Korben Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Prelungirea aia pentru aripa eu am luat-o mai mult pentru aspect, practic nu ii vad nicio intrebuintare practica. Amu, dupa o sticla de vin, voi deveni mai sincer: Am vazut intr-o poza o africana cu cioc din asta si ma mananca in anus sa vad si eu ce si cum, ca arata relativ bine Na, ca acum stiti si voi de ce intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Amu, dupa o sticla de vin, voi deveni mai sincer: Am vazut intr-o poza o africana cu cioc din asta si ma mananca in anus sa vad si eu ce si cum, ca arata relativ bine Na, ca acum stiti si voi de ce intreb erai mai barbat sa anunti ca iti trebuie spatiu mai mare pentru breakfast in ungaria ca in poza mea, nancy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 uff, ce repede te-ai prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 smechere, check this out: http://www.bavauto.ro/46617705386 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 nu-mi trebuie multumiri, dupe ce-o pui, o poza cu micul dejun sa vedem care e mai tare tu sau eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Pai... nu sunt sigur ca voi monta acea extensie, vreau doar sa studiez problema Ca sa spun asa, e o fiţă, şi are prioritate scăzută Daca o voi monta voi pune poze negresit P.S. unde e poza aia cu care te lauzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 - la fel si la temponul e caucuic pentru protectie cardan : http://shop.touratech.de/sturzpad-kardan-fur-alle-bmw-r1200-modelle.html Uita te si aici http://www.dsbikeprotection.com/index.php?id_product=60&controller=product&id_lang=1 e mai ieftin cu vreo 16 EUR.... Eu o sa mi iau asta http://www.dsbikeprotection.com/index.php?id_product=59&controller=product&id_lang=1 arata mai solid si mai capabil decat bratul ala de la Wunderlich. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Pai... nu sunt sigur ca voi monta acea extensie, vreau doar sa studiez problema Ca sa spun asa, e o fiţă, şi are prioritate scăzută Daca o voi monta voi pune poze negresit P.S. unde e poza aia cu care te lauzi? postul 4776, micul dejun in ungaria la mol, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 stie cineva de unde pot descarca manulalul in limba romana pentru bmwr1200gs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 stie cineva de unde pot descarca manulalul in limba romana pentru bmwr1200gs ? Exista oare in romana? Dar la ce te referi cand spui manual? De reparatii/service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) atunci cand achizitionezi orice, primesti si un manual de utilizare.( instructiuni de utilizare). eu primesc sambata motocicleta (sh) din germania si nu are nici un manual. doresc sa stiu ce si cum. am gasit manualul in romana dar pentru BMW R1200GS din 2013. culmea. eu caut pentru 2005. Editat Aprilie 11, 2013 de bartatiberiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) atunci cand achizitionezi orice, primesti si un manual de utilizare.( instructiuni de utilizare). eu primesc sambata motocicleta (sh) din germania si nu are nici un manual. doresc sa stiu ce si cum. am gasit manualul in romana dar pentru BMW R1200GS din 2013. culmea. eu caut pentru 2005. Ok, d-aia am intrebat ca se mai fac confuzii de termeni, deci tu vrei manualul utilizatorului... la mine de exemplu este acelasi cu cartea de service, unde se stampileaza reviziile facute. Deci il primesti fara asta, din Germania? pacat... Nu stiu daca scosesera pe vremea aia in romana si nici ulterior nu stiu daca a aparut. Eu intrebasem ce vrei ca mai exista si manualul de service cu toate detaliile tehnice de servisare dar ala este pe CD/DVD, original BMW. Am vazut si carte dar nu la BMW originala ci editata de unii care fac pt cam toate motocicletele. O au si la Louis. Editat Aprilie 11, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 stie cineva de unde pot descarca manulalul in limba romana pentru bmwr1200gs ? Sper ca-ti sunt de folos. Sa-l folosesti sanatos! Manualul utilizatorului - R1200GS_45.pdf R_0307_RM_0606_R1200GS_01.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 postul 4776, micul dejun in ungaria la mol, aha, nu stiu de ce, la serviciu nu vedeam imaginea Oare se supara cineva daca spun ca moaca lu' 1150 GS ADV arata mai bine decat cea de 1200 GS ADV? E doar o parere, nu ar trebui sa supere pe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Sper ca-ti sunt de folos. Sa-l folosesti sanatos! Sper ca-ti sunt de folos. Sa-l folosesti sanatos! MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 aha, nu stiu de ce, la serviciu nu vedeam imaginea Oare se supara cineva daca spun ca moaca lu' 1150 GS ADV arata mai bine decat cea de 1200 GS ADV? E doar o parere, nu ar trebui sa supere pe nimeni bine, am inteles, ma peri ca s te las sa castigi... eu am ales 1150-ul pentru ca 1200 mi s-a parut nejustificat de scump, practic trebuia sa mai pun 4-5000 sa-mi fi cumparat ce-as fi vrut eu (adv-ul de dupa 2010) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Ceva diferente de comportament dpdv ciclistic? La a mea simt ca este foarte "iertatoare" si faci cam ce vrei din ea... la asta la fel, doar ca simtindu-se mult mai usoara, e si mai bine. Am avut totusi senzatia ca atunci cand o las brusc stanga-dreapta ca sa incalzesc putin cauciucurile pe lateral la inceput, ca o las putin mai greu, insa pun asta si pe niste retineri ale mele si pe neobisnuinta. Poate insa si pe rotile putin mai late? De confort n-am ce sa comentez... si cum am zis, la zona cu curbele stranse am avut parte de umezeala si 1-2grade deci n-am avut curaj sa ma dau la ea. Din tot ce spui am remarcat doar asemanarea dintre franele vechi si cele noi care dupa cum spui sunt tot cele vechi. Apropos de franele slabe si de ABS-ul "imbatabil" in off la XT... revista Motorrad a publicat in numarul aparut azi rezultatele finale ale comparativului cu Enduro-Touring mari. Una dintre probe a fost franarea pe drum cu pietris/prafuit de la 60km/h, iata distantele de franare: - R1200GS: Road-mode: 27,5m; Enduro-mode 26,5m (nu enduro-pro, cand roata spate este total fara ABS); - Multistrada S: Touring-Mode: 32,5m; Enduro-mode: 27,5m - KTM 1190: Street-mode 28,9m; Offroad-mode: 29,0m (se specifica aici ca la KTM modul Off fara ABS spate nu aduce beneficii) - Crosstorer: 29,8m - Versys 1000: 30,4m - Tiger 1050 S: 32,1m - Tiger Explorer: 32,8m - XTZ ST: 33,5m - Guzzi Stelvio: 36,9m No comment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Aaaa, masuratorile au fost facute de nemti si de aceea au iesit cum au iesit. Oricum stim ca franele XT-ului sunt cele mai bune de pe mapamond. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Si la Logan zburau cauciucurile de pe roti in testele nemtesti, evident dezumflate si luate de la SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 La a mea simt ca este foarte "iertatoare" si faci cam ce vrei din ea... la asta la fel, doar ca simtindu-se mult mai usoara, e si mai bine. Am avut totusi senzatia ca atunci cand o las brusc stanga-dreapta ca sa incalzesc putin cauciucurile pe lateral la inceput, ca o las putin mai greu, insa pun asta si pe niste retineri ale mele si pe neobisnuinta. Poate insa si pe rotile putin mai late? De confort n-am ce sa comentez... si cum am zis, la zona cu curbele stranse am avut parte de umezeala si 1-2grade deci n-am avut curaj sa ma dau la ea. Apropos de franele slabe si de ABS-ul "imbatabil" in off la XT... revista Motorrad a publicat in numarul aparut azi rezultatele finale ale comparativului cu Enduro-Touring mari. Una dintre probe a fost franarea pe drum cu pietris/prafuit de la 60km/h, iata distantele de franare: - R1200GS: Road-mode: 27,5m; Enduro-mode 26,5m (nu enduro-pro, cand roata spate este total fara ABS); - Multistrada S: Touring-Mode: 32,5m; Enduro-mode: 27,5m - KTM 1190: Street-mode 28,9m; Offroad-mode: 29,0m (se specifica aici ca la KTM modul Off fara ABS spate nu aduce beneficii) - Crosstorer: 29,8m - Versys 1000: 30,4m - Tiger 1050 S: 32,1m - Tiger Explorer: 32,8m - XTZ ST: 33,5m - Guzzi Stelvio: 36,9m No comment! Sa am XT l as arunca de pe Inter si mi as construi un loc de dat cu capu optimizat cu cuie ca paturile fachirilor si cu geamuri laterale ( din plexi , evident ) reglabile in 3D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Sa am XT l as arunca de pe Inter si mi as construi un loc de dat cu capu optimizat cu cuie ca paturile fachirilor si cu geamuri laterale ( din plexi , evident ) reglabile in 3D. Mare pacat ca nu ai XT ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.