Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Piei ispita ! :D

» Post actualizat in 16 Oct 2014 08:53Poate ca doar am descoperit apa calda, dar ca o constatare personala - parca lucreaza mai bine suspensia cu Esa setata pe pilot+bagaj pt cazul meu de rider mai voluminos :) (100kg +un tail bag)

Eu am descoperit treaba asta inca de la RT si o folosesc cu succes si pe gs.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- parca lucreaza mai bine suspensia cu Esa setata pe pilot+bagaj pt cazul meu de rider mai voluminos :)

Mie mi-au recomandat asta inca de cand am cumparat GS-ul anterior, cica "rider standard" ar fi vreo 80kg :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sesizat ca acum la final drive sunt doua suruburi si m-am gandit ca oare este posibil ca acum sa nu mai fie nevoie sa desfaci roata, sa scoti una alta ca sa schimbi uleiul? Adica e posibil ca pe la surubul de jos sa scoti uleiul si pe la cel dintre urechile aparatorii de la roata sa il umpli? Nu le am cu mecanica si e posibil si probabil ca suruburile sa fie pentru altceva, dar sunt curios si poate stie cineva despre ce e vorba. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

e cineva cu inaltime de 1,70 cu gs(a)1200?

sunt curios daca are low-seat cum sta cu picioarele pe pamant.

Nu am unde sa incerc un gs...macar sa imi fac o idee.

merg femei cu 1.65 si ......MERG!!!

deci nu i bai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cineva cu inaltime de 1,70 cu gs(a)1200?

sunt curios daca are low-seat cum sta cu picioarele pe pamant.

Nu am unde sa incerc un gs...macar sa imi fac o idee.

 

Este dovedit ca, pur teoretic se poate si mai ales stim ca sunt cativa in situatia asta care merg pe GSA.

Insa dupa parerea mea este o complicatie fara rost. Faptul ca o sa vezi ca poti atinge cu maxim o treime din talpa solul atunci cand motocicleta este pe teren perfect drept (evident, cu saua low) n-ar trebui sa fie incurajator ci dimpotriva. Situatiile din viata de motociclist sunt multe si diferite de statul pe teren drept la semafor. Este complicat cand ai terenul chiar si minimal inclinat, sau cand trebuie sa dai inapoi doar prin forta piciaorelor, sau cand roata fata urca cat de putin pe ceva etc etc. Trebuie sa-ti fie si confortabil, nu un chin.

Si este foarte usor sa ajungi in situatia in care nu mai ajungi deloc la sol si fie ii dai drumul (sperand ca nu-ti lovesti si vreun partener de drum), fie risti sa-ti fortezi sau chiar sa-ti rupi piciorul. Nu uita ca motocicleta este si destul de grea.

Conform specialistilor, varianta Adventure este in general indicata cand ai o inaltime de min. 1,85m.

Chiar si pe un GS (tot cu saua low) nu-ti este tocmai usor dar macar este mai bine. Ideal ar fi sa gasesti un GS care are deja suspensia coborata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat la bmw baneasa?acolo vind motociclete si poti sa faci si testdrive.

» Post actualizat in 22 Oct 2014 18:56

wladlewo daca nu esti multumit de reprezentanta poti sa incerci sa treci pe la tibi de la mototehnica .mai priceput ca el cel putin in partea de sud nu gasesti.plus faci si o mica plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.73 - gs cu sa xlow de la touratech (inca 2 cm in minus fata de cea mai joasa originala) ajung cu toata talpa jos. Mai putin in situatiile in care am oprit langa vreo groapa, ma trezesc pe cate o coama de asfalt la semafor sau... uit ca am ridicat ESA la hard enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la cel vechi cum era, dar la asta trebuie sa dai doar aparatoarea de noroi jos (3 surubele) ca sa ai acces la surubul din partea de sus pt umplere.

Si normal, ala de jos e cel de golire :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat la bmw baneasa?acolo vind motociclete si poti sa faci si testdrive.

» Post actualizat in 22 Oct 2014 18:56

wladlewo daca nu esti multumit de reprezentanta poti sa incerci sa treci pe la tibi de la mototehnica .mai priceput ca el cel putin in partea de sud nu gasesti.plus faci si o mica plimbare

Multumesc!O sa-l caut. :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic, m a lasat acumulatorul exact dupa ce am facut plinul, l am rugat pe Dl din benzinarie care a fost amabil si m a impins, eu calare fiind, si intr a 2a a pornit instant, am multumit si mi am vazt de drum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic, m a lasat acumulatorul exact dupa ce am facut plinul, l am rugat pe Dl din benzinarie care a fost amabil si m a impins, eu calare fiind, si intr a 2a a pornit instant, am multumit si mi am vazt de drum .

NORMAL !!! :scooter:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a lasat bateria, aveti vreo recomandare?

am avut de-a lungul timpului mai multe marci, acum ultima, Varta. TOATE, da` toate nu m-au tinut mai mult de 2 ani, in conditiile in care le-am intretinut cu incarcator specific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...