Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Eu am luat RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 ... Voi ati facut ceva pt a preveni jegarirea excesiva ? .. Salut, Eu unul am preferat chestia din link: http://www.louis.de/_1005c5e2348832fb3f08c625609fa85f35/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009924&typ_id=0450 (facuta de boxer-design.de). Avantajos este ca este departe de aripa, acopera in primul rand amortizorul si, daca intru in noroi, nu-mi fac griji ca ar bloca roata. De cand am montat-o, cand vin de la drum motocicleta arata ca un porc, dar eu sunt un pic stropit pe gheata stanga si cam atat (de cele mai multe ori merg cu un rucsac prins pe locul pasagerului si pe el nu ajunge deloc murdarie). Planul initial era sa incep cu piesa asta si apoi sa ma concentrez asupra gaurilor laterale din cadru, dar nu a mai fost nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Mai exista o aripa pt roata spate, din aluminiu si plastic negru, foarte reusita dpdv design, integrate perfect in context si dupa spusele proprietarilor eficienta. Parca la Tau@ am vazut-o. Editat Noiembrie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny1 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Eu am modelul asta: http://www.wunderlich.de/shop/catalog/product/view/id/6961/s/carbon-hinterradabdeckung/category/8742/ Nu e carbon,e un plastic dur. Cam scump, aprox. 200 euro. Isi face treaba bine pe asfalt. Pe off sigur se incarca cu pamant si se rupe. Editat Noiembrie 4, 2013 de jhonny1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 4, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2013 care torni in fibra sa copiem aparatorile laterale...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Multam baieti pt pareri. Vad ca unele modele inca nu au fost adaptate/produse si pt LC, dar probabil (sper) nu mai dureaza mult. Ma gandeam si eu la una din aripile pt roata sate (pe langa cea de carbon de la Wund. am vazut ca mai sut de la puig si inca unii disponibile). Dar parca nu prea arata chiar asa bine si daca m-o manca in c.ur sa ma bag prin noroaie n-as vrea sa stau cu grija ei... Deci momentan sunt limitat oarecum la side panel-urile de la TT (sau sa ma apuc eu sa imi fac ceva, dar la cat de "gratios" lucrez ma indoiesc sa iasa ceva ). Pt roata fata cred ca o sa iau la un moment dat o dracovenie din aia de extensie a aripii, desi am vazut ca totusi nu arunca chiar asa mult jeg, comparativ cu a din spate. care torni in fibra sa copiem aparatorile laterale...??? Ar fi o idee. Stiam un baiat care se ocupa cu din astea, o sa ii pun o intrebare sa vad daca mai profeseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 care torni in fibra sa copiem aparatorile laterale...??? Nu este nevoie de fibra. Plastic negru dur si termoformare cu vacuum. Treci pe la mine sa studiem problema, dar daca nu ies la jumatate pret cat cele originale plus transport nu se vand si nu are rost deranjul. Cu un prieten am demarat actiunea termoformare+vacuum+plastic negru pt extensiile de aripa fata, asa ca suntem pe aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 65 '/, din discutiile de aici sunt despre ce protectii s-ar mai putea pune sa nu stropeasca,sa nu se rupa,sa nu se zgarie,sa nu tuseasca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine. Daca am GS si ma duc si la job cu el, de ce sa ajung ca porcul, plin de noroi... Asta nu ma opreste ca in weekend sa ii arat dealurile, de pe drumul asfaltat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 5, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 5, 2013 Hai mai Dane, o sa zica lumea ca si tu esti pricinos ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 65 '/, din discutiile de aici sunt despre ce protectii s-ar mai putea pune sa nu stropeasca,sa nu se rupa,sa nu se zgarie,sa nu tuseasca.... si peste 80% sunt posturi ca al tau.......OFF TOPIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 @Ianachim. Daca te intereseaza stiu pe cineva care lucreaza in fibra de sticla si de carbon, foarte bine. Mi-a facut o bucata din parbrizul Desierto aia neagra pe care o sparsesem. Nimeni nnu si-a dat seama ca nu e originala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 salutare, ma intrebam daca exita o solutie (ceva aftermarket) sa mai atenueze din vibratiile parbrizului de la mersul la relanti. doar la relanti vibreaza, si parca nu imi place... vibreaza si mai mult cand e rece... parca auzisem ca cei de la Turatech fac o piesa in sensul asta... dar nu stiu care... multumesc pentru sugestii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Este solutie si se numeste calibrarea motoraselor pas cu pas, se face prin interfata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 salutare, ma intrebam daca exita o solutie (ceva aftermarket) sa mai atenueze din vibratiile parbrizului de la mersul la relanti. doar la relanti vibreaza, si parca nu imi place... vibreaza si mai mult cand e rece... parca auzisem ca cei de la Turatech fac o piesa in sensul asta... dar nu stiu care... multumesc pentru sugestii! Cred ca asta este ceea ce cauti http://www.wunderlich.de/shop/catalog/product/view/id/6907/s/wunderlich-scheibenverstarkung/category/8748/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 pai al meu GS e din 2005... nu e LC... am gasit ceva la Touratech, dar nu stiu daca e ce trebuie... http://shop.touratech.com/hard-part-sa-windscreen-support-bmw-r1200gs-up-to-2007.html#!prettyPhoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Scuze, am dat-o in graba ca tineam minte ca il vazusem pe la aia. Dupa aia mi-am dat seama ca e dedicat lc. Din ce vad la chestia de la TT cred ca e mai simplu si mult mai ieftin sa ii faci si sa pui intre parbriz si acea bara o bucsa de cauciuc care sa previna vibratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 ma lamuriti si pe mine cu o chestiune: la ABS integral, nu ar trebui sa franeze fata+spate la apasarea manetei de frana? La k1200r asa era, la 1200gsa vad ca franeaza doar fata... ps - inginerul neamt a stat vreo 3 luni sa gandeasca prinderile la stopul spate. Si a iesit ceva complicat tare... Aveam un joc mare la el si azi m-am gandit sa ma uit si eu sa il strang. Nu a fost simplu deloc, mai aveam putin si demontam coada de la mobra. E prins in 3 suruburi, trebuiesc demontate semnalizarile, un surub de sub sa...e cu niste bucse cu distantieri ....complicaciune, dar pana la urma a iesit treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 ma lamuriti si pe mine cu o chestiune: la ABS integral, nu ar trebui sa franeze fata+spate la apasarea manetei de frana? La k1200r asa era, la 1200gsa vad ca franeaza doar fata... ps - inginerul neamt a stat vreo 3 luni sa gandeasca prinderile la stopul spate. Si a iesit ceva complicat tare... Aveam un joc mare la el si azi m-am gandit sa ma uit si eu sa il strang. Nu a fost simplu deloc, mai aveam putin si demontam coada de la mobra. E prins in 3 suruburi, trebuiesc demontate semnalizarile, un surub de sub sa...e cu niste bucse cu distantieri ....complicaciune, dar pana la urma a iesit treaba ti am zis a e munca da mi un pm cu ce ai facut la spate unde ne am uitat impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Ti-am dat pe yahoo, ca pe PM esti full Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 ma lamuriti si pe mine cu o chestiune: la ABS integral, nu ar trebui sa franeze fata+spate la apasarea manetei de frana? La k1200r asa era, la 1200gsa vad ca franeaza doar fata... ba da, ambele trebuie sa franeze, dar spatele nu full (cand apesi doar maneta). Cum esti sigur ca nu "pisca" si spatele? doar la relanti vibreaza, si parca nu imi place... vibreaza si mai mult cand e rece... Nu stiu care este cauza exacta la tine dar eu am avut niste vibratii in zona bord/parbriz (mai ales la rece) care, dupa spusele celor de la service, erau cauzate cureaua de la alternator. Mi-au inlocuit-o si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 khk - o urc pe central si apas pe maneta, spatele nu franeaza - roata continua sa se invarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Spatele franeaza doar 30%, sau ceva de genul asta. Dar cred ca trebuie sa ai ambele roti in miscare ca sa faca asta. (nu as baga insa mana in foc, nu stiu exact cum lucreaza repartitorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) khk - o urc pe central si apas pe maneta, spatele nu franeaza - roata continua sa se invarta ABS-ul si respectiv repartizarea franarii fata-spate nu cred ca intra in functiune cu motorul pe cricul central. Editat Noiembrie 5, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Pentru ca destui posesori de GS vor si cizmele aferente enduro-touring, iata si inlocuitoarele (Gravel, model 2014) pt. deja "legendarele" Santiago: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.