Cap0ne Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 2014 BMW R1200GS Adventure Walkaround Se plimba nenea ala cu camera pe langa motor ca ursu pe langa miere si se vad toate jucariile. Mie ce imi place ca design(si e valabil pentru toate GS Adventure) - e protectia picioarelor la vant data de forma rezervorului si de cilindrii - mai ales in lunile astea friguroase cred ca face diferenta Mi-a curs si mie o baluta la Adventure-ul asta... dar stau cumintel, ca sunt constient ca pt mine este mult mai ok si mai practic cel normal. Legat de protectia la vant si asta simplu am observat ca protejeaza foarte bine atat picioarele cat si bustul. In partea superioara doar pe la brate te bate vantul. Ati vazut ce gume avea pe el Anakee Wild...eu am vrut sa iau pt Africana mea si nu erau pe piata La cata vaca este, pe spate i-ar merge o guma de 210 nu l vinde inainte sa i rupi cardanul..... nu de alta, da sa stim si noi o poveste directa ....NU poze de pe net puse de invidiosi..... PS. explica le si la CRESTINI cum e cand pui frana fata ......cum ingheata jucaia sub tine fara sa te basculeze peste bord..... Mai, mi-a fost cam teama sa franez mai tare. Imi e sa nu rup draq furca. M-au enervat azi unii pe la munca si , intr-un moment de seninatate, le-am zis - Stiti ce bah ? Mi se rupe cardanu de problemele voastre ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) cam toate au fost implicate in accidente saracele. si tot asa de cam toate sunt suspect de intregi exceptand rupturile respective. da na acum va inteleg. e naspa sa mergi pe o mobra si sa strangi din bluci la fiecare groapa ca poate se frange ceva. Off-topic, Kawasaki Z1000 2012, cadrul se rupe la un impact mai mare de 35 km/h pentru a diminua energia impactului. Iar cadrul este piesa de schimb, costa 900 euro si vine fara serii stantate. Daca stii sa cauti e netul plin de mobre rupte in doua, inclusiv foarte multe japoneze de coclau. Cat despre mobre accidentate, am carat suficient de multe cat sa vad diverse strambaturi dauna totala, dar care la prima vedere pareau ok. Editat Noiembrie 20, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 am facut eu test. (am doar 1150 gsa, abs, servo linked brakes). am franat doar cu fata. daca mai sunt doritori, repetam. pentru curiosi, iau si pasager. ultimu test a fost 70kmh ->0. a doua oara n-a mai vrut )) Ce n-a mai vrut ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Aveam un prieten sceptic la franele bmw-ului (ca-s cu servo si legate intre ele). Si a fost doar o scurta demonstratie, ca a doua oara n-a mai vrut. Incearca singurel, daca nu ai facut-o deja. 70kmh ->0 se intampla repede si foarte brutal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Aveam un prieten sceptic la franele bmw-ului (ca-s cu servo si legate intre ele). Si a fost doar o scurta demonstratie, ca a doua oara n-a mai vrut. Incearca singurel, daca nu ai facut-o deja. 70kmh ->0 se intampla repede si foarte brutal. Ahaaaa, credeam ca nu a mai vrut BMWeul !!! Sigur ca stiu cum imi franeaza nemtoaica.... !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Distanta de franare la bmw este comparabila cu concurenta diferenta este la senzatia pe care o ai cand pui frana cu bmw-ul este cu totul alta ai impresia ca te opresti mult mai repede, cel mai repede cu foarte putin efort, plm... frane digitale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 21, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2013 Distanta de franare la bmw este comparabila cu concurenta diferenta este la senzatia pe care o ai cand pui frana cu bmw-ul este cu totul alta ai impresia ca te opresti mult mai repede, cel mai repede cu foarte putin efort, plm... frane digitale man ...mai citeste.... http://gsri.info/forum/board1-technical-area/board75-miscellaneous-gs-related/291-performance-of-modern-abs-systems/ !!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 (editat) man ...mai citeste.... http://gsri.info/forum/board1-technical-area/board75-miscellaneous-gs-related/291-performance-of-modern-abs-systems/ !!!!!!!!!!!!!!!!! verifica aici te rog ... http://www.mcnews.com/mcn/technical/2012JanPerfIndx.pdf ma repet, cand te dai jos dupa un bmw mai ales cu servo ti se pare ca restul n-au frane, (stiu asta ca am testat-o pe pielea mea, asta a fost momentul cand m-am hotarat sa schimb complet sistemul de franare de la v-strom) lucru fals in unele cazuri sta mai bine in altele nu , comparabil cu concurenta. Editat Noiembrie 21, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) Nu am idee ce comparatii faci tu, insa nu cred ca are relevanta distanta de franare fara a lua in calcul cursa amortizoarelor si greutatea.....iar in clasa asta la momentul respectiv erau yamaha xtz, multistrada 1200, ktm 990 si nu sunt foarte sigur daca vstromul de 1000 acesta avand cursa amortizoarelor la jumatate fata de toti ceilalti......si astfel chair si din tabelul mcn tot bmw iese cel mai bine. Mai mult, datele din acest tabel sunt cel putin suspecte....cand a avut bmw r1200 gs 80HP? Sau dohc ul 94HP? Probabil imi scapa mie ceva....ca sa nu mai zic de valorile ciudate de franare pentru modelul 2010 - mult iesit din scala gs-urilor mai vechi sau mai noi. Aaa...si apropo de vstrom schima-i franele.....fata e o gluma proasta in comparatie si cu o semicursiera, nu era doar o impresie, bmw ul chiar franeaza concomitent cu intarirea amortizoarelor.....ceea ce nu creaza doar senzatia de frana ci ajuta enorm la micsorarea distantei de franare....mai citeste. Editat Noiembrie 23, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 cand a avut bmw r1200 gs 80HP? Sau dohc ul 94HP? Astea sunt valorile corecte dar in KW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) sorry! eu am constatat ca ceva nu este in regula si aleg sa nu dau crezare unor indivizi care confunda kw cu HP(CP).... si acum nu pe bune.... chiar si asa nu stiu sa aiba dohc-ul 125CP??!! parca are 115 Editat Noiembrie 23, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) sorry! eu am constatat ca ceva nu este in regula si aleg sa nu dau crezare unor indivizi care confunda kw cu HP(CP).... si acum nu pe bune.... chiar si asa nu stiu sa aiba dohc-ul 125CP??!! parca are 115 Pe bune... DOHC are 110 CP ! ...si LC e si el DOHC ! Puterile alea la roata ,da, sunt eronate ! Editat Noiembrie 23, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) Pe bune... DOHC are 110 CP ! ...si LC e si el DOHC ! pai bine, bine dar 94kw ar insemna 125CP si ceva, fiind vorba de R1200GS '11....adica vechiul DOHC sau au preconizat ei (MCN) cati CP va avea noul DOHC de prin 2011? cert e ca datele alea de acolo, mie cel putin, imi par suspecte.... Editat Noiembrie 23, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 23, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2013 aloooo... TOVARASI cati folosim TOTI calutii aia??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) aloooo... TOVARASI cati folosim TOTI calutii aia??? era vorba de veridicitatea cifrelor din tabelul cu pricina realizat de MCN, nicidecum de cat de utili sunt, aia decide fiecare pentru el... eu unul ma multumesc pentru moment cu ceva mai putini, cu toate ca la 1200 sunt struniti de ASC, deci pot fi folositi si de "domnisoare" Editat Noiembrie 23, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 23, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2013 toti calaretii de BMW sunt niste MAJORETE... cu pampoane si fundite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) toti calaretii de BMW sunt niste MAJORETE... cu pampoane si fundite True. Gen Editat Noiembrie 23, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) pai bine, bine dar 94kw ar insemna 125CP si ceva, fiind vorba de R1200GS '11....adica vechiul DOHC sau au preconizat ei (MCN) cati CP va avea noul DOHC de prin 2011? cert e ca datele alea de acolo, mie cel putin, imi par suspecte.... stai linistit ! ...cred ca sunt americani !! Editat Noiembrie 23, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 era vorba de veridicitatea cifrelor din tabelul cu pricina realizat de MCN, nicidecum de cat de utili sunt, aia decide fiecare pentru el... eu unul ma multumesc pentru moment cu ceva mai putini, cu toate ca la 1200 sunt struniti de ASC, deci pot fi folositi si de "domnisoare" Nu-s struniti pe cat de bine credeam. Azi mi-am luat un highside. dar nu mi-a deranjat pamponul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) Nu-s struniti pe cat de bine credeam. Azi mi-am luat un highside. dar nu mi-a deranjat pamponul... Are si el limitarile lui si nu pre poate preveni pierderea aderentei din cauza unor factori "externi". Dar pe bune ai facut high side ? Esti ok ? Editat Noiembrie 23, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Nu-s struniti pe cat de bine credeam. Azi mi-am luat un highside. dar nu mi-a deranjat pamponul... Si eu sper ca sunteti amandoi OK ! NU a lucrat ASC-ul ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Nu-s struniti pe cat de bine credeam. Azi mi-am luat un highside. dar nu mi-a deranjat pamponul... TC-ul pe ce treapta era setat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Eram pe AMCKART: 13 grade, pista umeda pe alocuri, cauciucuri nepotrivite (TKC80) si cam pe final de viata. Cum ar veni, m-a cam mancat: ASC-ul era pe 'normal' (nu Enduro). Dupa sunet, nu pare sa fi scazut turatia (de obicei cand intra aud motorul cum tuseste si imi da ragaz sa ma gandesc ce vreau de fapt). Si da, suntem bine amandoi, eu un pic mai obosit si motoreta cu inca 830 km in plus. Am fost azi la Veliko, Balkich&Dalboka, sud de Dobrogea. Gata sezonul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Nu am idee ce comparatii faci tu, insa nu cred ca are relevanta distanta de franare fara a lua in calcul cursa amortizoarelor si greutatea.....iar in clasa asta la momentul respectiv erau yamaha xtz, multistrada 1200, ktm 990 si nu sunt foarte sigur daca vstromul de 1000 acesta avand cursa amortizoarelor la jumatate fata de toti ceilalti......si astfel chair si din tabelul mcn tot bmw iese cel mai bine. Mai mult, datele din acest tabel sunt cel putin suspecte....cand a avut bmw r1200 gs 80HP? Sau dohc ul 94HP? Probabil imi scapa mie ceva....ca sa nu mai zic de valorile ciudate de franare pentru modelul 2010 - mult iesit din scala gs-urilor mai vechi sau mai noi. Aaa...si apropo de vstrom schima-i franele.....fata e o gluma proasta in comparatie si cu o semicursiera, nu era doar o impresie, bmw ul chiar franeaza concomitent cu intarirea amortizoarelor.....ceea ce nu creaza doar senzatia de frana ci ajuta enorm la micsorarea distantei de franare....mai citeste. Puterea mobrelor este data la roata nu la arbore deci mai mica mai ales ca la cardan ai cea mai mare pierdere de putere.... Eu ma retrag ca nu este on topic discutia si indiferent de argumente tot bmw-ul iese mai bine la orice. Gluma proasta in comparatie cu o semicursiera?? plm baietii aia spun ca opreste mai repede ca gs-ul stock. La stroama mea i-am montat frane de cbr954rr + o pompa radiala brembo 19x20 si daca efortul pentru a opri s-a redus considerabil indiferent de incarcatura sau pasager distanta de franare nu cred ca s-a redus cu mai mult de 1m la 100km/h, de ex: o opresc cu un deget de la 180 nu cu 4 ca inainte de modificare. Ce diferenta este intre distanta de franare in metrii este intre un 1200 gs cu pilot de 50kg si aceeasi motocicleta cu pilot 100kg + pasager 100kg+ 50kg de bagaj la viteza de 100km/h ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 vorbim de ce MONTAM noi suplimentar sau .... STOCK"???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.