Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Ma indoiesc ca se mai intampla si la al tau. Dar pe modelele pe care se intampla, ca simptome, am vazut asa: - dai la automat si nu porneste - porneste, merge normal, si apoi brusc, da in nas si nu se tureaza. Opresti si iar merge normal si iar da in nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 (editat) La mine a murit "subit" in timpul turei din 2012 in Italia, dupa ce traversasem Romania, Ungaria, Austria, Elvetia si Alpii Francezi. Motorul (1200RT) a stat nepornit 2 zile (in care am circulat cu o masina). La plecarea spre tara, nu a mai vrut sa porneasca si aproape am "ucis" bateria. Banuind ca asta e, am sunat si la maestrul Dan si la Bavaria/Contempo, care mi'au confirmat. » Post actualizat in 11 Nov 2014 21:54 Asta mi se pare cel mai "ticalos" - ca moare fara sa dea vreun semn. Editat Noiembrie 11, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Asta mi se pare cel mai "ticalos" - ca moare fara sa dea vreun semn. ar trebui sa anunte cumva, sa pregatesti parastasu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 si la mine a "murit" anul asta, prin vara, dupa o oprire de 2h la masa. La plecare, invartea, dar nu mai pornea. Am facut un jumper la fuel pump controller si am pornit-o dupa 30minute. Ulterior am descoperit ca nu FPC era de vina, mufa albastra care intra in pompa de benzia era oxidata. Am curatat contactele, am eliminat jumper-ul, am reinstalat acelasi FPC, am eliminat apa(cam o lingura) din paharul in care sta mufa de alimentare de la pompa, am dat un silicon sub FPC...si da-i gaz! La capitolul mentenanta preventiva, dupa acest eveniment, am mai pus pe lista "scoate apa din capacul de la pompa de benzina cu un servetel, dupa spalat sau dupa ploaie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Baietii astia se distreaza teribil cu 12gs, 12gsa, 990 si Africa fara sa aibe vreo problema cu a cui e mai mare mai lunga sau mai groasa. )) E drept nu era nici o yamaha sau vstrom p`acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 ar trebui sa anunte cumva, sa pregatesti parastasu ) Pai l'am facut...tinand cont ca a fost o zi in plus pe care am putut s'o petrec cu cel mai bun prieten, am profitat de ocazie si ne'am facut (din nou) ca porcii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 exista vreun descriptor al VIN-ului motocicletei in privinta dotarilor? Stiu ca simbolurile 3-6 din serie reprezinta dotarile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html multumesc » Post actualizat in 20 Nov 2014 06:15 Stie vreun coleg daca se potrivesc cutiile BMW de la 1200 vechi la cel nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Nu se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 » Post actualizat in 20 Nov 2014 06:15 Stie vreun coleg daca se potrivesc cutiile BMW de la 1200 vechi la cel nou? Sidecase-urile din start nu au cum din moment ce toba a fost schimbata de pe stanga pe dreapta. In plus, cele noi au sistemul de prindere mai simplu, mai rapid si mai robust (asta o vad la capitolul plusuri ale LC-ului fata de cel vechi). Topcase-ul are si el alt sistem de prindere si este sensibil mai mare la LC. Ca idee, din cate stiu, singurele repere care se potrivesc de la cel vechi la LC sau invers sunt semnalizatoarele... si eventual scaritele; in rest, nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html bun... Salutari !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 26, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2014 o "HUSA "noua termica si de ploaie model croit pentru GS SI GSA intereseaza pe cineva??? este similara cu acest model si sta degeaba in garaj..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 cat ii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 26, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2014 cat ii ? 100 euro livrare inclusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 28, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2014 misto filmat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Aia e o piesa BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Ce ar trebui verificat rapid la moto cumparata second hand? Precizez ca am verificat : ulei motor,placute,anvelope,filtru aer,acumulator,eventuale jocuri in suspensie.Nu am verificat nivel ulei la cardan.Se verifica usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Ce ar trebui verificat rapid la moto cumparata second hand? Precizez ca am verificat : ulei motor,placute,anvelope,filtru aer,acumulator,eventuale jocuri in suspensie.Nu am verificat nivel ulei la cardan.Se verifica usor? Nu chiar usor deoarece se umple cu o cantitate anume, deci numai daca golesti si umplii din nou...Altfel nu merge. » Post actualizat in 30 Nov 2014 15:54 Recomand: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Aia e o piesa BMW? masca de gaze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Salut! Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Cate feluri de ulei trebuie sa pregatesc pentru revizia unui R1200GS din 2007? Am inteles ca imi trebuie 4 litri de ulei de motor dar mi-am prin urechile cu uleiul de cutie si cardan(?). Nu stiu ce cantitati si ce uleiuri imi trebuie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 La cardan ai 180ml de 75w-90. La cutie ai 0,9l tot de 75w-90 sau pana ajuge la nivelul gaurii. Nu stiu ce an de fabricatie e al tau, dar la un moment dat specificatia pt grup era 220ml. Cea curenta este 180 pt grupurile de 1200. La motor iti scrie in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 (editat) Multumesc Dexter! Motocicleta e din 2007. Imi recomanzi o marca de ulei? As vrea sa pun ce e mai bun. La fel si pentru motor. In carte scrie 20W50 sau 15W50. Cum fac? Aleg pur si simplu un ulei cat mai bun cu specificatia aceasta? Sau trebuie ceva special pentru arhitectura motorului (boxer) sau pentru faptul ca e racit cu aer? » Post actualizat in 01 Dec 2014 20:39Pe maxbmwmotorcycles,com zice sa pu 75w140 ... Editat Decembrie 1, 2014 de dellnegro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Multumesc Dexter! Motocicleta e din 2007. Imi recomanzi o marca de ulei? As vrea sa pun ce e mai bun. La fel si pentru motor. In carte scrie 20W50 sau 15W50. Cum fac? Aleg pur si simplu un ulei cat mai bun cu specificatia aceasta? Sau trebuie ceva special pentru arhitectura motorului (boxer) sau pentru faptul ca e racit cu aer? Vezi ca e dexxter cu doi x si d mic, @Dexter este alt user Eu de exemplu am pus , la recomandarea service-ului de aici, 10w40 (semisintetic) Castrol Power1. Altii sunt de parere ca in Ro, pt zilele calduroase de vara este mai indicat 20w50. Pe forumurile din Germania se vorbeste si despre 10w50. Sincer cred ca oricare dintre astea este ok. Nici marca nu stiu daca este neaparat importanta, mai ales ca boxerul nu este pretentios la ulei. Oricum, aici risti sa auzi 1000 de pareri. Si pana la urma in carte este scris clar ce ulei trebuie pus sau este acceptat. Cred ca mai important este sa ai grija sa-l schimbi la timp si sa controlezi periodic nivelul, stiind faptul ca boxerul racit cu aer mananca ulei. Un consum de 1L de la un schimb la altul (cca. 10.0000km) este absolut normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.