Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Vizitator _Raul_
p.s. am eu impresia sau lipsete p-aici un topic dedicat posesorilor si celor interesati de R1100GS si R1150GS/ADV, care sunt nevoiti sa discute pe acest topic? ;)

 

Vlad, nu ii opreste nimeni sa isi faca un topic al lor.

Posesorii de 1100 GS au topic :

BMW R 1100 GS - Informatii despre

In ceea ce ii priveste pe cei cu 1150 GS, personal, de pe forum, cunosc doar 6 - doi din Cluj (Taful si inca un amic de-al lui), unul din TM (Rove), unul din Bucuresti (Bronto, care de fapt l-a schimbat cu un Scarver), Bobita din Botosani si Grownuppunk

Later edit:

Acum m-am mai uitat pe forum - ar mai fi Budd. Si nu pot sa il uit pe un roman care din homeless prin Istanbul ajunsese, de-adevaratelea, posesor de 1150 Adventure in Anglia si incerca sa agate toate tipele de pe aici de pe forum, cu motorul si banii lui.

Dar cu el iti garantez ca nu se putea discuta chiar nimic :) .

Mesaj completat

Voi sunteti singurii cu topicul ridicat, fiindca ati fost cei mai multi si exista activitate pe el.

 

Repet, nu ii opreste nimeni sa isi faca topicurile lor.

Dar acestea nu se vor mentine pe prima pagina si nici nu le pot ridica la "sticky" daca nu exista activitate pe ele.

Si daca s-ar face, probabil ca oamenii, din necunostiinta, tot la voi ar scrie, fiindca sunteti mai usor de reperat pe prima pagina.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vlad, nu ii opreste nimeni sa isi faca un topic al lor.

 

In ceea ce ii priveste pe cei cu 1150 GS, personal, de pe forum, cunosc doar 6

 

Evident ma gandisem la un topic comun 1100 si 1150GS pt ca din cate stiu dieferentele sunt destul de mici.

Sincer, cred ca sunt mai multi posesori, unii mai "timizi" sau care scriu rar. (de exemplu, daca nu fac o confuzie, mai era @cristescu cu un 1150 galben cumparat de la Viena)

 

Normal, isi pot deschide singuri, nu e treaba mea mai ales ca nu sunt posesor, am fost doar putin surprins ca nu au in topicurile principale (ca si 1200 sau 650) un topic al lor,in ciuda faptului ca 1100/50GS sunt destul de "populare" si reprezentative pt segmentul enduro-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am sa imi fac timp saptamana aceasta si am sa iau la periat acest topic, urmand a muta in topicul posesorilor de 1100 Gs posturile referitoare la acest model.

La fel voi proceda si in cazul in care va aparea un topic pentru 1150 GS/GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.hexcode.co.za/

 

Vroiam sa intreb daca si-a luat cineva un GS-911. Un review, o parere. Este destul de scump si nu stiu daca se merita

am vazut si filmuletul pe youtube cu unealta asta, pare buna; daca se merita sau nu, tu stii cat de departe de civilizatie iti planifici calatoriile, sau daca te apuci tu sa mesteresti la ea; daca tot e in garantie, eu zic ca nu se merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cine este interesat de sisteme de navigatie, a aparut noul BMW Navigator IV ce are la baza performantul Garmin zumo 660 Europa. In plus a fost dotat cu un suport special care contine si 4 butoane ajutatoare iar softul a fost upgradat pt posesorii de BMW.

Una dintre facilitatile interesante mi se pare posibilitatea de a schimba rute intre 2 posesori, foarte simplu, via bluetooth.

 

http://www.navigadget.com/index.php/2009/0...ad-navigator-iv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cine este interesat de sisteme de navigatie, a aparut noul BMW Navigator IV ce are la baza performantul Garmin zumo 660 Europa. In plus a fost dotat cu un suport special care contine si 4 butoane ajutatoare iar softul a fost upgradat pt posesorii de BMW.

Una dintre facilitatile interesante mi se pare posibilitatea de a schimba rute intre 2 posesori, foarte simplu, via bluetooth.

 

http://www.navigadget.com/index.php/2009/0...ad-navigator-iv

Pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pret?

 

Ooo... salut Raul! Nu am mai auzit nimic de tine...

 

Pretul, am inteles in jur de 700. Nu-i putin dar e totusi cam cel mai performant pe piata la ora actuala. Si nu m-ar mira la anu' sa se mai ieftineasca.

Mesaj completat

Pare cam "de strada". Nu cred ca face fata la praf, trante, ploi sau vibratii ca un Garmin GPS 60CSx.

 

Acum nu stiu la ce chinuri sau conditii extreme vrei tu sa supui saracul aparat... dar mi-e greu sa cred ca nu este suficient de rezistent. Modelele anterioare au fost destul de apreciate in lumea "adventurierilor"... si nu pare asta sa fie mai prejos.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat pe AmcKart. Tourance-uri cu aproape 20.000km au ajuns pana la capat. Atat doar ca am dat de atatea ori cu crash-bar-ul de asfalt incat incepuse sa mi se faca mila. Senzatia insa era aproape orgasmica. Poze cu "damage-ul" mai tarziu sau maine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In urma unei intemplari nefericite - un prieten a dat saua spate la gs1100-le meu jos si nu a mai incuiat-o cand a pus-o la loc, am pierdut-o :( . Are careva o sa de 1100gs de pasager care nu o mai foloseste? Am mare nevoie, deoarece 80% din drumurile mele calare pe motor le fac cu prietena in spate, sau poate cunoasteti pe careva care are :cheers:

 

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua intrebari am pus la www.r1200gs.info/forum

 

1. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1589

2. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1595

 

Nu le mai relatez aici ca nu are sens sa duplic posturile. Daca v-ati intalnit cu aceste 2 probleme, da-ti un reply pls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua intrebari am pus la www.r1200gs.info/forum

 

1. http://r1200gs.info/forum/showthread.php?t=1589

 

Da, ambreajul miroase daca-l patinezi. Nu prea mi se intampla pe asfalt, dar in padure da. L-am patinat la un moment dat, la inceput, pe niste frunze, asa de rau ca mirosea pe o raza de 50m. N-are nimic nici acum. Tot ce este de facut este sa nu mai patinezi ambreajul.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1. dap, ambreiajul. baietii aia doi de pe r1200gs.info au raspuns la obiect. nu uita ca la tramvaiul asta ambreiajul este uscat spre deosebire de motoarele cu care erai tu obisnuit. :cheers:

 

2. motor rece? motor cald? supapele sunt corect reglate?

daca ai emotii, du-te peste baietii din service si spune-le sa verifice ambii cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru problema 2:

 

am fost azi pe la service si au cand au vazut ca piscam acceleratia au zis ca nu e japoneza in 4 cilindrii :cheers: si sa nu mai fac.

 

Termenul folosit de ei a fost: bliping (sper ca asa se scrie)

 

Explicatia data de ei: cand deschid gazul rapid, computerul crede ca ma dau la ea si baga benzina la greu. Nu stiu in ce conditii apare fenomenul de pre-aprindere si o da pe admisie.

Au zis ca au vazut cu flanshele de admisie zburate din cauza asta si sa nu mai fac "bliping" pe motoare boxer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bliping-u asta e valabil la orice motor cu injectie in 1, 2(twin,boxer,V) sau 4-V cilindrii. Daca pisti acceleratia, procesorul aprinderii se asteapta sa o tii acolo si seteaza injectia & aprindea ca atare. Daca tu apoi tai brusc gazul, apare o neconcordanta intre ce se astepta procesorul sa faci si ce faci efectiv. De aici diverse tampenii: moare motoru, da rateuri, sughite etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac blipping pe schimbarea vitezelor in jos tot timpul. N-am observat nimic suspect de 10.000km de cand am invatat tehnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac blipping pe schimbarea vitezelor in jos tot timpul. N-am observat nimic suspect de 10.000km de cand am invatat tehnica.

 

E vorba de blipingul de pe loc. Adica de la relantii.

 

In mers e si bine sa schimbi turatia cand schimbi viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am pierdut pe alea originale si am pus altele in loc. Asta sta in frictiune, e-n regula :laugh:

 

noroc ca te stiu baiet cu capul pe umeri

si cred ca doar vremea te.a luat un pic la neuroni

ce dracu cauti pe circuitul ala idiot

 

la cati bani ai dat sa freci protectia de asfalt pe circuit mai bine baga. i o tura pe la munte

 

pe asti acu vitezane mai ca.i inteleg ca saracii nu au unde

da noi cu tractoarele

 

sa vezi ce drumuri au astia prin grecia

si chiar si prin bulgaria ca era tocmai asfaltat drumul prin munte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu deoarece vroiam sa-i aflu limitele, sa stiu ce atinge prima data, sa stiu cand incep sa fortez fara sens pe strada, dar intr-un cadru organizat si relativ safe. Pe de alta parte, ma voi reintoarce acolo, a fost un antrenament foarte bun pentru franarea tarzie, franarea in curba, dar si ca exercitiu pentru corp. Ma gandesc din ce in ce mai mult sa-mi cumpar o Aprilia RS 250 strict pentru circuit. Mai am o groaza de invatat (am scos 1:25 cu autobuzul), dar imi place sa cred ca asta ma pregateste pentru strada. In plus stiu ca, daca ma apuca mancarimea, pot sa ma scarpin pe circuit si nu pe strada, intre masini, pete de ulei si animale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum zici tu man

dar eu raman la parerea mea

 

 

circuitul ala nu e pt MOTO

secundo

poti sa te lasi pe ciruit cat vrei tu

dar strada are ultimul cuvant pt ca noi stam 99% pe strada

unde nu e bine sa aplici ce ai facut pe circuit

calitate asfalt, aderenta, posibile pete ulei si altele

 

bafta si distractie placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...