Cap0ne Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Sa protejam oleaca radiatorele de bolovani. Presupun ca sunt costisitoare, nu de alta Si pt ca se vehiculau diverse consumuri mai inainte - asta am scos eu, la o medie de vreo 82 kmph (cu varfuri de aprox 180). Facut pe vreo 1500 km, diverse trasee montane, prin orase etc. la o temperatura exterioara de 5-15°. Fara pasager si cu un minim de bagaj prinse pe rack. Editat Octombrie 30, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Corul: Salut, Bogdan..... (Scuze, nu m-am putut abtine!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 31, 2013 Autor Share Postat Octombrie 31, 2013 SALUT BOGDAN........ Si noi incercam SA NE LASAM DE CURVE....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 PE curve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 SALUT BOGDAN........ Si noi incercam SA NE LASAM DE CURVE....... PE curve Acum vad ca am scris din greseala curbe. Rog un admin sa corecteze. La capitolul "chestii mai practice", de exemplu postati si voi o poza cu o chiuloasa sparta, ceva stricat..... Altfel suntem tentati sa credem ca sunt perfecte. G$ are valoare, nu se strica asa usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus KTM Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Pt cei interesati de BMW1200gs adv.-avariat: /index.php?/topic/704585-de-vanzare-bmw-r1200gs-adv-avariat/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Slava Domnului ca sunteti ok , baftosilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Neaţa. Am facut ceva (multi) km cu mobra cat a fost perioada aia ploioasa de acum vreo luna. Totul frumos, doar ca roata spate arunca o gramada de apa. De la pantalonii & bocancii mei si pana la saua pilotului in laterale, a pasagerului si restul chestiilor aflate prin zona din spate, erau pline de jeg. Presupun ca problemuta asta este si la GS-ul normal, nu doar la LC. Voi ati facut ceva pt a preveni jegarirea excesiva ? Nu am pretentia sa ajung lacrima acasa, dar daca nu ies de pe sosea nici sa nu ajung de parca am mers numai pe coclauri prin noroaie Ma uitam la astea 2 solutii in principal. Dar nu stiu care ar fi mai eficienta (si daca sunt eficiente...). http://shop.touratech.com/side-covers-for-the-bmw-r1200gs-from-2013-set-left-and-right.html https://www.pyramid-plastics.co.uk/accessory.html?accessoryCode=2124 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 4, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Stai relax, designerii de la BMW nu lasa nimic la voia intamplarii, au luat in calcul treaba asta, decupajul ala este proiectat in asa fel incat sa sara stropi si sa te murdaresti oricum, sa lasi impresia ca iesi si pe coclauri, avand in vedere ca mobra este pentru ADVenturieri si 99% o ard (eti) pe asfalt.. Editat Noiembrie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) La fel este si la GS-ul vechi. Ianakim cumparase, parca, niste coji de plastic care se prindeau cu soricei intre tevile cadrului si mai izolau ceva. Luigi e pricinos ! Editat Noiembrie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Voi ati facut ceva pt a preveni jegarirea excesiva ? Nu am pretentia sa ajung lacrima acasa, dar daca nu ies de pe sosea nici sa nu ajung de parca am mers numai pe coclauri prin noroaie Eu am pus d'asta si sunt multumit, protejeaza chiar bine: http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-innenkotflugel-fur-modelle-ohne-esa-5103.html Mai sunt unele "fitoase" si mai scumpe, niste aripi care stau aproape de roata spate, dar sunt mai scumpe si daca intrii in noroi (off road) se sparg. http://www.wunderlich.de/shop/catalog/product/view/id/6961/s/carbon-hinterradabdeckung/category/8742/ Editat Noiembrie 4, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Eu am luat RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 ... Voi ati facut ceva pt a preveni jegarirea excesiva ? .. Salut, Eu unul am preferat chestia din link: http://www.louis.de/_1005c5e2348832fb3f08c625609fa85f35/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009924&typ_id=0450 (facuta de boxer-design.de). Avantajos este ca este departe de aripa, acopera in primul rand amortizorul si, daca intru in noroi, nu-mi fac griji ca ar bloca roata. De cand am montat-o, cand vin de la drum motocicleta arata ca un porc, dar eu sunt un pic stropit pe gheata stanga si cam atat (de cele mai multe ori merg cu un rucsac prins pe locul pasagerului si pe el nu ajunge deloc murdarie). Planul initial era sa incep cu piesa asta si apoi sa ma concentrez asupra gaurilor laterale din cadru, dar nu a mai fost nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Mai exista o aripa pt roata spate, din aluminiu si plastic negru, foarte reusita dpdv design, integrate perfect in context si dupa spusele proprietarilor eficienta. Parca la Tau@ am vazut-o. Editat Noiembrie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny1 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Eu am modelul asta: http://www.wunderlich.de/shop/catalog/product/view/id/6961/s/carbon-hinterradabdeckung/category/8742/ Nu e carbon,e un plastic dur. Cam scump, aprox. 200 euro. Isi face treaba bine pe asfalt. Pe off sigur se incarca cu pamant si se rupe. Editat Noiembrie 4, 2013 de jhonny1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 4, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2013 care torni in fibra sa copiem aparatorile laterale...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Multam baieti pt pareri. Vad ca unele modele inca nu au fost adaptate/produse si pt LC, dar probabil (sper) nu mai dureaza mult. Ma gandeam si eu la una din aripile pt roata sate (pe langa cea de carbon de la Wund. am vazut ca mai sut de la puig si inca unii disponibile). Dar parca nu prea arata chiar asa bine si daca m-o manca in c.ur sa ma bag prin noroaie n-as vrea sa stau cu grija ei... Deci momentan sunt limitat oarecum la side panel-urile de la TT (sau sa ma apuc eu sa imi fac ceva, dar la cat de "gratios" lucrez ma indoiesc sa iasa ceva ). Pt roata fata cred ca o sa iau la un moment dat o dracovenie din aia de extensie a aripii, desi am vazut ca totusi nu arunca chiar asa mult jeg, comparativ cu a din spate. care torni in fibra sa copiem aparatorile laterale...??? Ar fi o idee. Stiam un baiat care se ocupa cu din astea, o sa ii pun o intrebare sa vad daca mai profeseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 care torni in fibra sa copiem aparatorile laterale...??? Nu este nevoie de fibra. Plastic negru dur si termoformare cu vacuum. Treci pe la mine sa studiem problema, dar daca nu ies la jumatate pret cat cele originale plus transport nu se vand si nu are rost deranjul. Cu un prieten am demarat actiunea termoformare+vacuum+plastic negru pt extensiile de aripa fata, asa ca suntem pe aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 65 '/, din discutiile de aici sunt despre ce protectii s-ar mai putea pune sa nu stropeasca,sa nu se rupa,sa nu se zgarie,sa nu tuseasca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine. Daca am GS si ma duc si la job cu el, de ce sa ajung ca porcul, plin de noroi... Asta nu ma opreste ca in weekend sa ii arat dealurile, de pe drumul asfaltat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 5, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 5, 2013 Hai mai Dane, o sa zica lumea ca si tu esti pricinos ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 65 '/, din discutiile de aici sunt despre ce protectii s-ar mai putea pune sa nu stropeasca,sa nu se rupa,sa nu se zgarie,sa nu tuseasca.... si peste 80% sunt posturi ca al tau.......OFF TOPIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 @Ianachim. Daca te intereseaza stiu pe cineva care lucreaza in fibra de sticla si de carbon, foarte bine. Mi-a facut o bucata din parbrizul Desierto aia neagra pe care o sparsesem. Nimeni nnu si-a dat seama ca nu e originala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 salutare, ma intrebam daca exita o solutie (ceva aftermarket) sa mai atenueze din vibratiile parbrizului de la mersul la relanti. doar la relanti vibreaza, si parca nu imi place... vibreaza si mai mult cand e rece... parca auzisem ca cei de la Turatech fac o piesa in sensul asta... dar nu stiu care... multumesc pentru sugestii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Este solutie si se numeste calibrarea motoraselor pas cu pas, se face prin interfata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.