b374 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Ia vezi daca gasesti PivotPegz eu m-am indragostit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Ia vezi daca gasesti PivotPegz eu m-am indragostit de ele. sunt si pt LC http://www.adventure-spec.com/default/pivot-pegz-pp-56mk3-bmw-r1200gs-water-cooled-2013.html in combinatie cu astea http://www.adventure-spec.com/default/pivot-pegz-toppers.html Editat Aprilie 10, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 sunt si pt LC http://www.adventure-spec.com/default/pivot-pegz-pp-56mk3-bmw-r1200gs-water-cooled-2013.html in combinatie cu astea http://www.adventure-spec.com/default/pivot-pegz-toppers.html caucicurile sunt cam inutile din punctul meu de vedere. chiar daca au tzepi, scaritele sunt foarte comode prin faptul ca pivoteaza si mai tot timpul sprijini talpa pe ambele canturi. in special la cei cu craci lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 cum sunt PivotPegz astea? "se merita" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) cum sunt PivotPegz astea? "se merita" ? come and test. sunt funky la inceput… eu am si-mi plac, mi-as pune pe orice mobra cu care fac si una si alta, mai am un prieten care a avut si si-a pus ulterior si pe alte mobre dupa prima… altuia nu i-au placut in prima saptamana, le-a dat jos si le-a vandut. Editat Aprilie 10, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 ... si, cel mai mare avantaj, nu sunt aurii Nu stiu de ce naiba le-au facut in culoarea aia... Dar da, e faina si ma incanta ideea cu cauciucul care se lasa la cele de la bmw cand stai in picioare. Cu auriul sunt total de acord, nici mie nu-mi plac, poate au vrut sa para "altfel", sa iasa in evidenta. Dar macar au gravat cu laser "BMW Motorrad" pe ele Partea cu "reglabil" este discutabila, pe site am citit ca la GS sunt ca cele standard in pozitia cea mai de jos iar la Adv in pozitia cea mai de sus. insa chestia cu cauciucul e "priceless", ca nu stau mereu sa-mi programez cand merg in picioare, eu merg des in picioare fara sa fac neaparat off. Front footrests, adjustable• High-quality forged footrests, anodised gold finish. • 3 positions selectable for height of footrest. - Bottom position same as standard footrest, 2 other, higher positions selectable. - Easy to adjust by screw. • Spring-mounted footplate: - Comfortable spring shock absorption for seated riding. - When the rider stands on the footrests the extra weight presses the footplate down flush with the footrest. The serrated outside contour exposed in this way offers a better stance and therefore more control over the motorcycle. • Replaceable plastic contact guard. • Width of the tread: 4.8 cm (+ 1.8 cm vis-à-vis standard). • Length of the tread: 10.5 cm (+ 1.3 cm vis-à-vis standard). • Lasered BMW Motorrad logotype. • Installation only by authorised BMW Motorrad dealers, installation instructions on the RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) service data DVD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 cum sunt PivotPegz astea? "se merita" ? Mie-mi plac mult! Stai cu toata talpa in ele si cand esti in picioare si cand stai jos si-n urcare si-n coborare. Iar ca bani sunt la fel ca cele de GSA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan p Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Are cineva idee de ce la un 1200gsa din 2007 imi indica benzina zero desi rezervorul e full?Peste iarna a stat cu rezervorul plin iar cand am pornit-o acum 2 sapt. imi indica zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Cel mai probabil e senzorul de dinauntrul rezervorului :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Am o problema !!! Stie cineva care e varsta minima legala pentru pasager ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Am o problema !!! Stie cineva care e varsta minima legala pentru pasager ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Minim 14 ani pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Minim 14 ani pasager. Rugaminte : ai articolul de lege care stipuleaza asta ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Imediat http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php/legislatie/505-hg-1391-din-2006.html Da cu search in page cuvantul moto si o sa iti apara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Imediat http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php/legislatie/505-hg-1391-din-2006.html Da cu search in page cuvantul moto si o sa iti apara Am dat, unde gasesc ? http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php/component/search/moto.html?ordering=&searchphrase=all#content Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Minim 14 ani, conform : Copiii în vârstă de până la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în braţe, precum şi cei de până la 14 ani se transportă numai în ataşul motocicletelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Art. 98 (1) Se interzice transportul pe motociclete şi pe mopede a mai multe persoane decât locurile stabilite prin construcţie, precum şi al obiectelor voluminoase. (2) Copiii în varsta de pana la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în brate, precum şi cei de pana la 14 ani se transporta numai în atasul motocicletelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Art. 98 (1) Se interzice transportul pe motociclete şi pe mopede a mai multe persoane decât locurile stabilite prin construcţie, precum şi al obiectelor voluminoase. (2) Copiii în varsta de pana la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în brate, precum şi cei de pana la 14 ani se transporta numai în atasul motocicletelor. Aha, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Pentru putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Minim 14 ani, conform : Copiii în vârstă de până la 7 ani, dacă sunt ţinuţi în braţe, precum şi cei de până la 14 ani se transportă numai în ataşul motocicletelor. Pai in brate cum... sa il tin? deci peste 14 ani. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 VA MULTUMESC TUTUROR !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Ia vezi daca gasesti PivotPegz eu m-am indragostit de ele. Multam. Le mai vazusem parca pe la baietii de pe Adv forum. Misto (cred) ideea cu rotitul dupa talpa, dar as cauta ceva care ofera si posibilitatea de cauciuc pe ele. Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun Partea cu "reglabil" este discutabila, pe site am citit ca la GS sunt ca cele standard in pozitia cea mai de jos iar la Adv in pozitia cea mai de sus. insa chestia cu cauciucul e "priceless", ca nu stau mereu sa-mi programez cand merg in picioare, eu merg des in picioare fara sa fac neaparat off. La partea de reglaj, astia de la SW se lauda cu "two different heights (original position and 15 mm lower)". O sa dau intr-o zi o fuga pe la Bavaria sa bag un ochi la scaritele alea destepte, ca imi fac cu ochiu. Poate am cum sa le vopsesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun Cam da... ale mele (cele de Adv) au lucrat putin la talpa, insa nu prea rau/mult... dar am mers destul in picioare si sunt si greu. Am insa un amic care si-a luat de la TT si i-au facut talpa praf la niste bocani in timp foarte scurt si le-a dat cuiva sa-i "rotunjeasca" putin dintii. O sa dau intr-o zi o fuga pe la Bavaria sa bag un ochi la scaritele alea destepte... Asta daca cumva stiu de ele, sa le aiba chiar m-as mira Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Multam. Le mai vazusem parca pe la baietii de pe Adv forum. Misto (cred) ideea cu rotitul dupa talpa, dar as cauta ceva care ofera si posibilitatea de cauciuc pe ele. daca vrei neaparat a pus cineva mai devreme link la accesoriu. misto sau nu, depinde… initial mi s-a parut foarte ciudat sa se miste… dupa mi s-a parut super comod si ca pozitii permise in sa / picioare cu grip maxim si contact pe ambele canturi si ca comoditate in schimbat viteza sau actionat frana. Apropo, dintii aia nu "mananca" din cizma ? Iar cu o incaltaminte mai lejera nu cred ca e chiar fun legat de zimti si ghete - mie nu mi s-a parut. pe scaritele stock de pe tenere (tot zimtate) am avut cauciucurile date jos de la prima revizie si pe la vreo 10k am pus pivot pegz. in 50k adunat n-am sesizat sa-mi roada talpi si de mers am mers si cu cizme moto si cu ghete 3 seasons non moto si cu pantofi cand eram prin oras… cu echipament sa zicem ca sar de 90-95kg… ymmv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) ... comoditate in schimbat viteza sau actionat frana. Din punctul asta de vedere suna interesant. @Capone si nu numai, apropos de asta, cine merge in picioare si vrea sa franeze doar cu spatele in off, se poate monta si la GS simplu (valabil si la GS anterioare) pedeala de frana de la Adventure care are un inaltator rabatabil, atunci cand conduci in picioare sa ai la "indepicior" pedala de frana. Footbrake lever, adjustable• Brake-lever pedal now wider and height-adjustable at the hinge mechanism. - Hinged, double-size footplate patented by BMW. • The footbrake is easier to use and control when the rider is standing on the pegs. - Adjusting the height is a no-tools operation; the rider flicks the footplate down before riding off. • Installation only by authorised BMW Motorrad dealers, installation instructions on the RSD (Repair Service Data BMW Motorrad) service data DVD. • Cathodic dip coated finish, black. • Material: Fine-grained sheet steel. Editat Aprilie 11, 2014 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.