul protejeaza mai bine decat celalalt, este din material mai rezistent, etc., eventual daca mai sunt si alti producatori care ofera ceva tot pe la 200 de euro.Multumesc anticipat.Poate chiar are cineva de vanzare unul second-hand. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Arunca o privire si aici- http://www.r1200gs.info/forum/2-general-chatter/1161-crash-bar.html Poate parea un fenomen singular, insa din acest motiv am ales touratech si nu mi-a parut rau. Am lovit din fata pe la 30km/h (ceva similar cu lovitura din link) un stalpisor de pe trotuar si crash-ul a ajuns exact pana la nervurile de la capacul pistonului, fara alte pagube. M-am ales cu mandria sifonata si schimbat doar partea stanga a crash-barului. A, si cu Touratech pot fi montate si protectiile cilindrilor. Probabil si asta a ajutat avand in vedere ca suportul ala subtirel al crash-ului (gandit pentru impact din fata) s-a oprit in protectia cilindrului. Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) In linkul pus de tine, sunt cele originale BMW, nicidecum protectia de la H&B - http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-sturzbugel-5899.html. Am avut si eu pe GS si - din punctul meu de vedere - sunt cele mai bune; daca ai rabdare sa citesti review-urile pe advrider.com te vei convinge. Oricum, daca cumva le gasesti pe cele originale BMW (sh) parerea mea este sa nu te bagi. Si inca un aspect: daca la pui pe cele H&B, nu mai este nevoie sa-ti mai pui si protectie pe cilindrii! La GSA protectiile de cilindri vin in echiparea standard tocmai pentru faptul ca crash-ul original este ... de cacao! Solutia tot de H&B a venit: http://www.wunderlich.de/shop/catalogsearch/result/?model=&q=8166220 Deh, trebuie sa traiasca si ei, ca doar sunt tot firma nemteasca - iar cardasia dintre BMW & H&B / Touratech e mare ...! Editat Aprilie 1, 2013 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Mie unul, H&B si SW nu-mi plac deloc cum arata, nici ca forma nici ca si culoare (griul ala mat), arata "ieftin". Daca as lua, as lua pe cel de la TT care mi se pare suficient de bine gandit si parca arata mai bine. Vad ca e cca 249€ (il poti comanda si la Bavaria). Nu stiu ce sa zic, daca ar mai fi necesare protectii de cilindri la el... Vad ca si protectiile de cilindri "sport" (care de fapt merg si la celelalte modele boxer din seria 1200, in afara de DOHC-ul incepand cu 2010) sunt la oferta: http://shop.touratech.de/ventildeckelschutz-sport-1satz-zylinderschutz-fur-alle-bmw-r1200-modelle-bis-2009-bmw-r1200r-bis-2010.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Recomandabil este sa pui si protectia de cardan - daca nu cumva ai si pus-o! ... si pentru far, radiator si amortizorul de pe spate! acum deh, fiecare isi monteaza ce / cum crede de cuviinta ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) In linkul pus de tine, sunt cele originale BMW, nicidecum protectia de la H&B..!Nu stiu ce vrei sa spui....arata a H&B si omul spune ca sunt H&B? Da daca tu ai H&B si crezi ca sunt cele mai bune poti refuza ideea, nu-i problema..... Exact cum spune khk, pe langa micile probleme la loviturile din fata(chestiune generala cam la toate modelele), sunt inestetice. Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Pai nu este deloc H&B! Unde vezi "breteaua" laterala - cea care vine de-a lungul cilindrului? Uita-te cu atentie in linkul H&B precum si poza pe care am atasat-o! Se vede treaba ca cel care a postat a cumparat motocicleta ca sh! Da' pentru linistea ta mergi la AB si vei vedea motocicleta asta http://cautare.mobile.ro/motocicleta-anunturi/bmw-r1200gs-sector-1-bucuresti/176803858.html?useCase=SearchSession&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.modelDescription=r+1200gs&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=RO&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&lang=ro&pageNumber=1 care are exact aceeasi protectie (BMW). Acum / momentan nu (mai) am nimic! Dar crede-ma ca la accesorii ma mai pricep! Am avut si GS si GSA - ambele destul de accesorizate - iar inainte de a cumpara toate acele repere am tot studiat "ce si cum"! Ma rog, faci cum crezi! Eu unul am vrut doar sa te ajut si sa-ti impartasesc din experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Tu esti chiar incapatanat! uite breteaua laterala BATMAN! BATMAN! De acord cu tine, insa poate ti-a scapat ceva si acum induci in eroare omul cum ca nu ar fi alea H&B. Mai sunt si altii care studiaza...... Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 In linkul pus de tine, sunt cele originale BMW, nicidecum protectia de la H&B - http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-sturzbugel-5899.html. Am avut si eu pe GS si - din punctul meu de vedere - sunt cele mai bune; daca ai rabdare sa citesti review-urile pe advrider.com te vei convinge. Oricum, daca cumva le gasesti pe cele originale BMW (sh) parerea mea este sa nu te bagi. Si inca un aspect: daca la pui pe cele H&B, nu mai este nevoie sa-ti mai pui si protectie pe cilindrii! La GSA protectiile de cilindri vin in echiparea standard tocmai pentru faptul ca crash-ul original este ... de cacao! Solutia tot de H&B a venit: http://www.wunderlich.de/shop/catalogsearch/result/?model=&q=8166220 Deh, trebuie sa traiasca si ei, ca doar sunt tot firma nemteasca - iar cardasia dintre BMW & H&B / Touratech e mare ...! Alea originale nu sunt din inox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Incapatanat esti tu! Pai aceea este LATERALA la tine? Ma rog, fa cum crezi si ia-ti ce vrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) daca nici asta nu lamureste situatia eu ma dau batut.... si poza Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Sincer vorbind, daca nu mi-a placut cum arata - si cum banuiam ca protejeaza - nu am studiat-o cu atentie; probabil ca este din inox. Daca nu ma insel, Ian a patit-o in Bulgaria si poate confirma cat de multumit este de extensia H&B pentru GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 daca nici asta nu lamureste situatia eu ma dau batut... Te chinui degeaba, e clar d-ala gen HB, se vede si dupa culoare, ce ziceam mai sus... si doar nu abera omu' ala degeaba acolo ca nu era pe motociclism Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) marea majoritate sunt gandite pentru impact lateral, insa la fel de bine poti lovi si din fata cate ceva si cum H&B nu se prind decat prin imbinare la transversala de sub furca sunt foarte vulnerabile la acest tip de impact. Este adevarat ca si cele de la ADV au acelas sitem doar prin imbinare/ fara suruburi. Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Recomandabil este sa pui si protectia de cardan - daca nu cumva ai si pus-o! ... si pentru far, radiator si amortizorul de... Si una pt ursu' din padure, sa fie... mai ales ca aia de far nu e omologata pt strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 protectiile de la Altrider le-ati vazut ? sunt foarte misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) o copie a celor de la TT sunt la Holan, par solide insa nu-s originale...inca mai au si protectiile de cilindri pentru modele pana in 2008. http://holan.pl/en/catalog/24/29/33/35/0/crashbars_and_engine_guards protectiile de la Altrider le-ati vazut ? sunt foarte misto. subscriu, arata foarte bine. Editat Aprilie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.