KHK Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 ... am sa cumpar cuti vario originale sh . ... si apoi poti comanda la un dealer BMW butucii care se seteaza pe cheia motocicletei tale Deci Altrider 320euro , Hepco B 220 euro , sw-motech 200 euro . Eu vin de pe japoneze si sint mai zgircit cand tre sa cumpar ceva. De aceea intrebam intre hepco si sw-motech care protejaza mai bine ? Astea doua sunt f asemanatoare. Touratech (din inox) costa 259€, diferenta e minima zic eu pt diferenta de calitate (inox vs. otel vopsit). Vlad, pe cele de la Altrider le-ai vazut ? Eu am luat ptr XT de la Altrider dupa ce am vazut calitatea pe 1200GS. Din otel, usoare si lucrate foarte bine. Nu stiu ce sa zic, latesc foarte mult zona cilindrilor... si par prea mate si prea "incarcate"... nu sunt pe gustul meu. Poate pur ca protectie sunt foarte ok dar pt. mine conteaza mult si cum arata. off-topic: Faak am See anu' asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 ... si apoi poti comanda la un dealer BMW butucii care se seteaza pe cheia motocicletei tale Sau poti sa incerci sa ii rearanjezi chiar tu sa se potriveasca pe cheia ta (eu am facut asta la F650GS atat 2001 cat si 2008) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 ... si apoi poti comanda la un dealer BMW butucii care se seteaza pe cheia motocicletei tale Eu am facut asta la AB. Doar ca mi-au remodelat butucul sa se potriveasca cheii. M-a costat undeva la 60 lei operatiunea. Problema e ca le-am lasat cheia de rezerva si mi-au modelat butucul sa se potriveasca DOAR pe cheia de rezerva, nu si pe original. Nu ma intrebati cum dar au reusit. Tre sa mai trec pe la ei sa faca treaba calumea insa nu am avut timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Mecanismul din interior este foarte simplu si in 10 minute il faci singur: scoti butucul, desfaci toti "cateii" si ii aranjezi in ordinea cheii tale. E posibil din 7-8 sa nu ti se potriveasca 1-2 in final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Nu stiu ce sa zic, latesc foarte mult zona cilindrilor... si par prea mate si prea "incarcate"... nu sunt pe gustul meu. Poate pur ca protectie sunt foarte ok dar pt. mine conteaza mult si cum arata. off-topic: Faak am See anu' asta? ca protectie sunt mai bune decat cele originale si...am zis ca sunt usoare ? Au gasit un otel bun, usor si l-au modelat sa faca treaba in primul rand. off: n-am chef sa lipsesc de la Faak . Ne vedem la o bere acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel. Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta... La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme... Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum. Ce te lasa in drum insa e asta: Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav. BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier: In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine... Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi! E foarte important asta! Weekendul asta am patit-o si eu: probabil nu au fost stranse cum trebuie suruburile care prind discul de frana pe aceasta flansa, 2 suruburi s-au desfacut, au rupt 2 urechi din flansa, mi-au rupt/smuls senzorul de ABS, a ramas discul de frana prins doar in 2 suruburi (din 4). Norocul meu e ca am pastrat vechiul grup/cardan si am luat de pe el flansa si alte elemente. Acum va trebui sa caut un senzor de ABS, sa-l cumpar si sa-l montez. Mai am o problema, nu stiu daca se ''leaga'': mi-a ramas ESA doar pe pictograma cu muntii inalti si cu 3 optiuni: SOFT, NORMAL si HARD. Cand tin apasat, nu mai trece la SOFT, NORMAL, SPORT sau la alea cu 1 pasager, 1 pasager + bagaj sau 2 pasageri...etc Ceva idei? ps - mi s-a dus si litrometrul, acum imi arata FUEL!, zero liniute la indicatorul de combustibil (rezervorul este plin) si nu mai afiseaza RANGE-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Putin probabil sa ti se fi desfacut singure suruburile de la disc. Alea au locktite pe ele, de aia zic. Numai daca nu o mesterit altcineva acolo, si nu a pus la loc locktite. Pasta asta se foloseste mai ales daca pasul surubului nu este unul fin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 nu stiu care a fost succesiunea evenimentelor: poate a cedat prima data o ureche de la flansa, apoi a ramas discul in 3 prinderi si a urmat slabirea surubului 2 sau ruperea urechii #2 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Putin probabil sa ti se fi desfacut singure suruburile de la disc. Alea au locktite pe ele, de aia zic. Numai daca nu o mesterit altcineva acolo, si nu a pus la loc locktite. Pasta asta se foloseste mai ales daca pasul surubului nu este unul fin. Si daca nu au locktite dar au fost transe cu cheie dinamometrica nu are cum sa se desface. Eu am demontat si montat disc pe fata pe o japoneza care e folosit pt pista si nu am folosit locktite doar cheie dinamometrica si nici in ziua de asatzi nu s-a slabit nici un surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) Weekendul asta am patit-o si eu: Ceva idei? Vinde-o pe piese si ia-ti motocicleta. Editat August 14, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 O sa o vand, da' o mai tin 10 ani deci, s-a mai intalnit cineva cu problema de la ESA si cu cea de la litrometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 15, 2013 Admin Share Postat August 15, 2013 Cristibmw, cu litrometrul este o problema la motorizarile de 1200..s-au mai plans colegi, trebuie schimbata sonda..daca spui ca senzorul de ABS este defect este foarte posibil sa fie legat cu ESA. Vad ca esti din Bucuresti, daca vrei suna-ma si ii facem o diagnoza, sa vedem ce spune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Exista si o parte buna in posesia unui BMW. In cativa ani devii expert in mecanica, electronica si diagnoza moto. Unii construiesc o mica afacere din indreptarea scaparilor BMW. Din partea mea, tot respectul pt atasamentul de marca,care rezista la greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Apropos de accesorii, am un prieten care si-a luat modelul nou iar pe cel vechi l-a dat buyback. Cum cei de la AB nu dau bani extra pe accesorii, i-au ramas omului. unele chestii sunt noi noute. Revin cu o lista cu preturi cat mai curand. Lista cu acaretele (pret cumparat/vanzare): PIVOT PEGS 179/120 SCHIMBATOR 104/60 VARIO LEVER 124X2/120 ROX RISER 259/150 EXTENSIE CRIC 35/15 ERGO SCREEN 198/80 ENGINE PROTECTION 229/170 CARBON FINAL DRIVE 169/100 CARBON SPLASH GUARD 289/180 LAND PROTECTOR 69/20 CARBON FIBER HUGGER 249/150 FINALA AKRAPOVICH 850/500 TANKBAG MARE SI MIC (nu stiu inca preturile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) BMW. Din partea mea, tot respectul pt atasamentul de marca,care rezista la greu . bogdan_harea Da mare dreptate dar cu acesta marca pleci la 8 din Buc , la 12 :00 servesti o masa copioasa la Dalboka ,iar la ora 19 :00 esti acasa [ cum am facut eu ieri ] in baie pe cand cu o batranica de SuperTenereXT1200Z ajungeai ,,,, ajungeam a doua zi dis-de-dimineaţă ,,,,,,......... . tot sun si adresantul plecat/nu raspunde ,,,,vreo veste cu masuta ? * pe bune la 80/90 km/ h nu prea are ce sa se strice . . Editat August 16, 2013 de vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) 600 km in 11 ore??? uauuu.......cred ca se faceau si cu un gs500!!! Editat August 16, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Parcare obligatorie dupa sfanta masa cam 2 h , motivul kamenitza.............. . Buc / Balcic / Dalboka din pacate s-au mai adaugat cam 750 ........... Editat August 16, 2013 de vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Apropos de accesorii, am un prieten care si-a luat modelul nou iar pe cel vechi l-a dat buyback. Cum cei de la AB nu dau bani extra pe accesorii, i-au ramas omului. unele chestii sunt noi noute. Revin cu o lista cu preturi cat mai curand. Lista cu acaretele (pret cumparat/vanzare): PIVOT PEGS 179/120 SCHIMBATOR 104/60 VARIO LEVER 124X2/120 ROX RISER 259/150 EXTENSIE CRIC 35/15 ERGO SCREEN 198/80 ENGINE PROTECTION 229/170 CARBON FINAL DRIVE 169/100 CARBON SPLASH GUARD 289/180 LAND PROTECTOR 69/20 CARBON FIBER HUGGER 249/150 FINALA AKRAPOVICH 850/500 TANKBAG MARE SI MIC (nu stiu inca preturile) Pt. ce an - model se potrivesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Pt. ce an - model se potrivesc ? Moto era 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Moto era 2010 Toba e 567 pe Ebay ! Noua ! Editat August 16, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Toba e 567 pe Ebay ! Noua ! Toba e 567 pe Ebay ! Noua ! 609 sau 567? Oricum omul a zis cat a dat pe ea anul trecut pe vremea asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 609 sau 567? Oricum omul a zis cat a dat pe ea anul trecut pe vremea asta... Am gasit cu 609 apoi am mai cautat si am gasit cu 567 ! ... am intrat in discutie pt ca sunt interesat !!! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Am gasit cu 609 apoi am mai cautat si am gasit cu 567 ! ... am intrat in discutie pt ca sunt interesat !!! Bafta ! Si pe mine ma bate gandul la toba, manete si extensia de cric. Toba e ca noua ca deh a fost folosita cam 3 luni dar trebuie sa fac un reasearch pe preturi....ca sa fie bine sa nu fie rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) domnul Harea stiti cum vad eu situatia cu BMW-le. Daca un BMW se strica le reparam , daca o japoneza o schimbam. Editat August 17, 2013 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Dupa 200K fara defecte normal s-o schimbam, de plictiseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.