Cap0ne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 salutare, ma intrebam daca exita o solutie (ceva aftermarket) sa mai atenueze din vibratiile parbrizului de la mersul la relanti. doar la relanti vibreaza, si parca nu imi place... vibreaza si mai mult cand e rece... parca auzisem ca cei de la Turatech fac o piesa in sensul asta... dar nu stiu care... multumesc pentru sugestii! Cred ca asta este ceea ce cauti http://www.wunderlich.de/shop/catalog/product/view/id/6907/s/wunderlich-scheibenverstarkung/category/8748/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 pai al meu GS e din 2005... nu e LC... am gasit ceva la Touratech, dar nu stiu daca e ce trebuie... http://shop.touratech.com/hard-part-sa-windscreen-support-bmw-r1200gs-up-to-2007.html#!prettyPhoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Scuze, am dat-o in graba ca tineam minte ca il vazusem pe la aia. Dupa aia mi-am dat seama ca e dedicat lc. Din ce vad la chestia de la TT cred ca e mai simplu si mult mai ieftin sa ii faci si sa pui intre parbriz si acea bara o bucsa de cauciuc care sa previna vibratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 ma lamuriti si pe mine cu o chestiune: la ABS integral, nu ar trebui sa franeze fata+spate la apasarea manetei de frana? La k1200r asa era, la 1200gsa vad ca franeaza doar fata... ps - inginerul neamt a stat vreo 3 luni sa gandeasca prinderile la stopul spate. Si a iesit ceva complicat tare... Aveam un joc mare la el si azi m-am gandit sa ma uit si eu sa il strang. Nu a fost simplu deloc, mai aveam putin si demontam coada de la mobra. E prins in 3 suruburi, trebuiesc demontate semnalizarile, un surub de sub sa...e cu niste bucse cu distantieri ....complicaciune, dar pana la urma a iesit treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 ma lamuriti si pe mine cu o chestiune: la ABS integral, nu ar trebui sa franeze fata+spate la apasarea manetei de frana? La k1200r asa era, la 1200gsa vad ca franeaza doar fata... ps - inginerul neamt a stat vreo 3 luni sa gandeasca prinderile la stopul spate. Si a iesit ceva complicat tare... Aveam un joc mare la el si azi m-am gandit sa ma uit si eu sa il strang. Nu a fost simplu deloc, mai aveam putin si demontam coada de la mobra. E prins in 3 suruburi, trebuiesc demontate semnalizarile, un surub de sub sa...e cu niste bucse cu distantieri ....complicaciune, dar pana la urma a iesit treaba ti am zis a e munca da mi un pm cu ce ai facut la spate unde ne am uitat impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Ti-am dat pe yahoo, ca pe PM esti full Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 ma lamuriti si pe mine cu o chestiune: la ABS integral, nu ar trebui sa franeze fata+spate la apasarea manetei de frana? La k1200r asa era, la 1200gsa vad ca franeaza doar fata... ba da, ambele trebuie sa franeze, dar spatele nu full (cand apesi doar maneta). Cum esti sigur ca nu "pisca" si spatele? doar la relanti vibreaza, si parca nu imi place... vibreaza si mai mult cand e rece... Nu stiu care este cauza exacta la tine dar eu am avut niste vibratii in zona bord/parbriz (mai ales la rece) care, dupa spusele celor de la service, erau cauzate cureaua de la alternator. Mi-au inlocuit-o si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 khk - o urc pe central si apas pe maneta, spatele nu franeaza - roata continua sa se invarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Spatele franeaza doar 30%, sau ceva de genul asta. Dar cred ca trebuie sa ai ambele roti in miscare ca sa faca asta. (nu as baga insa mana in foc, nu stiu exact cum lucreaza repartitorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) khk - o urc pe central si apas pe maneta, spatele nu franeaza - roata continua sa se invarta ABS-ul si respectiv repartizarea franarii fata-spate nu cred ca intra in functiune cu motorul pe cricul central. Editat Noiembrie 5, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Pentru ca destui posesori de GS vor si cizmele aferente enduro-touring, iata si inlocuitoarele (Gravel, model 2014) pt. deja "legendarele" Santiago: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Daca te intereseaza stiu pe cineva care lucreaza in fibra de sticla si de carbon, foarte bine. salut, sunt eu interesat. te rog sa imi dai un nr. de tel.multumesc. @all: scuze de off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) ABS-ul si respectiv repartizarea franarii fata-spate nu cred ca intra in functiune cu motorul pe cricul central. ABS-ul nu, insa repartitorul da. Daca ridici mobra pe cric, pui contactul, invarti roata spate si tragi de maneta de frana, roata spate este imediat franata. Daca nu face asta, inseamna ca modulatorul de ABS este defect. Daca insa nu pui contactul inainte de a frana, nu se intampla nimic, repartitorul fiind controlat electronic. Editat Noiembrie 6, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) M-ai facut curios si am coborat in garaj. La mine nu este asa. Daca pornesti motorul si bagi in viteza pe cric se aprinde ABS in bord si nu franeaza roata spate de la ghidon. In mers am facut probe si intradevar actionand maneta fata franeaza si spatele, iar la pedala, fata, in proportii de ea stiute. Daca apesi pe amandoua functia dispare si franarea este data de cat apesi pe fiecare, dar numai in mers. Nu am fost atent incepand de la ce viteza, dar oricum foarte mica,practic la pas. Daca nu gresesc proportiile sunt max 50-50% franand spatele si pana la 70-30% pt frana fata. Editat Noiembrie 6, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Porneste motocicleta mergi 10 - 20 de metri cu ea , fara sa opresti motocicleta ridic-o pe cricul central si vezi daca franeaza si spatele daca tragi frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Maine ca acum ploo si mi-e lene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 O sa fac si eu testele la primavara, momentan am bagat-o la hibernat: decuplat bateria, vopsit ambele cric-uri, mi-am fixat mai bine talpa de la TT pt cricul lateral (facea zgomot la vibratii), mai aveam ceva surubele lipsa pe la protectii le-am pus la loc. Ar trebui sa ii inlocuiesc bujiile, daca nu e complicat ma ocup personal, sper sa gasesc ceva youtube-uri, by the way, ce bujii sunt recomandate, ca mi-e lene sa ma uit prin manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Iridiu neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 6, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2013 nu m as arunca la iridium am pus o singura data la cea veche si nu am simtit diferenta chiar sunt curios cati cu gs/gsa au iridium eu NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Porneste motocicleta mergi 10 - 20 de metri cu ea , fara sa opresti motocicleta ridic-o pe cricul central si vezi daca franeaza si spatele daca tragi frana fata. Adevarat. La mine , dupa pornire, pana nu pun mobra in miscare nu se activeaza nici abs nici tc (clipesc martorii in bord) nu m as arunca la iridium am pus o singura data la cea veche si nu am simtit diferenta chiar sunt curios cati cu gs/gsa au iridium eu NU Pe fostele am pus foarte des iridium. Nu a fost o diferenta de la cer la pamant, dar la anumite chestii se simtea (la pornire, in ture mai mari, la cat de rotund mergea motorul etc). Si asa de sezon, ca tot e weekendul aproape Editat Noiembrie 6, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Iridiu face diferenta exact la ture mici,acolo unde GS-ul are nevoie, facand motorul sa se invarta mai rotund si in consecinta micsorand vibratiile specifice. In plus se mareste intervalul de inlocuire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 La DOHC nu cred ca merg (bine) Iridiumurile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 7, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2013 1425704_10202420929193014_1027947823_n.jpg de la iridium i se trage.... nu a mai avut vibratiile specifice" si s a rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 La DOHC nu cred ca merg (bine) Iridiumurile . Toate motoarele pe care am montat eu iridiu erau dohc. 1425704_10202420929193014_1027947823_n.jpg E clar accident cu ciocnire frontala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.