Vizitator _Raul_ Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) p.s. am eu impresia sau lipsete p-aici un topic dedicat posesorilor si celor interesati de R1100GS si R1150GS/ADV, care sunt nevoiti sa discute pe acest topic? Vlad, nu ii opreste nimeni sa isi faca un topic al lor. Posesorii de 1100 GS au topic : BMW R 1100 GS - Informatii despre In ceea ce ii priveste pe cei cu 1150 GS, personal, de pe forum, cunosc doar 6 - doi din Cluj (Taful si inca un amic de-al lui), unul din TM (Rove), unul din Bucuresti (Bronto, care de fapt l-a schimbat cu un Scarver), Bobita din Botosani si Grownuppunk Later edit: Acum m-am mai uitat pe forum - ar mai fi Budd. Si nu pot sa il uit pe un roman care din homeless prin Istanbul ajunsese, de-adevaratelea, posesor de 1150 Adventure in Anglia si incerca sa agate toate tipele de pe aici de pe forum, cu motorul si banii lui. Dar cu el iti garantez ca nu se putea discuta chiar nimic . Mesaj completat Voi sunteti singurii cu topicul ridicat, fiindca ati fost cei mai multi si exista activitate pe el. Repet, nu ii opreste nimeni sa isi faca topicurile lor. Dar acestea nu se vor mentine pe prima pagina si nici nu le pot ridica la "sticky" daca nu exista activitate pe ele. Si daca s-ar face, probabil ca oamenii, din necunostiinta, tot la voi ar scrie, fiindca sunteti mai usor de reperat pe prima pagina. Editat August 10, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Vlad, nu ii opreste nimeni sa isi faca un topic al lor. In ceea ce ii priveste pe cei cu 1150 GS, personal, de pe forum, cunosc doar 6 Evident ma gandisem la un topic comun 1100 si 1150GS pt ca din cate stiu dieferentele sunt destul de mici. Sincer, cred ca sunt mai multi posesori, unii mai "timizi" sau care scriu rar. (de exemplu, daca nu fac o confuzie, mai era @cristescu cu un 1150 galben cumparat de la Viena) Normal, isi pot deschide singuri, nu e treaba mea mai ales ca nu sunt posesor, am fost doar putin surprins ca nu au in topicurile principale (ca si 1200 sau 650) un topic al lor,in ciuda faptului ca 1100/50GS sunt destul de "populare" si reprezentative pt segmentul enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Am sa imi fac timp saptamana aceasta si am sa iau la periat acest topic, urmand a muta in topicul posesorilor de 1100 Gs posturile referitoare la acest model. La fel voi proceda si in cazul in care va aparea un topic pentru 1150 GS/GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) http://www.hexcode.co.za/ Vroiam sa intreb daca si-a luat cineva un GS-911. Un review, o parere. Este destul de scump si nu stiu daca se merita Editat August 10, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 http://www.hexcode.co.za/ Vroiam sa intreb daca si-a luat cineva un GS-911. Un review, o parere. Este destul de scump si nu stiu daca se merita am vazut si filmuletul pe youtube cu unealta asta, pare buna; daca se merita sau nu, tu stii cat de departe de civilizatie iti planifici calatoriile, sau daca te apuci tu sa mesteresti la ea; daca tot e in garantie, eu zic ca nu se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Pt cine este interesat de sisteme de navigatie, a aparut noul BMW Navigator IV ce are la baza performantul Garmin zumo 660 Europa. In plus a fost dotat cu un suport special care contine si 4 butoane ajutatoare iar softul a fost upgradat pt posesorii de BMW. Una dintre facilitatile interesante mi se pare posibilitatea de a schimba rute intre 2 posesori, foarte simplu, via bluetooth. http://www.navigadget.com/index.php/2009/0...ad-navigator-iv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Pt cine este interesat de sisteme de navigatie, a aparut noul BMW Navigator IV ce are la baza performantul Garmin zumo 660 Europa. In plus a fost dotat cu un suport special care contine si 4 butoane ajutatoare iar softul a fost upgradat pt posesorii de BMW.Una dintre facilitatile interesante mi se pare posibilitatea de a schimba rute intre 2 posesori, foarte simplu, via bluetooth. http://www.navigadget.com/index.php/2009/0...ad-navigator-iv Pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 a aparut noul BMW Navigator IV Pare cam "de strada". Nu cred ca face fata la praf, trante, ploi sau vibratii ca un Garmin GPS 60CSx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 (editat) Pret? Ooo... salut Raul! Nu am mai auzit nimic de tine... Pretul, am inteles in jur de 700. Nu-i putin dar e totusi cam cel mai performant pe piata la ora actuala. Si nu m-ar mira la anu' sa se mai ieftineasca. Mesaj completat Pare cam "de strada". Nu cred ca face fata la praf, trante, ploi sau vibratii ca un Garmin GPS 60CSx. Acum nu stiu la ce chinuri sau conditii extreme vrei tu sa supui saracul aparat... dar mi-e greu sa cred ca nu este suficient de rezistent. Modelele anterioare au fost destul de apreciate in lumea "adventurierilor"... si nu pare asta sa fie mai prejos. Editat August 12, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 M-am dat pe AmcKart. Tourance-uri cu aproape 20.000km au ajuns pana la capat. Atat doar ca am dat de atatea ori cu crash-bar-ul de asfalt incat incepuse sa mi se faca mila. Senzatia insa era aproape orgasmica. Poze cu "damage-ul" mai tarziu sau maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Salut, In urma unei intemplari nefericite - un prieten a dat saua spate la gs1100-le meu jos si nu a mai incuiat-o cand a pus-o la loc, am pierdut-o . Are careva o sa de 1100gs de pasager care nu o mai foloseste? Am mare nevoie, deoarece 80% din drumurile mele calare pe motor le fac cu prietena in spate, sau poate cunoasteti pe careva care are Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Doua intrebari am pus la www.r1200gs.info/forum 1. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1589 2. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1595 Nu le mai relatez aici ca nu are sens sa duplic posturile. Daca v-ati intalnit cu aceste 2 probleme, da-ti un reply pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Doua intrebari am pus la www.r1200gs.info/forum 1. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1589 Da, ambreajul miroase daca-l patinezi. Nu prea mi se intampla pe asfalt, dar in padure da. L-am patinat la un moment dat, la inceput, pe niste frunze, asa de rau ca mirosea pe o raza de 50m. N-are nimic nici acum. Tot ce este de facut este sa nu mai patinezi ambreajul. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 1. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=15892. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1595 1. dap, ambreiajul. baietii aia doi de pe r1200gs.info au raspuns la obiect. nu uita ca la tramvaiul asta ambreiajul este uscat spre deosebire de motoarele cu care erai tu obisnuit. 2. motor rece? motor cald? supapele sunt corect reglate? daca ai emotii, du-te peste baietii din service si spune-le sa verifice ambii cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Pentru problema 2: am fost azi pe la service si au cand au vazut ca piscam acceleratia au zis ca nu e japoneza in 4 cilindrii si sa nu mai fac. Termenul folosit de ei a fost: bliping (sper ca asa se scrie) Explicatia data de ei: cand deschid gazul rapid, computerul crede ca ma dau la ea si baga benzina la greu. Nu stiu in ce conditii apare fenomenul de pre-aprindere si o da pe admisie. Au zis ca au vazut cu flanshele de admisie zburate din cauza asta si sa nu mai fac "bliping" pe motoare boxer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Bliping-u asta e valabil la orice motor cu injectie in 1, 2(twin,boxer,V) sau 4-V cilindrii. Daca pisti acceleratia, procesorul aprinderii se asteapta sa o tii acolo si seteaza injectia & aprindea ca atare. Daca tu apoi tai brusc gazul, apare o neconcordanta intre ce se astepta procesorul sa faci si ce faci efectiv. De aici diverse tampenii: moare motoru, da rateuri, sughite etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Eu fac blipping pe schimbarea vitezelor in jos tot timpul. N-am observat nimic suspect de 10.000km de cand am invatat tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Eu fac blipping pe schimbarea vitezelor in jos tot timpul. N-am observat nimic suspect de 10.000km de cand am invatat tehnica. E vorba de blipingul de pe loc. Adica de la relantii. In mers e si bine sa schimbi turatia cand schimbi viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Cum spuneam, rezultatele a 10 minute de dat pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 ce tii asa iesit surubu ala din prima poza de la protectia cilindrului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Le-am pierdut pe alea originale si am pus altele in loc. Asta sta in frictiune, e-n regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 19, 2009 Autor Share Postat August 19, 2009 Le-am pierdut pe alea originale si am pus altele in loc. Asta sta in frictiune, e-n regula noroc ca te stiu baiet cu capul pe umeri si cred ca doar vremea te.a luat un pic la neuroni ce dracu cauti pe circuitul ala idiot la cati bani ai dat sa freci protectia de asfalt pe circuit mai bine baga. i o tura pe la munte pe asti acu vitezane mai ca.i inteleg ca saracii nu au unde da noi cu tractoarele sa vezi ce drumuri au astia prin grecia si chiar si prin bulgaria ca era tocmai asfaltat drumul prin munte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 In principiu deoarece vroiam sa-i aflu limitele, sa stiu ce atinge prima data, sa stiu cand incep sa fortez fara sens pe strada, dar intr-un cadru organizat si relativ safe. Pe de alta parte, ma voi reintoarce acolo, a fost un antrenament foarte bun pentru franarea tarzie, franarea in curba, dar si ca exercitiu pentru corp. Ma gandesc din ce in ce mai mult sa-mi cumpar o Aprilia RS 250 strict pentru circuit. Mai am o groaza de invatat (am scos 1:25 cu autobuzul), dar imi place sa cred ca asta ma pregateste pentru strada. In plus stiu ca, daca ma apuca mancarimea, pot sa ma scarpin pe circuit si nu pe strada, intre masini, pete de ulei si animale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 20, 2009 Autor Share Postat August 20, 2009 cum zici tu man dar eu raman la parerea mea circuitul ala nu e pt MOTO secundo poti sa te lasi pe ciruit cat vrei tu dar strada are ultimul cuvant pt ca noi stam 99% pe strada unde nu e bine sa aplici ce ai facut pe circuit calitate asfalt, aderenta, posibile pete ulei si altele bafta si distractie placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.