robertkiran Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Dumnezeule !!!! nu as zbura cu asa ceva nici platitit, daca intra cumva pe la 500 - 1000 m ceva firicel de apa, condens la senzorul hall si face un stop engine??? . doamne ferste pe autostrada si pe pe pamnt e una dar in cer no way !!!! uite ceva de pus pe desk. la calculator mecca ( asta pa na nu dai de bai la cardan ca dupa o scoti la vanzare ) BMW-R-1200-GS-Adventure-2014-3.jpg Chestia aceea pare a fi un motodeltaplan. Stiu de la un amic din Floreni (Dan Cobuz instructor pentru ULM si motodeltaplan) ca, atat cu un motodeltaplan cat si cu un ULM poti ateriza fara motor. Adica daca se opreste motorul in aer poti aduce in siguranta avionul la sol. Ma rog, mai e o mica problema ... adica sa ai unde ateriza... Editat Decembrie 15, 2013 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Si unde este mult trambitatul amortizor de ghidon ? Nu l-am vazut in filmulet si sincer chiar ma intrebam daca este " the real deal" sau vre-o abureala gen amortizor de voblaj de vitezana. Chestia aceea pare a fi un motodeltaplan. Stiu de la un amic din Floreni (Dan Cobuz instructor pentru ULM si motodeltaplan) ca, atat cu un motodeltaplan cat si cu un ULM poti ateriza fara motor. Adica daca se opreste motorul in aer poti aduce in siguranta avionul la sol. Ma rog, mai e o mica problema ... adica sa ai unde ateriza... Don't feed the trolls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Si unde este mult trambitatul amortizor de ghidon ? Nu l-am vazut in filmulet si sincer chiar ma intrebam daca este " the real deal" sau vre-o abureala gen amortizor de voblaj de vitezana. Don't feed the trolls. Vezi ca e in pozele puse de mine. Acolo unde ii multumeam lui Capone ! ASTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Ma speriasem, credeam ca nu se face Adv si pe albastru ce sa zic recunosc de frumoasa este frumoasa, daca are fiabilitatea unei japoneze jur!!! fac credit si iau si eu una pentru radiatoarele alea este ceva protectie ca-s cam expuse la lovituri Editat Decembrie 15, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Si unde este mult trambitatul amortizor de ghidon ? Nu l-am vazut in filmulet si sincer chiar ma intrebam daca este " the real deal" sau vre-o abureala gen amortizor de voblaj de vitezana. Nu este amortizor in ghidon pt vibratii/denivelari. Este cum ziceai si tu, amortizor anti voblaj (sau pe off road anti scapat prea repede ghidonul stanga-dreapta de la vreun bolovan) pentru radiatoarele alea este ceva protectie ca-s cam expuse la lovituri Eu mi-am montat pe al meu protectiile de la TT. La Adv sunt protejate si din exterior de crashbarul superior. Editat Decembrie 15, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 15, 2013 Autor Share Postat Decembrie 15, 2013 referitor la amortizor oare de ce a aparut asa tarziu implementat.....chiar se simte nevoia? am realizat ca am ghidonul "moale" doar cand sunt pe o roata in rest nicaieri pe unde am alergat o nu am simtit ca nu as putea sa o tin pe trasa" dorita ps ia curbele si fara maini pe ghidon.....prietenii stiu de ce....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) referitor la amortizor oare de ce a aparut asa tarziu implementat.....chiar se simte nevoia? am realizat ca am ghidonul "moale" doar cand sunt pe o roata in rest nicaieri pe unde am alergat o nu am simtit ca nu as putea sa o tin pe trasa" dorita ps ia curbele si fara maini pe ghidon.....prietenii stiu de ce....... Se pare ca din cauza unghiului schimbat la furca la modelul nou directia e mai usoara ( nu vb din experienta ) si se pare ca s-ar simti nevoia... ! ...si am inteles ca are nu stiu cate reglaje-pozitii pt tarie Editat Decembrie 15, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Au adaugat amortizorul de ghidon in urma unor mesaje primite, de Sus, de la Kevin Ash. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) referitor la amortizor oare de ce a aparut asa tarziu implementat.....chiar se simte nevoia? Se pare ca din cauza unghiului schimbat la furca la modelul nou directia e mai usoara ( nu vb din experienta ) si se pare ca s-ar simti nevoia... ! Personal nu am simtit nevoia de amortizor si nici tentative de voblaj nu am avut, indiferent de conditii (roata fata ridicata si pusa jos, viteza mare, denivelari la diverse viteze, denivelari in viraj etc). Directia se simte intr-adevar foarte "light" si la inceput, obisnuit cu fostele mobre plus cele pe care la mai testasem, a parut putin ciudatel. Dar dupa cateva sute de km a inceput chiar sa-mi placa Pe curbe succesive de ex te joci cu ea, "flick-uitul" de pe o parte pe alta facandu-se extrem de usor (aici contribuind si ciclistica, nu doar directia). In alta ordine de idei, vad ca vremea inca ne amageste la iesit Sper sa o tina macar pana de craciun asa. Editat Decembrie 15, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Apropo de usita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Au adaugat amortizorul de ghidon in urma unor mesaje primite, de Sus, de la Kevin Ash. Dramatic, esti sigur ca in urma accidentului ala au adaugat amortizorul?... nu-l avea si inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 15, 2013 Autor Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Dramatic, esti sigur ca in urma accidentului ala au adaugat amortizorul?... nu-l avea si inainte? SI UITE ASA AJUNGE LUMEA SA SE UITE IN GURA ... UNORA!!!!!! Editat Decembrie 15, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 OF !!! Iar a iesit motocicleta anului... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Dramatic, esti sigur ca in urma accidentului ala au adaugat amortizorul?... nu-l avea si inainte?A fost, sau NU a fost ! Capone ne poate scoate din aceasta dilema ! Editat Decembrie 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) ...Ce poate fi mai palpitant pentru tzatzele posesoare de moto... decat cleveteala despre "capra vecinuluii"... varianta .ro si... click ! "Argumentul" lor: Un BMW este aprioric... "lung prilej de vorbe si de ipoteze"... LUMEA BUNA ISI VEDE DE TREABA: ...Iar a iesit motocicleta anului... ! Editat Decembrie 15, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) SI UITE ASA AJUNGE LUMEA SA SE UITE IN GURA ... UNORA!!!!!!Mult mai usor ar fi sa se uite LUMEA in pozele mai vechi. Lipseste si amortizorul si bosajul in tripla de care se agata, semn ca, la inceput, nici nu aveau de gand sa-l puna. Ca sa mai terminam cu ipotezele, ca de clevetit are cine si e odihnit. Editat Decembrie 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 la gasit scuze nu va intrece nimeni. E valabil si pentru restul marcilor. Poate va hotarati pana la urma ca fiecare sa-si vada de patratica lui, cu pasiunea pentru mobra lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 E valabil si pentru restul marcilor. Poate va hotarati pana la urma ca fiecare sa-si vada de patratica lui, cu pasiunea pentru mobra lui. :10: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Mult mai usor ar fi sa se uite LUMEA in pozele mai vechi. Lipseste si amortizorul si bosajul in tripla de care se agata, semn ca, la inceput, nici nu aveau de gand sa-l puna. ia sa te apleci matale un pic sub o bascula, sa vezi ca e locul de prindere acolo. dar e mai usor de aruncat cu praf si dat cu presupusul de ce a murit unul sau altul. bine ca ai lamurit misterul ca ma racaia de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 E valabil si pentru restul marcilor. Poate va hotarati pana la urma ca fiecare sa-si vada de patratica lui, cu pasiunea pentru mobra lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Poate va hotarati pana la urma ca fiecare sa-si vada de patratica lui, cu pasiunea pentru mobra lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Mult mai usor ar fi sa se uite LUMEA in pozele mai vechi. Lipseste si amortizorul si bosajul in tripla de care se agata... Stim cu totii ca citesti acest topic din scoarta-n scoarta... Am spus p-aici despre modificarile aduse modelului 2014 in urma cu cateva luni, intre ele era si amortizorul si chiar s-a mai discutat despre el. Asadar. mi se pare la mintea cocosului ca daca este "noutate" pt 2014, in 2013 nu era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 OK, anunta-l si pe Ianakim & Co. Nu credeau ca amortizorul a fost adaugat dupa decesul lui Kevin Ash. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 ia sa te apleci matale un pic sub o bascula, sa vezi ca e locul de prindere acolo. citeste ce am scris mai sus. ca a aparut pentru 2014 e una. ca anul 2014 in sine a aparut dupa ce a murit un nene e alta. acum sa speculezi si tot ce se pune ulterior pe gs e din cauza ca a murit kevin ash? mai citeste si tu cam ce s-a intamplat pe acolo. baietii se dadeau ci viteza la schimbari de suprafata (de pe asfalt pe off), s-au mai si lovit intre ei si alte cele. ca nu au aparut toate detaliile pe toate canalele (despre morti numai de bine), nu inseamna ca a murit din cauza mobrei. ca sa rezum, amortizorul era pregatit dinainte. (evident ca poti sa speculezi ca nu l-au pus in 2013 ca sa premediteze decesul lui Kevin Ash, a fost o conspiratie bine pusa la punct) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 citeste ce am scris mai sus. ca a aparut pentru 2014 e una. ca anul 2014 in sine a aparut dupa ce a murit un nene e alta. acum sa speculezi si tot ce se pune ulterior pe gs e din cauza ca a murit kevin ash? mai citeste si tu cam ce s-a intamplat pe acolo. baietii se dadeau ci viteza la schimbari de suprafata (de pe asfalt pe off), s-au mai si lovit intre ei si alte cele. ca nu au aparut toate detaliile pe toate canalele (despre morti numai de bine), nu inseamna ca a murit din cauza mobrei. ca sa rezum, amortizorul era pregatit dinainte. (evident ca poti sa speculezi ca nu l-au pus in 2013 ca sa premediteze decesul lui Kevin Ash, a fost o conspiratie bine pusa la punct) Just found this on pistonheads: <<I did a piece on Kevin for Bikerglory, he was incredibly positive and helpful from the start. Bg is investigative orientated and Kevin knew that mainstream bike journalism was at heart very conservative (which over the years provided an uncritical environment for smooth operators). Put it this way. Kevin got it. I've been in touch with contacts in SA. Kevin crashed off road, got up and was hit by the following rider. This probably isn't the time or place to get into a debate about the new GS's abilities off road but it does highlight the fact that this class of machine is essentially a sports tourer in adventure drag: no 21 inch front wheel, over 200 kilos and so on. BMW withdrew all the launch bikes for technical examination as one would expect and again, as one would expect, are not commenting. There will of course be an inquest. We're all vulnerable, irrespective of age or experience, and that is the bottom line. Kevin: http://www.bikerglory.com/?p=2898>> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.