Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Ma indoiesc ca se mai intampla si la al tau. Dar pe modelele pe care se intampla, ca simptome, am vazut asa:

 

- dai la automat si nu porneste

- porneste, merge normal, si apoi brusc, da in nas si nu se tureaza. Opresti si iar merge normal si iar da in nas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine a murit "subit" in timpul turei din 2012 in Italia, dupa ce traversasem Romania, Ungaria, Austria, Elvetia si Alpii Francezi. Motorul (1200RT) a stat nepornit 2 zile (in care am circulat cu o masina). La plecarea spre tara, nu a mai vrut sa porneasca si aproape am "ucis" bateria. Banuind ca asta e, am sunat si la maestrul Dan si la Bavaria/Contempo, care mi'au confirmat.

» Post actualizat in 11 Nov 2014 21:54

Asta mi se pare cel mai "ticalos" - ca moare fara sa dea vreun semn.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine a "murit" anul asta, prin vara, dupa o oprire de 2h la masa. La plecare, invartea, dar nu mai pornea.

Am facut un jumper la fuel pump controller si am pornit-o dupa 30minute.

 

Ulterior am descoperit ca nu FPC era de vina, mufa albastra care intra in pompa de benzia era oxidata. Am curatat contactele, am eliminat jumper-ul, am reinstalat acelasi FPC, am eliminat apa(cam o lingura) din paharul in care sta mufa de alimentare de la pompa, am dat un silicon sub FPC...si da-i gaz!

 

La capitolul mentenanta preventiva, dupa acest eveniment, am mai pus pe lista "scoate apa din capacul de la pompa de benzina cu un servetel, dupa spalat sau dupa ploaie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ar trebui sa anunte cumva, sa pregatesti parastasu :))

Pai l'am facut...tinand cont ca a fost o zi in plus pe care am putut s'o petrec cu cel mai bun prieten, am profitat de ocazie si ne'am facut (din nou) ca porcii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 20 Nov 2014 06:15

 

Stie vreun coleg daca se potrivesc cutiile BMW de la 1200 vechi la cel nou?

 

Sidecase-urile din start nu au cum din moment ce toba a fost schimbata de pe stanga pe dreapta. In plus, cele noi au sistemul de prindere mai simplu, mai rapid si mai robust (asta o vad la capitolul plusuri ale LC-ului fata de cel vechi).

 

Topcase-ul are si el alt sistem de prindere si este sensibil mai mare la LC.

 

Ca idee, din cate stiu, singurele repere care se potrivesc de la cel vechi la LC sau invers sunt semnalizatoarele... si eventual scaritele; in rest, nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ar trebui verificat rapid la moto cumparata second hand? Precizez ca am verificat : ulei motor,placute,anvelope,filtru aer,acumulator,eventuale jocuri in suspensie.Nu am verificat nivel ulei la cardan.Se verifica usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ar trebui verificat rapid la moto cumparata second hand? Precizez ca am verificat : ulei motor,placute,anvelope,filtru aer,acumulator,eventuale jocuri in suspensie.Nu am verificat nivel ulei la cardan.Se verifica usor?

Nu chiar usor deoarece se umple cu o cantitate anume, deci numai daca golesti si umplii din nou...Altfel nu merge.

» Post actualizat in 30 Nov 2014 15:54

Recomand:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu nevoie de ajutorul vostru.

Cate feluri de ulei trebuie sa pregatesc pentru revizia unui R1200GS din 2007?

Am inteles ca imi trebuie 4 litri de ulei de motor dar mi-am prin urechile cu uleiul de cutie si cardan(?). Nu stiu ce cantitati si ce uleiuri imi trebuie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cardan ai 180ml de 75w-90. La cutie ai 0,9l tot de 75w-90 sau pana ajuge la nivelul gaurii.

Nu stiu ce an de fabricatie e al tau, dar la un moment dat specificatia pt grup era 220ml. Cea curenta este 180 pt grupurile de 1200.

La motor iti scrie in carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Dexter!

 

Motocicleta e din 2007.

Imi recomanzi o marca de ulei? As vrea sa pun ce e mai bun.

La fel si pentru motor. In carte scrie 20W50 sau 15W50. Cum fac? Aleg pur si simplu un ulei cat mai bun cu specificatia aceasta? Sau trebuie ceva special pentru arhitectura motorului (boxer) sau pentru faptul ca e racit cu aer?


» Post actualizat in 01 Dec 2014 20:39

Pe maxbmwmotorcycles,com zice sa pu 75w140 ...

Editat de dellnegro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Dexter!

 

Motocicleta e din 2007.

Imi recomanzi o marca de ulei? As vrea sa pun ce e mai bun.

La fel si pentru motor. In carte scrie 20W50 sau 15W50. Cum fac? Aleg pur si simplu un ulei cat mai bun cu specificatia aceasta? Sau trebuie ceva special pentru arhitectura motorului (boxer) sau pentru faptul ca e racit cu aer?

 

Vezi ca e dexxter cu doi x si d mic, @Dexter este alt user :D

 

Eu de exemplu am pus , la recomandarea service-ului de aici, 10w40 (semisintetic) Castrol Power1. Altii sunt de parere ca in Ro, pt zilele calduroase de vara este mai indicat 20w50. Pe forumurile din Germania se vorbeste si despre 10w50. Sincer cred ca oricare dintre astea este ok. Nici marca nu stiu daca este neaparat importanta, mai ales ca boxerul nu este pretentios la ulei. Oricum, aici risti sa auzi 1000 de pareri. Si pana la urma in carte este scris clar ce ulei trebuie pus sau este acceptat.

Cred ca mai important este sa ai grija sa-l schimbi la timp si sa controlezi periodic nivelul, stiind faptul ca boxerul racit cu aer mananca ulei. Un consum de 1L de la un schimb la altul (cca. 10.0000km) este absolut normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...