Cap0ne Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) toti calaretii de BMW sunt niste MAJORETE... cu pampoane si fundite True. Gen Editat Noiembrie 23, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) pai bine, bine dar 94kw ar insemna 125CP si ceva, fiind vorba de R1200GS '11....adica vechiul DOHC sau au preconizat ei (MCN) cati CP va avea noul DOHC de prin 2011? cert e ca datele alea de acolo, mie cel putin, imi par suspecte.... stai linistit ! ...cred ca sunt americani !! Editat Noiembrie 23, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 era vorba de veridicitatea cifrelor din tabelul cu pricina realizat de MCN, nicidecum de cat de utili sunt, aia decide fiecare pentru el... eu unul ma multumesc pentru moment cu ceva mai putini, cu toate ca la 1200 sunt struniti de ASC, deci pot fi folositi si de "domnisoare" Nu-s struniti pe cat de bine credeam. Azi mi-am luat un highside. dar nu mi-a deranjat pamponul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) Nu-s struniti pe cat de bine credeam. Azi mi-am luat un highside. dar nu mi-a deranjat pamponul... Are si el limitarile lui si nu pre poate preveni pierderea aderentei din cauza unor factori "externi". Dar pe bune ai facut high side ? Esti ok ? Editat Noiembrie 23, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Nu-s struniti pe cat de bine credeam. Azi mi-am luat un highside. dar nu mi-a deranjat pamponul... Si eu sper ca sunteti amandoi OK ! NU a lucrat ASC-ul ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Nu-s struniti pe cat de bine credeam. Azi mi-am luat un highside. dar nu mi-a deranjat pamponul... TC-ul pe ce treapta era setat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Eram pe AMCKART: 13 grade, pista umeda pe alocuri, cauciucuri nepotrivite (TKC80) si cam pe final de viata. Cum ar veni, m-a cam mancat: ASC-ul era pe 'normal' (nu Enduro). Dupa sunet, nu pare sa fi scazut turatia (de obicei cand intra aud motorul cum tuseste si imi da ragaz sa ma gandesc ce vreau de fapt). Si da, suntem bine amandoi, eu un pic mai obosit si motoreta cu inca 830 km in plus. Am fost azi la Veliko, Balkich&Dalboka, sud de Dobrogea. Gata sezonul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Nu am idee ce comparatii faci tu, insa nu cred ca are relevanta distanta de franare fara a lua in calcul cursa amortizoarelor si greutatea.....iar in clasa asta la momentul respectiv erau yamaha xtz, multistrada 1200, ktm 990 si nu sunt foarte sigur daca vstromul de 1000 acesta avand cursa amortizoarelor la jumatate fata de toti ceilalti......si astfel chair si din tabelul mcn tot bmw iese cel mai bine. Mai mult, datele din acest tabel sunt cel putin suspecte....cand a avut bmw r1200 gs 80HP? Sau dohc ul 94HP? Probabil imi scapa mie ceva....ca sa nu mai zic de valorile ciudate de franare pentru modelul 2010 - mult iesit din scala gs-urilor mai vechi sau mai noi. Aaa...si apropo de vstrom schima-i franele.....fata e o gluma proasta in comparatie si cu o semicursiera, nu era doar o impresie, bmw ul chiar franeaza concomitent cu intarirea amortizoarelor.....ceea ce nu creaza doar senzatia de frana ci ajuta enorm la micsorarea distantei de franare....mai citeste. Puterea mobrelor este data la roata nu la arbore deci mai mica mai ales ca la cardan ai cea mai mare pierdere de putere.... Eu ma retrag ca nu este on topic discutia si indiferent de argumente tot bmw-ul iese mai bine la orice. Gluma proasta in comparatie cu o semicursiera?? plm baietii aia spun ca opreste mai repede ca gs-ul stock. La stroama mea i-am montat frane de cbr954rr + o pompa radiala brembo 19x20 si daca efortul pentru a opri s-a redus considerabil indiferent de incarcatura sau pasager distanta de franare nu cred ca s-a redus cu mai mult de 1m la 100km/h, de ex: o opresc cu un deget de la 180 nu cu 4 ca inainte de modificare. Ce diferenta este intre distanta de franare in metrii este intre un 1200 gs cu pilot de 50kg si aceeasi motocicleta cu pilot 100kg + pasager 100kg+ 50kg de bagaj la viteza de 100km/h ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 vorbim de ce MONTAM noi suplimentar sau .... STOCK"???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 vorbim de ce MONTAM noi suplimentar sau .... STOCK"???????????? Pai asta ziceam in pla calului, ca a trebuit sa fac niste modificari sa am niste frane care necesita un efort mai mic pentru a opri mobra si consecinta este ca distanta de franare s-a scurtat foarte, foarte putin. N-a zis nimeni ca BMW-ul are frane proaste. Voua oricum v-a intrat in reflex ca oricine posteaza pe topicurile voastre si nu are bmw este "heitar" si trebuie sa dati cu paru' *spre deosebire de altii parerile mi se spun doar dupa ce merg cu un utilaj, si chiar daca nu detin asa ceva (GS) ii pot recunoaste anumite calitati. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Ce diferenta este intre distanta de franare in metrii este intre un 1200 gs cu pilot de 50kg si aceeasi motocicleta cu pilot 100kg + pasager 100kg+ 50kg de bagaj la viteza de 100km/h ? Forta de franare aplicata sa zicem F=m (masa) x a (acceleratia "negativa") atunci a=F/m Daca F=2000 N si m=250 kg atunci a=8 m/s^2 Daca F=2000 N si m=500 kg a2=4 m/s^2 Adica in principiu o distanta dubla de franare Bine, aici intervin multe variabile gen coeficientul de frecare, timp de reactie, intarziere in sitemul de franare etc samd. Dar pt aceleasi date constante, daca dublam greutatea, cam dublam distanta de franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Forta de franare aplicata sa zicem F=m (masa) x a (acceleratia "negativa") atunci a=F/m Daca F=2000 N si m=250 kg atunci a=8 m/s^2 Daca F=2000 N si m=500 kg a2=4 m/s^2 Adica in principiu o distanta dubla de franare Bine, aici intervin multe variabile gen coeficientul de frecare, timp de reactie, intarziere in sitemul de franare etc samd. Dar pt aceleasi date constante, daca dublam greutatea, cam dublam distanta de franare. Minunat! Si daca eu iti spun ca distanta este fix aceeasi in ambele situatii ma crezi nebun nu? Editat Noiembrie 25, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Minunat! Si daca eu iti spun ca distanta este fix aceeasi in ambele situatii ma crezi nebun nu? Nu, doar iti voi spune ca inseamna ca prima oara nu folosesti intreaga capacitate de franare a mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 capone, lasa fizica deoparte ca nu-ti iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Nu, doar iti voi spune ca inseamna ca prima oara nu folosesti intreaga capacitate de franare a mobrei Pai aici este si problema ca nu ai cum sa folosesti intreaga forta de franare pentru ca esti limitat de coeficientul de frecare al cauciucurilor. Daca dublezi greutatea dublezi teoretic si aderenta si sunt in stransa legatura, ceea ce se modifica este forta pusa pe maneta, cu alte cuvinte trebuie sa o strangi mai tare. Unde vroiam sa ajung acum... bmw-ul aici castiga mult, iti reduce forta aia de franare la maxim ori prin servofrana ori printr-un levier mult mai lung decat la concurenta ori printr-o pompa cu pistonas mult mai mic. Ce se reduce foarte mult este feedback-ul, ai forta bruta de franare opresti instant cu efort minim dar nu simti aderenta in maneta., Am condus un gs 1200 fara abs si trebuie timp sa te obisnuiesti cu asa ceva. blocam rotile foarte repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Si daca eu iti spun ca distanta este fix aceeasi in ambele situatii ma crezi nebun nu? Intreb (cat se poate de neutru si fara a ma gandi ca ai fi nebun): chiar ai masurat de spui cu atata convingere? Ca fapt divers, frana/distanta poate fi binisor influentata si de anvelope (tip, uzura etc)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Intreb (cat se poate de neutru si fara a ma gandi ca ai fi nebun): chiar ai masurat de spui cu atata convingere? Ca fapt divers, frana/distanta poate fi binisor influentata si de anvelope (tip, uzura etc)... poate fi enorm influientata de anvelope, suspensii, cursa, diametru roata fata, sistem de franare presiuni, material placute si discuri, elasticitate furtune, pozitie pe motor temperatura ext.... ca sa eliminam astea am pus problema ca se foloseste aceeasi motocicleta in ambele cazuri Editat Noiembrie 25, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 capone, lasa fizica deoparte ca nu-ti iese Combate-ma cu un argument Pai aici este si problema ca nu ai cum sa folosesti intreaga forta de franare pentru ca esti limitat de coeficientul de frecare al cauciucurilor. Daca dublezi greutatea dublezi teoretic si aderenta Am precizat sus ca se dubleaza in teorie. in real life e un pachet intreg de variabile care apar in ecuatie. Idem, dublarea greutatii nu it va dubla si aderenta. Hai sa luam exemplu la masini, unde poti calca frana la maxim si doar astepti sa te opresti. Intotdeauna masina care are doar soferul va frana intro distanta mai mica decat cea care are 5 oameni in ea. Pt ca are o inertie mult mai mare. Dar cred ca discutam asta pe un topic gresit. Am putea crea unul separat unde sa ne duelam in teoreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 Dar cred ca discutam asta pe un topic gresit. Am putea crea unul separat unde sa ne duelam in teoreme stai linistit NU trebuie sa mai creem un nou TOPIC de teoreme TOATE topicurile deschise in legatura cu BMW sunt pline de SAVANTI neposesori de BMW care iti vor spune ce MOBRA proasta ai si cate de FRAIER ai fost tu sa dai o gramada de banii pe asa ceva..... FIECARE SA SE BUCURE CU CE SE DA..... nu are sens sa le tot explici decat daca ai chef sa te amuzi cu ei ...atat pe aici in scris cat si pe drum cand le dam FUM....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Ma bag si eu ca v-am vazut ca le stiti cu fizica. Am invatat io la scoala aia generala [daca nu cel mai tarziu in liceu] ca forta de frecare statica e mult mai mare decat cea dinamica! Ar cam trebui luat in calcul. De aici deja presimt ca discutia va derapa spre ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 stai linistit NU trebuie sa mai creem un nou TOPIC de teoreme TOATE topicurile deschise in legatura cu BMW sunt pline de SAVANTI neposesori de BMW care iti vor spune ce MOBRA proasta ai si cate de FRAIER ai fost tu sa dai o gramada de banii pe asa ceva..... FIECARE SA SE BUCURE CU CE SE DA..... nu are sens sa le tot explici decat daca ai chef sa te amuzi cu ei ...atat pe aici in scris cat si pe drum cand le dam FUM....... Asa gandire mai rar ... daca tu asta ai inteles ... iertata-mi fie interventia. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 poate fi enorm influientata de anvelope, suspensii, cursa, diametru roata fata, sistem de franare presiuni, material placute si discuri, elasticitate furtune, pozitie pe motor temperatura ext.... ca sa eliminam astea am pus problema ca se foloseste aceeasi motocicleta in ambele cazuri Ok, dar de fapt eu te intrebasem daca chiar ai masurat exact... sau e doar feelingul ca distanta este fix aceeasi? Asta era nelamurirea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Ok, dar de fapt eu te intrebasem daca chiar ai masurat exact... sau e doar feelingul ca distanta este fix aceeasi? Asta era nelamurirea mea... Nu am masurat exact nimic, nu dispun de logistica necesara pentru astfel de experimente. Este fizica si nimic mai mult. Sunt formule destule prin manualele de fizica din liceu si pe net, poti face calculele sau mai simplu poti sa le gasesti dea gata Editat Noiembrie 25, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) stai linistit NU trebuie sa mai creem un nou TOPIC de teoreme TOATE topicurile deschise in legatura cu BMW sunt pline de SAVANTI neposesori de BMW care iti vor spune ce MOBRA proasta ai si cate de FRAIER ai fost tu sa dai o gramada de banii pe asa ceva..... FIECARE SA SE BUCURE CU CE SE DA..... nu are sens sa le tot explici decat daca ai chef sa te amuzi cu ei ...atat pe aici in scris cat si pe drum cand le dam FUM....... IANACHIM te pup ! Mi-a mers la suflet ! Exact asta simt si eu ! ...ma bucur de ea , nu imi doresc alta si as vrea sa merg mai mult decat pot deocamdata !!! In rest chiar nu imi pasa ce forte si coeficienti sunt cand ating o maneta sau buton ( nu ca nu m-as pricepe !) !!! Editat Noiembrie 25, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Apoi,daca ne-o dai cu fum,e adevarat,atunci...In sensul ca beemer-ul haleste ulei.Cand trec eu pe langa tine mirosi doar benzina arsa,fara fum,daca mai apuci....Dar ma rog,e doar o umila japoneza...Apropo!Ca tot veni vorba de cifre.Ati fost,careva la Dynotest sa vedeti care e puterea reala la roata?Postati diagrama si pe urma o postez si eu(PC3 instalat).Curaj,ca eu am doar 1000 cc....si luata de noua a costat probabil jumatate din cat au decartat unii de pe aici...Dar diagrame pe bune,cu numele pe ea,nu vrajeala descarcata de pe net.... Editat Noiembrie 25, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.