Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

m-a lasat bateria, aveti vreo recomandare?

am avut de-a lungul timpului mai multe marci, acum ultima, Varta. TOATE, da` toate nu m-au tinut mai mult de 2 ani, in conditiile in care le-am intretinut cu incarcator specific

 

 

eu am yuasa de 7 ani si inca mai merge

si nu e un caz izolat deoarece am la ambele mobre pe care le detin in prezent, ambele fiind din 2007 cu bateriile originale yuasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceva cu gel ;)

Adica Exide. Vorbeste cu userul "fortec" eu de la el am luat si pt RT, preturile erau mai bune (mult mai bune) ca in reprezentanta.

» Post actualizat in 02 Nov 2014 08:50

Nu le mai intretine, mai ales cu "incarcator specific".

De ce?? Eu folosesc Optimate 4 canbus edition si sunt foarte multumit!

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate-meu , userul Petrisor si-a luat in primavara pt a lui (tot gs 1200), Yuasa, varianta scumpa si e aproape "gata"

am avut Exide si m-a tinut exact 13 luni

mentionez ca mobra e in parametri normali dpdv electric

am sa incerc Odyssey( ce perturi au?)

e o prostie sa spuna cineva ca, cu mentenanta facuta de incarcator se duce repede in conditiile in care invart roata frecvent...

asfalt fara gheata va doresc!

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe RT eu am schimbat-o dupa 3 ani jumate, ca-s obsedat. Cred ca mai mergea (e vorbe despre un Exide cu gel). pe adv am vazut ca e o Yuasa din fabrica - la anul in mai va avea 2 ani; pana acum Optimate-ul da numai verde in teste si e conectat permanent la priza.

userul Scufu imi povestea ca a lui de pe adventure a murit dupa 6 ani, in conditiile in care era tinuta pe motor in garaj fara incarcator, inclusiv peste iarna.

@bill: tii cumva alarma pusa cand e parcata?

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, parca tin mai mult bateriile dupa metoda batraneasca cu tinut bateria in casa si pusa la incarcat la 1-2 luni. Am retineri cu redresoarele inteligente. Le folosesti sa incarci bateria cat mai incet si maxim 2 ore, la 2 luni. E suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa incerc Odyssey( ce perturi au?)

e o prostie sa spuna cineva ca, cu mentenanta facuta de incarcator se duce repede in conditiile in care invart roata frecvent...

asfalt fara gheata va doresc!

am eu odyssey de 4 ani, tinuta pe motor, in garaj, cu alarma pornita. iarna tot pe motor sta si fara incarcator. vad ca inca-i ok. ca pret insa, daca-mi amintesc bine, era de vreo 3 ori mai scumpa ca o baterie normala...

daca o sa tina de 3 ori mai mult ca o baterie normala, se merita, daca nu, clar ca-i mai convenabil exide, chiar s-o schimbi odata la 2 ani.

a mea inca merge bine, sa vedem cat mai tine.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

creca bateria mea a citit topicul asta, ca a luat-o mai greu azi cand am iesit la plimbare, dar a pornit din a doua (din nou, bateria originala a motorului, care e din 2013). ce-i drept nu mai scosesem motoru de vreo 3 sapatamni, dar a stat cu Optimate-ul pe el.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut EXIDE si scria pe ea a nu se monta dupa 07/2007. Am schimbat-o anu' asta in primavara. Deci... era pe motor de cel putin 7 ani, ca nu ma gandesc ca o montat-o neamtul cu o luna sa ii expire garantia de stat pe raft :)

 

Pentru incarcare, eu folosesc alternatorul mobrei. Merge de minune... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... daca nu, clar ca-i mai convenabil exide, chiar s-o schimbi odata la 2 ani.

 

Totusi nu este chiar asa simplu... conteaza foarte mult cand si unde te lasa bateria pt. ca se poate intampla brusc, fara avertisment, si sa nu mai maerga deloc. Si, asa cum a patit cineva, daca ti se intampla de exemplu intr-o seara pe centura Budapestei (autostrada) si pt. asta trebuie sa platesti remoracare, cazare neprevazuta, baterie noua si ti-a stricat si programul planificat, costurile devin mai mari decat o baterie buna/scumpa. Asa ca mai bine o iei p-aia mai buna din prima si te bucuri de ea cativa ani. Si ideal ar fi ca dupa max. 4-5 ani s-o schimbi tu de buna-voie, nu cand te lasa in mijlocul drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Vlad, aici. O baterie cu gel cand te lasa, chiar te lasa.

 

Cat despre lasat pe marginea drumului (ca doar nu te-a lasa motoru in garaj), cel mai cinstit e sa iti faci o asigurarea deia cu 50 de lei. Te remorcheaza, iti platesc hotel, o escorta, etc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Vlad, aici. O baterie cu gel cand te lasa, chiar te lasa.

 

Cat despre lasat pe marginea drumului (ca doar nu te-a lasa motoru in garaj), cel mai cinstit e sa iti faci o asigurarea deia cu 50 de lei. Te remorcheaza, iti platesc hotel, o escorta, etc :)

 

Ce asigurare de 50 lei ??? :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am avut inca onoarea sa ma inscriu la asa ceva dar de la tovarasi care au facut-o, am inteles ca atat ar costa. Nu o faci pe un an intreg, o faci pe perioada de 2 saptamani, spui tarile prin care treci si apoi te rogi sa nu o folosesti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre lasat pe marginea drumului (ca doar nu te-a lasa motoru in garaj), cel mai cinstit e sa iti faci o asigurarea deia cu 50 de lei.

 

Ba... io cred ca bateria este una dintre primele probleme care te poate lasa si in garaj, te duci linistit si, mai ales daca nu ai mers o perioada mai lunga, vezi ca nu mai duce :D

 

Ar fi un lucru bun daca au introdus si in Ro sistemul de depanare prin asigurare; de fapt ar fi normal, avand in vedere ca mai toate societatile mari de asigurari sunt cumva conectate cu cele din vest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi nu stiu, insa pe RCA ai inclusiv Asistenta Rutiera (nu trebuie neaparat sa ai Casco):

 

RISCUL ASIGURAT

Asiguratul poate beneficia de servicii de asistenţă rutieră în următoarele cazuri:

a) apariţia unor defecţiuni tehnice ce împiedică pornirea sau deplasarea autovehiculului;

B) eveniment rutier soldat cu avarierea autovehiculului, în cazul în care acesta nu se mai poate deplasa prin forţă proprie.

 

Asistenţă la locul producerii evenimentului rutier sau defectării autovehiculului asigurat

La solicitarea Asiguratului, Asigurătorul va trimite o echipă de intervenţie, pentru efectuarea eventualelor reparaţii posibile din punct de vedere tehnic, la locul unde s-a produs evenimentul rutier sau defectarea autovehiculului.

Tractarea autovehiculului defect/avariat la o distanţă de maxim 50 km de locul producerii riscului asigurat

Dacă repararea autovehiculului/remedierea defecţiunii nu este posibilă la locul producerii riscului asigurat, Asigurătorul va tracta autovehiculul asigurat până la cea mai apropiată unitate service sau până la domiciliul/sediul Asiguratului.

Editat de zece d rosu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- esti tu sigur ca asta e valabila in afara Romaniei?

- ai folosit vreodata serviciul asta sau stii concret pe cineva care l-o folosit?

- ai vreo certitudine ca nu iti creste asigurarea dupa ce folosesti serviciul asta? ma refer la punctele bonus/malus;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Da, este valabila in afara Romaniei.

- Da, l-am folosit pe auto si functioneaza foarte bine (recunosc ca asta depinde la ce Asiguratori alegi sa-ti faci Rca-ul).

- Da, e normal sa te maluseze anul urmator daca ai folosit acest serviciu (nimic nu e pe gratis).

 

 

LIMITA TERITORIALĂ

Serviciile de asistenţă rutieră furnizate de Asigurator se pot acorda în următoarele ţări: Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgia, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Ceuta, Cipru, Cehia, Croaţia, Danemarca, Elveţia, Estonia, Federaţia Rusă, Finlanda, Franţa, Germania, Gibraltar, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxembourg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Monaco, Moldova, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Republica San Marino, România, Serbia, Muntenegru, Slovacia, Spania, Suedia,Turcia (numai sectorul European), Ucraina, Vatican.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Da, e normal sa te maluseze anul urmator daca ai folosit acest serviciu (nimic nu e pe gratis).

 

N-as fi asa sigur; prin alte tari este o metoda mai simpla si cred ca mai corecta decat malus: pe an, ai incluse gratuit doar doua depanari. Daca ai nevoie mai des, platesti.

 

In afara de cele prin asigurare (unde depanarea este optionala, nu standard), aici de exemplu mai am doua alternative: prin clubul auto (gen ACR) care este cea mai eficienta/rapida in caz de nevoie sau prin service-ul de producator la care iti faci constant intretinerea masinii, daca respecti manualul de servisare. dar ultima varianta nu stiu daca este gratuita si in caz de acident, ci doar defect tehnic.

 

Si ca sa revenim on-topic, de la BMW Motorrad am primit odata cu motocicleta asistenta gratuita pe primii 5 ani (valabil inclusiv la schimbare de proprietar). Nici asta parca nu este valabila in caz de accident, ci doar tehnic si pana de cauciuc. Dar asta este in general la BMW in Europa si nu inteleg de ce Bavaria nu vinde in conditii similare, ca este oferita de BMW AG, nu de de dealer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e problema cea mai mare :)

 

Nu stii cat te taxeaza anul urmator, pentru ca sistemul asta bonus malus are un algoritm de care nu se stie nimic. Si atunci decat sa ma taxeze ei cu cat vor, ulterior, mai bine ma informez dinainte de problema.

E foarte trist sa aflii ca pentru o pana ai de platit in plus milioane bune la asigurarile urmatoare, pana ce ti se iarta greseala.

 

Daca ma intrebi pe mine, faza asta cu serviciul oferit de asigurari e o inselatorie, pentru ca practic ei iti ofera un serviciu si nu fac publice preturile pentru acel serviciu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am plecat saptamana trecuta la peshte, m-a gasit seara acolo ca dadusem de domnul shalau, la plecare cand sa-i dau carja, am luat eu la mecla cu tzac-tzac-tzac de electromotor alimentat de o baterie proasta. motorul se racise bine si afara era destul de racoareee

joac-o p`asta Bilane! NU PORNESTE IMPINSA, SE BLOCHEAZA ROATA INSTANT

 

 

 

 

Dexxx, nu am alarma...

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...