Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Dumnezeule !!!! nu as zbura cu asa ceva nici platitit, daca intra cumva pe la 500 - 1000 m ceva firicel de apa, condens la senzorul hall si face un stop engine??? .

 

doamne ferste pe autostrada si pe pe pamnt e una dar in cer no way !!!! :crack:

uite ceva de pus pe desk. la calculator mecca

( asta pa na nu dai de bai la cardan ca dupa o scoti la vanzare )

 

 

attachicon.gifBMW-R-1200-GS-Adventure-2014-3.jpg

Chestia aceea pare a fi un motodeltaplan. Stiu de la un amic din Floreni (Dan Cobuz instructor pentru ULM si motodeltaplan) ca, atat cu un motodeltaplan cat si cu un ULM poti ateriza fara motor. Adica daca se opreste motorul in aer poti aduce in siguranta avionul la sol. Ma rog, mai e o mica problema ... adica sa ai unde ateriza...

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si unde este mult trambitatul amortizor de ghidon ? Nu l-am vazut in filmulet si sincer chiar ma intrebam daca este " the real deal" sau vre-o abureala gen amortizor de voblaj de vitezana.



Chestia aceea pare a fi un motodeltaplan. Stiu de la un amic din Floreni (Dan Cobuz instructor pentru ULM si motodeltaplan) ca, atat cu un motodeltaplan cat si cu un ULM poti ateriza fara motor. Adica daca se opreste motorul in aer poti aduce in siguranta avionul la sol. Ma rog, mai e o mica problema ... adica sa ai unde ateriza...

 

Don't feed the trolls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unde este mult trambitatul amortizor de ghidon ? Nu l-am vazut in filmulet si sincer chiar ma intrebam daca este " the real deal" sau vre-o abureala gen amortizor de voblaj de vitezana.

 

 

Don't feed the trolls.

Vezi ca e in pozele puse de mine. Acolo unde ii multumeam lui Capone !

 

ASTA

post-56036-0-29299500-1387108924_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma speriasem, credeam ca nu se face Adv si pe albastru :D

 

ce sa zic recunosc de frumoasa este frumoasa, daca are fiabilitatea unei japoneze jur!!! fac credit si iau si eu una :crack:

 

pentru radiatoarele alea este ceva protectie ca-s cam expuse la lovituri

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unde este mult trambitatul amortizor de ghidon ? Nu l-am vazut in filmulet si sincer chiar ma intrebam daca este " the real deal" sau vre-o abureala gen amortizor de voblaj de vitezana.

Nu este amortizor in ghidon pt vibratii/denivelari. Este cum ziceai si tu, amortizor anti voblaj (sau pe off road anti scapat prea repede ghidonul stanga-dreapta de la vreun bolovan) :)

 

pentru radiatoarele alea este ceva protectie ca-s cam expuse la lovituri

Eu mi-am montat pe al meu protectiile de la TT. La Adv sunt protejate si din exterior de crashbarul superior.

 

r1200_gs_radiator_cover.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la amortizor

 

oare de ce a aparut asa tarziu implementat.....chiar se simte nevoia?

am realizat ca am ghidonul "moale" doar cand sunt pe o roata in rest nicaieri pe unde am alergat o nu am simtit ca nu as putea sa o tin pe trasa" dorita

 

ps

ia curbele si fara maini pe ghidon.....prietenii stiu de ce.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la amortizor

 

oare de ce a aparut asa tarziu implementat.....chiar se simte nevoia?

am realizat ca am ghidonul "moale" doar cand sunt pe o roata in rest nicaieri pe unde am alergat o nu am simtit ca nu as putea sa o tin pe trasa" dorita

 

ps

ia curbele si fara maini pe ghidon.....prietenii stiu de ce.......

Se pare ca din cauza unghiului schimbat la furca la modelul nou directia e mai usoara ( nu vb din experienta ) si se pare ca s-ar simti nevoia... ! ...si am inteles ca are nu stiu cate reglaje-pozitii pt tarie

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la amortizor

 

oare de ce a aparut asa tarziu implementat.....chiar se simte nevoia?

 

Se pare ca din cauza unghiului schimbat la furca la modelul nou directia e mai usoara ( nu vb din experienta ) si se pare ca s-ar simti nevoia... !

 

Personal nu am simtit nevoia de amortizor si nici tentative de voblaj nu am avut, indiferent de conditii (roata fata ridicata si pusa jos, viteza mare, denivelari la diverse viteze, denivelari in viraj etc).

Directia se simte intr-adevar foarte "light" si la inceput, obisnuit cu fostele mobre plus cele pe care la mai testasem, a parut putin ciudatel. Dar dupa cateva sute de km a inceput chiar sa-mi placa :) Pe curbe succesive de ex te joci cu ea, "flick-uitul" de pe o parte pe alta facandu-se extrem de usor (aici contribuind si ciclistica, nu doar directia).

 

In alta ordine de idei, vad ca vremea inca ne amageste la iesit :)

Sper sa o tina macar pana de craciun asa.

post-40715-0-47626100-1387114285_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dramatic, esti sigur ca in urma accidentului ala au adaugat amortizorul?... nu-l avea si inainte?

SI UITE ASA AJUNGE LUMEA SA SE UITE IN GURA ... UNORA!!!!!!

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Ce poate fi mai palpitant pentru tzatzele posesoare de moto...

decat cleveteala despre "capra vecinuluii"... varianta .ro si... click !

"Argumentul" lor: Un BMW este aprioric... "lung prilej de vorbe si de ipoteze"... :)

 

LUMEA BUNA ISI VEDE DE TREABA:

...Iar a iesit motocicleta anului... ! :)

  • post-56036-0-80051600-1387132217_thumb.p

soleilsourire.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI UITE ASA AJUNGE LUMEA SA SE UITE IN GURA ... UNORA!!!!!!

Mult mai usor ar fi sa se uite LUMEA in pozele mai vechi. Lipseste si amortizorul si bosajul in tripla de care se agata, semn ca, la inceput, nici nu aveau de gand sa-l puna. Ca sa mai terminam cu ipotezele, ca de clevetit are cine si e odihnit.

post-8769-0-66309700-1387140825_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la gasit scuze nu va intrece nimeni. :D

E valabil si pentru restul marcilor. ;)

 

 

Poate va hotarati pana la urma ca fiecare sa-si vada de patratica lui, cu pasiunea pentru mobra lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E valabil si pentru restul marcilor. ;)

 

 

Poate va hotarati pana la urma ca fiecare sa-si vada de patratica lui, cu pasiunea pentru mobra lui.

 

 

:10: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult mai usor ar fi sa se uite LUMEA in pozele mai vechi. Lipseste si amortizorul si bosajul in tripla de care se agata, semn ca, la inceput, nici nu aveau de gand sa-l puna.

ia sa te apleci matale un pic sub o bascula, sa vezi ca e locul de prindere acolo.

dar e mai usor de aruncat cu praf si dat cu presupusul de ce a murit unul sau altul. bine ca ai lamurit misterul ca ma racaia de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult mai usor ar fi sa se uite LUMEA in pozele mai vechi. Lipseste si amortizorul si bosajul in tripla de care se agata...

 

Stim cu totii ca citesti acest topic din scoarta-n scoarta... Am spus p-aici despre modificarile aduse modelului 2014 in urma cu cateva luni, intre ele era si amortizorul si chiar s-a mai discutat despre el. Asadar. mi se pare la mintea cocosului ca daca este "noutate" pt 2014, in 2013 nu era. :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia sa te apleci matale un pic sub o bascula, sa vezi ca e locul de prindere acolo.

citeste ce am scris mai sus.

ca a aparut pentru 2014 e una. ca anul 2014 in sine a aparut dupa ce a murit un nene e alta. acum sa speculezi si tot ce se pune ulterior pe gs e din cauza ca a murit kevin ash?

mai citeste si tu cam ce s-a intamplat pe acolo. baietii se dadeau ci viteza la schimbari de suprafata (de pe asfalt pe off), s-au mai si lovit intre ei si alte cele. ca nu au aparut toate detaliile pe toate canalele (despre morti numai de bine), nu inseamna ca a murit din cauza mobrei.

ca sa rezum, amortizorul era pregatit dinainte. (evident ca poti sa speculezi ca nu l-au pus in 2013 ca sa premediteze decesul lui Kevin Ash, a fost o conspiratie bine pusa la punct)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citeste ce am scris mai sus.

ca a aparut pentru 2014 e una. ca anul 2014 in sine a aparut dupa ce a murit un nene e alta. acum sa speculezi si tot ce se pune ulterior pe gs e din cauza ca a murit kevin ash?

mai citeste si tu cam ce s-a intamplat pe acolo. baietii se dadeau ci viteza la schimbari de suprafata (de pe asfalt pe off), s-au mai si lovit intre ei si alte cele. ca nu au aparut toate detaliile pe toate canalele (despre morti numai de bine), nu inseamna ca a murit din cauza mobrei.

ca sa rezum, amortizorul era pregatit dinainte. (evident ca poti sa speculezi ca nu l-au pus in 2013 ca sa premediteze decesul lui Kevin Ash, a fost o conspiratie bine pusa la punct)

Just found this on pistonheads:

<<I did a piece on Kevin for Bikerglory, he was incredibly positive and helpful from the start. Bg is investigative orientated and Kevin knew that mainstream bike journalism was at heart very conservative (which over the years provided an uncritical environment for smooth operators). Put it this way. Kevin got it.

 

I've been in touch with contacts in SA. Kevin crashed off road, got up and was hit by the following rider. This probably isn't the time or place to get into a debate about the new GS's abilities off road but it does highlight the fact that this class of machine is essentially a sports tourer in adventure drag: no 21 inch front wheel, over 200 kilos and so on. BMW withdrew all the launch bikes for technical examination as one would expect and again, as one would expect, are not commenting. There will of course be an inquest. We're all vulnerable, irrespective of age or experience, and that is the bottom line. Kevin: http://www.bikerglory.com/?p=2898>>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...